-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże ... oraz po raz pierwszy nc+. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że w okresie od 1 listopada do 15 grudnia ... zestawieniu. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych W branży telekomunikacyjnej większość przedświątecznych reklam dotyczyła oferty na abonament (27 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża ... T-Mobile, Plus oraz UPC. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość lutowych reklam dotyczyła sieci komórkowych (28 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. ...
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
Instytut Monitorowania Mediów kolejny raz przeanalizował wydatki na reklamę, jakie w czerwcu br. poniosła branża finansowa. Przeprowadzona analiza dowodzi, że w badanym okresie na promocję w mediach tradycyjnych nie szczędzono - wartość budżetów przeznaczonych na ten cel przewyższyła 141,4 mln zł. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... telewizji, internecie i radiu. Ostatnia analiza poświęcona została wrześniowym działaniom reklamodawców i potwierdziła m.in., że do najaktywniejszych z nich należy ... marka Fortuna, który odnotowała 0,7 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... pomiaru skuteczności kampanii reklamowych – system gromadzi dane dotyczące większości reklam typu display i mailing emitowanych w polskim internecie. Zagregowanie ... raport gemiusAdMonitor jest źródłem informacji dla osób zajmujących się reklamą internetową. Szczegółowa analiza danych, prezentowanych w odstępach miesięcznych, pozwolać będzie na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... reklam wideo w całości wydatków, od ub.r. wydatki te wzrosły ponad 4-krotnie i stanowią już 3,8% wszystkich pieniędzy wydawanych na reklamę w Internecie”, mówi Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Wydatki na reklamę online Analiza ... pod uwagę udziały podstawowych typów reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... znalazły swoje odpowiedniki w postaci reklam video w Internecie. Trzy z nich wspierane były dodatkowo formami płaskimi. Większość reklam dotyczyła znanych marek ... posłużyły one jako wskaźniki będące miernikami zaangażowania do marki. Analiza wyników pokazała interesujące rezultaty z perspektywy marketingowej, zarówno w zakresie zaangażowania w markę ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... razy dziennie w prasie. Liczby te nie obejmują przekazów sponsorowanych czy reklam, jedynie niekomercyjne artykuły prasowe wzmiankujące firmę oraz publikacje z portali ... Euro RTV AGD, Media Expert, Komputronik, Saturn, Avans, Neonet, Mix Electronics. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie stanowiły przekazów promocyjnych. Pod ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... o Biedronce i Tesco, które w porównaniu z ostatnim na podium Lidlem, zainwestowały w emisję reklam znacznie mniej. Biedronka – paradoks Olbrychskiego W najnowszej kampanii Biedronki ... RTV i AGD: Euro RTV AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet i Saturn. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie stanowiły przekazów promocyjnych. Pod ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... pojedyncze kliknięcie w reklamę. Analiza pokazała, że inwestycja na tym poziomie pozwoli osiągnąć efekt kształtujący się na poziomie 260 tys. wyświetleń reklam miesięcznie. ... małopolskim (4,2 tys.) oraz wielkopolskim (3,4 tys.). Szacunkowa wartość miesięcznych wyświetleń reklam w całej polskiej branży budowlanej wyniosła ponad ćwierć miliona, ...
-
Jak zwiększyć ruch na stronie?
... pod reklamy – jakość zamieszczanych w serwisie materiałów bezpośrednio wpływa na ceny reklam. Im więcej interesujących treści, najlepiej wzbogaconych o atrakcyjne materiały ... Aby zacząć zarabiać na prowadzonym serwisie internetowym, pierwszym krokiem jest zawsze analiza ruchu w portalu oraz określenie zachowań użytkowników na stronie. Znając ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... internetowy Bon Prix, który wydał na reklamę aż 7,2 mln zł. To niektóre z wniosków płynących z analizy największego niezależnego domu mediowego Codemedia. Analiza Codemedia dowodzi, że najhojniejszym reklamodawcą branży e-commerce pozostają sklepy internetowe, które w I połowie br. odpowiadały za 73% budżetu reklamowego całego sektora ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, ... oferta na kartę. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-28 lutego 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... że w tym roku właśnie w tym modelu zakupionych zostanie aż 82,5 proc. reklam typu display. Podobny trend dostrzegalny jest również w naszym kraju. Do ... Sawa, Chief Commercial Officer w OnAudience.com. Według eksperta dane i ich analiza z wykorzystaniem uczenia maszynowego będą ważnym elementem zwiększania skuteczności kampanii w modelu programmatic. ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała ... zmonitorowane budżety. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży komunikacyjnej większość kwietniowych reklam dotyczyła oferty na kartę oraz ogólnej promocji sieci komórkowych. Dalej ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... . Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, ale po piętach ... Play i Orange. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży komunikacyjnej większość lipcowych reklam dotyczyła oferty na kartę (27 proc.). Dalej zmonitorowaliśmy sieci komórkowe, ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków tym razem okazała się branża farmaceutyczna ... Mobile. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość styczniowych reklam dotyczyła sieci komórkowych (47 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... . Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. ... T-Mobile oraz UPC. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość reklam dotyczyła sieci komórkowych (25 proc,) oraz oferty łączonej (TV, Internet, Telefon ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... Nervomix (12,7 mln zł wydatków na reklamę). Dodatkowo Adamed wsparł mediowo 4 inne farmaceutyki, które rok wcześniej pozbawione były działań reklamowych. Analiza wydatków w poszczególnych miesiącach wskazuje, że wydatki w 2013 roku były wyższe w każdym miesiącu z wyjątkiem maja, gdzie różnica jest minimalna. Wysokie wydatki ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... opracowanym przez EY raporcie „Kultura jako źródło wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej. Analiza rynków kreatywnych”. To pierwszy raport, który stara się przeanalizować znaczenie ... podium jest telewizja. Co prawda w wyniku kryzysu spadły bezpośrednie przychody z reklam, ale prawie 2% wzrost generują telewizje płatne oraz VOD. Europejczycy, jak ...
-
Lokowanie miasta. Które seriale zapewniają najlepszą promocję?
... ”, „Barwy Szczęścia” oraz „Nie rób scen”. Z kolei miastem, które najczęściej gościło na okładkach pism był Sandomierz, zawdzięczający reklamę „Ojcu Mateuszowi”. Analiza zrealizowana przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” dowodzi, że koniem pociągowym zestawienia obejmującego doniesienia medialne na temat miast w kontekście seriali z I połowy br ...
-
Google radzi, jak wykorzystać Walentynki w biznesie
... również po to, aby zaplanować dzień, który spędzą z partnerem. Jak wskazuje analiza trendów, zapytania, “romantyczny wieczór”, “randka” czy “kolacja” zaczęły zyskiwać na ... właśnie teraz. W związku z ogromną liczbą reklam produktów czy usług dla zakochanych, pozostali mogą poczuć się niedoceniani, jako klienci. Analiza trendów pokazuje, że hasło “ ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... stacje TV mogą mieć powody do zadowolenia - ich przychody z tytułu emisji reklam podskoczyły w minionym roku aż o 17%. Na pierwszym miejscu zestawienia niepodzielnie ... „Dancing with the stars - taniec z gwiazdami”. Rosną zyski stacji telewizyjnych Analiza przeprowadzona przez dom mediowy MullenLowe MediaHub potwierdza, że rosną zyski z topowych ...
-
Uwaga na aplikacje adware preinstalowane na smartfonach
Analiza ataków na urządzenia mobilne przeprowadzona przez firmę Kaspersky wykazała, że 14,8% ... musi zatem wybierać miedzy smartfonem w wyższej cenie a tańszym urządzeniem z włączonym na stałe dożywotnim wyświetlaniem reklam. Nasza analiza pokazuje, że zagrożenia mogą znajdować się na smartfonach, zanim użytkownicy je kupią. Klienci nie podejrzewają ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... telewizji i internecie w marcu bieżącego roku. Oto, do jakich wniosków prowadzi ich analiza. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki zasięg miały podejmowane ostatnio ... miejscu 8. oraz branży motoryzacyjnej – Volkswagen na miejscu 9. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... kontaktów i zasięg na poziomie 76,9%). Ranking TOP 10 marek zamyka Neonet, który odnotował 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... i zasięg na poziomie 78,4%). Ranking TOP 10 marek zamyka Empik, który odnotował 0,69 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... analiza Publicis Groupe, a w niej doniesienia dotyczące sytuacji rynku reklamy wideo w I półroczu bieżącego ... czy meczyki.pl, a zatem nie tylko serwis sportowy TVP był beneficjentem tego wydarzenia. (Źródło: Analiza własna zainteresowania internautów na podstawie badania SentiOne). W segmencie obejmującym długie formy wideo, przychody broadcasters’ ...
-
Dofinansowanie szkoleń z UE: planowanie i realizacja
... ?” może dać co najwyżej listę życzeń, która ubrana w słupki ładnie wygląda w raporcie, jednak niekoniecznie służy firmie. Profesjonalnie przeprowadzona pełna identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych jest projektem daleko wykraczającym poza tak prozaiczny cel, jak uzyskanie dofinansowania. W wyniku analizy klient dostaje informacje nie tylko ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... reklamę dokonało zakupu. Jeśli użyje się różnych cookies, można zbadać efektywność reklamy dla każdej z witryn, na których emitowane są bannery. Analiza tego typu jest stosunkowo kosztowna, może pochłonąć nawet do 10 proc. budżetu reklamowego. Doświadczenie wskazuje, że warto ponieść taki wydatek ...
Tematy: -
Skuteczna reklama w interncie
... świata, reklamy w grze z punktu widzenia gracza są naturalnie wpisane w otoczenie. Czy opłaca się product placement w grach? Jako odpowiedź powinna wystarczyć analiza statystyk. W 2004 r. w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano gier na konsole i komputery osobiste za ponad 7,3 miliarda dolarów, podczas gdy wpływy ze sprzedaży ...
-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
... reklam, a może tym, który zwraca uwagę wyłącznie na cenę? To jakimi jesteśmy konsumentami przedstawiają badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie UOKiK. Jak pokazuje analiza ... badań – blisko 60 proc. Polaków przyznaje się do korzystania z reklam jako źródła informacji o produktach i usługach. UOKiK systematycznie zleca badania społeczne ...
-
Pozycjonowanie stron WWW banków 2008
... wpisanych do wyszukiwarki, otrzymano próbę 733 reklam. Rok później (IV kw. 2008) - tyle samo zapytań wygenerowało 829 reklam. Prawie setka więcej, co daje 13% ... 12 XI 2008 (w ramach kilku pomiarów dziennie, wykonywanych miedzy godz. 8.00 a 22.00). Analiza wykonana została na bazie 10 zapytań obejmujących najpopularniejsze dla sektora bankowego słowa ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w ciągu pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Analiza domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze bardziej korzystna dla tego sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku. Prognozy potwierdza codzienna ...