-
Głosuj na najlepsze rozwiązania i produkty Mobility Trends 2015
... 2015 • Tablet roku 2015 • Gadżet roku 2015 • Akcesorium roku 2015 • Mobilna aplikacja B2B roku 2015 • Mobilna aplikacja B2C roku 2015 • Nawigacja roku 2015 • Mobilny bank roku 2015 • Technologiczne auto roku 2015 • Sportowy gadżet roku 2015 • Inteligentny dom roku 2015 • Produkt specjalny roku 2015 • Mobility Kids 2015 • Nowość roku - produkt 2015 ...
Tematy: Mobility Trends -
B2B marketing - trendy 2015
... zabiegać o klientów? W końcu, w jaki sposób powinien dokonywać pomiarów swojej efektywności? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne badania przeprowadzane przez Salesforce koncentrują się na analizie trendów marketingowych w różnych zakątkach świata. W tym roku jego autorzy ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... B2B ulega gruntownej przemianie. Okazuje się też, że współczesny klient B2B w coraz większym stopniu przypomina klienta B2C. Najnowsze opracowanie Izby Gospodarki Elektronicznej “Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” dowodzi, że obecnie już 44% firm B2B ...
-
Gala Mobility Trends 2015. Złoty Bell w szóstej odsłonie
... B2B roku 2015 został przyznany firmie POLKOMTEL za ofertę smartFirma 2. Bezkonkurencyjną Ofertą operatorską B2C roku 2015 okazała się Formuła rodzina smartfon unlimited stworzona przez spółkę P4. Kolejna nagroda trafiła do firmy TP-LINK za Mobilny internet roku 2015 i produkt TP-Link M7350. Technologicznym autem roku 2015 ...
Tematy: Mobility Trends -
Targi BIZNES EXPO 2015
... DLA BIZNESU LOGISTYKA, SPEDYCJA MEDYCYNA, ZDROWIE, URODA BIZNES EXPO 2015 - NOWOŚCI ORGANIZACYJNE I. TARGOWA WYSPA WIEDZY - doradcy i praktycy z różnych dziedzin ... udziału w targach zaproszono również wystawców z zagranicy, możliwość prowadzenia rozmów B2B. ORGANIZATOR: PROARTE MEDIA Florentyna Siedlarek Pracownia: Bytom ul. Bolesława Chrobrego 14a/3 ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... w segmencie technologicznym w rankingu BrandZTM Top 100 za rok 2015. Zwycięzca osiągnał wzrost na poziomie 67%, czego zasługą w głównej mierze był sukces ... linia podziału między markami konsumenckimi (B2C) a markami typu business-to-business (B2B), ponieważ narzędzia technologiczne, które niegdyś miał na wyłączność segment biznesowy, teraz stały ...
-
ŁSSE - podsumowanie 2015
... odwiedziła delegacja 60 firm z Prowincji Syczuan. W ramach wizyty odbyły się spotkania B2B, podczas których chińskie firmy miały okazję spotkać się z firmami zainteresowanymi eksportem ... (Grupa Financial Times) w rankingu fDi Global Free Zones of the Year 2015. Na koniec 2014 roku, 43% inwestorów w ŁSSE to sektor małych i średnich przedsiębiorstw. ...
-
Wakacje 2015: niższe ceny w Grecos oraz Sun & Fun
... marca i kwietnia w porównaniu do poprzedniego tygodnia ceny imprez szczytu sezonu lato 2015 ponownie odwróciły trend i wzrosły o 16 złotych (poprzednio spadły też o ... 13%) i w Skandynawii (minus 7%). Kolejny raz z rzędu najszybciej rosnącym segmentem była hurtowa sprzedaż noclegów (B2B), której dynamika wzrostu wyniosła + 21 procent. Świadczy to ...
-
Wakacje 2015: jakie ceny w szczycie sezonu?
... tygodniu marca w porównaniu do poprzedniego tygodnia ceny imprez szczytu sezonu lato 2015 odwróciły trend i spadły średnio o 16 złotych (poprzednio wzrosły o 17 złotych). ... %) i w Skandynawii (minus 7%). Kolejny raz z rzędu najszybciej rosnącym segmentem była hurtowa sprzedaż noclegów (B2B), której dynamika wzrostu wyniosła + 21 procent. Świadczy to ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... rekomendacji i znajomości konsumentów) Business Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek biznesowych w Polsce (oceny jakości brandingu, pozycji rynkowej, jakości produktów/usług, jakości relacji b2b, innowacyjności oraz działań CSR dokonane przez menedżerów oraz dedykowaną Radę Marek Business Superbrands)
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... 10 najbardziej znaczących trendach, które mogą być ważną wskazówką dla firm produkcyjnych i B2B, jeśli chcą one utrzymać przewagę konkurencyjną i zdobywać rynki. Kluczowe wnioski z raportu: 74 ... W 2016 r. 58% zespołów ds. obsługi klienta w sektorze produkcji korzystało z IoT, podczas gdy w 2015 r. było ich tylko 27%. Według 71% firm śledzenie danych ...
-
Corelens S.A. debiutuje na NewConnect
... 5. debiut na tym rynku w 2015 roku. Corelens rozpoczęła działalność w styczniu 2013 r., a jej celem jest dostarczanie specjalistycznych narzędzi wykorzystywanych ... rynku NC: 431 Debiut w 2015 r. na NC: 5 Sektor/spółka w sektorze: Handel/69 Miejsce siedziby: Warszawa Przedmiot działalności: spółka handlowa działająca w modelu B2B dla branży ...
-
Łańcuch dostaw przechodzi cyfrową rewolucję
... nowinki technologiczne. Cyfrowe przeobrażenia dotykają właśnie łańcuchy dostaw w produkcji i relacjach B2B. Przewiduje się, że za najbardziej doniosły wpływ na zmiany w tym ... ) a także analitykę predyktywną (57 proc. badanych wobec 38 proc. w badaniu z 2015 roku) i Internet Rzeczy - IoT (55 proc., wcześniej nieobecne), które są niezmiernie istotnymi ...
-
Ataki DDoS oznaczają duże koszty i utratę reputacji firmy
... Kaspersky Lab i B2B International. Całkowite koszty ataku DDoS odzwierciedlają kilka problemów. Według badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab i B2B International, 61% ofiar ... do poważnych konsekwencji dla firmy. Na przykład przeprowadzone na początku 2015 r. ataki na skandynawskie banki (w szczególności na fińską OP Pohjola Group) spowodowały ...
-
Kancelaria Prawna - Inkaso WEC S.A. na NewConnect
... . spółka notowana na NewConnect oraz 8. debiut na tym rynku w 2015 roku. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu wierzytelnościami. O spółce Kancelaria Prawna - Inkaso WEC S.A. została zawiązana 25 lutego 2011 roku. Emitent działa w sektorze B2B, realizując zlecenia w obszarze windykacji należności. W ramach windykacji należności, Spółka ...
-
Ransomware celuje w firmy. Liczba ataków wzrosła 6 razy
... uderza w małe i średnie przedsiębiorstwa. Tendencja ta znajduje swoje potwierdzenie w wynikach badania poświęconego zagrożeniom bezpieczeństwa IT. Opracowanie autorstwa Kaspersky Lab oraz B2B International wskazuje, że aż 42% małych i średnich firm było zgodne co do tego, że szkodliwe oprogramowanie szyfrujące dane było jednym ...
-
Upadłości firm X 2016
... że w październiku br. upadłość ogłosiło 66 przedsiębiorstw, wobec 55 w analogicznym okresie 2015 r. Od początku roku z upadłością musiało zmierzyć się 655 firm, ... . Usługi – obok firm obsługujących nieruchomości i procesy inwestycyjne oraz z sektora doradztwa B2B upadały także firmy specjalizujące się w badaniach i innowacjach (3 przypadki) ...
-
5 wskazówek dla handlowca. Jak zaprezentować się w CV?
