-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... w 2009 r., znaczenie marek wciąż spada. Tegoroczna fala badania, która mierzy wartość marek w kategoriach funkcjonalnych, osobistych i społecznych, pokazuje, że 75% marek mogłoby zniknąć z dnia ... silną markę, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie – mówi Anna Kuropatwa, Insight & Strategy Director, Havas Media Group. Badanie Meaningful Brands ...
-
Centra handlowe w Polsce: oferta szeroka czy unikalna?
... względem ich asortymentu i pozycjonowania” - mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL. Metodologia – 60 kluczowych marek określa atrakcyjność oferty handlowej ... marek oraz ich niepowtarzalności, dodaje Anna Wysocka. „Dzięki tak skonstruowanej przez JLL metodologii badania, które - poza liczbą dostępnych marek - bierze ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... KUPOWANYCH W SIECIACH HANDLOWYCH PRODUKTÓW BĘDZIE POD ICH MARKĄ WŁASNĄ. Rynek marek własnych w Polsce już w zeszłym roku szacowany był na 90 mld zł. ... produktów w nowych opakowaniach zauważyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Jak zapewnia wiceprezes Anna Grabowska, wszystkie produkty Tesco Value zostały przetestowane i zatwierdzone przez klientów. – ...
-
SME Fund 2025: Jak skorzystać z dofinansowania na ochronę znaków towarowych?
... wydatki związane z ochroną własności intelektualnej – mówi Adwokat Anna Kobylińska. Znak towarowy a ekspansja międzynarodowa Ochrona znaków towarowych nabiera szczególnego znaczenia w kontekście ekspansji międzynarodowej. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego oraz wzrostem znaczenia marek globalnych, coraz częściej dochodzi do przypadków naruszeń ...
Tematy: dofinansowanie na ochronę znaków towarowych, SME Fund, ochrona znaków towarowych, rejestracja znaków towarowych, własność intelektualna, ochrona własności intelektualnej, znaki towarowe, znak towarowy, znaki towarowe, prawo znaków towarowych, zastrzeżone znaki towarowe, prawo ochronne na znak towarowy -
Co czeka social media w 2014 r.?
... mocny PR od tych, którzy mają dobrą i lojalną społeczność – podsumowuje Anna Robotycka z agencji FaceAddicted. Lepszy content i sprzedaż – Przy coraz większych barierach ... prosument, będzie miał dostęp do marek i będzie mógł oczekiwać szybszej niż dotąd reakcji, jak również (w przypadku już dojrzałych socialowo marek) stałego kontaktu, relacji, czy ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... do wchodzenia w partnerstwa z retailerami. Zmiana formuły sprzedaży wymaga jednak od marek decyzji, którą z tych dróg będą podążać, aby nie kanibalizować sprzedaży swojej oferty ... wpływ na to, czy finalnie znajdzie się w koszyku zakupowym” – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Chiny na czele rynku reklamowego, Indie utrzymują ...
