-
Co czeka Chiny, czyli chińska gospodarka w roku smoka
... (66 819 EUR) w porównaniu z cenami w Europie (48 942 EUR) i USA (53 038 EUR) w 2015 r., Chiny zdołały znacznie obniżyć średnie ceny pojazdów elektrycznych do mniej niż połowy (31 829 EUR) ... Starszy strateg inwestycyjny Ano Kuhanathan, Kierownik działu badań korporacyjnych Maria Latorre, Doradca ds. sektora B2B Maddalena Martini, Starszy ekonomista ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... W kolejnych latach oczekuje się dalszych spadków aż do poziomu 132 mln USD w 2015 r. Pierwszy wzrost spodziewany jest dopiero od roku 2016, co oznacza CAGR -4 ... się więcej na stronie http://www.pwc.com/outlook. Segmenty uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... na Internet kablowy w USA i Korei Południowej w 2013 r., w Wielkiej Brytanii w 2015 r., a w Polsce dopiero po zakończeniu okresu objętego prognozą PwC (po 2017 r.). ... znajduje się pod adresem http://www.pwc.com/outlook. Segmenty uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, ...
-
Włoskie firmy = zatory płatnicze?
... PKB Włoch na poziomie 0,2 punktu procentowego w okresie do końca 2015 roku, głównie z powodu zmniejszenia przepływów handlowych. Jeżeli chodzi o sytuację w poszczególnych ... na rynku krajowym nie pomaga w pełnym rozwiązaniu trudności płatniczych w sektorze B2B W skali krajowej, w pierwszej połowie 2014 roku było o 37% zaległych płatności mniej ...
-
Targi ReDI, Retail Destination Initiative
... oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Najbliższa edycja targów ReDI już 10-11 czerwca, 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie. Targi ReDI to: Blisko 1400 ... klubie Opera 10.06 HUSH Zone - centrum kontaktu dla młodych projektantów (NOWOŚĆ!) B2B Zone - specjalna strefa spotkań (NOWOŚĆ!) ReDI Study Tours – bezpłatne* wycieczki po centrach handlowych ...
Tematy: Retail Destination Initiative -
Polski rynek wierzytelności IV kwartał 2014
... ( o czym nie można zapominać ) napiętego kalendarza wyborczego zarówno II półrocze 2015 jak i przyszły 2016 będą latami ciekawymi. Należy założyć, że przeciętny Kowalski ... powinien szybko przełożyć się na istotne wahania cen portfeli z tendencją spadkową. Z kolei wierzytelności B2B trafiają na rynek coraz później i są coraz trudniejsze. Tutaj ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
... i są coraz bardziej skuteczne ze względu na nieustanny postęp technologiczny. Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć ... Finanse, Telekomunikacja i E-commerce w okresie od końca stycznia do końca maja 2015. W ramach testu wiadomości zostały wysłane do losowo wybranych kontaktów, a ...
-
Dług boli 3 razy
... nie radzą sobie z kontrahentami Średnia kwota, jaka windykowana jest w sektorze B2B przez negocjatorów firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso to 12 tys. złotych. Jak ... budowę zostało napisane …na serwetce. Nie wystarczy dobry pomysł W przeprowadzonym w kwietniu 2015 r. przez Rzetelną Firmę badaniu, przedsiębiorcy zostali zapytani o to, jaki był powód, ...
-
Ferie zimowe 2016: Egipt najbardziej opłacalny
... z tabeli pokazującej bardzo wysoki wzrost, bo o około 16 procent, hurtowej sprzedaży (B2B) miejsc hotelowych, które w dużej części stają się później składową pakietów ... wylotów z okresu pierwszego tygodnia ferii zimowych dla województwa mazowieckiego w latach 2014 i 2015 i zebranych w tym samym okresie września pokazuje, że obecna średnia cena ...
