-
Branża turystyczna a Facebook
... , ale nie sa to wydatki takie jak w branży FMCG - analizuje Anna Zielińska z agencji Socializer, obsługującej wiele wiodących fan page’y. Tymczasem światowe trendy ... wydarzeń, które zaufanie Polaków do wyjazdów z touroperatorami znowu zachwiały. Coraz więcej dobrych turystycznych marek inwestuje większe budżety w social media niż rok czy dwa temu. W ...
-
Globalne trendy 2013
... Anna Roman, senior strategic planner, Havas Worldwide Warsaw. Z polskiej perspektywy warto podpatrywać rozwój tych trendów, gdyż część z nich zaczyna powoli pojawiać się w umysłach i postawach Polaków, jak choćby trend związany ze zmianą roli ojca zarówno w obszarze jego obowiązków, jak i oczekiwań względem marek jako konsumenta – dodaje Anna ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... firmy zapowiedziały wprowadzenie nowych marek - np. a Tab z Grupy LPP. Należy zauważyć, że w procesie określania strategii ekspansji, sieci handlowe analizują zarówno daną lokalizację i jej otoczenie konkurencyjne, jak i uwarunkowania makroekonomiczne miasta, strefę zasięgu oraz perspektywy rozwoju”, dodaje Anna Wysocka. W 2014 r. działalność ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... 000 mkw.). Byłby to drugi obiekt realizowany przez GTC w Warszawie. Popyt Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, informuje: „,Międzynarodowe sieci ... na ul. Mysiej 3. We wcześniejszych miesiącach stołeczny rynek handlowy wzbogacił się o sklepy takich marek jak m.in. Devred 1902 w Wola Park, Undiz, Kiehl’s Since 1851 czy ...
-
BLS przypadła kierowcom do gustu
... , bo to będzie dla klientów kluczowe w momencie kolizji – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer TU S.A. Przekonanie o słuszności założenia, że wybrany ... standardowym, czyli trzeba było zgłosić się do ubezpieczyciela sprawcy – mówi Marek Dmytryk, Zastępca Dyrektora Biura Ubezpieczeń Detalicznych w Gothaer TU S.A. BLS z korzyścią ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2016
... również jeden z etapów (3 500 mkw.) rozbudowy istniejącego Atrium Promenada w Warszawie”, wylicza Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w JLL. Blisko 665 000 mkw. ... Tallinder z rodzimej Grupy LLP. „Bardzo pozytywnym zjawiskiem jest dalszy rozwój rodzimych marek, takich jak m.in. CCC, Gino Rossi, Kazar, TXM, Solar, Wojas ...
-
Elastyczne biura przyszłością rynku?
... osób samozatrudnionych, co automatycznie wygenerowało potrzebę stworzenia elastycznych biur”, informuje Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Doradztwa ds. Miejsca Pracy, JLL. I ... co najmniej 25 indywidualnych operatorów, jednak mniej niż 15% europejskich marek działa w więcej niż trzech lokalizacjach. I to właśnie oni mają największą szansę ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2018
... Równolegle spada udział powierzchni operatorów spożywczych i sklepów budowlanych”, informuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Największe ... 2018 r. sieci handlowe kontynuowały stabilną, choć selektywną ekspansję. 29 nowych zagranicznych marek otworzyło swoje pierwsze sklepy na polskim rynku, co stanowi nieznaczny ...
-
Kim są polscy europosłowie?
... do polityki krajowej: Andrzej Duda (po wyborze na Prezydenta RP w 2015), Marek Gróbarczyk po powołaniu na urząd ministra gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej ... jako premier), Ryszard Czarnecki (jednocześnie pełnił wtedy funkcję ministra bez teki) i Anna Fotyga (jako minister spraw zagranicznych). Wśród europosłów są także przedstawiciele innych ...
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... kolei okolice Placu Trzech Krzyży i Placu Teatralnego to główne warszawskie lokalizacje dla marek luksusowych i premium – mówi Joanna Tomczyk, Starszy Analityk JLL. Usługi i sektor ... , tak jak to ma miejsce w wielu innych stolicach europejskich – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Jak podkreśla raport ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... na przestrzeni ostatnich 10 lat światowy rynek reklamy rósł dość intensywnie. Dla dużych marek była to przede wszystkim ciągła walka o udziały w rynku i zainteresowanie konsumentów ... na to, gdzie się znajdują, w trybie online czy offline” – powiedziała Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media ...
-
Jesienne promocje na mieszkania. Są obniżki cen i gratisy
... naszych poznańskich i podpoznańskich inwestycji, otrzyma system klimatyzacji wraz z montażem gratis. Anna Mazij-Górecka, Manager ds. marketingu REAL DEVELOPMENT GROUP sp.z o.o. sp.k ... inwestycjach są to rzeczy dodatkowo płatne, u nas natomiast „w cenie” lokalu mieszkalnego. Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development Dla przyszłych klientów mamy ...
-
Czy pandemia zmniejsza sprzedaż mieszkań?
... klientów widzi w apartamentach o podwyższonym standardzie atrakcyjny sposób na lokowanie kapitału. Anna Wojciechowska, dyrektor sprzedaży i marketingu ROBYG Gdańsk Drugi kwartał br ... wybrać, kiedy się przeprowadzi do własnego M, wybierając odpowiedni etap osiedla. Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development Mimo niepewnych czasów mamy powody do ...
-
Zakup mieszkania od dewelopera. Czy pandemia zmieniła preferencje kupujących?
... co potrzebne na co dzień bez konieczności jazdy do zatłoczonych hipermarketów. Anna Mazij-Górecka, Manager ds. marketingu REAL DEVELOPMENT GROUP sp.z o.o. sp.k Dziś ... położenie względem stron świata, oraz ogród, a finalnie też wysokość raty kredytu. Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development Większość klientów zdecydowanie stawia na lokalizację ...
-
Nie tylko wykończenie pod klucz. Jakie opcje interesują klientów deweloperów?
... dla swoich dzieci wyjeżdżających na studia lub rozpoczynających karierę. Anna Mazij-Górecka, Manager ds. marketingu REAL DEVELOPMENT GROUP sp.z o.o. sp.k Ponieważ ... lokatorskie (o ile są zgłoszone odpowiednio wcześniej), czy pomysły na aranżacje. Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development Naszym klientom gwarantujemy pełne wsparcie i doradztwo ...
-
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
... wzięli udział w naszym badaniu, wybiera kontakt z człowiekiem, a nie z inteligentnym programem – zauważa Anna Schneider, UX Specialist z Symetrii. – Sądzę jednak, że odsetek ten ... pewnością boi się wielu zarządzających organizacjami. Co ciekawe, dziś obok takich marek jak Facebook Messenger, Google czy Apple z chatbotami uczestnikom badania kojarzą ...
-
Czy mieszkania spółdzielcze są kupowane mniej chętnie?
... Unii Europejskiej, takie mieszkania są wręcz pożądane – dodaje Anna Wojtiuk, ekspert ds. sprzedaży nieruchomości w agencji Partnerzy Nieruchomości. Wyjaśnijmy, ... Anna Wojtiuk. Jej zdaniem problematyczne jest najczęściej 4 piętro w budynku bez windy. Oczywiście na takie mieszkania też znajdą się chętni, jednak ich znalezienie trwa zwykle dłużej. Marek ...
-
Rynek wtórny w I poł. 2021 z rekordem transakcji?
... na miesiąc, ale z dnia na dzień. Mimo to zainteresowanie klientów zakupem mieszkań nie spada – twierdzi Anna Zielińska. Podobnie jest na warszawskim rynku wtórnym. – Mogę powiedzieć jedno: w Warszawie zainteresowanie klientów pozostało na ... mieście mieszkania na rynku wtórnym podrożały od 2015 r. średnio o 46%, zaś na rynku pierwotnym – o 21%. Marek ...