-
Znamy autorytety w dziedzinie zdrowia. To nie lekarze
... króluje fitness i dieta. Tak samo, jak w zeszłym roku, najczęściej wskazywane są Anna Lewandowska i Ewa Chodakowska. To jedyne „liczące się” autorytety zdrowotne, bo ... bardziej angażujące i zorientowane na tworzenie CRM zintegrowanych ze stronami marek, produktów i e-commerce. Marki mogą uczyć się od lekarzy – analizować ich zachowanie w internecie ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... wśród polskich konsumentów na towary wyższej jakości”, podsumowuje Anna Wysocka. Najgłośniejsze debiuty minionego roku to otwarcie sklepu z pełną ofertą amerykańskiej marki Victoria’s Secret w Arkadii, wejście do Polski brytyjskiego sklepu z zabawkami Hamley’s oraz premiery rosyjskich marek modowych z grupy Melon: Befree, Zarina, Love Republic ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... konsekwencji coraz więcej osób oprócz dobrych jakościowo, użytecznych produktów w niskiej cenie, szuka marek, za którymi stoją bliskie im wartości. Wartości te mogą manifestować ... i ekologicznym cieszą się dużo większym zaufaniem, niż ogół marek (60% vs 30%) – komentuje Anna Kuropatwa, Insights and Strategy Director w Havas Media Group. Wyniki ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 44/2019
... & Co., wówczas francuski koncern uzupełni o wartościową firmę portfolio swoich 70 marek luksusowych, w którym ma już m.in. Christian Dior, Givenchy i Tag Heuer. ... swoje oszczędności. To one pozwalają osiągać marzenia i unikać problemów finansowych - mówi Anna Fall, Chief Brand & Communications Officer Grupy Intrum. Światowy Dzień Oszczędzania, ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... Anna Mucha 5) Maryla Rodowicz 6) Agnieszka Chylińska 7) Cezary Pazura 8) Beata Tyszkiewicz 9) Kuba Wojewódzki 10) Jerzy Stuhr Dla przykładu marki „bliskie” Adamowi Małyszowi to Skoda i Nivea. Justyna Kowalczyk ma najmniejszy dystans wobec takich marek ... wyszukiwać potencjalnych partnerów wśród marek, a spółki medialne mogą precyzyjniej kierować ...
-
uniq - zakupowa karta kredytowa Polbank EFG
... karty kredytowej uniq, którzy regularnie kupują w sklepach objętych programem”, wyjaśnia Anna Łącka, Dyrektor Marketingu Ultimate Fashion. Uczestnicy programu uniq otrzymują m.in.: Powitalny pakiet zniżkowy o wartości 1 000 zł Cykliczny program rabatowy dla każdej z marek, umożliwiający zniżki do 20% na wybrane produkty Dodatkowe 5% zniżki ...
-
Ile kosztuje influencer marketing? Różnice w stawkach zaskakują
... czy warto inwestować w topowych influencerów, czy może lepiej postawić na współpracę z mniejszymi twórcami? Anna Sójka, założycielka SoBirds Agency, podkreśla, że nie ma jednej właściwej odpowiedzi. Największym błędem marek jest patrzenie jedynie na liczbę obserwujących. Dziś kluczowe jest zaangażowanie społeczności. Mikroinfluencerzy z mniejszymi ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... rozwoju stanowi alternatywę dla strategii polegającej na dogęszczaniu sieci w już spenetrowanych miastach. Dzięki temu zwiększa się dostępność popularnych marek, takich jak np. H&M. Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, komentuje: ”Największy popyt wciąż charakteryzuje najlepsze projekty w danym mieście, podczas gdy ...
-
Uwaga na fałszywe domeny internetowe
... cyberprzestępcy tworząc fałszywe domeny do złudzenia przypominające strony popularnych marek, osiągają coraz większe korzyści - ostrzegają eksperci G Data. Eksperci z Laboratorium ... SEO, a więc wykorzystując metody spamerskie, niezgodne z regulaminem wyszukiwarek” - zauważa Anna Sikorska, SEO Director z Adseo.pl – "Szeroko zakrojony handel linkami ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci I-VI 2007
... polityków, partii politycznych, stacji telewizyjnych, instytucji finansowych, marek motoryzacyjnych, wydarzeń politycznych i wydarzeń sportowych. Podsumowanie zostało ... jej udziału w reklamie jednego z banków, premierze "Boskiej" oraz działalności związanej z teatrem Polonia. Anna Dymna znalazła się na drugim miejscu m.in. ze względu na ...
-
Cross marketing wabi panie
... tematyką dziecięcą. Część prowadzi również alternatywnego bloga o sobie, swoich przemyśleniach i kwestiach intymnych, w tym związanych z małżeństwem. Ambasadorki marek Internautki chętnie stają się ambasadorkami marek. Badania pokazują, że kobiety, a w szczególności matki, są gotowe do współpracy z producentem w przypadku spełnienia kilku czynników ...
-
Badanie ciekawości kobiet 2012
... częściej natomiast poruszają tematy związane z pracą – 71% czy sportem 45% Dla mężczyzn niekwestionowanym wzorem kobiecości jest Małgorzata Socha, męskości natomiast - Marek Kondrat Kobieta idealna wg mężczyzn to niska blondynka, która chce mieć dzieci i jest dziewicą Mężczyźni uwielbiają kiedy kobiety prawią im ...
-
Najczęściej cytowane media II 2013
... Anna Grodzka - Krystyna Pawłowicz, doświadczenia Władysława Serafina z drogówką, zmiany, sojusze i rozstania po obu ... polskiej sceny politycznej oraz publikowanych przez gazetę rankingów – między innymi rankingu szkół wyższych czy polskich marek, ale też sondaży dotyczących poparcia dla partii politycznych. Wiodącym tematem powołań na publikacje ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... problemu pozwoli zyskać opinię miejsca przyjaznego klientowi. Rynek e-commerce nasycił się już do tego stopnia, że klient może przebierać w ofertach marek. Dlatego, aby się wyróżnić, należy zadbać o wizerunek sklepu – mówi Jacek Zientkiewicz, Brand Manager platformy Shoper. – Nie chodzi tu tylko o ładną ...
-
Ubój rytualny nadal zakazany
... 26. Penkalski Wojciech 27. Popiołek Zofia 28. Poznański Marek 29. Rozenek Andrzej 30. Rybakowicz Adam 31. Sajak Paweł 32. Stolarski Marek 33. Wydrzyński Maciej Polskie Stronnictwo Ludowe - Sojusz Lewicy Demokratycznej 1. Aleksandrzak Leszek 2. Balt Marek 3. Bańkowska Anna 4. Czerniak Jacek 5. Iwiński Tadeusz 6. Joński Dariusz 7. Kamiński Tomasz ...
-
Motywacja do pracy? Etat i stabilność zatrudnienia
... będzie nam się zmierzyć z realiami rynku – komentuje Marek Jurkiewicz, Dyrektor InfoPraca.pl. – Doświadczenie jest absolutnie najważniejsze i jednocześnie najtrudniejsze do zdobycia. Z kolei języki obce w dzisiejszym świecie nie są już przewagą, a raczej koniecznością – dodaje Anna Wicha. Wśród innych przydatnych umiejętności przygotowujących do ...
-
Polish Businesswoman Congress 2014 - RELACJA
... platformę inwestycyjną iForex. Podczas ostatniego tego dnia panelu prelegentki: Anna Kalata (Instytut Zmian Anna Kalata), dr Izabela Lenartowicz (Klinika ... dyskusyjnych i eksperckich podczas Polish Businesswoman Congress 2014 odbyły się liczne pokazy mody marek: Mysaru, goldenlizard, 3i, Olsen i Vinicio Pajaro, którym towarzyszyły: biżuteria ...
Tematy: Polish Businesswoman Congress -
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... , Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Monika Olejnik, Bogdan Rymanowski (z dwoma programami) oraz Krzysztof Ziemiec i Marek Zając. Anna Kalczyńska, Anna Jędrzejowska, Danuta Kondratowicz, Jarosław Kuźniar, Beata Tadla - (Dzień na Żywo - TVN 24) – 59,8 mln zł Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... mniej niż było w analogicznym okresie roku poprzedniego. Najwięcej powierzchni powstaje w głównych aglomeracjach”, dodaje Anna Bartoszewicz-Wnuk. Popyt – ekspansja polskich marek W 2015 r. do Polski weszło 18 międzynarodowych marek. Najgłośniejszym zagranicznym modowym debiutem w minionym roku był brytyjski Superdry. W 2015 r. swoje pierwsze sklepy ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... marek, jak również rozwoju sieci placówek działających już na rynku najemców.” – komentuje Anna ...
-
CV nieadekwatne do stanowiska pracy to norma
... tego, że brakuje im określonych umiejętności. Podkreślają więc zainteresowanie niższym stanowiskiem – np. zamiast kierownika zgłaszają się na asystenta.” - opisuje Marek Karczewski. Anna Lisowska – Rakowska, Senior Consultant międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland ma jeszcze inną obserwację: „Zdarzają się kandydaci na poziomie specjalisty ...
-
Krystyna Pawłowicz - mistrzyni przerywania
... wystąpienia), Andrzej Jaworski, Marek Ast i Anna Zalewska (po 25 wystąpień). Z sali sejmowej najczęściej odzywali się Krystyna Pawłowicz (466 razy), Anna Paluch (269) oraz Piotr ... Sitarskiego (31) oraz Andrzeja Maciejewskiego (17). Z sali sejmowej najczęściej odzywali się Marek Jakubiak (38 razy), Grzegorz Długi (31) i Błażej Parda (15 razy). W ...
-
Praca w branży reklamowej
... pewno zauważyć będzie można zapotrzebowanie na nowych pracowników – mówi Anna Zimecka ze Stowarzyszenia Agencji Reklamowych – trudno jednak ... marek, Co to jest „agencja reklamowa” W książce telefonicznej, po wpisaniu hasła „agencja reklamowa”, pojawia się prawie 1300 pozycji. Jednak nie wszystkie przedsięwzięcia na takie miano zasługują – uważa Anna ...
-
Kogo poszukuje branża internetowa?
... „dzieckiem” branży interaktywnej. Taka osoba odpowiedzialna jest zwykle za prowadzenie dużych marek – bez wcześniejszego angażowania się w działania sprzedażowe – oraz uczestniczenie w pracy kreacyjnej podczas ich obsługi. Niemniej jednak, jak zauważa Anna Białoń, najbardziej obleganymi przez kandydatów stanowiskami są zwykle te, związane z pracą ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
... zrezygnowała także z sobotnich emisji „Jaka to Melodia” – komentuje ranking Marek Racławski, Head of TV Department domu mediowego PanMedia Western. ... 75,8 mln zł Kozyra/Foremniak/Chylińska/Holownia/Prokop (Mam Talent – TVN) – 75,7 mln zł Anna Wesołowska (Sędzia Anna Maria Wesołowska – TVN) – 60,3 mln zł Wojewódzki/Mozil/Sablewska (X Factor – TVN) - ...
-
Kredyt bez wkładu własnego bez szans na sukces?
... kredytowych. Banki wykorzystają ten czas na stworzenie oferty kredytowej – mówi ekspert GetHome.pl Marek Wielgo. Przypomina, że wcześniejsze programy mające wesprzeć kupujących mieszkania – „Rodzina na swoim” oraz „Mieszkanie ... jest niewiele pozwoleń. To wraz z rosnącą inflacją stymuluje wzrost cen – wyjaśnia Anna Wojciechowska z Robyga. Marek ...
-
Automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu Kobieta e-commerce 2023
... w tym, aby kontynuować swój biznes czy pozyskiwać inwestorów - mówi Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu. Chcemy wspierać i promować kobiety, które są ... planetę. Kolejny rok z rzędu widać także, że Influencerki mają ogromy wpływ na promowanie marek, a także tworzą własne e-biznesy, bazując na zbudowanych społecznościach. Zwraca uwagę ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Internet - wymagające medium
... e-marketingu. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail:mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek komercyjnych. e-mail: anna.golebicka@martis.pl W artykule wykorzystano informacje z raportu firmy DoubleClick - "DoubleClick ...
-
Zastaw na znak towarowy
... jest budowanie i zarządzanie portfelami marek. Pytanie czy jedna marka ale o bardzo dużej wartości, czy portfel marek o niższej wycenie jednostkowej, będzie jednym ... aktywów Spółki Restauracje Grupa Chłopskie Jadło Anna Kaliszka-Kościuszko Spółka Jawna oraz Spółki Grupa Chłopskie Jadło Anna Kaliszka-Kościuszko Spółka Jawna. Termin spłaty kredytu ...