-
Sen, seks i smartfony, czyli nocne zwyczaje Polaków
... badania Gemius "SEN, SEKS i SMARTFONY - o interakcjach z mediami w czasie, gdy wszyscy śpią". Potwierdza ono, że smartfon ... i reklamy, lecz odzwierciedlają ich indywidualne potrzeby. Erotyka jako dominująca aktywność nocna Jak wynika z badania SEN, SEKS i SMARTFONY, najczęściej konsumowaną kategorią treści nocnych są materiały erotyczne. Choć główną ...
-
Szkoła średnia i co dalej?
... najpopularniejszym źródłem zdobywania informacji o uczelniach wyższych - wynika z najnowszego raportu Gemius SA. Osoby młode coraz aktywniej uczestniczą w podejmowaniu decyzji o wyborze ... , niż te po ukończeniu uczelni publicznej. Jak wskazują wyniki badania Gemius SA, młodzi ludzie w Polsce nie boją się wyzwań intelektualnych oraz planują podnosić ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... eksperci Deloitte zachowania klientów są dużo bardziej skomplikowane i zależą od wielu czynników, jak choćby tego jakiego rodzaju prezentu poszukujemy. „Badania Gemius wskazują, że połowa konsumentów kupujących w sklepach tradycyjnych sprzęt elektroniczny, poprzedza swoją decyzję sprawdzeniem informacji na temat produktów w Internecie. Natomiast ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... platformy YouTube (5,2 mld kontaktów reklamowych), natomiast trzecie do TikToka – średnio 1,9 mld kontaktów reklamowych miesięcznie. Raport zrealizowano na podstawie danych z badania Mediapanel oraz badania gemiusAdReal. Analizie poddano okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 roku, pod uwagę wzięto średnie miesięczne z całego roku. W raporcie ...
-
Reklamy video w Internecie nudne
... proc.) i filmy tworzone przez innych internautów (59 proc.) oraz zwiastuny filmowe, filmy i seriale (40 proc.) - wynika z badania gemiusAdHoc "Radio internetowe i treści wideo w Internecie". Ponadto z badania gemiusAdHoc wynika, że z reklamą audio lub wideo zetknęło się 73 proc. internautów, którzy kiedykolwiek oglądali materiały wideo ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
Coraz więcej polskich firm decyduje się na emisję reklam na ekranach smartfonów i tabletów, ale Polska wciąż w ogonie krajów regionu - wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... na przeziębienie i grypę. Najbardziej aktywnym reklamodawcą w branży Anti-cold w październiku okazał się Lipomal, a w internecie - Otrivin. Poniżej pozostałe wnioski z badania gemiusAdReal. Z badania wynika, że w październiku najaktywniejszym pod względem liczby kontaktów reklamowych dla branży Anti-Cold kanałem komunikacji była telewizja. To ...
-
Pornografia i przemoc w internecie
... aktywność swojego dziecka. Wykres 3 Zainteresowanie rodziców internetową aktywnością dzieci Poza realizacją badania dotyczącego zagrożeń, na jakie narażeni są najmłodsi internauci, Gemius SA we współpracy ze stat.pl oraz ze spółką Polskie Badania Internetu (PBI), udostępni bezpłatną powierzchnie reklamową, na której emitowane będą reklamy ...
-
Handel elektroniczny w Polsce i na świecie
... decydują się zastępować zwykły koszyk wirtualnym. Równocześnie też obserwowany jest dynamiczny wzrost liczby polskich użytkowników sieci. Jak wynika z badania „E-commerce 2005. Ocena i prognozy” Gemius SA, aż 97 proc. z 2 229 objętych badaniem internautów słyszało o możliwości robienia zakupów za pośrednictwem internetu. 30,8 proc. z użytkowników ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... WD jest jednym z elementów programu firmy Gemius pt.: „Internet dla kampanii społecznych”, którego celem jest wspieranie działań organizacji pożytku publicznego, m.in. poprzez udostępnianie powierzchni reklamowej. W tym roku w ramach „akcji 1%” Gemius, korzystając z pomocy partnerskiej spółek stat24 i Polskie Badania Internetu (PBI), włączył się ...
