-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... zakupem, proporcja ta odwraca się na korzyść komputerów Dokładny wgląd w wyniki badania SMSAPI ujawnia też, że w pewnych grupach respondentów sympatia do ... i tablety. Dla mężczyzn ten wynik był o 16% niższy. Niedawno zaś polska firma Gemius policzyła wizyty w najpopularniejszych serwisach, dzieląc je wg. urządzenia i płci. W przypadku większości ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... na których wdrożenie nie wszyscy z nich byli przygotowani. Z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” dowiadujemy się, że już 20 mln Polaków ... 90% kandydatów z branży zostało zaproszonych do udziału w rekrutacji – wynika z najnowszego badania Devire „Rynek Zmiany Pracy”. Firmy szukają również programistów, wytwarzających platformy ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... przewidywania IdoSell. Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi zakupy online. Jak wynika z badania, 33 proc. konsumentów znacznie częściej decyduje się na sprawunki online. Rozwój e-commerce generuje ...
-
Internauci pod lupą: co interesowało nas w święta?
PBI oraz Gemius przedstawiają analizę danych z badania Mediapanel, która objęła okres od 1 marca do 10 kwietnia. Jej zasadniczym celem było przyjrzenie się, w jaki sposób Polacy konsumują treści ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
Pojawiły się wyniki gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy. Jego autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe, które pojawiły się w telewizji i internecie w marcu bieżącego roku. Oto, do jakich ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... ? Jakie kanały reklamowe cieszyły się szczególną popularnością? Która z marek piwa zdominowała konkurencję pod względem udziału kontaktów reklamowych? Analitycy Gemius przyjrzeli się danym z badania gemiusAdReal, aby znaleźć odpowiedź na to pytanie. Analizie poddaliśmy aktywność reklamową marek z branży piwowarskiej, w okresie od początku kwietnia ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... już jednak są, choć płynie z nich raczej umiarkowany optymizm. Według badania Mastercard SpendingPulse, które mierzy sprzedaż detaliczną w sklepach stacjonarnych oraz ... produktową e-commerce, nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Z niedawnego raportu Gemius analizującego sektor e-handlu w naszym kraju w 2023 r. wynika, że odzież, akcesoria i ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... ciekawą sytuację w tym kontekście można było obserwować na początku roku w zestawianiu największych platform e-commerce działających w naszym kraju. Według badania Mediapanel realizowanego przez Gemius i PBI, po grudniowej górce zakupowej większość dużych serwisów sprzedażowych zanotowała spadek, jednak wyraźnie wzrosła liczba użytkowników Shein ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
Pojawiły się najświeższe dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Pod lupę wzięto przekaz reklamowy, który pojawiał się we wrześniu bieżącego roku w internecie, telewizji i radio. Oto, kto znalazł ...
-
Co się stało z Naszą Klasą, czyli jak zmienił się świat social mediów w Polsce?
... historia mediów społecznościowych w Polsce sięga początków obecnego wieku, a jej prekursorami nie są wcale światowi giganci, ale rodzime serwisy. Z okazji 20-lecia badania Mediapanel, Gemius i PBI postanowiły przyjrzeć się, jak na przestrzeni dwóch dekad zmienił się świat social mediów, w którym obracają się Polacy. Z tego ...
-
Audiobooki i ebooki: Polacy czytają i słuchają, wydawnictwa nie zarabiają?
... wydawcy postanawiają sprzedawać swoje produkty online decydują się raczej na e-księgarnie i market place’y niż na własne sklepy. Według badania „E-commerce w Polsce 2023. Gemius dla E-commerce Polska” najbardziej znaną marką zajmującą się sprzedażą książek online jest Empik (66 proc.), następnie platforma Allegro (25 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego dotyczący październikowych działań reklamowych w internecie, telewizji i radio. Czy w czołówce najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców doszło do przetasowań? Z tego tekstu ...
-
Polski e-commerce 2004 vs 2024
Dziś Black Friday - zakupowe święto coraz popularniejsze wśród polskich konsumentów. Z tej okazji, a także z okazji 20-lecia badania Mediapanel, realizowanego przez Gemius oraz PBI, eksperci przyjrzeli się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Jakie są wnioski z tej analizy? W analizie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy reklamodawcy byli ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
Pojawiła się najnowsza odsłona comiesięcznego raportu z rynku reklamy, bazującego na danych z gemiusAdReal - cross-mediowego badania tego obszar. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców w trzech rodzajach mediów - w internecie, telewizji i radio. Kto w pierwszym ...
-
Eko opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat
... również działania operatorów logistycznych obsługujących e-commerce oraz badania prowadzone wśród konsumentów, którzy podejmują lub przynajmniej deklarują bardziej odpowiedzialne decyzje w obszarze realizacji dostaw. W Polsce potwierdzeniem takich deklaracji jest m.in. zeszłoroczny raport Gemius i PBI dotyczący sektora e commerce. Wynika z niego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
Pojawiła się najnowsza odsłona gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy internetowej, telewizyjnej i radiowej. To solidna porcja informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawcach. Która z branż i która z marek podjęły w lutym tego ...