-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... , czy w końcu zbierając i analizując całą zgromadzoną dokumentację na temat sposobów i jakości reklam naszej konkurencji. Na pewno wartościowym materiałem mogą być in- formacje ... czy sprzedażowe nie ma długofalowej perspektywy. Może się okazać krótkowzrocznością. Analiza marketingowa to wiedza, którą musi się mieć przed przystąpieniem do projektowania ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
... Jak wynika z danych OnAudience, liderami w blokowaniu reklam na świecie są Polacy. Aż 42% odsłon ... analiza, którą firma przeprowadziła w czerwcu bieżącego roku. Wynikało z niej, że reklamę blokuje co trzeci internauta w Polsce. Teraz okazuje się, że przeciwników reklamy online może być zdecydowanie więcej: – Musimy zrozumieć, że blokowanie reklam ...
-
Przetwarzanie poufnych danych. Analiza wytycznych GIODO
... przez niego (administratora) dla różnych celów; takich jak np. gromadzenia danych statystycznych, przeprowadzania badań rynku czy też do zamieszczania odpowiednich reklam przez wyspecjalizowane podmioty w ramach sprzedanej im powierzchni reklamowej, a skierowanych do konkretnej kategorii potencjalnych klientów. Tego typu programy – czyli skrypty ...
-
Kredyty konsumenckie pod lupą UOKiK
... na dwa etapy – pierwszy dotyczył analizy wzorców umownych, a drugi reklam w prasie oraz na stronach internetowych. Przedsiębiorcy zostali wybrani losowo. Analiza wzorców umownych dotyczyła 20 przedsiębiorców: banków (11), parabanków (4), SKOK-ów (5). Analiza reklam dotyczyła 16 przedsiębiorców: banków (6), parabanków (9), SKOK-u (1). Wyniki ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... z nich. Konieczne jest za to znalezienie sposobu na dostosowanie reklam do klienta, który wykorzystuje zjawisko zakupów wielokanałowych i płynnie przechodzi między światem online i offline. Sklepy jak detektywi Kluczem do sukcesu okazuje się być analiza istotnych danych dotyczących preferencji klientów, gromadzonych przez sklepy w swoich ...
-
Klient złapany w sieć
... do transakcji internetowych, użytkownik instalujący go, wyrażał zgodę na wyświetlanie reklam. Operator takiego systemu mógł bez problemu monitorować zachowanie w sieci takiej ... by kupić sobie nową. Tymczasem po drugiej stronie kabla, trwa gorączkowa analiza jego poczynań, by w najwłaściwszym momencie pokazać mu kampanię "potrzebnego" mu produktu. Nic ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... pozostałych reklamodawców. Po drugie, analiza mocnych i słabych stron. Chociaż większość z nas poznała typowe modele biznesowo-marketingowe jak analiza SWOT czy macierz Ansoffa, ... ryzyka wizerunkowego. Koszt stworzenia takiego serwisu pozbawionego już reklam (wersja z wyświetlaniem reklam jest bezpłatna) to kwota rzędu kilkuset złotych rocznie wraz z ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... prostu informacje na temat tego, jak klient porusza się w sklepie. Analiza tych informacji pomaga określać jego preferencje i lepiej dopasować działania promocyjne w przyszłości – wyjaśnia ... bardziej wymagający. Przez lata zdążyli się już przyzwyczaić do ogromnej ilości reklam i powoli przestają je zauważać – tzw. ślepota banerowa. Kampanie reklamowe ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... w jej przypadku 15,2 mln zł. Czy internauci oglądają reklamy w TV? Czy intensywność emisji reklam w mediach tradycyjnych wywiera wpływ na skalę dyskusji i zainteresowanie produktami dla dzieci w internecie? Analiza obecności w mediach społecznościowych pięciu marek, których reklamy ukazywały się najczęściej sugeruje, że użytkownicy internetu ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... na reklamę uwagi, szybko ją zamykając, jeśli tylko jest to możliwe. Z oprogramowania blokującego emisję reklam na stronach WWW korzysta już 29% użytkowników sieci. Kolejnych ciekawych wniosków dostarcza analiza aktywności największych reklamodawców w polskim Internecie przygotowana na podstawie danych z systemu monitoringu reklamy AdReport. Kto ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... 190 i 839 mln zł - podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku ... jako jedyne odnotowało spadek ilości reklam. Według MPG, wzrost liczby emitowanych reklam w I kwartale 2011 rozłożył się pomiędzy wszystkie godziny dnia. Przyrosty reklam były przy tym ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... : Getting Gender Right’ firmy Kantar jest analiza 30 000 testów reklam pochodzących z globalnej bazy reklam Link™ 2018. Na jego potrzeby przepytano również ... społeczno-kulturowy”. Badanie AdReaction zawiera kilka kluczowych rekomendacji dla twórców reklam, agencji mediowych i ich klientów – pozwolą one skuteczniej osiągnąć zaangażowanie widzów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... , internecie i radiu. Tym razem pod lupę wzięto lipcowe działania reklamodawców. Analiza potwierdziła, że w minionym miesiącu wyjątkową aktywnością charakteryzowała się sieć Media ... który odnotował 0,52 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Ceneo.pl ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się ... do I połowy 2010 roku. Wzrost liczby emitowanych reklam w I połowie 2011 rozłożył się pomiędzy wszystkie godziny dnia. Przyrosty reklam były przy tym najwyższe pomiędzy godziną 6 a ...
