-
YouTube i Netflix, czyli wakacje dzieci
... cieszą się serwisy eBay, Amazon, Aliexpress, ASOS oraz H&M. Wśród najpopularniejszych marek znajdują się Nike, Adidas, Supreme, Gucci oraz Vans. Spośród wszystkich ... zapobiegając poważniejszym zagrożeniom, takim jak tzw. sexting czy cybernękanie — mówi Anna Larkina, ekspert ds. analizy zawartości internetowej, Kaspersky Lab. Rozwiązania przeznaczone ...
-
Kupno roweru przez internet. Dobry czy zły pomysł?
... zagranicznych sklepów online. Istnieje bowiem całkiem sporo małych albo mocno specjalistycznych marek produkujących odzież, akcesoria czy sprzęt dla kolarzy, które nie prowadzą bezpośredniej ... specjalizujących się w wąskiej tema-tyce, którzy działają globalnie, bez prowadzenie sklepów stacjonarnych – wyjaśnia Anna Rak, Country Manager Trusted Shops ...
-
Usługi dla biznesu w Polsce rosną ilościowo i jakościowo
... tylko na wydajność pracy oraz znalezieniu sposobu na o wiele większe wykorzystanie technologii – dodaje Marek Grodziński, regionalny lider praktyki GBS w EY Advisory. Rynek biurowy w Polsce Siłą napędową ... innymi ze środowiskiem start up’ów i uzyskaniem dodatkowej przewagi konkurencyjnej na rynku – komentuje Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu ...
-
Dzieci ruszyły do sklepów. Zakupy online robi już 9% z nich
... chińskich gigantów internetowych. Najczęściej wyszukiwane strony przez młodych konsumentów dotyczą marek związanych z odzieżą sportową (Nike, Adidas), elektroniką (Apple, Samsung) oraz modą (Gucci ... je kilku istotnych rzeczy na temat tego, jak działa internet – powiedziała Anna Larkina, specjalistka ds. analizy zawartości online, Kaspersky. Porady ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula OCR
... sklepu, marketing towarów i marki, itd. Wynajmujący poprzez swoją działalność marketingową odnośnie całego centrum i odpowiednią ofertę marek (tzw. tenant mix) może mieć jedynie wpływ na to, czy klienci będą odwiedzać centrum ... śledzić bieżące trendy, a w sprawach konkretnych umów korzystać z pomocy wyspecjalizowanej kancelarii prawnej. Autor: Anna ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... biznesowych. Wykorzystanie firts-party data, pochodzących z serwisów internetowych marek, pozwala na identyfikację potencjalnych konsumentów w mediach społecznościowych. ... profilu (look-a-like audiences) do zindentyfikowanych wcześniej konsumentów – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Internetowy rynek reklamy nieprzerwanie ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I-III kw. 2019
... obiektów w Polsce, dodatkowo przyciągając gości również w niehandlowe niedziele miesiąca – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Ważnym elementem ... dalszy Trzeci kwartał był dla Polski owocny pod względem nowych otwarć międzynarodowych marek. Dwa debiuty miały miejsce w warszawskim Domu Mody Klif, gdzie swoje sklepy ...
-
Nie ma już co liczyć na duże centra handlowe?
... z kolei często wpływa na podnoszenie standardu samych sklepów – mówi Anna Pływacz, Associate Director, Retail Leasing, BNP Paribas Real Estate Poland. Jak ... BNP Paribas Real Estate Poland. W ciągu 2019 r. w Polsce zadebiutowało ponad 20 nowych marek i konceptów handlowychi rozrywkowych, jak np. Fabiana Filippi, WeekDay, Monki, Carrefour w koncepcie ...
-
W nieruchomości komercyjne w Polsce zainwestowano rekordowe 7,8 mld euro
... przeprowadzonych przez inwestorów z Singapuru, Korei Południowej, Japonii, Filipin i Malezji – tłumaczy Anna Kicińska, Partner EY, Lider Grupy Rynku Nieruchomości. Biura na ... . W ubiegłym roku na polskim rynku pojawiło się co najmniej kilka nowych marek, natomiast wyzwaniem dla kolejnych może się okazać ograniczona dostępność powierzchni handlowych ...
-
Czy deweloperzy obawiają się koronawirusa? Jak widzą przyszłość rynku?