-
GemiusAudience w Czechach
... 2004 roku przetarg na realizację całościowego badania oglądalności internetu – NetMonitor. Do przetargu stanęły cztery firmy: GFK, iAudit, United Interactive - obecny dostawca badań oraz firma Gemius wraz ze swoim czeskim partnerem – firmą Mediaresearch. Pod koniec września United Interactive i Gemius zostały zaproszone do dalszych negocjacji ...
-
Polskich internautów portret własny
... badania Anna Kopeć z Gemius SA. O badaniu Podstawą dla powyższego raportu są wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2006 r., przygotowane w oparciu o drzewko tematyczne autoryzowane przez Gemius SA. Liczebność próby: N=18 852. Grupa objętych badaniem: wszyscy 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania ...
-
Megapanel I 2015
... ICC/ESOMAR, obejmuje kilka tysięcy polskich i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl. Liczebność próby: N=10 288. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel II 2015
... ICC/ESOMAR, obejmuje kilka tysięcy polskich i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl. Liczebność próby: N=10 090. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel III 2015
... ICC/ESOMAR, obejmuje kilka tysięcy polskich i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl. Liczebność próby: N=9 798. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... użytkowników kategorii było najwięcej - 15 milionów dziennie według badania Mediapanel (prowadzonego przez Gemius i Polskie Badania Internetu). Zasięg kategorii wyniósł niemal 45%, co ... mln użytkowników, a zasięg podkategorii wyniósł 30,6% według badania Mediapanel (prowadzonego przez Gemius i Polskie Badania Internetu). Oznacza to, że oferty tych ...
-
Plany wakacyjne internautów
... lotniczych, biur podróży/tour operatorów oraz portali turystycznych (na podstawie badania gemiusReport „Tracking Turystyka”), popularności polskich stron internetowych poświęconych turystyce oraz profilu społeczno-demograficznego ich użytkowników (na podstawie badania Megapanel/PBI Gemius). Kiedy, gdzie, za ile i w jakim celu? Sezon wiosenno-letni ...
-
Mikroblogi coraz popuplarniejsze
... badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2008 – czerwiec 2009. Grupa objętych badaniem: wszyscy 7+. Zestawienie zostało przygotowane w oparciu o wyniki oglądalności witryn z niestandardowego drzewka agregatów "Serwisy mikroblogingowe" autoryzowanego przez Gemius SA. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania ...
-
Popularność serwisów wideo
... własny blog - to tylko wybrane dane z pierwszego w Polsce badania użytkowników Web 2.0, zrealizowanego przez firmę Gemius SA na zlecenie agencji marketingu młodzieżowego Yoof. Internet pełni ... marketingowym, zyskują strony oparte na idei Web 2.0. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Gemius, wśród internautów w wieku od 15 do 25 lat ...
-
Porównywarki cen on-line rosną w siłę
... w Internecie. W pozostałych badanych krajach – jak pokazują wyniki raportu Gemius - dużo bardziej popularnym sposobem odnajdywania najkorzystniejszej oferty są wyszukiwarki internetowe, a następnie odwiedzanie stron poszczególnych e-sklepów. Jak podają wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, w kwietniu 2007 roku największym powodzeniem wśród polskich ...
Tematy: porównywanie cen, porównywarki cen, Ceneo.pl, Skapiec.pl, 9sekund.pl, Kupujemy.pl, Nokaut.pl -
Zalando.pl najpopularniejszy w polskiej sieci
... wówczas uwagę 11,2 proc. Duńczyków korzystających z sieci. Kim są internauci, którzy odwiedzają Zalando? Informacje o badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego ...
-
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
... na rokroczny wzrost liczby ich użytkowników – przekonuje Katarzyna Binert z Gemiusa. O badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Ulubione media internautów
... realizowanego przez Gemius badania. ... badania, w maju 2006. Aby dane były reprezentatywne dla całej populacji internautów, odpowiedzi analizowano z wykorzystaniem wagi analitycznej, skonstruowanej na podstawie danych o płci i wieku internautów oraz o ich częstotliwości korzystania z internetu w Polsce, pochodzących z badania Megapanel PBI/ Gemius ...
-
Wyniki Megapanel: zmiana prezentacji
Gemius i PBI poinformował, iż majowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius zostaną zaprezentowane użytkownikom w nowym układzie. Modyfikacje wprowadzone przez Gemius i PBI to pierwsza partia zapowiedzianych w marcu 2009 r. zmian, która ma za zadanie dopasować badanie do rosnących potrzeb rynku. Dotychczas witryny, ...
-
Brak stron o zdrowiu na urządzenia mobilne
... (badanie NetTrack – SMG/KRC Poland Media SA). Metodologia badania Megapanel PBI/Gemius jest efektem prac koncepcyjnych, badawczych i analitycznych zespołu specjalistów Gemius. Raport "Pacjenci w sieci" przygotowany przez Procontent Communication na podstawie wyników badania Megapanel PBI/Gemius dla najpopularniejszych 20 serwisów i grup serwisów ...
-
Outdoor w badaniu Mediapanel
... pomiarowe Gemius, które dostarczają informacji o ich lokalizacji oraz współrzędnych geograficznych nośników reklamy zewnętrznej, pochodzących od firm zrzeszonych w OOHlife. W badaniu dostępne są dane dotyczące nośników AMS, Clear Channel Poland, Jet Line, Synergic oraz Warexpo. Projekt ma charakter otwarty i w każdej chwili do badania swoje ...
-
Wyniki Megapanel I 2010
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2010. Wraz z publikacją styczniowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius wprowadzone zostały ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... na aukcjach, jak i w sklepach. Porównywarki, pasaże i serwisy opinii Jak pokazują wyniki badania, porównywarki cen ofert e-sklepów oraz serwisy konsumenckie gromadzące opinie, ... 18 proc. kupujących w sieci. Najwyższą świadomość wspomaganą wśród porównywarek według raportu Gemius S.A. mają Ceneo.pl, Skapiec.pl oraz Nokaut.pl. Zakupy grupowe Najnowszy ...
-
Czy You Tube ma konkurencję?
... wcale imponująca. Co może odpowiadać za taki stan rzeczy? Badania internetu Gemius przeprowadza w ponad 30 krajach w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. W 17 z ... na serwisie youtube.com. Informacje o badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w ...
-
iPhone czy iPad – które urządzenie wygrywa?
... takie urządzenie po raz pierwszy – podsumowuje Majkowski. O badaniu gemiusTraffic Dane pochodzą z badania ruchu na stronach WWW (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 20 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce ... ). Dane gromadzone są dzięki skryptom zliczającym umieszczonym w kodzie stron podłączonych do badania ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... badania zrealizowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska. To prawie dwa razy więcej niż przed rokiem i trzy razy więcej niż dwa lata temu. Najnowsze badania polskiego ... , książek, płyt i filmów oraz sprzętu RTV i AGD – uważa ekspert. Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Badanie zostało ...
-
Megapanel VIII 2014
... Murator – Time. Pozostałe miejsca również bez zmian. Informacje o badaniu Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie Internetu realizowane przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo ...
-
Megapanel IX 2014
... Murator – Time. Pozostałe miejsca również bez zmian. Informacje o badaniu Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie Internetu realizowane przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo ...
-
Megapanel X 2014
... Murator – Time. Pozostałe miejsca również bez zmian. Informacje o badaniu Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie Internetu realizowane przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo ...
-
Allegro na przestrzeni lat – co się zmieniło?
... przeglądający serwis należał do tej grupy wiekowej (45 proc.). Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie ...