-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. Analiza firmy Gemius pokazuje, że spoty emitowane przez sektor handlowy obejrzała ponad połowa polskich internautów. Największej ilości wyświetleń doczekały się materiały ...
-
Big Data: korzyści i zagrożenia
... m.in. z kart lojalnościowych, newsletterów, ruchów na stronie czy z dedykowanych aplikacji, a ich umiejętna analiza daje olbrzymie możliwości. Technologia Big Data prowokuje jednak również ... pojawiających się na stronach internetowych m. in. poprzez dopasowywania reklam, komunikatów lub też zapamiętywanie preferencji. Jednak ich stosowanie podlega ...
-
Ile zarabiają YouTuberzy?
... publikujących różnego rodzaju treści na łamach serwisu YouTube. Przeprowadzona analiza dowodzi, że badani YouTuberzy najczęściej (blisko połowa wskazań) zajmują się ... kategorii lifestyle – średnio 13 166 złotych. Najczęściej deklarowanym źródłem dochodu jest ten z reklam AdSense – aż 96 procent ankietowanych YouTuberów udzieliło takiej odpowiedzi. ...
-
Wigilia i sylwester, czyli randki, zdjęcia i lans
... 18:00 a 23:59. Wyraźne różnice, których w kilku przypadkach dowiodła analiza, okazały się nader interesujące. Zdjęcia, randki i „fame” w internecie W czasie ... jest zdania, że dane mobilne znajdują zastosowania nie tylko w precyzyjnym targetowaniu reklam internetowych. — Dzięki cyfrowym informacjom z tabletów i smartfonów przed firmami otwiera się ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
... . W efekcie tuż przed rozpoczęciem mundialu jesteśmy świadkami swoistego festiwalu reklam z udziałem piłkarzy. Ale jak pokazują wydarzenia ostatnich tygodni inwestycja ta pociąga ... przypadku Roberta Lewandowskiego, wydarzenia ostatnich tygodni wpłynęły na poszczególne wartości. Analiza SW Intelligence pokazuje, że na wartość marketingową zawodnika ...
-
1 Liga Piłki Nożnej - przychody 2017
... się GKS Katowice. Przed nami premierowa edycja raportu „1 Liga finansowa”. Analiza opracowana przez Deloitte, we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Pierwszą ... . – stanowią przychody komercyjne (czyli wpływy od miasta Katowice, z umów sponsorskich, reklam, sprzedaży koszulek, pamiątek klubowych itd.). Drugie miejsce zajął Górnik Łęczna, który ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli 6,6% zamiast 70%
... z cenami sprzed Black Friday. – Nie mówimy tu o pojedynczych przypadkach. Nasza analiza pokazała, że w sklepach, które promowały się naprawdę dużymi obniżkami, w górę ... cen były widoczne w sklepach komunikujących znaczące wyprzedaże, jak i tych bez podobnych reklam. Po zestawieniu cen z zimowych wyprzedaży z tymi z okresu przed Black Friday, niemal ...
-
45 tys. zł za wprowadzanie w błąd. UOKiK ukarał GELDOR
... szybkie kroki do gotówki". Tym sloganem reklamuje się pochodząca z Rybnika firma GELDOR, której działalności przyglądał się ostatnio UOKiK. Analiza Urzędu dowiodła jednak, że przedsiębiorca wprowadzał konsumentów w błąd, udając jedynie pożyczkowy serwis internetowy. W rzeczywistości jego działalność sprowadzała się do zbierania ...
-
WordPress i SQL Injection. To się daje we znaki
... ataki i wskazano na najczęściej pojawiające się typy zagrożeń. Atakują głównie z zagranicy Analiza dowiodła, że niemal połowa problematycznych żądań pochodziła z terytorium Finlandii. ... pod wpisami itp. „Najwięcej było spamu zawierającego podejrzane linki, reklam środków na potencję, odchudzanie i porost włosów, ofert finansowych, porno oraz ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... . Na potrzeby raportu “Mniejszość ukraińska i migranci z Ukrainy w Polsce. Analiza dyskursu” (2019) przebadano ponad 1,5 mln wypowiedzi internautów z polskich mediów społecznościowych ... tu telekomy i banki. Te pierwsze zdecydowały się na umieszczanie obcojęzycznych reklam na stacjach kolejowych, międzynarodowych dworcach autobusowych czy lotniskach. ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... i sukcesywnie przynoszą zyski. Właśnie to jest istotną zaletą pozycjonowania w porównaniu do reklam – po zakończeniu kampanii reklamowej ruch spadnie do zera, a prawidłowo wypozycjonowana strona będzie ... z działaniami SEO często pojawiają się już na ich wstępie. Dogłębna analiza słów kluczowych pozwala bowiem dość precyzyjnie wskazać, w jaki sposób ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... ) oraz wykorzystania dużych zbiorów danych do prezentowania użytkownikom reklam przez zautomatyzowane metody typu media programmatic. ... zostało 18 pogłębionych wywiadów z przedstawicielami kadr zarządzających czołowych globalnych firm. Analiza uwzględnia szeroki zakres środowiska danych oraz perspektywę ludzi i doświadczenia, aby wychwycić ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... itd. - ale również zobaczyć kontekst, przejrzeć wzmianki o marce lub produkcie, sprawdzić dane demograficzne o odbiorcach, wyłapać najpopularniejsze hasztagi, zmierzyć sentyment dotyczący reklam, wychwycić anomalie i potencjalne kryzysy.
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... z profilowaniem. Niestety, nie jest to podział ostry, jednoznaczny i w pewnych sytuacjach wskazana byłaby analiza prawna, aby ustalić, czy mamy do czynienia „tylko” z segmentacją czy „aż” ... z których jedne są skierowane do rodziców, inne do singli, ale odbiorcami obydwu reklam mogą być dowolne osoby – profilowanie nie zachodzi. Jeśli jednak reklama ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2022 roku
... (kary wyniosły łącznie prawie 140 tys. zł), zarzuty nieprawidłowego oznaczania reklam otrzymało troje twórców internetowych z branży fitness, a także ich reklamodawca. ... dziewięciu bankom w związku z nieautoryzowanymi transakcjami. Podstawą zarzutów jest analiza skarg konsumentów oraz reakcji i odpowiedzi banków na zgłoszenia kradzieży pieniędzy z ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... , to wielu Polaków nie wyobraża sobie go bez szklanki piwa. Branża piwowarska świetnie zdaje sobie z tego sprawę, o czym wyraźnie świadczy analiza jej działalności reklamowej w okresie przypadającym na kilka tygodni przed rozpoczęciem weekendu majowego. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które koncerny piwowarskie ...
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
... by zdefiniować przestrzeń swoich placówek na nowo, by wejść w erę wrażeń. Nasza analiza może w tym pomóc, prezentuje ona bowiem jak współcześni konsumenci postrzegają, a sklepy wykorzystują ... zakupu - 49% vs 39% Odsetek nabywców z USA, którzy w reakcji na obejrzenie reklam wideo na ekranie cyfrowym udadzą się do sklepu w celu dokonania zakupu 86 ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... korzystających z międzynarodowych produktów lub półproduktów to ogromne wyzwanie. Pozostaje analiza trendów zachowań klientów oraz skrupulatne planowanie zapasów przed ... Commerce media zmienia reguły gry w cyfrowej reklamie. Za pomocą spersonalizowanych reklam skierowanych do precyzyjnie dopasowanych preferencji klientów, marki mogą promować swoje ...