... i sprzedaży. W I kwartale 2015 r. w serwisie Pracuj.pl pojawiło się blisko 41 tysięcy ogłoszeń skierowanych do tej grupy. Kluczową ... produkt/usługę, której dotyczyła sprzedaż. Dobrze jest również wskazać, czy miało się do czynienia ze sprzedażą B2B, czy B2C. Ponadto część stanowisk handlowych opiera się przede wszystkim na tzw. serwisie, czyli ...
-
Smartfony: kobiety boją się stracić swoje zdjęcia, ale ich nie chronią
... przez Kaspersky Lab i B2B International, dla kobiet z Europy zdjęcia przechowywane na smartfonach mają bardzo dużą wartość – 57% badanych przyznało, że ... urządzeń mobilnych jest Kaspersky Total Security – multi-device. Dane wykorzystane w niniejszej informacji prasowej pochodzą z badania „Consumer Security Risks Survey 2015” oraz z quizu „ ...
-
FinTech: wyzwanie czy partnerstwo?
... 2015 roku globalne inwestycje w FinTech sięgnęły około 19 miliardów USD, co jest wynikiem ... , które oferują rozwiązania crowdfunding i crypto / blockchain są najbardziej optymistyczne. Branża FinTech koncentruje się głównie na sektorze B2B. Jednak coraz więcej nowych firm jest zainteresowanych wyjściem poza rynek hurtowy, oferując swoje usługi także ...
-
Chińskie firmy w kłopotach. Kontrahenci niewypłacalni?
... 6,4 proc. w 2014 r. do 23 proc. w 2015 r., oraz z 4,8 proc. do 12 proc.) Już około 2 proc. wszystkch należności B2B zostało uznane za nieściągalne ( ... Pacyfiku). Co więcej, wartość krajowych faktur B2B przeterminowanych o co najmniej 90 dni według respondentów z Chin wzrosła prawie dwukrotnie - (7,5 proc. w 2015 r., w porównaniu do 4,2 proc. w 2014 ...
-
E-commerce rośnie w siłę
... w sklepach internetowych dzięki atrakcyjniejszym cenom niż w stacjonarnych salonach. Podobne motywacje mają klienci B2B. Klienci biznesowi Z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” wynika, że wartość zamówień B2B na rynku e-commerce rośnie na przestrzeni czasu. W 2011 roku wartość sfinalizowanych transakcji ...
-
39% faktur płaconych po terminie
... również, że obecnie średnio 39,0 proc. łącznej wartości należności w segmencie B2B opłacanych jest z poślizgiem. W porównaniu z minionym rokiem oznacza to wzrost o 1,4 proc. Najwyższy odsetek ... odpowiednim poziomie tych wydatków będzie należeć do ich największych wyzwań w 2015 roku (ponad 24,0 proc.). Największa grupa respondentów (ok 30,0 proc. ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... sprzedaży w kierunku sprzedaży konsultacyjnej, widoczna szczególnie w segmencie B2B, sprawia że firmy ubezpieczeniowe coraz częściej poszukują wyspecjalizowanych sprzedawców, ... warunki wynajmu dla kolejnych chętnych w Krakowie, na Śląsku oraz w Rzeszowie. Rok 2015 był też rokiem, w którym w Polsce pojawiło się więcej ofert pracy z obszaru szeroko ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... , by sprzedawcy wchodzili w rolę zaufanych indywidualnych doradców, 82% klientów z sektora B2B oczekuje podobnego poziomu jakości obsługi jak przy zakupie produktów i usług ... Przeciętnie zatrudnienie personelu do obsługi wirtualnych kontaktów z klientami wzrosło od 2015 r. o 7%. Co ciekawe, firmy z kategorii high performers 2,3 razy częściej ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... b2b – Expo Business Matching. Elementem wspierającym wizerunek polskich producentów żywności jest również książka kulinarna „Apetyt na Polskę”, która pokazuje nowoczesne oblicze polskiej kuchni. Pawilon Polski Pawilon Polski jest czwartym co do wielkości pawilonem wśród wszystkich krajów biorących udział w EXPO 2015 ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2015
... lat. Eurazjatycka Unia Gospodarcza powstała na początku roku 2015. Obecnie w skład EUG wchodzą Rosja, Białoruś, Kazachstan i Armenia, wkrótce ... – W ubiegłym roku zaczęliśmy intensywnie rozbudowywać dział sprzedaży skierowany do małego i średniego biznesu (B2B, czyli Business to Business – red.) – informuje Michał Jakubowski, prezes zarządu easyCALL ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... ? 1. Angażujący video content Badania pokazują, że 80 proc. B2C i 76 proc. B2B marketerów planuje przygotować więcej contentu w 2016 roku. I nie chodzi tu o same treści ... wiekowym 16-24 ogląda video w sieci. Co więcej, popularność treści video online w 2015 roku, po raz pierwszy osiągnęła wyższy poziom niż programów w telewizji stacjonarnej. ...
-
Upadłości firm IX 2016
... usług, ale też ostatnio budownictwa, a wkrótce także zapewne transportu. Klienci usług B2B (np. usług ochrony, sprzątania, doradztwa, obsługi inwestycji etc.) szukają oszczędności, co jest ... specyficzne i łatwo przecież zmienić np. firmę sprzątającą)… albo popyt na te usługi B2B urealni się. Będą one świadczone tylko tam, gdzie to jest rzeczywiście ...
-
Samsung największym zwycięzcą Mobility Trends
... P4, która otrzymała również nagrodę kapituły dla Operatora roku 2017. W segmencie B2B Ofertą Operatorską roku 2017 okazał się T-Mobile Internet Bez Limitu. Usługa ... Data. Tytuł Człowieka Roku 2017 przypadł Annie Streżyńskiej – minister cyfryzacji w latach 2015–2018. - Nowe technologie zmieniły nasze życie w stopniu, jakiego jeszcze kilka lat temu ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... w tradycyjnych sklepach porównuje ceny oferowane w „internetach”. Zmienia się także model sektora B2B – klienci biznesowi coraz częściej kupują w sklepach online i korzystają z zalet ... mówi Łukasz Szymula, regional director EE w Tradedoubler, członek Rady e-Izby, w 2015 roku słowo omnichannel w ecommerce było odmieniane przez wszystkie przypadki ...
-
Rady nadzorcze 2016
... w strategię korporacyjną, a do końca 2018 r. 80% firm B2C i 60% firm B2B będzie mieć zintegrowane podejście i wspierającą technologię do kompleksowego zarządzania relacjami z ... 14 % wszystkich członków rad spółek giełdowych (tyle samo co w poprzednim roku) w 2015 r. zasiadało w radach nadzorczych więcej niż jednej spółki jednocześnie. Biorąc pod ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2015
... przez firmy w ciągu pięciu lat wzrosła 2,5-krotnie. Nominalna wartość na początku 2015 roku wyniosła ponad 58 mld zł, w porównaniu z końcem 2010 roku (20,5 mld ... poziom outsourcingu usług windykacyjnych to 80-85 proc., w Polsce niecałe 30 proc. Myślę, że w branży B2B to nawet mniej, ponieważ 30 proc. zawiera również faktoring i bezpośrednią obsługę ...
-
Co piąta faktura przeterminowana ponad 90 dni
... wynikiem stoi poważna obawa sprzedaży w warunkach kredytowych wynikających z opóźnień w płatnościach B2B. W ujęciu całościowym średnia wartość nieuiszczonych w terminie należności z faktur eksportowych podskoczyła o aż 19,0 proc., sięgając 40,8 proc. (34,2 proc. w 2015 r.). Z kolei liczba zaległych krajowych faktur urosła o 9,0 proc. do 45,0 proc ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... i 3-krotnie częściej w porównaniu z Underperformers. 77% ogółu firm przyznaje, że inwestycje w marketing mobilny dają zwrot (ROI). W 2015 r. odsetek ten wynosił tylko 31%. Marketing mobilny to obszar, w którym w ostatnim roku firmy odnotowały ... Badanie zrealizowane przez Salesforce objęło firmy działające zarówno w segmencie B2C, jak i B2B ...