-
Przyspieszony zwrot VAT a potrącenie/kompensata wierzytelności
... . Przytoczony wyżej przepis ustawy o swobodzie działalności gospodarczej mówi, że w transakcjach b2b, gdy ich jednorazowa wartość (bez względu na liczbę wynikających płatności ... Powyższe zakłóca jednakże wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 30 listopada 2015 r., sygn. akt I FSK 1292/14. Wyrok ten o tyle dziwi, że w trzyosobowym składzie ...
-
31 dni. Tyle w Europie czeka się na zapłatę za fakturę
... się procesem windykacyjnym. W 2016 r. jest to jedynie 2,0 proc., w porównaniu do 2015 r., gdzie wynik ten sięgał aż 7,3 proc. Co ważne 1,3 proc. należności pozostaje nieściągalnych (1,2 proc. ... – Obecnie koniunktura gospodarcza pozostaje wyzwaniem dla przedsiębiorców z sektora B2B. Perspektywy dotyczące liczby upadłości firm są zróżnicowane, jednak ...
-
Firma w Czechach - jak założyć i prowadzić działalność?
... o 48,9 proc. Źródło: Czeski Urząd Statystyczny, dane za pierwszych osiem miesięcy roku 2015 do 2014. Czescy potentaci rynku europejskiego W opublikowanym w sierpniu br. ... jego sukcesu w egzekucji. Średni okres windykacji należności W przypadku windykacji w segmencie B2B czas trwania windykacji jest bardzo zróżnicowany i zależy głównie od charakteru ...
-
Bankowa infrastruktura IT: trudno walczyć z atakami?
... i zgłoszona właśnie przez nich. Badanie zrealizowane przez Kaspersky Lab i B2B International potwierdza, że sektor finansowy nie traktuje kwestii zabezpieczeń po macoszemu. ... o 20% wzroście ilości szkodliwego oprogramowania atakującego bankomaty w stosunku do 2015 r. Weniamin Lewcow, wicedyrektor działu odpowiedzialnego za rozwiązania korporacyjne, ...
-
BIT EVIL S.A. debiutuje na NewConnect
... zawartymi w Dokumencie informacyjnym, Emitent rozpoczął działalność w II połowie 2015 roku w branży IT, w segmencie marketingu internetowego oraz e-commerce. ... jest dostęp do Internetu. Poza typowymi usługami content marketing, świadczonymi w modelu B2B, Spółka wytwarza także własne produkty, które służą prowadzeniu masowej komunikacji i bazują na ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... wpływ kampanii promocyjnych prowadzonych z okazji Czarnego Piątku. Co warte podkreślenia, w 2015 roku, kiedy popularność akcji wyprzedażowych związanych z Czarnym Piątkiem nie ... różnego typu, zarówno sklepów detalicznych jak i firm działających na rynku B2B. W próbie GfK są sklepy różnej wielkości, usytuowane w całym kraju, zarówno tradycyjne ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... że skala rekrutacji stopniowo się stabilizuje – po bardzo intensywnym okresie wzrostu od 2015 roku. Jeszcze cztery lata temu w tym samym okresie pracodawcy zamieścili na ... 14 082). Tuż za nimi znalazły się produkcja FMCG (8%), handel hurtowy / sprzedaż B2B (7%) oraz branża IT (6%). Co interesujące, największy wzrost liczby ogłoszeń odnotowany ...
-
Czy w salonie dealerskim musi być cennik samochodów?
... jako InfCenTiUU) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 9 grudnia 2015 r. w sprawie uwidaczniania cen towarów i usług. Ustawa oraz przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie mają zastosowanie do obrotu B2C (business to consumer), a także do obrotu B2B (business to business). Zgodnie z art. 4 ust. 1 InfCenTiUU w miejscu ...
-
Niewypłacalności firm na świecie w górę o 11%, a co potem?
... - i to przy udziale wszystkich sektorów, w szczególności zaś handlu, usług B2B, budownictwa/nieruchomości i produkcji – także najbardziej znanych firm. Połączenie kwestii ... przedsiębiorstw (tj. +20% w porównaniu z 2023 r.), co stanowi rekordową ich liczbę od 2015 r. i trzeci wynik w ogóle - z kolejnym wzrostem w budownictwie i hotelarstwie, a także ...
1 2