-
Parki handlowe i centra convenience z rekordem w 2022 roku?
... wzrostu sprzedaży detalicznej od lipca 2021 do czerwca 2022 r. siedem zagranicznych marek zdecydowało się otworzyć swoje pierwsze sklepy w Polsce. Większość z nich to marki modowe. W ... łatwiejszy. Taki format coraz częściej pojawia się w parkach handlowych, dodaje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Bez podwyżki ...
-
Politycy w social mediach: posłowie czy już influencerzy?
... Romana Giertycha (KO, ponad 530 tys. obserwujących). Ranking Top20 zamyka Marek Jakubiak (Kukiz15) z liczbą obserwujących na poziomie 139 tys. Wskazani top ... X (dawny Twitter). Podium najaktywniejszych posłów zamyka posłanka z Prawa i Sprawiedliwości - Anna Milczanowska z łączną liczbą publikacji na obydwu platformach przekraczającą ponad 108 tys. ...
-
Czym grozi źle przeprowadzona rekrutacja pracowników?
... marki pracodawcy. Wystarczy, że ten pracodawca dostarczy im ku temu powody – komentuje Anna Goreń, ekspertka rynku pracy w Pracuj.pl. Okazuje się zresztą, że rekomendacje bliskich i ... wpływ na to, czy chętniej lub mniej chętnie kupują produkty lub usługi marek, w których te doświadczenia miały miejsce. Łącznie jednak aż 66% badanych wskazuje, że ...
-
Najpopularniejsi w Sieci - Podsumowanie 2002
... (czy raczej ich braku) w czołówce utrzymuje się też Anna Kurnikova. Generalnie, wśród 10 najpopularniejszych kobiecych gwiazd zagranicznych aż 6 święci ... są wymieniane w podobnych zestawieniach wyszukiwarek globalnych. Telefony komórkowe i samochody Wśród marek w polskim Internecie swoją supremację utrzymuje Nokia, wyprzedzając innych producentów ...
-
Najpopularniejsi wśród Internautów
... Lavigne i Shania Twain. Najszybciej tracą popularność Pamela Andersen, Shakira i Anna Kurnikova, której nie udało się nawet znaleźć w pierwszej dziesiątce zestawienia ... kosztem Sony. W zestawieniu umocniła się pozycja wszystkich producentów samochodów (łącznie 5 marek w pierwszej dziesiątce), a największym awansem w stosunku do ubiegłego roku mogą ...
-
Czego szukają Internauci
... , z połową głosów zwyciężczyni, znalazła się policjantka Marylka ze „Złotopolskich” - Anna Przybylska. Pierwsza dziesiątka najpopularniejszych Polek zdominowana została przez ... operatorów GSM – Idea, Plus i Era. Wśród dziesięciu najpopularniejszych marek w polskim internecie znajdziemy również dwie inne firmy produkujące sprzęt elektroniczny (Sony ...
-
Polski konsument lubi zakupy
... jest silnie przywiązany do określonych marek, stąd wykazuje niewielkie zainteresowanie innymi markami i ... marek własnych. "To dobra wiadomość dla Henkla jako producenta dóbr markowych. Konsumenci rozumują podobnie jak my, że marka jest obietnicą jakości i wyznacza „złoty standard” na rynku" – dodaje Artur Menarski. Zagadka polskiego konsumenta Anna ...
-
Sprawa Amber Gold: będą zmiany w prawie?
... Narodowego Banku Polskiego Marek Belka, przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego Andrzej Jakubiak oraz zastępca prezesa Zarządu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego Anna Trzecińska. We wczorajszym posiedzeniu Komitetu udział dodatkowo wzięli minister sprawiedliwości Jarosław Gowin, pierwszy zastępca Prokuratora Generalnego Marek Jamrogowicz, prezes ...
