-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... wzrostową rynku. Szczegółowa analiza danych za ubiegły rok pozwala spodziewać się spadku wydatków w trzecim kwartale 2010 r., co jest zgodne z sezonowością wydatków reklamowych obserwowaną na innych rynkach Europy. Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. W top3 branż emitujących najwięcej reklam w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – ... niż telewizja i zdaje się, że polscy reklamodawcy zaczynają tę właściwość zauważać. Analiza trzeciego kwartału pokazuje, że o ile Double Billboard jest bezdyskusyjnym ...
-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
... zł. Jak pokazują najnowsze badania domu mediowego Value Media (Group One), wydatki reklamowe koncernów motoryzacyjnych są bardzo zróżnicowane. I tak np. analiza dowiodła, że w sprzedaż jednego egzemplarza luksusowego Infiniti koncern musi zainwestować nawet 30.000 zł. Dla porównania niemieckie Audi wydaje 13 ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... postawili na reklamę wizerunkową i multiproduktową (określaną jako grupa). Ten rodzaj reklam zajął 58% wszystkich budżetów, z kwotą w wysokości ponad 11 milionów ... 4,1% budżetów, przy spadku na poziomie -18% w porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku. Analiza wydatków całorocznych potwierdza dominację telewizji, która w 2015 roku uzyskała 60,2% ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... polskich reklamodawców, z czego niemal połowa uważa ją za skuteczniejszą od tradycyjnych reklam w sieci. Co prawda wciąż jedynie 10 proc. marketerów decyduje się ulokować ... – dodaje ekspert. Big Data i personalizacja – największe zwycięstwo drużynowe Działające w parze analiza danych oraz personalizacja są kluczem do marketingowego sukcesu. Big Data ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... minionego roku. Najbardziej powściągliwe w wydatkach były firmy ubezpieczeniowe, których budżety stopniały o niemal połowę. W media miksie tradycyjnie dominowała telewizja. Kategorie Analiza Codemedia pokazuje, że w okresie styczeń-wrzesień br. największe wydatki na reklamę poniosły banki, których udział w rynku sięgnął 63% (przeszło 180 mln ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... znalazły się: WP.pl, Onet.pl, Polsat, TVN, Gazeta.pl, Plotek.pl, OLX.pl, Sport.pl, Plejada.pl, Fakt.pl. Analiza została przygotowana przez dom mediowy Codemedia na podstawie unettowionych danych Kantar Media.
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... co już nie? - Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy? 3. Rozszerzenia reklam W jaką reklamę klikniesz, na jaką zwrócisz uwagę? Oczywiście na tę optymalnie ... warunkiem ich wyświetlania jest odpowiedni wynik jakości reklamy (tzw. Quality Score). 4. Analiza i dane dotyczące konwersji Każda kampania, by odnosiła efekty, musi ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... Tradycyjnie już wydatki tej branży charakteryzują się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest to ... wyraźnie preferują telewizję jako medium reklamowe, gdzie wydają odpowiednio 89% i 83% swoich środków. Analiza została przygotowana przez dom ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, a po piętach - podobnie ... Polsat. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość zdołała osiągnąć poziom 9,5 mld zł, co w ujęciu ... . Ta forma zakupu rozwija się bardzo szybko dzięki możliwości precyzyjnego targetowania reklam, stałego monitorowania przebiegu kampanii oraz rozliczania się z jej realnych efektów. Wartość ...
-
UOKiK zgłosił zastrzeżenia do przejęcia Eurozet przez Agorę
... gestii znajduje się przede wszystkim działalność prasowa, wydawnicza, radiowa oraz sprzedaż reklam. Jak wyjaśnia UOKiK, działalność Agory i Eurozet pokrywa się w szczególności w ... funkcjonowaniu konkurencji zarówno na poziomie krajowym, jak i na rynkach lokalnych. Analiza koncentracji na rynku medialnym jest procesem trudnym, wymagającym szczególnej ...
-
Uwaga na fałszywą aplikację Telegram. Kryje się za nią trojan Triada!
... ma zdolność do wykradania danych, włączania subskrypcji premium, czy wyświetlania reklam - uważają stojący za odkryciem analitycy Check Point Research. To szczególnie ważne ... prośbą o podanie numeru telefonu urządzenia i nadanie aplikacji uprawnień telefonu. Tymczasem analiza statyczna aplikacji ujawniła, że po uruchomieniu aplikacji w tle działał ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... lepsze identyfikowanie wzorców zakupowych, a co za tym idzie większą precyzję w targetowaniu reklam – podkreśla Przemysław Woźniak z agencji Spicy Mobile. – Dla reklamodawców wiąże się to ... , wpływając na takie obszary jak targetowanie behawioralne, remarketing, capping czy analiza atrybucji. Ostatnie lata, jak zauważają eksperci Spicy Mobile, to dla ...
-
Renta dożywotnia pod lupą UOKiK
... raporcie Urząd zwrócił uwagę na konieczność prawnego uregulowania sytuacji konsumentów, którzy decydują się na przekazanie prawa własności do swojej nieruchomości. - Analiza Urzędu pokazała, że największym zagrożeniem dla seniorów jest brak uregulowań prawnych związanych z zawieraniem umów o świadczenia dożywotnie. Szczególnie niebezpieczne może to ...
-
Transakcje nieautoryzowane. UOKiK postawił zarzuty 5 bankom
... , mBank oraz Santander Bank Polska. Jak podaje UOKiK, podstawą zarzutów jest analiza skarg konsumentów oraz reakcji i odpowiedzi banków na zgłoszenia kradzieży pieniędzy z kont ... nie poczuwają się do odpowiedzialności, mimo że czujność mogłaby wzbudzić już sama analiza transakcji na wczesnym etapie np. z uwagi na nietypowe kwoty, walutę, dokonane w ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... przy takich środkach?” Krokiem kolejnym było określenie liczby i poziomu wykorzystywanych kanałów przy zastosowaniu przedstawionego powyżej sposobu podejścia. Nastąpiła szczegółowa analiza wydatków konkurencyjnych. I decyzja: w przyszłym roku wybieramy dwa kanały i wszystkie środki inwestujemy jedynie tam. Efekt? Wzrost sprzedaży na poziomie daleko ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... . Ostra walka konkurencyjna w tej sferze toczy się nie tylko przy pomocy reklam - wielkie firmy dawno już odkryły wartość dobrego, spójnego obrazu marki w oczach ... usługę do sprzedania i musi zaistnieć na rynku pomimo istniejącej już konkurencji. Analiza rynku dostarcza nam pewnych informacji. Prawdopodobnie jednym ze spostrzeżeń będzie podział firm ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
... czwarte miejsce poprawiając wynik o 0,46 pkt. proc. w stosunku do listopada ubiegłego roku, kiedy był na trzeciej pozycji spośród wszystkich stacji. Analiza obejmuje spoty, plansze sponsorskie, ogłoszenia i teleshopping
-
Marki godne zaufania 2007
... wskazania przez konsumentów marek godnych zaufania celem badania była również analiza nastrojów społecznych, a także portretu europejskiego konsumenta. Jak wynika z badania, ... silny wizerunek marki. Mamy także większe od przeciętnego Europejczyka zaufanie do reklam: marka szeroko reklamowana budzi w nas większe zaufanie (deklaruje to 40% Polaków) ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
... , że marketing cyfrowy nowej generacji umożliwia lepsze mierzenie efektów, zarządzanie oraz optymalizację inwestycji marketingowych pod kątem maksymalnego zwrotu”. Informacje o badaniu Analiza marketingu cyfrowego oraz dane z Facebooka oparte są na danych pochodzących z Adobe AdLens i Adobe Social, części platformy Adobe Digital Marketing Suite ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... , także na rynku reklamowym. Dlatego skorygowaliśmy lekko w górę prognozę dla polskiego rynku, szacując, że wzrośnie on w tym roku o 1,8% (z 1,4% prognozowanych w grudniu). Analiza wydatków reklamowych netto w pierwszych dwóch miesiącach tego roku potwierdza tendencję prognozowanej na cały rok dynamiki wydatków w poszczególnych mediach. Inwestycje ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, ... i pozwala dotrzeć na bieżąco z odpowiednio dostosowanym komunikatem. Jak wskazuje analiza Instytutu Monitorowania Mediów, pomysłodawcy wykorzystania multiscreeningu w promocji programów nie ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... mierze na rekomendacjach znajomych. Znana twarz jest w stanie przekonać do zakupu jedynie 6 procent ankietowanych. Celem badania „Content Marketing 2014” była analiza stosunku internautów do różnych form promocji, z którymi można spotkać się w Internecie, a zwłaszcza do tzw. marketingu treści (content marketingu). Skąd kupujący ...
