-
Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.
... miasta wojewódzkie przy okazji wydarzeń kulturalnych, sportowych czy społecznych. Które miasto w największy stopniu może odcinać kupony od tego rodzaju promocji? Analiza „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” dotyczyła publikacji, które się ukazały w okresie od października do grudnia 2015 r. W tym czasie o stolicy – liderze zestawienia ukazało ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... oraz producentów dóbr FMCG. Dlatego w zestawieniu nie mamy również produktów takich firm jak np. US Pharmacia, Nestle, czy Reckitt Benckiser. Analiza została przeprowadzona na grupie wszystkich odbiorców powyżej 4 roku życia, a nie na grupie komercyjnej (16-49 lat), która mogłaby wypaczyć wyniki marek ...
-
Video online. Co i gdzie oglądamy?
... W jakich sytuacjach? Które aplikacje wybieramy? Odpowiedzi na te i inne pytania przynosi analiza, którą IRCenter opracował na podstawie projektu Multiscreening 2016 oraz danych ... to przede wszystkim domena Youtube i Facebooka. Na pewno warto przemyśleć targetowanie reklam na czas: dojazdu do/z pracy/szkoły i godziny wieczorne – swoją drogą i Google i ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... miast i spektakularnych wydarzeń oraz poszukiwaniem spokoju na przedmieściach – dodaje Sebastian Chachołek. Ważne gdzie, nie tylko ile - Ciekawie prezentuje się analiza obecności nazw poszczególnych festiwali na pierwszych stronach gazet – stwierdza Martyna Martynowicz, starszy analityk mediów PRESS-SERVICE Monitoring Mediów - Przystanek Woodstock ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... pozostałych kategorii w podziale wydatków wyniósł odpowiednio dla: obuwia – 8%, okularów i soczewek kontaktowych – 7%, wyrobów skórzanych i skóropodobnych – 3% i tkanin i półproduktów – 1%. Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia, struktura wydatków branży modowej ze względu na media od lat kształtuje się w podobny sposób ...
-
Czy dbamy o prywatność w sieci?
... kwestiom związanym z prywatnością w internecie. Najnowsza analiza dowodzi m.in., że prywatność w sieci jest zagadnieniem, do którego podchodzimy z coraz większą ... o własną prywatność należy zadbać samemu. Jednocześnie jednak oczekują bardziej spersonalizowanych treści i reklam, a temu wyzwaniu nie da się sprostać bez przetwarzania danych. Nasz ...
Tematy: prywatność w sieci, bezpieczeństwo w sieci -
Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. 4 najpopularniejsze błędy
... nigdzie nie wspominałem mu o możliwości pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, a zatem konsument nie może z nich skorzystać” Powyższe twierdzenie jest błędne, a szybka analiza regulaminów różnorodnych usług, a także treści oświadczeń o odrzuceniu reklamacji pozwala ocenić, że wielu przedsiębiorców w Polsce nawet nie zdaje sobie sprawy z tego ...
-
400 zł za ubezpieczenie? Kto ma szanse na najtańsze OC?
... , co ustaliła. Bardzo niskie składki OC nie są na polskim rynku standardem, ale znaleźć można szczęśliwców, którzy zapłacą naprawdę niewiele. Analiza kilku tysięcy kalkulacji dokonanych przez użytkowników Ubea.pl pomiędzy 19 lipca do 17 sierpnia 2017 roku, pozwoliła wyłuskać dwie osoby ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... . Zdecydowana większość stosuje ich cały szereg - od promocji na Facebooku po udział w targach. Za przekonaniem właścicieli o skuteczności niektórych metod stoi analiza z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi, często jest to po prostu intuicja. Jednak ich poparte doświadczeniem preferencje dają już pewną wskazówkę dla początkujących ...
-
Broker danych - wirtualny cień konsumenta
... zbiór informacji i dołączyć je do swojej kolekcji, a następnie odsprzedać je reklamodawcom. Innym przykładem pozyskiwania o nas informacji przez brokera danych jest analiza postów publikowanych przez nas w mediach społecznościowych. Jak podaje Hannah Fray w swojej książce „Hello Word”, wystarczy przeanalizować niewielką liczbę naszych postów ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2019
... centralnych. Niepokoi szczególnie wyraźny wzrost zatrudnienia i koszt funkcjonowania. Przykładowo zdecydowałem się na zaprezentowanie liczb dot. wydatków w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Analiza kosztów jej działania w ostatnich dziesięciu latach mówi, że są one coraz większe, a wydatki KPRM w ciągu trzech lat wzrosły dwukrotnie! I tak ...
-
Google Play: nowe wirusy w aplikacjach dla dzieci z ponad 1 mln pobrań
... się spodziewać, że w jego zasobach bez większego trudu znajdziemy inne, złośliwe aplikacje. Jak czytamy w opublikowanym przez firmę Check Point komunikacie, analiza zasobów sklepu Google Play umożliwiła identyfikację 56 aplikacji zainfekowanych złośliwym oprogramowaniem auto-clicker. Szacunki analityków szacują, że szkodnik „Tekya” pobrany został ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... respondentów uważa, że epidemia wpłynęła na cyfryzację sposobu pracy w firmie, czyli przykładowo konieczność pracy zdalnej, używanie komunikatorów, organizowanie telekonferencji. Analiza pytań otwartych wskazuje, że zdecydowana większość pracowników dostrzega pozytywne aspekty związane z takim trybem pracy. Wysoki poziom cyfryzacji oraz kompetencje ...
-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
... produktu w sklepie stacjonarnym, której zazwyczaj mali sprzedawcy nie są w stanie zaoferować. W ostatnich miesiącach niemal cały sektor e-commerce doświadczył bezprecedensowych wzrostów. Analiza firmy PMR wskazuje, że wartość sprzedaży online w Polsce w pierwszej połowie 2020 r. zwiększyła się o 26 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Najbardziej ...
-
Budżet państwa: za co płacą podatnicy?
... opieka medyczna, telewizja czy kościół? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza zrealizowana przez serwis ikalkulator.pl. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile pieniędzy z ... dla znanych gwiazd, które często posiadają również inne źródła dochodu, np. z reklam lub udziału w programach rozrywkowych. I tak np. do Radosława Liszewskiego z grupy Weekend ...
-
Ile oszczędziliśmy podczas Black Friday? Obniżki cen nie powaliły
... nawet wzrost cen niektórych konsol przed samym Black Friday – mówi Agnieszka Szapiel. Cenowy rollercoaster Podobnie jak w ubiegłym roku, również tegoroczna analiza pokazała, że różnica pomiędzy cenami w poszczególnych sklepach jest naprawdę duża. Największe rozbieżności dało się zaobserwować w kategorii gier, gdzie różnice w czasie ...
-
Gazetki promocyjne bez promocji
... promocji. Sprawdzono publikacje wszystkich dyskontów, hipermarketów, supermarketów, sieci convenience, cash&carry, drogerii i aptek, sieci DiY (markety budowlane) oraz sklepy RTV-AGD. Analiza wykazała, że w pierwszym półroczu br. ogólnie sieci handlowe zrobiły o 12,3% mniej promocji niż w analogicznym okresie ub.r. Ograniczenie promocji w gazetkach ...
-
Dlaczego linie lotnicze odmawiają wypłaty odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot?
... względzie, że zazwyczaj są to dla pasażerów trudne do odczytu dokumenty, w których stosowane jest specjalne kodowanie, używane w lotnictwie cywilnym, i ich analiza może wymagać sięgnięcia po pomoc specjalisty. Jak sprawdzić czy argumenty odmowy przez przewoźnika są prawdziwe? Najprostszą metodą weryfikacji słów przewoźnika ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... reklamy telewizyjnej, który przyspieszył w trzecim kwartale, osiągając w nim dynamikę na poziomie 7,5%. W czerwcu i lipcu istotną rolę odegrały wpływy ze sponsoringu i lokowania. Analiza oglądalności W trzecim kwartale br. widzowie w wieku 16-59 lat przeznaczyli na oglądanie tradycyjnej telewizji 3 godziny 14 minut, o 11 minut więcej niż ...
-
Rzetelne opinie vs fałszywe recenzje w internecie. Czy umiemy je odróżnić?
... deklarują świadomy kontakt z fałszywymi recenzjami, podczas gdy kobiety częściej wykazują niepewność w ocenie ich autentyczności. Zmanipulowane recenzje, a zamożność Polaków Analiza najnowszych wyników badań TRUSTMATE.io dotyczących opinii respondentów w zależności od deklarowanych miesięcznych zarobków netto ujawnia pewne zależności. W grupie ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... monitorowaliśmy domeny leja (sinkholing) i analizowaliśmy połączenia ofiar. Nasza ciągła analiza ujawniła istnienie nowej generacji backdoorów Icefog – tym razem była to wersja ... numer jeden stanowił Adware, którego jedyną funkcją jest nieustanne wyświetlanie reklam. Ten rodzaj szkodliwego oprogramowania jest szczególnie powszechny w Chinach. ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... kosmetykach. Analiza ujawnia absolutną dominację koncernu kosmetycznego L’Oreal na polskim rynku medialnym (po zsumowaniu liczby publikacji i reklam wszystkich marek koncernu, w tym: Cacharel, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Kerastase, La Roche-Posay, Maybelline, Vichy, Viktor&Rolf). Łącznie w zakresie publikacji PR i reklam L’Oreal osiągnęło ...
-
Monitorowanie jakiego nie było
... zainteresowanie poszczególnymi produktami, usługami. Wskazać klientów wykazujących największe zainteresowanie naszymi produktami a nawet kontrolować skuteczność reklam w prasie. Jak to robić? Narzędzia do badania naszego serwisu Internetowego Analiza logów Logi serwera (pliki z informacjami o każdym pobranym pliku jak np.: jego nazwa, dokładny czas ...
Tematy: -
Ligi europejskie - przychody 2010/2011
... najwyższą średnią frekwencją w Europie (42 100 osób/mecz), co w połączeniu ze wzrostem przychodów z reklam na największym rynku europejskim, pozwoliło jej zachować drugie miejsce w ... oparto o wielkości pochodzące z najnowszych dostępnych sprawozdań finansowych. Analiza wyników finansowych pozostałych lig europejskich oraz ich porównanie oparto ...
-
Dlaczego moja firma jest niewidoczna dla Google?
... Google’u, to możemy rozważyć włączenie reklam płatnych PPC. Reklamy lokalne są wielokrotnie tańsze od reklam ogólnokrajowych, a także reklam w biznesach o dużej konkurencyjności. ... będą do nas trafiać bez ingerencji w kampanię. Sprawdziliśmy ile kosztuje; analiza naszego biznesu w kontekście konkurencji i naszych klientów, stworzenie kampanii ...
-
10 trendów marketingowych na 2025 rok
... mediów oraz zapewni realne możliwości zwiększania wartości marek. W drodze do reklam w formule „total video”: Granica między telewizją nadającą w czasie rzeczywistym a ... będą musiały postrzegać zrównoważony rozwój zarówno jako szansę, jak i ryzyko. Analiza Kantar wskazuje, że dzięki zrównoważonemu rozwojowi wartość 100 największych światowych ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... na analizie, nie mielibyśmy brawurowych kampanii, które przesądzały losy bitew. Analiza jest bowiem w stanie dostarczyć nam liczbowej, twardej wiedzy, która dotyczy przeszłości. ... i efektowna, atrakcyjna dla konsumentów egzekucja. W polskich mediach mnóstwo jest reklam – pomiar tego dylematu. Takich, których jedynym celem jest stworzenie czegoś ...
-
Facebook a prywatność w sieci
... reklam. Dodatkowo, w przeglądarce powstało aż 10 nowych ciasteczek. Drugi eksperyment polegał na otwarciu 250 najpopularniejszych stron w Hiszpanii (według serwisu Alexa.com). Analiza ... ) przy użyciu dwóch przeglądarek - Chrome oraz Safari - z ustawieniami domyślnymi. Analiza ruchu wykazała, że nie ma istotnej różnicy pod względem liczby żądań, jak ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... do precyzyjnego targetowania odbiorców z wąskiej grupy docelowej. Odbiorcy tak wyświetlanych reklam wybierani są przez głęboką analizę ich aktywności, możliwą dzięki informacjom ... Interakcja klienta z marką odbywa się dziś za pośrednictwem wielu kanałów. Dopiero analiza wszystkich strumieni danych za pośrednictwem systemów DMP (Data Managing Platform ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... jak ROI, mają dość wąski zakres i wzmacniają negatywne trendy. Obecnie dokładna analiza danych na etapie ewaluacji kampanii pozwala zadbać o to, aby specjaliści ... sztuczna inteligencja Specjaliści ds. marketingu nie mają fizycznej możliwości ręcznej personalizacji reklam na dużą skalę, oceny posiadanych zbiorów danych ani implementowania uzyskanych ...
-
Reklama online - trendy 2015
... znakiem reklamy internetowej, wewnątrz której coraz większe znaczenie będzie zyskiwała reklama osobista (ang. programmatic). Trendem na przyszły rok jest również analiza dużej ilości danych oraz automatyzacja działań w zakresie marketingu. Spodziewany wzrost wydatków na personalizację treści może sięgnąć nawet 120 procent. Przeobrażeniom ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... jakie branże reklamują się najchętniej na danych platformach, czy jakie typy reklam są na nich najpopularniejsze. Kobiety aktywniejsze w social mediach Jak wynika z danych ... %) i Snapchat (44,5% zasięgu w grupie 7-14 oraz 47% w grupie 15-24). Najwięcej reklam na Facebooku Analiza rynku reklamowego platform społecznościowych dowodzi, że pod względem ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy reklamodawcy byli najaktywniejsi na kilka tygodni przed ...
-
McAfee: zagrożenia internetowe 2012
... zagrożeń, co pozwala w pewnym stopniu przygotować i uodpornić się na nie. Analiza pokazuje, że poziom ryzyka związany z rozwojem już znanych zagrożeń będzie rosnąć przez ... odbiorców spamem wysyłanym przez botnety, McAfee Labs spodziewa się zwiększenia ilości reklam rozsyłanych mailem czego skutkiem może być ponowny wzrost ilości spamu. 4. Atakowanie ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... siłą nabywczą. Ekspansja na rynki zagraniczne w praktyce Pierwszym krokiem jest gruntowna analiza – kim są klienci, do kogo sklep internetowy chce dotrzeć i ... większą skuteczność spersonalizowanych przekazów w stosunku do standardowych reklam. Personalizacja reklam to większa satysfakcja klientów, a przez to zwiększenie ich lojalności i przemiana ...