... do końca 2022 roku - mówi Jarosław Jędrzyński, ekspert portalu RynekPierwotny.pl. Anna Strożek, koordynator ds. komunikacji w Skanska Residential Development Poland Jako Grupa ... klientom projekt w sferze internetowej. Zadebiutowała już nasza odświeżona strona internetowa. Marek Smogór reprezentujący Quadro Development W naszej opinii opcje są dwie ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... opiekunem telefonicznie, mailowo lub umówić wideorozmowę oraz dokonać rezerwacji wybranego mieszkania. Anna Dubas, specjalista ds. sprzedaży RED Park Robimy wszystko, aby ... dokonać telefonicznie lub mailowo – do dyspozycji jest naszych dwóch pracowników. Marek Smogór reprezentujący Quadro Development Przejście w nowy tryb pracy stało się faktem. ...
-
Gdzie wakacyjne promocje na mieszkania deweloperskie?
... o 200 zł/m2. Jednocześnie proponujemy naszym klientom atrakcyjny harmonogram płatności 10/90. Anna Mazij-Górecka, Manager ds. marketingu REAL DEVELOPMENT GROUP sp.z o.o. sp.k Ten rok ... chcą spędzać czas na świeżym powietrzu, co latem jest szczególnie istotne. Marek Smogór, Quadro Development W niemal każdej inwestycji proponujemy atrakcyjny rabat ...
-
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
... oferujemy też komplet środków ochronnych: maseczkę, rękawiczki i żel do dezynfekcji. Anna Mazij-Górecka, Manager ds. marketingu REAL DEVELOPMENT GROUP sp.z o.o. sp.k Lockdown ... kontaktu, ponieważ dla wielu klientów jest ona po prostu wygodniejsza. Marek Smogór, Quadro Development Z pewnością nadal będziemy mocno obecni w przestrzeni internetowej - ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... cyfrowymi, a największe spadki w ujęciu procentowym odnotują prasa, kino i outdoor – komentuje Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith Polska. Rynek reklamowy zaczyna się odradzać, a ... pierwszy plan Obecny kryzys podniósł również wartość first party data dla marek. Dane te dają marketerom wgląd w zachowania ich klientów i zapewniają rzeczywistą ...
-
Premiera książki "50 Wpływowych Kobiet Biznesu" i Gala na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
... SOS Wioski Dziecięce i wspomoże jej bieżącą działalność. Podziękowania dla marek, które ufundowały prezenty na licytację: GIORRE – marka biżuteryjna, artystka Grażyny ... udział w pokazie mody to wyjątkowe osobowości medialne: Agnieszka Wielgosz, Anna Powierza, Tatiana Sosna-Sarno, Sylwia Wysocka, Divine Kitenge-Martyńska, Magdalena Waligórska, Joanna ...
Tematy: -
Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej
... od nich niezależnych, a dotyczących dalszego rozwoju sytuacji epidemicznej w kraju – mówi Anna Kicińska, Partner, Lider Grupy Doradztwa Rynku Nieruchomości EY Polska. ... kompensację spadku liczby transakcji wyższą średnią wartością koszyka zakupowego – mówi Marek Kolano, dyrektor działu Data Driven Solutions w polskim oddziale Mastercard Europe. Z ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... jest trwałość i realna wartość efektów. Ponadto, SEO należy do najtańszych form optymalizacji marek w sieci, ponieważ albo wymaga bardzo niskich nakładów finansowych, albo jest całkowicie darmowe (przynajmniej ... wirtualny tłum? Właśnie stosując strategie optymalizacyjne i reklamowe – w tym świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna ...
-
Polacy wierzą w promocje
... za „luksusowe”, takie jak np. lody, ciasta, słodycze. Te wyniki są bardzo istotną wskazówką dla marek, jak kształtować swoją politykę promocyjną w tym trudnym dla konsumentów czasie. – komentuje Anna Dąbrowska, kierowniczka zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Monitor Promocji 2022 to badanie ...
-
Zanim kupisz ubezpieczenie NNW na ferie - sprawdź, bo może już je masz
... posiadanym wariancie NNW szkolnego ujęto wypadki w czasie jazdy na nartach czy na snowboardzie – mówi Anna Kaniewska, Menedżerka ds. ubezpieczeń osobowych w TUZ Ubezpieczenia. Zimowe sporty i zabawy niosą też ryzyko ... zastępczego. Taki dodatek cieszy się szczególnym zainteresowaniem osób planujących dalsze podróże – dodaje Marek Kaleta, Kierownik ...
-
Parki wypierają centra handlowe?
... social eating, pozwalający na poznanie nowych ludzi i wspólne cieszenie się jedzeniem – podkreśla Anna Pływacz, Dyrektorka, Dział Powierzchni Handlowych z BNP Paribas Real Estate Poland. Zakupy online ... rok wielu debiutów. W 2023 roku pojawiło się na rynku aż 29 nowych marek, co jest najlepszym wynikiem od 2017 roku. Nowe formaty otwierają także znane ...