-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... telewizji – „Pharmaceuticals" – wynika z danych gemiusAdReal za listopad 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w listopadzie 2023 w internecie, telewizji ... kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
Pojawiły się wyniki gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy. Jego autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe, które pojawiły się w telewizji i internecie w marcu bieżącego roku. Oto, do jakich wniosków prowadzi ich analiza. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki zasięg miały podejmowane ostatnio przez reklamodawców działania ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... rynku reklamowego, które tradycyjnie już przygląda się kreacjom reklamowym w internecie, radiu i telewizji. Najnowsze doniesienia z czerwca 2023 roku wskazują, że tym razem w dwóch ... Apart, który odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej, wskazując m. ... mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online ... z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy reklamodawcy byli najaktywniejsi na kilka tygodni przed świętami Bożego Narodzenia. Z tego tekstu dowiesz ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
... wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ... Silna pozycja TVN znajduje swoje odzwierciedlenie w udziałach tej stacji w oglądalności telewizji, która w minionym miesiącu wyniosła 17,24%, dając jej trzecie miejsce ... spośród wszystkich stacji. Analiza ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki ATM Grupa
... „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” – realizowane dla Telewizji Polsat i TV4, „Ojciec Mateusz” – realizowany dla Telewizji Polskiej, „Lombard. Życie pod ... tego ukrywać. Działalność spółki skupia się na rynku polskim i tutaj ATM Grupa posiada silną, ... od spółki bardzo dobrego zarządzania kapitałem. Analiza techniczna [Ważne: dane na wykresach aktualne ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... będzie stać. „Analiza strategii przyjętych przez państwa europejskie pokazuje, że nie ma jednorodnego podejścia do kwestii dofinansowania obywatelom zakupu set-top box’ów” - podkreśla Grzegorz Sencio, Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Według ekspertów Deloitte naziemna telewizja cyfrowa przejmie większość rynku telewizji analogowej oraz może ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... rynku reklamy TV W 2014 r. zaledwie 133 reklamodawców (7 proc. wszystkich podmiotów reklamujących się w telewizji) wygenerowało 75 proc. wartości całego rynku reklamy telewizyjnej w Polsce. Największym reklamodawcami (18 proc. wartości całego rynku ... Stowarzyszenia Reklamy. Głównym celem raportu była analiza rynku reklamy telewizyjnej w Polsce oraz ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... miejsce głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w Internecie i telewizji, które to w analizowanym okresie wyniosły odpowiednio 190 i 839 mln zł - podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 roku wyniosła 1,61 ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy ... aktywnych reklamodawców w telewizji ze względu na liczbę emitowanych EqGRP. Najistotniej zwiększyła się liczba większych reklamodawców. Ich udział w wygenerowanych na rynku EqGRP wzrósł ...
-
Telewizja płatna w Polsce
... . Przez ten czas na rynku doszło do wielu zmian i w tej chwili więcej widzów korzysta z usług płatnej telewizji niż darmowego odbioru naziemnego. Obecnej sytuacji przyjrzał się dokładnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Efektem jest raport z badania rynku dostępu do płatnej telewizji. Analiza Urzędu objęła 185 przedsiębiorców, zbadano ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online ... zasięg – 94,23%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w sierpniu była marka Kinder, która w tym ... szczególnie istotne ze względu na poziom skomplikowania rynku, wielości form reklamowych, sposobów rozliczeń oraz coraz ...
-
Rynek telewizyjny I-VI 2009
... telewizji średnio 3 godziny 42 minuty dziennie. W analogicznym okresie 2008 roku zasiadali przed ekranami swoich telewizorów średnio 3 godziny 29 minut. Oznacza to wzrost o prawie 13 minut, czyli 1,1%. Jednocześnie zmniejszył się łączny udział w rynku ... . Dane o wydatkach reklamowych są danymi cennikowymi, bez uwzględnienia rabatów; analiza obejmuje ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... telewizji udziałowcem w całkowitym torcie reklamowym. W związku z jej dynamicznym rozwojem IAB Polska postanowiło zrealizować badanie rynku, które pozwoli marketerom na lepsze zrozumienie współpracy telewizji ... wskaźniki będące miernikami zaangażowania do marki. Analiza wyników pokazała interesujące rezultaty z perspektywy marketingowej, zarówno w ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła ... rynku reklamy telewizyjnej niekoniecznie musi oznaczać niższe przychody nadawców. Średni czas oglądania telewizji (ATV) w grupie 16-49 spadł o 7,5 proc. Mimo to wartość rynku wzrosła aż o 5,6 proc. Po słabym pierwszym półroczu (-3,0 proc.), w drugiej połowie roku nastąpiło odbicie na rynku ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość zdołała ... rynku reklamy sprzyjała wszystkim mediom poza prasą, ale szybciej niż ogół rynku rosły tylko wydatki na internet. Trafiło tam 379 mln zł więcej niż w 2017 r. (dynamika +13,3%). Wartość budżetów alokowanych w telewizji wzrosła o 260 mln (+6,3%), zaś w radiu o 52 mln (+7,7%). Dobra kondycja rynku ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... TELEWIZJA? Chciałbym na chwilę się zatrzymać na telewizji, która często jest traktowana jako panaceum ... żeby uzyskać jak najlepszy zwrot z inwestycji, wyróżnić markę na rynku, zbudować dobrą pozycję w głowach konsumentów? Definicja ... powyżej sposobu podejścia. Nastąpiła szczegółowa analiza wydatków konkurencyjnych. I decyzja: w przyszłym roku wybieramy ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż (usługi telekomunikacyjne, finansowe, operatorzy telewizji i Internetu, ... i zwykle niechętnie szukają niższych cen w innych firmach, mimo niepewnej sytuacji na rynku w wielu krajach objętych ankietą. Tylko prawie jedna czwarta ankietowanych (22%) ...
-
Monopol naturalny, czyli polski "sukces"?
... raportu "Jak państwo nie radzi sobie z monopolami naturalnymi. Analiza na przykładzie rynku radiodyfuzji". Wprawdzie niemal każdy z nas jest w stanie ... telewizji naziemnej - doszło do całkowitej monopolizacji. Pierwszy etap tego procesu został opisany w raporcie pt. „Cyfryzacja telewizji naziemnej w Polsce, czyli publiczne koszty monopolu na rynku ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... wpływy ze sponsoringu i lokowania. Analiza oglądalności W trzecim kwartale br. widzowie w wieku 16-59 lat przeznaczyli na oglądanie tradycyjnej telewizji 3 godziny 14 minut, ... Publicis Groupe wprowadziła łączne podejście do monitoringu rynku video wraz z pierwszą edycją Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie ...
-
Renta dożywotnia pod lupą UOKiK
... rynku. Efektem jest Raport z kontroli przedsiębiorców zawierających umowy świadczeń dożywotnich. Umowy Analiza Urzędu pokazała, że oferta przedsiębiorców działających na polskim rynku ... zbadał łącznie 46 przekazów reklamowych. Oprócz komercyjnych ogłoszeń w prasie, radiu, telewizji oraz Internecie sprawdzono ulotki, banery reklamowe, a także pisemne ...
-
UKE: ceny dostępu do Internetu 2007
... rynku dostępu do sieci Internet w 2007 roku spowodowany był szeregiem decyzji, które przyczyniły ... umów BSA. Przedstawiona analiza ma na celu po raz kolejny porównać poszczególne oferty usług dostępu szerokopasmowego do Internetu świadczone przez Telekomunikację Polską oraz operatorów alternatywnych (w tym operatorów telewizji kablowych). Do końca ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2017
... Prawie połowa badanych bogatych Polaków przyznała, że w ogóle nie ogląda telewizji, filmów i seriali. Osoby bogate pragmatycznie podchodzą do wydawania pieniędzy. ... KPMG o rynku luksusu w Polsce. Motywem przewodnim tegorocznej edycji raportu jest portret bogatego Polaka oraz analiza poszczególnych segmentów w obrębie rynku dóbr luksusowych ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... analiza Publicis Groupe, a w niej doniesienia dotyczące sytuacji rynku reklamy wideo w I półroczu bieżącego roku. Wartość rynku osiągnęła poziom 3,27 miliarda zł, ... . To właśnie ta impreza przełożyła się na bardzo dobry wynik pierwszego półrocza w telewizji, a w szczególności drugiego kwartału – w samym tylko czerwcu dynamika wzrostu przychodów ze ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... telewizji najważniejsze medium (według danych domu mediowego Starlink). Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklamy internetowej, najważniejszą formą w 2010 r. w polskim Internecie pozostawała reklama graficzna z 45-procentowym udziałem w łącznych obrotach rynku ... ciekawych wniosków dostarcza analiza aktywności największych reklamodawców w polskim ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... 4 inne farmaceutyki, które rok wcześniej pozbawione były działań reklamowych. Analiza wydatków w poszczególnych miesiącach wskazuje, że wydatki w 2013 roku były wyższe ... 3%. Jednocześnie wraz z digitalizacją telewizji zwiększy się możliwość precyzyjnego dotarcia wybranych farmaceutyków do grup docelowych. Ten sam trend dotyczy rozdrobnionego rynku ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... „Kultura jako źródło wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej. Analiza rynków kreatywnych”. To pierwszy raport, ... ofiarą cięcia kosztów. Dlatego przychody rynku reklamowego w ciągu ostatnich 5 lat spadły aż o ... wskazywania przez 68% Europejczyków książek jako drugiego, po telewizji i radiu, sposobu spędzania wolnego czasu. Europa jest też w tyle ...
-
Rynek telekomunikacyjny a interesy konsumentów
... telewizji kablowej. Podobnie, jak w przypadku telefonii stacjonarnej, pomimo coraz większej liczby dostawców Internetu na rynku, Telekomunikacja Polska zachowuje wysokie udziały rynkowe. Krajowy urząd regulacyjny Organem regulacyjnym rynku ... sporów międzyoperatorskich, analiza i ocena funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego, uczestnictwo w pracach ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... Analiza rynku Jeżeli liczysz na osiągnięcie sukces, to powinieneś dobrze poznać rynek na którym zamierzasz działać i konkurencję z którą przyjdzie Ci się zmierzyć. Na początku postaraj się jak najdokładniej określić wielkość rynku ... . Masz do wyboru sporo różnych narzędzi: reklamy w telewizji, radiu, internecie, ogłoszenia i reklamy w prasie, ulotki, ...
Tematy: -
Perspektywiczny rynek ochrony i zabezpieczeń
... rynku ze względu na dotychczasowe doświadczenie w branży IT i praktykę biznesową. Agencje ochrony oraz firmy instalacyjne wdrażają wśród użytkowników końcowych systemy wykrywania włamań oraz systemy telewizji przemysłowej (CCTV) - te dwie technologie generują 90 procent całkowitych przychodów rynku. „Konsolidacja rynku ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska. Dane ... spaść o 2%. Duże wydatki liderów rynku W 2013 roku grupa największych reklamodawców na rynku piwa pozostaje niezmienna ... tym roku wystartował z silną ogólnopolską kampanią w telewizji, z budżetem prawie 6 mln zł, ale znalazł się w ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... rynku reklamowego ma sięgnąć nawet 6,51 miliarda złotych. - Optymistyczne nastroje w gospodarce pozwalają spodziewać się dalszej poprawy koniunktury, także na rynku reklamowym. Dlatego skorygowaliśmy lekko w górę prognozę dla polskiego rynku, szacując, że wzrośnie on w tym roku o 1,8% (z 1,4% prognozowanych w grudniu). Analiza ... telewizji naziemnej ...
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
... prowadzi Groupon (2917 publikacje), który jako pierwszy zadebiutował na polskim rynku. O drugim w klasyfikacji, Gruperze, ukazało się prawie trzy raz mniej informacji ( ... materiałów z radia i telewizji wykazało, że w mediach tych podejmowano temat tylko trzech z nich: Groupona, Grupera i Citeamu. Do interesujących wniosków prowadzi analiza publikacji ...
-
Firmy konsultingowe, czyli szewc bez butów chodzi
... Branża doradcza obraca dużymi pieniędzmi. Według informacji z rynku stawka za dzień pracy doświadczonego doradcy podatkowego z ... mln zł), operatorzy telefonii, Internetu i telewizji (9,3 mln zł), dostawcy prądu, wody i gazu (9,2 mln ... podsumowuje Adam Łącki, prezes Krajowego Rejestru Długów. Analiza długów branży doradczej została przygotowana przez ...