-
Stare budynki biurowe - burzyć czy przekształcać?
... do nowych funkcji albo wyburzyć. Na rynku nasila się trend związany z konwersjami nieruchomości ... skomunikowanych, z bogatą ofertą gastronomiczną i usługową w okolicy. Analiza rentowności inwestycji wskazuje kierunek dalszych ... jest rozbudowa instalacji teletechnicznych, umożliwiających odbiór telewizji, dostęp do Internetu, sprawną kontrolę ...
-
UOKiK: uwaga na nieuczciwe reklamy
... . UOKiK sprawdza, czy spółka nie wprowadzała słabszych uczestników rynku w błąd informując o warunkach oferowanych przez siebie ... wraz z modemem za 1 zł. Jak wykazała wstępna analiza nie było to jednak możliwe, ponieważ tak ... w ramach abonamentu. UOKiK sprawdza również działania operatora telewizji kablowej – spółki Aster. Zdaniem Urzędu przedsiębiorca ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2008
... najczęściej w kontekście polityki polskiej, popularnych rankingów i sondaży oraz informacji ze świata ekonomii, rynku i finansów, co dało jej przewagę nad kolejnym w zestawieniu Radiem ZET (277, 6. miejsce ... się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6995 razy, (4572 razy w prasie, 1432 - w telewizji i 991 - w radiu). Analiza obejmuje tylko ...
-
Najczęściej cytowane media 2008
... 2008 roku media najbardziej zainteresowane były informacjami na temat polityki polskiej, ekonomii, rynku, finansów oraz rankingów i sondaży. Spośród spraw bieżących najwyżej w klasyfikacji tematów powołań znalazły się ... wiadomości podawanych na łamach innych mediów 85621 razy, (56044 razy w prasie, 16088 w telewizji i 13489 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Najczęściej cytowane media II 2009
... rozgłośni radiowych. Dobry wynik zawdzięcza licznie cytowanym informacjom dotyczącym polityki polskiej, ekonomii, rynku i finansów oraz możliwości wejścia Polski do strefy euro. Stacja zaledwie o jedną pozycję wyprzedziła ... wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8436 razy (5505 razy w prasie, 1772 w telewizji i 1159 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować?
... telewizji. Internet ... analiza. Ta grupa klientów śledzi informacje o nowych inwestycjach, a kiedy pojawia się odpowiednia oferta ekspresowo podpisuje umowę. Inwestorzy często kupują mieszkania u tego samego dewelopera, prosząc o wcześniejszą rezerwację określonych typów lokali zanim nowy projekt lub kolejny etap budowy inwestycji pojawi się na rynku ...
-
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... konkurencyjności spowodowały spadek marż czołowych marek na rynku. Z kolei marki luksusowe uniknęły obcięcia marż i przypada na ... czynności – od zakupów online do oglądania telewizji – dzięki jednej marce, za to w różnych ... . Następnie przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm ( ...
-
Polska Ekstraklasa - przychody 2016/2017
... triumfy w następujących kategoriach: najwyższa frekwencja na stadionie, najwyższa oglądalność meczów w telewizji oraz największa liczba sprzedanych koszulek. Jedynie pod ... S.A. To również jedyna na polskim rynku pełna, z uwzględnieniem wpływów transferowych, analiza finansów najwyższej klasy rozgrywkowej piłki nożnej i dokładne zestawienie ...
-
Call center walczy o dobre imię
... publikacje z prasy, internetu, radia i telewizji, jakie ukazały się w 2016 ... rynku. W poszukiwaniu metod na zmianę sposobu postrzegania branży przez konsumentów należy jednak szukać narzędzi alternatywnych i uzupełniających ten kanał dotarcia – wyjaśnia Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analiza ...
-
Aplikacja mobilna banku: narzędzia finansowe to za mało
... funkcji – dostarczenie bezpiecznych i wiarygodnych produktów finansowych. Inteligentny to analiza i przewidywanie potrzeb klienta oraz błyskawiczne dopasowanie do nich oferty ... klientom m.in. w zmianie dostawcy prądu, telewizji kablowej czy usług komórkowych na najtańszego na rynku, pełniąc rolę pośrednika, bez konieczności przedłożenia dodatkowych ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... Papierów Wartościowych zapowiada wprowadzenie działań programmatic w telewizji. To rewolucja, która zmieni sposób działania wszystkich uczestników rynku telewizyjnego, od nadawców, po agencje i domy ... na takie obszary jak targetowanie behawioralne, remarketing, capping czy analiza atrybucji. Ostatnie lata, jak zauważają eksperci Spicy Mobile, to ...
-
Najczęściej cytowane media V 2008
... , dzięki szeroko cytowanym rankingom i sondażom, publikacjom dotyczącym ekonomii, rynku i finansów oraz ustawodawstwa i prawa. Natomiast na Dziennik ... raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 6775 przekazów mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6966 razy. Analiza ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2008
... w czerwcu. Na Dziennik media powoływały się najczęściej w kontekście ekonomii, rynku i finansów, polityki polskiej oraz rankingów i sondaży. Warto zwrócić uwagę ... Monitorowania Mediów przeanalizował 6005 przekazów mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6152 razy. Analiza ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2008
... cytowanym publikacjom z zakresu polityki polskiej oraz ekonomii, rynku i finansów Dziennik tymczasem był najczęściej cytowany w kontekście negocjacji w sprawie ... Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 6143 przekazy mediowe (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6354 razy. Analiza ...
-
Najczęściej cytowane media X 2008
... najczęściej w kontekście polityki polskiej, popularnych rankingów i sondaży oraz informacji ze świata ekonomii, rynku i finansów, co dało jej przewagę nad kolejnym w zestawieniu Radiem ZET (285, 7. miejsce). ... do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8142 razy, (5290 razy w prasie, 1754 - w telewizji i 1098 - w radiu). Analiza obejmuje tylko ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2008
... w Agencji Rynku Rolnego, korzyści majątkowe posłanki PO z przeforsowanej ustawy. Informacje o badaniu Od 1 do 30 września na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 7578 przekazów mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 7732 razy. Analiza obejmuje tylko ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2009
... miejsce zawdzięcza bardzo popularnym rankingom i sondażom, licznie cytowanym artykułom z zakresu ekonomii, rynku i finansów oraz analizom i informacjom dotyczącym sceny politycznej w Polsce. W kwietniu, lider sprzed ... wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8280 razy (5503 razy w prasie, 1724 w telewizji i 1053 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Najczęściej cytowane media I 2010
... "Ranking szkół ponadgimnazjalnych". W dalszej kolejności zainteresowanie innych mediów wzbudziły artykuły z zakresu ekonomii, rynku i finansów między innymi o planowanych zwolnieniach w Grupie PZU oraz polityki polskiej, ... do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8079 razy (5567 razy w prasie, 1586 w telewizji i 926 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Wydarzenia sportowe a rejestracja domen
... domeny sportowe" to łakomy kąsek nie tylko dla inwestorów. Analiza przeprowadzona przez nazwa.pl objęła łącznie 100 domen, ... na temat sportu, podczas gdy jedynie 17% robi to w telewizji, a 5% w prasie. Nie dziwi więc fakt, iż rejestracja domen ... . Oprócz wysokich kwot, jakie można za nie uzyskać na rynku wtórnym, są one również innym źródłem dochodów. ...
-
Strategia w firmie
... osiągamy zyskowność powyżej 10% znajdujemy się w pierwszej trójce na rynku pod względem wolumenu sprzedaży mamy ... akcja związana z gratisową usługą dodaną (np. analiza kolorystyczna gratis). Uzupełnienie – nowy produkt (do tej pory ... działania związane z promowaniem firmy w radiu czy telewizji. Strategia odnosi się do każdego, niezależnie od miejsca ...
-
Jan Kowalski czyli statystyczny dłużnik
... sylwetce zadłużonego Kowalskiego. Jakie wnioski przyniosła analiza bazy danych KRD? Otóż okazuje się, że ... i operatorów komórkowych i firmę komunikacyjną, jak i dostarczycieli telewizji, ubezpieczyciela oraz gminę alimentacyjną. Wisienką ... potrafią to udowodnić, są postrzegani na rynku jako wiarygodni partnerzy biznesowi. Ambasadorami programu ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... Największe wzrosty aktywności reklamowej w telewizji ... rynku, czyli firmy Aflofarm. Wynika to jednak z bardzo szerokiego portfolio marek tej firmy. Podobnie wygląda sytuacja firm farmaceutycznych oraz producentów dóbr FMCG. Dlatego w zestawieniu nie mamy również produktów takich firm jak np. US Pharmacia, Nestle, czy Reckitt Benckiser. Analiza ...
-
Niepłacenie alimentów. Postawy wobec niesolidnych rodziców
... liczby ludności do miast, w których budowano olbrzymie zakłady przemysłowe. Ta analiza pokazuje, jak ważna jest presja otoczenia, żeby zmniejszyć długi alimentacyjne ... Gospodarczej przez firmy pożyczkowe, banki, operatorów telefonii komórkowej, dostawców telewizji i Internetu, itp. Obecnie firmy te mogą, ale nie muszą, ... aktywizujących dłużników na rynku ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... je aż 9 na 10 przebadanych osób. Nic zatem dziwnego, że wartość tego rynku dość intensywnie rośnie i - jak wskazują prognozy - rosnąć będzie również w przyszłości. W ślad za ... Zakłady Farmaceutyczne wyraźnie preferują telewizję jako medium reklamowe, gdzie wydają odpowiednio 89% i 83% swoich środków. Analiza została przygotowana przez dom mediowy ...
-
KRD: długi w HoReCa to 242 mln zł. I to bez "pomocy" koronawirusa
... tego sektora zupełnie zawiesiło swoją aktywność na rynku, a 32% prowadzi ją w ograniczonym stopniu, realizując ... Według raportu „Rynek HoReCa w Polsce 2019. Analiza i prognozy rozwoju do 2024 r.” rynek ten jest warty ... wobec operatorów komórkowych oraz dostawców Internetu i telewizji. Wśród najbardziej zadłużonych województw przoduje mazowieckie, ...
-
Nowe prawo autorskie osłabia ruch z mediów społecznościowych
... i fakt.pl, a 100-150 tys. użytkowników - se.pl i radiozet.pl. Analiza pokazuje, że decyzja Facebooka o zmianie prezentacji treści wydawców ... , obejmujące pasywny poziom konsumpcji internetu, telewizji i radia, realizowane dzięki współpracy ... Rozwiązanie dedykowane jest wszystkim podmiotom na rynku mediów: marketerom, wydawcom, agencjom reklamowym oraz ...