-
Sektor BPO w Polsce: z impetem do przodu
... strukturach dużych firm, ale także koło zamachowe całej polskiej gospodarki – mówi Marek Grodziński, Wiceprezes ABSL, Dyrektor Europejskiej Sieci Centrów BPO Capgemini. Od początku 2014 ... , Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź, Szczecin czy Lublin – mówi Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL. ...
-
Firmy rodzinne: kompetencje przyszłości torują sukces
... tego budowanie przewagi konkurencyjnej może okazać się co najmniej trudne - tłumaczy Anna Maria Nikodemska-Wołowik, konsultant merytoryczny raportu, profesor Uniwersytetu Gdańskiego. Wyzwaniom ... je do własnej specyfiki. To daje często spektakularne efekty - mówi Marek Jarocki, Partner w Zespole People Advisory Services w Dziale Doradztwa Podatkowego ...
-
Powierzchnie handlowe. Dobre wyniki i wielkie wyzwania
... to zaobserwować w liczbie oraz profilu marek debiutujących na polskim rynku, a także liczbie nowootwieranych sklepów znanych marek.” Patrząc na rynek handlowy z perspektywy ... to już w centrach o mniejszej renomie odczuwalna jest presja zniżkowa. Anna Oberc, Associate Director, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield, komentuje: „W związku ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych
... marketing i działania promocyjne obiektu – czyli aspekty, które mają decydujące znaczenie dla przyciągnięcia najlepszych, najpopularniejszych marek do centrum i dużej liczby klientów. Cele te nie mogą być jednak osiągnięte bez współpracy ... umowy przez najemcę w przypadku nieosiągnięcia zakładanego poziomu obrotów tzw. break option. Autor: Anna ...
-
Pracownicy z Ukrainy nie jadą do Berlina?
... . Bez reformy procedur administracyjnych napływ nowych pracowników z Ukrainy może się zmniejszyć - podkreśla dr Marek Benio. Ponadto, jak zwraca uwagę dyrektor krajowego biura Międzynarodowej Organizacji ds. Migracji Anna Rostocka, nie powinniśmy zapominać o integracji migrantów, niezbędnym elementem której jest budowanie społeczeństwa otwartego ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
... w porównaniu do okresu przed pandemią. 53 proc. konsumentów zaczęło kupować produkty nowych marek w czasie pandemii, a 11 proc. z nich będzie kontynuować korzystanie usług nowych ... społecznościowych, z których wyczytać możemy co myślą konsumenci i dlaczego – mówi Anna Morawska, CoE Sourcing Lead w Capgemini. Posiadanie bardziej szczegółowego poziomu ...
-
Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?
... wskazują na niedostatek informacji dotyczących powstawania tekstyliów. Tylko 17 proc. marek udostępniało w pełni szczegółowe dane o pochodzeniu towaru, podczas gdy 93 ... zaledwie 12 proc. wyrzucanych tekstyliów trafia do recyklingu – dodaje Anna Schabikowska, doradczyni zarządu Exorigo-Upos i członkini grupy „Odpowiedzialny e-commerce” e-Izby. Dzięki ...
-
Jak Polacy obchodzą Halloween?
... dekorowanie domu/mieszkania (45%) i przebieranie się w kostiumy (39%). Halloween a działania marek Prawie połowa respondentów (42%) nie kojarzy, aby marki prowadziły jakiekolwiek ... „ciekawostka”, niż wydarzenie realnie angażujące nasze zachowania i „portfele” – komentuje Anna Ostrowska, Insights Manager CSA, Havas Media Network. O badaniu: Badanie ...
-
Cechy menedżera: istotna kreatywność
... manipulowania, autorytarne rozwiązywanie problemów oraz bezwzględność w dążeniu do celu”- powiedziała Anna Wilk z Uniwersytetu Wrocławskiego, autorka badań i ekspert programu Talent Club ... ograniczają go także zastane struktury i nie boi się podjąć ryzyka” – dodał Marek Smolarz Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Wypełniając ankiety ...