-
Nowoczesne usługi biznesowe w Polsce 2012
... General Electric, Xerox czy IKEA to tylko kilka przykładów jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w naszym kraju. W 340 centrach usług, należących do przedsiębiorstw ... na stawki czynszowe obserwowane są w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu – mówi Anna Kot Dyrektor Działu Agencji Biurowej i Reprezentacji Najemców Jones Lang LaSalle ...
-
Odchudzanie i aktywność fizyczna: o tym huczy internet
... marek. Wojna między celebrytkami toczy się też na innych polach”. Jak wynika z monitoringu IMM obydwie panie odżegnują się od tego typu insynuacji. Ewa w rozmowie z pudelek.tv podkreślała: „Anna ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
... I kwartale, jak również tych planowanych do ukończenia w dalszej części roku – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Największym ... sposób nie wspomnieć o wciąż rosnącej popularności zakupów online. Z tego powodu wiele marek, mając na względzie zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń, decyduje się na kombinację ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce. Oblicza rewolucji
... Anna Kicińska, Partner, Lider Grupy Rynku Nieruchomości EY w regionie CSE. Koniec ery “hiper” W 2017 roku powierzchnia handlowa zwiększyła się do 13,8 mln mkw. W tym czasie do Polski weszło ponad 30 nowych marek ... pojętego rynku mieszkaniowego oraz jako produkt inwestycyjny – dodaje Anna Kicińska. Polska nadal atrakcyjna dla inwestorów Mimo kilku ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... znaleźli się także Tomasz Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Krzysztof Ziemiec i Marek Zając, Monika Olejnik, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Bogdan Rymanowski oraz Jan Ordyński i Przemysław Szubartowicz. Anna Kalczyńska/ Anna Jędrzejowska/ Danuta Kondratowicz/ Beata Tadla/ Jarosław Kuźniar (TVN 24 - Dzień na Żywo ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... w internecie. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail: mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek komercyjnych. e-mail: anna.golebicka@martis.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: -
Rynek czekolady a święta
... czekoladowymi. - Wynika to przede wszystkim ze wzrostu poziomu zamożności konsumentów, mogących przeznaczać większe kwoty na wysokiej jakości produkty najpopularniejszych marek - ocenia Matylda Sobolewska. Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Cadbury Wedel, twierdzi, że na rynku prym wiodą tabliczki czekoladowe. - Ich udział w rynku wynosi 28 ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... 94% całkowitej podaży biur, w tym Warszawa skupia ponad 62% – komentuje Anna Bartoszewicz-Wnuk, Partner Strategiczny ABSL, Dyrektor Działu Badań Rynku i Public ... marek i nową, jeszcze lepszą ofertą, dopasowaną do potrzeb klientów. 3. Konsolidacje – budowanie silnych marek Wzrost konkurencyjności w skali globalnej oraz ekspansja znanych marek ...
-
10 sposobów na bezpieczeństwo na drodze
... Polisa jest ważna przez 12 miesięcy i działa w całej Europie – tłumaczy Anna Materny, Dyrektor Biura Jak można aktywować takie ubezpieczenie? Przy zakupie ... hotelu czy schroniska również dodatkowo zostaną pokryte koszty jego pobytu – tłumaczy Marek Dmytryk, Zastępca Dyrektora Biura Ubezpieczeń Detalicznych Gothaer TU S.A. 10. Ubezpieczenie OC ...
-
Pandemia COVID-19 utrudnia transakcje zakupu mieszkania
... Niestety obsługuję też klientów dotkniętych stratą osób bliskich wskutek COVID-19 – mówi Anna Górska. W sondzie GetHome.pl przeszło jedna czwarta pośredników z agencji ... Teraz trzeba czekać około dwóch tygodni – komentują pośrednicy Metrohouse. Marek Wielgo dodaje, że sytuacja w poszczególnych miastach jest bardzo zróżnicowana, stąd rozbieżność ocen ...
-
Centra handlowe: mały format, innowacje i zrównoważony rozwój
... detaliczny był również wzrost świadomości ekologicznej klientów. Dziś plany większości marek zakładają włączanie działań zgodnych ze strategią ESG. Przejawia się ... marek jak IKEA, Zalando, H&M czy 4F. Warto jednak podkreślić, że również dla właścicieli obiektów handlowych wdrażanie strategii ESG jest coraz częściej wybieranym kierunkiem - dodaje Anna ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... marek z tzn. listy wstydu. Trudno będzie z zweryfikować realny wpływ na ich biznes, podejrzewam bowiem, że poszczególne firmy nie będą jasno nam tego komunikować, natomiast myślę, że przerobione kreacje reklamowe i straty wizerunkowe zostaną z tymi markami naprawdę na długo – mówi Anna ...
-
Czy deweloperzy mieszkaniowi są eko?
... postarały się o specjalny certyfikat dla budowanych przez siebie budynków – mówi Marek Wielgo, ekspert portalu RynekPierwotny.pl. Najwięcej inwestycji z takimi certyfikowanymi budynkami ... wspólnych. Coraz powszechniej stosowane są także pompy ciepła. Anna Skotnicka-Ryś z zarządu firmy Profbud opowiada, że w realizowanym przez nią miasteczku GAIA PARK ...
-
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
... tylko dla nowych marek, ale również w momencie, kiedy startujemy np. z nową kampanią, launch’em produktu czy promocją publikacji – wyjaśnia Anna Halama-Flisowska, WhitePress ... The State of Influencer Marketing w 2024 roku najwięcej (44 proc.) marek postawiło na współpracę z nanoinfluencerami, czyli internetowymi twórcami, których liczba obserwujących ...
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... marek. ... marek. Dlatego działania budujące wizerunek galerii powinny być prowadzone dwutorowo i uwzględniać potrzeby obu grup, co pozwoli przygotować odpowiednie przekazy oraz wybrać dopasowane kanały komunikacji. Ponadto zarządcy i najemcy muszą połączyć siły w walce o klienta, prowadząc zintegrowaną komunikację z konsumentami. - komentuje Anna ...
-
Postawy Polaków wobec pracowników z Ukrainy
... Podobnie jak w przypadku poprzednich analiz, także jeśli chodzi o aspekt związany z działaniami marek i samorządów – najbardziej tolerancyjne są trochę starsze pokolenia, od 35 roku ... granicy mogli pracować w Polsce na takich samym zasadach jak Polacy – mówi Anna Ostrowska, Insight Specialist w Havas Media Group. Informacja o badaniu: Badanie zostało ...
-
Warszawa czeka na nowe centra handlowe
... Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL. ` Popyt Mimo wysokiej podaży, rynek warszawski dobrze absorbuje obecne zasoby, o czym świadczy jeden z najniższych wskaźników niewynajętej powierzchni handlowej w kraju. „W ostatnim czasie w warszawskich centrach handlowych pojawiło się kilka międzynarodowych i krajowych marek ...
-
Centra handlowe: czy Warszawa wyprzedzi Wrocław?
... powstającym obecnie projektem jest Galeria Północna na Białołęce” - zaznacza Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa JLL w Polsce. Popyt „Warszawa pozostaje przyczółkiem do debiutu i ekspansji w Polsce dla wielu zagranicznych marek, w szczególności tych poszukujących prestiżowych lokalizacji. W 2015 r. na stołecznym rynku ...
-
Rynek magazynowy w 2017 r.
... poziomie od 6,5% do 7,5%, wyjątek stanowią pojedyncze obiekty BTS wynajęte dla międzynarodowych marek – komentuje Renata Osiecka, Partner Zarządzająca AXI IMMO. Wydaje się, że ... to atuty, które chcą wykorzystać deweloperzy, aby przyciągnąć najemców – komentuje Anna Głowacz Wśród deweloperów największy udział w nowej podaży, podobnie jak w roku ...
-
6 sposobów na bezpieczne i udane first minute
... , ma prawo ubiegać się o świadczenie z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków – mówi Anna Materny, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych Gothaer TU S.A. Decydując się ... droższe od standardowej opcji, ale gwarantuje pełne pokrycie kosztów – mówi Marek Dmytryk, Zastępca Dyrektora Biura Ubezpieczeń Detalicznych w Gothaer. Warto być w kontakcie Bez ...
-
Filantropia: jesteśmy hojni i tego samego oczekujemy od biznesu
... świadomość tego, jak zmienia się otoczenie pod wpływem ich działań – mówi Anna Korzeniewska z Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe. Podkreślmy, że potencjał filantropijny ... się w działania CSR. Co więcej, aż 56% Polaków woli kupować produkty marek społecznie odpowiedzialnych, a 47% jest gotowych zapłacić za nie więcej. - Coraz głośniej ...
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... najbliższych latach? Na te pytania odpowiada Joanna Godzic, Content Premium Manager oraz Anna Jaroszewska, Head of Content Marketing w WhitePress. Rok 2022 w branży content ... SEO istotne będą czynniki behawioralne, szczególnie w aspekcie zachowań użytkowników na stronach internetowych marek jak i w wynikach SERP, a w influencer marketing ...
-
Coraz bardziej otwarci na darowizny i filantropię
... żyjemy, inwestujemy czy jak prowadzimy swoje biznesy – przytacza wyniki badania Anna Korzeniewska. Jak tłumaczy założycielka think thanku, pomagamy głównie spontanicznie, w ... angażują się społecznie. 50% mieszkańców deklaruje, że woli kupować produkty od marek społecznie odpowiedzialnych (56% w Polsce), a 45% jest skłonnych zapłacić za nie trochę ...
-
Usługi HR: agencje zatrudnienia czeka trudny rok
... niepokojów, gdy mówimy o likwidacji zakładów produkcyjnych znanych marek to wpływa na emocje znacznie bardziej - komentuje Anna Wicha, prezes Polskiego Forum HR. Rosną koszty ... dla rynku pracy jeszcze chwilę poczekamy. Nieco bardziej optymistycznie wypowiada się Anna Wicha Grudzień 2024 i styczeń tego roku, przyniosły dwucyfrowe wzrosty w liczbie ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... . Oczywiście nie wszystkie zmiany są udane i gwarantują sukces, jednak odświeżanie marek zawsze informuje o rozwoju, co utwierdza konsumentów w przeświadczeniu o pracy nad marką ... ze strategią firmy, potwierdzając filozofię działania, politykę i misję firmy. Anna Lelonkiewicz jest dyrektorem zarządzającym w firmie FDT Forum Działań Twórczych, kontakt ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... elementów komunikacji takich jak nazwy, slogany i hasła reklamowe. Nazwy, nazwy… Anka, Anna, Ania, Aneczka, Anusia, Andzia – każdy z nas jest w stanie podać podobną ... nazw marketingowych. Nazwy te są ściśle związane z istnieniem na rynku marek. Są reprezentantami marek i powinny pojawiać się w komunikacji najczęściej. Ich podstawowym zadaniem jest ...
-
Ulice handlowe na fali. Także warszawskie
... to, że większość z nich pełni rolę reprezentacyjną, jak i miastotwórczą.” – mówi Anna Staniszewska, Dyrektor, Dział Analiz Rynkowych i Doradztwa, BNP Paribas Real Estate, ... Najbardziej zróżnicowaną ofertę posiada Praga. Prowadzi pod względem ilości marek oraz bogactwa oferty marek luksusowych. Dzięki świetnie zachowanym budynkom w obrębie Starego ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... marketerzy, jest jednie kwestią czasu i pomysłowości, bo fakt, że nieuchronnie weszliśmy w epokę społeczności i marek, które funkcjonują w nich jako nieodłączny element (lub które wręcz je budują), jest niezaprzeczalny. Anna Gołębicka, menedżer zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24 i kanałów tematycznych. a.golebicka@tvn.pl Maciej Musioł ...
-
Wybory do Parlamentu Europejskiego. Oficjalne wyniki
... Bogdan Wenta Michał Boni Marek Plura Prawo i Sprawiedliwość: Janusz Wojciechowski Zdzisław Krasnodębski Anna Fotyga Beata Gosiewska Dawid Jackiewicz Ryszard Czarnecki Bolesław Piecha Tomasz Poręba Ryszard Legutko Andrzej Duda Kosma Złotowski Karol Karski Mirosław Piotrowski Zbigniew Kuźmiuk Marek Gróbarczyk Marek Jurek Kazimierz Ujazdowski ...
-
Franczyza w Polsce 2016
... (176 marek) franczyza posiada w branży gastronomicznej. Z kolei największą liczbą punktów może pochwalić się branża artykułów spożywczych i przemysłowych - 154 handlowe marki skupiają aż 36 tys. licencjonowanych placówek. - Franczyza stanowi atrakcyjny model rozszerzania skali działalności wśród przedsiębiorców nad Wisłą - mówi Anna Smolińska ...
-
Duże centra handlowe w odwrocie. Kto je detronizuje?
... to rozwojowi formatu typu pop-up. Sklepy tymczasowe to atrakcyjna propozycja dla rozwijających się marek, opcja sprzedaży nadwyżki towarów, ale także sposób na uzupełnienie niewynajętych przestrzeni w obiektach handlowych -wymienia Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Pomimo pandemii czynsze w parkach handlowych ...
-
Promocja w segmencie B2B
... Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Stworzyła narzędzia analizy strategicznej marki BI. Pracuje dla takich marek ...
-
Kryzys a sytuacja zawodowa menedżera
... Aż 27% badanych przyznało, że obawia się utraty pracy” – powiedziała Anna Wilk, socjolog z Uniwersytetu Wrocławskiego, ekspert programu Talent Club. Niewiele ponad ... efektywniejszej pracy, aby wspomóc firmę, w której działają – i przetrwać trudne czasy” – powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Wśród przebadanych osób ...
-
Katastrofa Tu-154: Prezydent Polski Lech Kaczyński nie żyje
... państwowy Andrzej Sariusz-Skąpski, prezes Federacji Rodzin Katyńskich Anna Maria Borowska, przedstawiciel Rodzin Katyńskich Anna Walentynowicz Arkadiusz Rybicki, poseł PO Artur ... Deptuła, poseł PSL Leszek Solski, przedstawiciel Rodzin Katyńskich Maciej Płażyński Marek Uleryk, BOR Mariusz Handzlik, sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Mariusz ...
-
Sprzedaż podróbek a odpowiedzialność karna
... dla firmy poważne konsekwencje. W grudniu konsumenci chętnie kupują towary znanych marek, na które są skłonni przeznaczyć spore kwoty, a pośpiech sprawia, że są ... zostać dodatkowo nałożony obowiązek naprawienia szkody najczęściej zapłaty odszkodowania – dodaje Anna Hoffman. Przedsiębiorca może zostać skazany nawet na 5 lat więzienia! Poważniejsze ...