-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... kampanii to podstawy nowoczesnego marketingu. Jeśli do tej pory korzystałeś głównie z reklam na Facebooku, spróbuj nowych formatów, takich jak kampanie wideo na YouTube czy ... efekty działań w czasie rzeczywistym, co daje ogromną przewagę konkurencyjną. Regularna analiza wyników to jednak dopiero początek. Kluczowe jest wyciąganie wniosków i ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... działania. Contact Center Najdroższym elementem centrum obsługi klienta jest personel. Dzięki automatyzacji procesów takich jak: szkolenia, przekierowania rozmów i wiadomości, analiza zgłoszeń i ich rejestracja firma może zaoszczędzić nawet do 70% kosztów personalnych. Te oszczędności są dwojakiego rodzaju: zwiększa się wydajność pracowników ...
Tematy: -
Promocja przez wyszukiwarki
... atrybutu "title". Jest to tekst, który pojawia się, kiedy internauta ustawi kursor myszki na odnośniku tekstowym. Analiza przedwdrożeniowa, projekt, integracja, wdrożenie, wsparcie techniczne"> Integracja systemów sieciowych Struktura adresów URL oraz nazewnictwo katalogów i plików Jedna z dozwolonych ...
-
Muzeum banerów
... reklam. Jednak nieliczne osoby, które z upodobaniem oglądają banery, może jednak zainteresować strona BannerReport.com - ... hobby. W zbiorach znalazło się bowiem aż 15 tys. banerów wszelkich typów. Autorka strony twierdzi, że analiza banerów pomaga w tworzeniu nowych pomysłów, zwłaszcza, że banery często są dopasowane stylistycznie do stron, na ...
-
10 największych zagrożeń 2004
... raport opisujący przyszłe zagrożenia i tendencje. Analiza wykazuje, że w przedsiębiorstwach największe szkody powodują roboty, oprogramowanie typu adware i luki w ... większy niepokój Adware, czyli oprogramowanie służące do prezentowania niechcianych reklam, obecnie coraz częściej jest klasyfikowane jako oprogramowanie szpiegujące, mające ...
-
Komu ufają Europejczycy
... badanych krajów o wybranie źródeł informacji, na których opinii oparliby swoją decyzję o wyborze samochodu, sprzętu AGD, środków czyszczących i diety. Przeprowadzona analiza wyników pokazała, że wbrew powszechnej opinii Europejczycy nie ufają znanym ludziom, a decyzję o zakupie danego produktu podejmują najczęściej po konsultacji z profesjonalistą ...
-
Polacy o cenach biletow lotniczych
... On Board PR "Wojna cenowa przewoźników - co na to klient?" jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc przedsiębiorcom różnych branż w planowaniu działań komunikacyjnych. Raport opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone przez PBS DGA w lipcu ...
-
Poczta Polska: reklamacje pocztowe
... pocztowych - 0,096 %. Wyniki badań wykazały, że przygotowanie pracowników Poczty Polskiej w zakresie znajomości procedur odbierania jak i rozpatrywania reklamacji jest zadawalające. Analiza próby statystycznej wykazała, że najwięcej reklamacji było zgłoszonych w formie pisemnej (99,74%), a prawie 3/4 z nich dotyczyło kategorii przesyłek zagubionych ...
-
UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus
... internetowych w 11 krajach Europy. W Polsce spółka kontroluje między innymi QXL Poland, który jest operatorem portalu aukcyjnego Allegro. Przeprowadzona przez Urząd analiza wykazała, że planowana koncentracja nie przyczyni się do istotnego ograniczenia konkurencji, w szczególności przez powstanie lub umocnienie pozycji dominującej na rynku ...
-
UOKiK: uwaga na nieuczciwe reklamy
... iPlus tylko za 1 zł”. Zdaniem Prezesa UOKiK konsumenci mogli myśleć, że kupią komputer wraz z modemem za 1 zł. Jak wykazała wstępna analiza nie było to jednak możliwe, ponieważ tak atrakcyjna cena dotyczyła jedynie modemu. „Gdy korzystasz z abonamentu Darmowe rozmowy non stop możesz ...
-
Firmy kurierskie łamią prawa konsumentów
... dotyczą głównie stosowania przez kurierów postanowień mogących naruszać przepisy oraz tożsamych ze znajdującymi się w rejestrze klauzul niedozwolonych. Jest to pierwsza analiza regulaminów firm kurierskich przeprowadzona przez Urząd. Wyniki kontroli świadczą o tym, że pozycja konsumentów na rynku usług kurierskich nie jest zadowalająca ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... unijna – 22 proc. ankietowanych Polaków robi to w przypadku wadliwych narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej, 21 proc. – gdy chodzi o buty i odzież. Analiza wykazała, że cenimy bezpieczeństwo nabywanych produktów. 70 proc. badanych Polaków jest zadowolonych z jego poziomu w przypadku artykułów spożywczych i urządzeń gospodarstwa ...
-
Szkodliwe programy w Polsce X 2009
... zestawienia aktywności szkodliwego oprogramowania na terenie Polski. Analiza dokonana została w oparciu o informacje dostarczone przez system Kaspersky Security Network (KSN). ... z poprzedniego rankingu jest Win32.PopMenu.i, odpowiadający za wyświetlanie nachalnych i uciążliwych reklam. Na drugim miejscu listy znajduje się Packed.Win32.Krap.ag. Jego ...
-
Szkodliwe programy w Polsce - III kw.2009
... szkodliwego oprogramowania na terenie Polski w III kwartale 2009 roku. Analiza dokonana została w oparciu o informacje dostarczone przez system Kaspersky Security Network ( ... Na przykład, Win32.PopMenu.i (zajmujący drugie miejsce) odpowiada za wyświetlanie reklam i ofert handlowych bezpośrednio w systemie użytkownika. Działanie tego szkodnika jest ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... . Ich minusem jest natomiast duże prawdopodobieństwo niezrozumienia przez odbiorców. Tworzenie nazwy nie ogranicza się do procesu kreatywnego. O wiele ważniejsza jest analiza środowiska funkcjonowania nazwy i dopasowania jej do strategii firmy, stworzenie wytycznych do tworzenia nazwy i ograniczeń. Dopiero wtedy można tworzyć nazwy, trzeba ...
-
Projekty innowacyjne w działaniach PO IG
... decyzja taka może, lecz nie musi zapaść. Poddziałanie 4.5.1: zbyt późne zmiany Poddziałanie 4.5.1 można by kolokwialnie nazwać starszym bratem działania 4.4. Analiza kryteriów wskazuje bowiem wiele podobieństw, w szczególności w zakresie pierwotnie obowiązującej definicji innowacyjności, kwestii posiadania praw własności przemysłowej na wdrażane ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... rozrywki powoli staje się komputer, a nie telewizor - wynika z raportu "State of the Media Democracy" opublikowanego przez firmę doradczą Deloitte. Analiza odpowiedzi respondentów pokazuje, że konsumenci chętnie korzystają z wielu platform jednocześnie i kupują coraz bardziej zaawansowane urządzenia służące komunikacji. W mniejszym jednak stopniu ...
-
Czy reklamy kredytów gotówkowych pomogą?
... rośnie odsetek kredytów niespłacanych przez więcej niż 30 dni. Czy banki wybrały odpowiedni moment na próbę zwiększenia sprzedaży kredytów gotówkowych? Analiza historycznych danych dostarcza odpowiedzi, że wiosna często była dobrym okresem dla banków na polu pożyczek. Kalendarzowo więc wybór jest należyty ...
-
Za dużo reklamy na Facebooku
... Facebooka) oraz analizę korespondencji przy budowie mapy percepcyjnej do określenia wizerunku serwisów społecznościowych". Informacje o badaniu Badanie, którego część stanowi analiza postrzegania cech Facebooka zrealizowano na przełomie września i października b.r., na losowo dobranej próbie 1120 użytkowników Internetu w wieku powyżej 16 lat ...
-
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
... , że pomimo uprzywilejowanej pozycji sponsorów w zakresie komunikacji i stosowania logotypu, w świadomości kibiców pozostawiono jakiekolwiek miejsce dla przekazów innych niż sponsorskie? Analiza informacji na temat występowania we wszystkich mediach frazy “sponsor Euro”, przeprowadzona przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” od 1 stycznia do 30 ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... zakupów grupowych oraz sprzedawcy biletów lotniczych. Więcej istotnych dla rynku reklamy internetowej oraz e-commerce danych można znaleźć w najnowszym raporcie zanox. Analiza zanox pokazuje preferencje zakupowe Polaków z ostatnich 12 miesięcy. Wynika z niej, że najwięcej transakcji generował sektor telekomunikacyjny - 260 tysięcy transakcji ...
-
Rynek internetowy w regionie CEE 2011
... , 13,5 miliona mieszkańców Ukrainy (wzrost rok do roku - 19,1%) oraz 4,1 miliona Białorusinów (wzrost rok do roku - 20,2%) spędzało czas online. Analiza wyników dotyczących penetracji internetu w krajach Europy Środkowo-Wschodniej pokazuje przepaść jaka wciąż istnieje pomiędzy krajami Zachodu oraz krajami Europy Środkowo-Wschodniej. Nawet ...
-
Zagrożenia internetowe I-VI 2012
... analiza charakteru cyberprzestępczości w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej przeprowadzona w pierwszej połowie 2012 ... wyszukiwania W wielu przypadkach, schematy zarabiania pieniędzy wykorzystujące podmianę wyników wyszukiwania lub reklam tworzone są właśnie dla zachodnich użytkowników. Odpowiadając na zgłoszenie użytkownika, popularne silniki ...
-
Koszty promocji i reklamy: prezenty a podatki firmy
... Z jednej bowiem strony wydatki takie winny być prawidłowo zaksięgowane, z drugiej zaś prawidłowo rozliczone z punktu widzenia podatków. Przedmiotem artykułu jest analiza podatkowa i bilansowa przekazania prezentu w ramach "zwykłej" akcji promocyjnej/reklamowej, a nie sprzedaży premiowej. 1.1. Przekazanie prezentu - skutki w VAT Od towarów kupionych ...
-
Polscy konsumenci a rynek gazu
... umowy przez odbiorcę. W innych sytuacjach ma obowiązek wyrównania strat jakie poniósł konsument, a także zwrotu utraconych przez niego korzyści. Tymczasem, analiza Urzędu wykazała, że sześciu przedsiębiorców wyłączało całkowicie swoją odpowiedzialność, natomiast czterech ograniczało wysokość odszkodowania (np. do 50 proc. miesięcznej opłaty ...
-
Spam w VII 2013 r.
Analiza lipcowego spamu przeprowadzona przez Kaspersky Lab wskazuje na brak różnorodności pod ... z odnośnikiem do gorącego newsa. Ponadto, wykorzystano zainteresowanie takimi wydarzeniami w celu przyciągnięcia uwagi do reklam spamowych. Przykładem może być wykorzystanie ekscytacji wokół narodzin królewskiego potomka do reklamowania usług drukarskich i ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... pozostaje medium telewizyjne – 83% udziału. Na miejscu drugim Outdoor – 7% i na miejscu trzecim - Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar ...
-
Produkty spożywcze: za mało informacji
... i patronem medialnym projektu jest VFP Communications, wydawca takich tytułów, jak: Media&Marketing Polska, Handel, Food Service. Celem badania była analiza postrzegania przez polskich konsumentów sposobów komunikacji producentów z branży spożywczej oraz potrzeb informacyjnych konsumentów. Sondaż pozwolił ocenić również efektywność kanałów ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... .pl miesięcznie pojawia się około 130 tysięcy różnych komentarzy potransakcyjnych. Są wśród nich zarówno opinie pozytywne, jak i negatywne. Ich bliższa analiza pozwala ujrzeć światło dzienne najczęstszym błędom, jakich dopuszczają się polscy e-sprzedawcy. Utrudniony kontakt Klienci internetowi nie dość, że nie mogą ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... zyskać w ciągu pierwszych kilku miesięcy od uruchomienia systemu – mówi Dariusz Mazurek, Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Capgemini Polska. O krok przed konkurencją Analiza Big Data dzięki potencjałowi rozwiązań IT znajduje także inne zastosowania. Na przykład, analizując na bieżąco dane z rynku dotyczące cen przedstawianych ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... mobilnego największą popularnością wśród badanych cieszy się przede wszystkim Play, kolejno T-Mobile i Orange. Warto w tym miejscu wspomnieć również o raporcie UKE ,,Analiza cen usług dostępu do stacjonarnego Internetu w Polsce” z marca 2014. Można się w nim przyjrzeć średnim kosztom tej usługi u danych operatorów. Co ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych w miesiącach od stycznia do kwietnia w latach 2013 i 20143. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych w miesiącach od stycznia do maja w latach 2012 - 2014. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking VIII 2014
Jak wybrać ofertę produktów oszczędnościowych, która zadowoli nasze wymagania? Pomocą może być Ranking Jakości Oferty Oszczędnościowej Banków, przygotowany przez Professional Benchmark Consulting. Do jakich wniosków prowadzi jego zgłębienie? Przede wszystkim nasuwa się myśl, że warunki proponowane przez banki nie należą do najbardziej lukratywnych ...
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
... niż 2,50 zł. Sprawdzając popularność fraz i orientacyjne koszty za klik, pod uwagę wzięto dwa kluczowe wyrażenia – „księgowość” oraz „biuro rachunkowe”. Analiza preferencji internautów pozornie wskazała, że przy promocji usług finansowych w Warszawie powinno stawiać się na frazę „księgowość”, ponieważ jest częściej wpisywaną ...