-
Specjalista ds. marketingu
... wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych mierzenie efektywności działań marketingowych współpraca z działem sprzedaży prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds. marketingu powinien mieć ukończone studium policealne lub posiadać wykształcenie wyższe (preferowanymi kierunkami ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
... – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe i układ geograficzny. W lubuskim promuj zumbę, w opolskim – crossfit Analiza wykonana przez Blink.pl pokazała, że wiele zajęć oferowanych przez kluby może mieć charakter sezonowy. Dla przykładu słowo „zumba” najczęściej ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, ... pośród nich wyróżniają się zaawansowani użytkownicy mediów społecznościowych, którzy szukają marek na Facebooku, Youtube i urządzeniach mobilnych. Analiza pokazała, że Facebook to kanał, który można określić już jako mainstreamowy, śmiało konkurujący z ...
-
Svpeng. Trojan bankowy, który napadł 318 tys. użytkowników Androida
... się na urządzenia z Androidem należące do osób odwiedzających witrynę agencji. Analiza ekspertów dowiodła, że przestępcy rozpoczęli proceder od umieszczenia zainfekowanej reklamy Google AdSense ... stron internetowych na całym świecie wykorzystujących platformę AdSense w celu wyświetlania reklam na urządzeniach mobilnych. Produkty Kaspersky Lab ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... globalnym ujęciu również pną się one w górę w dwucyfrowym tempie. Na zakup reklam w tym modelu w 2018 r. firmy wydadzą łącznie 70 miliardów dolarów. Skąd ... , Chief Commercial Officer w OnAudience.com. Według eksperta dane i ich analiza z wykorzystaniem uczenia maszynowego będą ważnym elementem zwiększania skuteczności kampanii w modelu programmatic ...
-
Narzędzia SDK ujawniają prywatne dane randkujących
... SDK gromadzą dane użytkowników w celu wyświetlania odpowiednich reklam, pomagając tym samym autorom zarobić na swoim produkcie. Narzędzia te wysyłają dane użytkowników do domen popularnych sieci reklamowych w celu wyświetlania bardziej ukierunkowanych treści marketingowych. Jednak głębsza analiza aplikacji wykazała, że dane te są wysyłane ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... osób. Specjalistyczne oprogramowanie daje możliwość bieżącego kontrolowania poziomu zainteresowania daną stroną, a co za tym idzie dostosowywaniem jej do potrzeb użytkowników. Analiza liczby odsłon, w zależności od pory dnia, kolejności czytanych informacji, powinna być podstawowym elementem badania skuteczności internetowej witryny firmowej. Co ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... wyświetleń reklamy/m-c) oraz „serwis samochodowy” (ponad 121 tys. wyświetleń/m-c). Co więcej, analiza liczby wyszukiwań po wpisaniu kombinacji składającej się z frazy „serwis” oraz ... ) oraz „wymianę rozrządu” (148 998 wyświetleń i 17 944 prognozowanych kliknięć/m-c). Analiza pokazała także, że wiele z usług serwisowych ma charakter sezonowy, a ...
-
W Black Friday raczej nie oszczędziliśmy
... Galaxy S8 64GB SM-G950 obniżka wynosiła 2,4 proc., a Huawei P9 Lite 2 proc. Duże zróżnicowanie cen Podobnie jak w ubiegłym roku, również tegoroczna analiza pokazała, że różnica pomiędzy cenami w poszczególnych sklepach może być naprawdę duża. – Największe różnice zanotowaliśmy w kategorii perfum i kosmetyków, gdzie rozbieżności w czasie ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... pokazuje, że marketerzy preferują marki o ugruntowanej pozycji, nawet jeśli nie znajdują się one w pierwszej piątce platform wybieranych przez konsumentów. Tegoroczna analiza ujawnia również, że wśród preferowanych przez konsumentów kanałów dominują punkty kontaktu bezpośredniego, przy czym na czele już drugi rok z rzędu ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... poziomie 76,44%). Ranking TOP 10 marek zamyka marka Player.pl, który odnotowała 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Ceneo.pl, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział ...