-
Rentowne inwestowanie w produkty rolne
... się coraz częściej w mediach oraz ofercie instytucji finansowych. Jedną z przyczyn jest niedomagający rynek akcji i potrzeba znalezienia efektywnych alternatyw. A rynek surowców, w tym produktów rolnych, jest właśnie taką alternatywą. ... z rozwagą, dokładnie analizując i na chłodno oceniając różne oferty, z dystansem podchodząc do marketingowych ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... kwestia pozyskiwania powierzchni stron internetowych do prowadzenia działań marketingowych. Reklama i promocja w sieci opiera się bardzo często na masowym korzystaniu z ... na rzecz ZUS, co poprawi rentowność przedsięwzięcia i oczywiście uchroni organizatora akcji przed obowiązkami dokumentacyjnymi. Sam dysponent strony będzie mógł swoje przychody ...
-
HYPERmedia dla Oracle
... oraz strategii e-komunikacji Oracle w Polsce została powierzona Agencji HYPERmedia. Firma odpowiedzialna jest za przeprowadzanie akcji promocyjnych w Internecie: promocji produktów, wydarzeń marketingowych, zakup mediów. Współpraca pomiędzy firmami przewiduje również udostępnienie know how agencji interaktywnej polskiemu oddziałowi korporacji ...
Tematy: hypermedia, oracle -
Integracja działań BTL online i offline
... promocji sprzedaży, ma za zadanie motywować konsumenta do wykonania oczekiwanej przez nadawcę akcji. Pożądane działania to zarówno zakup produktu, jak ułatwiająca zapamiętanie marki "zabawa" z jej użyciem, zebranie informacji marketingowych o postrzeganiu produktu, konstrukcja bazy danych czy inicjowanie marketingu relacji. Atawistyczny model łowcy ...
Tematy: -
Oszczędzanie: produkty strukturyzowane
... przemawia niższe ryzyko inwestycyjne niż przy inwestowaniu na rynku akcji. Zdecydowana większość produktów strukturyzowanych zapewnia wprawdzie zwrot całości zainwestowanego ... wehikułów finansowych. Podejmowanie decyzji jedynie na podstawie materiałów marketingowych może w przyszłości przynieść wiele rozczarowania i nieporozumień. Stąd ...
-
Jak promować firmę na social media?
... nie zawsze jest właściwą odpowiedzią na pytanie o najlepsze miejsce do działań marketingowych w social media. Oczywiście nie zawsze wielkość grupy ma znaczenie, ale wiele ... ogromny wzrost liczby fanów), jest rozdawanie produktów. Poniżej kilka przykładów udanych akcji tego typu. Outback Steakhouse – kawiarnia rozdała pierwszym 500 000 osobom, które ...
-
Rynek nieruchomości i kredytów II kw. 2012
... podaży nowych mieszkań obserwowany od połowy roku 2010, a z drugiej - osłabienie akcji kredytowej, przekładające się na zmniejszenie efektywnego popytu na mieszkania. W ... nowe przepisy. Według badania zrealizowanego przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR i Warszawski Instytut Bankowości, pytani o ocenę sytuacji gospodarczej w bieżącym ...
-
Fundusz Hipoteczny DOM SA na NewConnect
... działalność polegającą na pozyskiwaniu klientów, zarządzaniu portfelem nieruchomości, świadczeniu usług marketingowych oraz administracyjnych na zlecenie spółki zależnej. Spółka zależna ... : 10,00 zł Cena emisyjna: 10 zł cena emisyjna akcji serii B Wartość spółki (wg ceny emisyjnej akcji serii B): 30.000.000 zł Wartość instrumentów wprowadzanych ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... przygodowych. Jednak pamiętajmy, że przygoda przygodzie nie równa. Fabuła gry akcji zazwyczaj bywa inna w mobile gamingu selekcjonowanym przez panie i panów. ... w przyszłości mogą porzucić faworyzowanie płci męskiej nad kobietami i uwzględniać w strategiach marketingowych grupę docelową złożoną z pań. Świadome marki będą potrafiły elastycznie ...
-
Trendy w polskiej bankowości
... rynków i na końcu zwiększanie wartości akcji. Warto zauważyć, że bankom bardziej zależy na pozyskiwaniu nowych klientów niż na utrzymaniu czy zwiększeniu współpracy z obecnymi. Zwiększenie wartości akcji najwyraźniej nie jest celem samym w sobie, ale wynika z pozostałych celów marketingowych. Jakie środki zwiększają zyskowność działalności bankowej ...
-
Finansowy cykl życia firmy: jak się przygotować?
... przedsiębiorstw, które są obrazem podejmowanych działań strategicznych, organizacyjnych marketingowych czy kadrowych jak również sytuacji w branży czy gospodarce. Wiadomo ... działania powinno się podejmować? pozyskiwanie nowych udziałowców (np. nowa emisja akcji), spłata kredytu inwestycyjnego, wzrost udziału krótkoterminowych źródeł kapitału obcego ( ...
-
Delko zadebiutuje na GPW
... emisyjnej od 13,5 do 18 mln zł. W ramach publicznej oferty zaoferuje 1,5 mln akcji po 9 zł -12 zł. Środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na: Sfinansowanie ... (ok. 2,5 mln zł) zgromadzenie środków pieniężnych na finansowanie projektów marketingowych, w tym nakładów na reklamę, wzmocnienie wizerunku marek produktów spółki. rewitalizacje i ...
-
Fundusze unijne: banki wsparciem w absorpcji
... Bez wątpienia unijne fundusze to dla banków możliwość zwiększenia akcji kredytowej, czyli finansowania inwestycji realizowanych z dofinansowaniem środków unijnych. ... o połowę. Takie wyniki przyniosły badania przeprowadzone przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR i Warszawski Instytut Bankowości. Efekty bardziej restrykcyjnego podejścia banków ...
-
Pożyczki przez Internet na oku UOKiK
... haseł takich jak m.in. „chwilówka”, „szybki kredyt”, „pożyczka bez BIK”. W akcji brały udział delegatury Urzędu w Łodzi oraz w Katowicach. Z kontroli Urzędu wynika, ... Sieć powstała w 1992 roku w celu zapobiegania i zwalczania nieuczciwych praktyk marketingowych o wymiarze międzynarodowym. Głównym jej celem jest wzmacnianie i poprawa egzekucji ...
-
Czy reklamy kredytów gotówkowych pomogą?
... roku przy okazji promowania świątecznych pożyczek. Obok wzmocnienia działań marketingowych za rozkwitem sprzedaży kredytów konsumpcyjnych przemawia również nadpłynność sektora ... konsumpcyjnych. Kosztowne kampanie reklamowe, nadpłynność sektora bankowego i konieczność rozszerzenia akcji kredytowej na pozostałe (obok hipotek) segmenty sugerują, że ...
-
Nowoczesna Firma SA na NewConnect
... ogłoszeniowych w ramach prowadzonego portalu, realizacji akcji promocyjno-marketingowych dla firm, z wykorzystaniem baz danych pozyskanych w ramach pozostałej działalności, organizacji szkoleń i konferencji (Kongres Sprzedaży, Kongres Kadry, Kongres Szkolenia w Polsce), wykonawstwa badań marketingowych. Emitent prowadzi także działalność wydawniczą ...
-
Agencje PR w Polsce
... większą rolę odgrywa komunikacja zintegrowana, czyli połączenie i koordynacja działań PR i marketingowych - kwituje Grzegorz Miller, CEO agencji Monday PR. Wielkość to ... Byliśmy świadkami dużych akcji z wykorzystaniem np. celebrytów czy blogerów, które odbywały się całkowicie w świecie social media. Nad przygotowaniem tych akcji pracowały zwykle także ...
-
Wyjazdy na narty: co warto wiedzieć o ubezpieczeniu?
... narciarskich i pozostałych polis turystycznych, może wynikać ze względów marketingowych. Spore zainteresowanie polisami chroniącymi narciarzy, jest widoczne tylko ... Szwajcaria i Włochy. „Warto zwrócić uwagę, że wspomniane państwa zwykle nie finansują akcji pogotowia górskiego, które wezwał polski turysta i kosztów związanych z transportem ...
-
Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?
... swoje działania marketingowe głównie wokół konkretnych inwestycji, a terminy poszczególnych akcji promocyjnych są powiązane z wejściem do sprzedaży poszczególnych projektów. Pora roku czy okres wakacyjny są czynnikiem mniej istotnym w kontekście prowadzonych działań marketingowych. Małgorzata Ostrowska, Członek Zarządu i Dyrektor Pionu Marketingu ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... ). Jeżeli głównym celem naszych działań email marketingowych jest sprzedaż, a nie działania wizerunkowe i zwiększające rozpoznawalność naszej firmy oraz produktów, to warto zwrócić również uwagę na ROI, czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej akcji marketingowej. Aby obliczyć ROI ze swoich ...
-
Kto oferuje świateczne promocje na nowe mieszkania?
... marketingowe koncentrujemy głównie wokół konkretnych inwestycji. Terminy poszczególnych akcji promocyjnych powiązane są zatem z cyklem sprzedaży poszczególnych projektów, a zbliżający się okres świąteczny oraz koniec roku są czynnikami mniej istotnymi w kontekście prowadzonych działań marketingowych. Już teraz mogę jednak zdradzić, że pod koniec ...
-
Zakup mieszkania. Jakie promocje na lato szykują deweloperzy?
... . Dodatkowe działania marketingowe koncentrujemy głównie wokół konkretnych inwestycji, a terminy akcji promocyjnych powiązane są z cyklem sprzedaży poszczególnych projektów. Zbliżające się lato i okres wakacyjny są czynnikami mniej istotnymi w kontekście prowadzonych działań marketingowych. Iwona Sroka, członek zarządu Murapol SA Lato jest zwykle ...
-
Crowdfunding: kto odpowiada za najbardziej skuteczne zbiórki pieniędzy?
... kanałów promocji i komunikacji, dzięki większej rozpoznawalność oraz posiadaniu większych budżetów marketingowych, jak i działaniu na rzecz większego, wspólnego celu. – mówi Krzysztof Ilnicki, ... zebrał blisko 4 miliony złotych na zrzutka.pl, a łączna kwota całej akcji #NaRatunekPowódź przekroczyła wartość 30 mln. Zespoły ratunkowe PCK już w pierwszy ...
-
Monitorowanie jakiego nie było
... danego odnośnika jednak nie pozwala na unikalne badania (np. pojedynczej akcji mailingowej). Innym więc przydatnym narzędziem jest odmiana skryptu redir, która ... musielibyśmy zapłacić znaczne kwoty. Oczywiście nigdy nie zastąpią one tradycyjnych marketingowych badań ankietowych jednak w wielu przypadkach mogą stanowić źródło bardzo przydatnych ...
Tematy: -
Kolej na Ad-verto
... na lipiec i sierpień kampania Providentu obejmuje swoim zasięgiem siedem województw. W ramach akcji do biletów zostanie załączonych 670 000 kopert z numerem ulgowej ... . Bardzo istotna jest również duża ilość możliwości wykorzystania koperty do celów marketingowych. Koperta Ad-verto może być nośnikiem reklamy tradycyjnej, zawierać na skrzydle ...
-
Krótki kurs rozwoju
... (bez względu na koniunkturę) polega na zwiększaniu przychodów, zysków i wartości akcji poprzez skupianie się na rozwiązywaniu problemów związanych z produktami zamiast ... stopniowych zmian wywodzących się z przemyślanej kreatywności i operacyjnej dyscypliny 6. rozszerzanie horyzontów marketingowych na tereny pięć lub nawet dziesięć razy większe od ...
Tematy: -
Dotacje unijne - co dalej?
... odpowiednich warunków rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej wsparcie wspólnych inwestycyjnych działań marketingowych MSP. 4. RPO woj. podlaskiego Priorytet 1 Wzrost innowacyjności i ... kampanii promocyjnych, wystaw wiedzy, pokazów, seminariów, spotkań, kampanii i akcji edukacyjnych promujących innowacyjność oraz kreujące aktywność i ...
-
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... w bezpośredni sposób przekłada się na decyzje dotyczące działań sprzedażowych lub marketingowych. Posiadając wiedzę na temat tego, gdzie koncentruje się ludność o ... pomaga wskazywać trade marketing managerom punkty sprzedaży, gdzie przeprowadzanie akcji handlowych jest najbardziej obiecujące, zaś osobom odpowiedzialnym za dystrybucję podejmować ...
-
Portfel spółek: jak zbudować architekturę?
... nowej strategii grupy jako architektura portfela jest informacją skutkującą wzrostem wartości akcji. Dobrze wykonany projekt architektury portfela pokazuje bowiem inwestorom organizację jako całość ... nieuzasadniona konkurencja a w efekcie kanibalizm. Pośredni skutek to złe alokowania środków marketingowych, które nie są tam ulokowane, gdzie są ...
-
Administracja publiczna a skuteczny PR
... mieszkańcami i inwestorami. Dlatego ważna jest promocja najlepszych praktyk marketingowych i unikanie typowych niedociągnięć funkcjonalnych urzędów. Zdzisław Knecht w swojej książce „Public ... wymiany wiadomości i analizy potrzeb to sondaże lokalnej opinii publicznej, organizowanie akcji „czekamy na wasze listy”, kampania na rzecz wysokiej frekwencji ...
-
Dotacje inwestycyjne dla przedsiębiorstw w 2010 roku
... szkolenia niezbędne do realizacji projektu, audyt finansowy, nabycie części udziałów lub akcji w nowo powstałej spółce. Chociaż źródło to, jak już było wspomniane, ... ulepszenie nowej technologii czy produktu, zastosowanie nowych rozwiązań organizacyjnych lub marketingowych, które znane są na świecie nie dłużej niż 3 lata, lub rozpowszechnione w ...
-
Reklama i zmysły
... również producenci piwa, wykorzystując dźwięk zdejmowania kapsla w swoich przekazach marketingowych. W tych przypadkach mamy do czynienia z bardzo silną asocjacją dźwiękową. ... To nie tylko cała filozofia doboru melodii w punkcie sprzedaży, podczas akcji promocyjnej, eventu, digitalizacji motywu muzycznego jako dzwonka telefonu czy sygnał w „ ...
-
Rekomendacja S a kredyty mieszkaniowe
... zaskoczyli o co w niej chodzi i nie wykorzystują jej w swoich kampaniach marketingowych. Klienci i bankowcy zachowują spokój. Dzienniki jeszcze też. O ile jednak ... potrzebne. „Zdaniem ekspertów MFW, polityka kredytowa banków polegająca na finansowaniu akcji kredytowej z depozytów krajowych i denominowanej w walucie krajowej wykazuje większą ...
-
Spółki zagraniczne na GPW
... akcji/zysk na 1 akcję). Wskaźnik ten określa opłacalność wejścia w inwestycję poprzez kupno 1 akcji. Porównując wskaźnik wśród spółek zagranicznych funkcjonujących na GPW zdecydowanie największy wskaźnik ... Rynek kapitałowy w Polsce potrzebuje spółek zagranicznych w celu dalszego rozwoju oraz w celach marketingowych. Coraz większa ilość zagranicznych ...
-
Magnifico SA na NewConnect i Organika SA na Catalyst
... SA stanowi świadczenie usług Public Relations oraz towarzyszących usług marketingowych. Emitent posiada szczególne kompetencje w zakresie: relacji z mediami, organizacji ... Papiery wartościowe wprowadzone do obrotu na NewConnect: 379.500 praw do akcji serii C Kapitalizacja instrumentów wprowadzanych do obrotu: 341.550 zł Malborskie Zakłady Chemiczne ...