-
Szkoły językowe a wydatki na reklamę
... wykorzystać ten potencjał do skutecznego wypromowania oferty szkoły językowej w internecie. Analiza objęła firmy zlokalizowane w największych miastach Polski, a samo badanie przeprowadzono na przełomie ... jest jakość słów kluczowych w kampanii, która zależy m.in. od trafności reklam oraz jakości strony www szkoły. Dlatego tak ważnym elementem jest ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... tylko i wyłącznie sprzedaż reklam. Technologia umożliwia również dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych – od call to action (CTA) do modyfikacji banneru. A zatem poza zautomatyzowanym sposobem emisji reklam pozwala również czynić je coraz lepszymi i lepiej dopracowanymi – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. 2. Analiza Big Data kluczem ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... i zasięg na poziomie 76%). Ranking TOP 10 marek zamyka Apart, który odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział ...
-
Reklamy piwa IV kw. 2013
... IMM po raz ósmy. Jego celem jest analiza zgodności reklam branży piwowarskiej z Kodeksem Etyki Reklamy. Spokój po intensywnym sezonie letnim W czwartym kwartale 2013 roku branża piwowarska wyemitowała 35 reklam prasowych, 56 internetowych, 2 radiowe, 115 telewizyjnych oraz 36 wielkoformatowych reklam zewnętrznych. Łączna liczba nowych przekazów ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... pobytu. Wszystko razem przesyłane jest na serwer, gdzie przeprowadzana jest analiza, a następnie emitowana odpowiednio „wycelowana” reklama. Zdaniem Grzegorza Miłkowskiego, ... skutecznie eliminujące nachalne reklamy. Dodatkowo, duża liczba pojawiających się w sieci reklam powoduje uodparnianie się na takie formy komunikatu marketingowego. Dla wielu ...
-
Skuteczność reklamy
... żeby je łamać Gdyby życie było takie proste, to mielibyśmy pełno reklam innowacyjnych, nietypowych, zabawnych i kontrowersyjnych. Ale z jakiś powodów bloki reklamowe zapełnione ... temat jego szczegółowych składników, jest minimalna. Im dokładniej przygotowana jest analiza hierarchii atrybutów produktów, z podziałem na różne grupy docelowe, na etapy ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... roku, a więc wzrost przychodów reklamowych będzie możliwy z tytułu podwyżek cen reklam. To może spowodować odwrócenie się od tego medium reklamodawców szukających ... temat Big Data (technika wykorzystywania danych z różnych źródeł, ich porównanie i analiza, tak aby po wyciagnięciu odpowiednich wniosków powstawał profil użytkownika pomagający firmom ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... pozycję jako najlepszy wybór dla marketingowców. Konsumenci polubili reklamy w punktach sprzedaży Analiza Kantar za rok 2024 pokazuje, że reklamy w punktach sprzedaży (PoS ... sztucznej inteligencji (GenAI), jednak taka pozytywna postawa nie dotyczy jeszcze reklam generowanych przez sztuczną inteligencję. Większość marketingowców (71%) twierdzi, że ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże ... , Cyfrowy Polsat oraz Play. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość sierpniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (32 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderów wydatkowania było tym razem dwóch: farmacja i handel ( ... dostawczych. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1 stycznia do 31 grudnia 2018 r. Badaniem objęte zostały ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... w wyszukiwarkach jest niższy, nawet 10-krotnie, niż w przypadku reklam bannerowych rozliczanych na podstawie ilości odsłon. W przypadku pozycjonowania i optymalizacji serwisu (SEO), koszty te są jeszcze niższe, co powoduje, że ta część branży rozwija się najszybciej. Analiza kampanii internetowych pozwala na dokładniejsze określenie korzyści ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... . Perspektywy rozwoju i zagrożenia” został przygotowany przez KPMG w Polsce na zlecenie IAA Oddział w Polsce, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Głównym celem raportu była analiza rynku reklamy telewizyjnej w Polsce oraz identyfikacja kluczowych trendów mających na niego wpływ. Polski rynek porównano do wybranych rynków europejskich: Czech ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża ... oraz części samochodowych. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... co potwierdzają badania agencji mediowej Starcom, na których bazuje porównawcza analiza mediów W wyniku zaobserwowanych zmian udział wydatków na internet w całkowitym torcie ... ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. Dodatkowa analiza porównawcza mediów oparta była na danych gotówkowych, porównywalnych z danymi badania ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... i zasięg na poziomie 76,2%). Ranking TOP 10 marek zamyka Ford, który odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Allegro.pl, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,30%, a dla reklam tekstowych zaledwie 28,72% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych ... , która odnotowała 0,642 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... nie wpłynie znacząco na zmianę w podziale rynku reklamy. Wartość przychodów z reklam w kanałach elektronicznych zanotuje znaczący wzrost, ale wartościowo Internet nie przekroczy 15 ... pozostanie pewna grupa społeczna, której na taki zakup nie będzie stać. „Analiza strategii przyjętych przez państwa europejskie pokazuje, że nie ma jednorodnego ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... w sprawie zmiany przepisów podatkowych i VAT w stosunku do aut służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... zebranych do celów badania pochodzi z rynku brytyjskiego, gdzie teoretycznie już dziś analiza i wykorzystanie Big Data powinno być na bardzo wysokim poziomie. ... kupią dany produkt. To ważne dla reklamodawców, którzy dzięki temu mogą zredukować liczbę reklam wyświetlanych danemu użytkownikowi i pozostałą pulę przeznaczyć na kolejnych. W ten sposób ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
... wyświetleń wśród internautów zyskały spoty poświęcone specyfikom na grypę i przeziębienie. Analiza przeprowadzona przez firmę Gemius dowodzi również, że miejscem, w którym ... Vicks (Procter & Gamble) i Vibovit Max Odporność (Teva) królowały zaś wśród reklam wideo preparatów farmaceutycznych w serwisach Grupy TVN. ─ Marketerzy z firm farmaceutycznych ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, ... a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-30 listopada 2017 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie ...