-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... niż w populacji. Jaka jest więc optymalna strategia? Bartosz Wójcik, ekspert Gemius, proponuje szersze spojrzenie: Planując naszą obecność w social mediach warto patrzeć ... marek. Raport „Social Media 2023” zrealizowano na podstawie danych z badania Mediapanel oraz badania gemiusAdReal. Analizie poddano okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 roku ...
-
Ukraińscy internauci o wolności słowa
Ponad 73 proc. internautów na Ukrainie uważa, że w ukraińskim internecie panuje wolność słowa - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gemius. Czynnikiem silnie różnicującym opinie użytkowników na ten temat jest miejsce zamieszkania. Odrodzenie niezależnych mediów oraz swoboda manifestowania przekonań to niektóre z ...
-
Idealna zabawka dla dziecka
... badania zrealizowanego przez firmę Gemius SA na prośbę Komitetu Ochrony Praw Dziecka, organizatora konkursu "Świat przyjazny dziecku". Tymczasem na rynku jest dostępnych wiele niespełniających norm zabawek... Firma badawcza Gemius ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... Gemius SA od 5 lat bada kondycję sektora e-commerce w Polsce. Co roku notowany był kilkuprocentowy wzrost odsetka internautów dokonujących zakupów w sieci. Najnowsza fala badania ... wzrósł o 6 pkt. proc. w porównaniu z 2008 rokiem. Zaprezentowane w raporcie wyniki badania Megapanel PBI/Gemius pokazują wyraźną różnicę w aktywności klientów sklepów i ...
-
Polscy i ukraińscy kibice w Internecie
... Internetu powstawanie quasi-wspólnot kibiców w świecie wirtualnym jest jedynie kwestią czasu” - podkreśla Krzysztof Łopuszyński, lider zespołu ds. badań e-marketingowych Gemius. Analiza wyników badania Megapanel PBI/Gemius (styczeń 2012 r.) wykazała, że największą popularnością wśród internautów cieszy się Grupa Wirtualna Polska – Orange - Sport ...
-
Ryanair popularniejszy niż Wizzair
... pomagają klientom znaleźć najniższą cenę biletu – podsumowuje Milewski. Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Kto odwiedza strony religijne?
... , Opoka.org.pl, Gosc.pl, Adonai.pl oraz Vismaya-maitreya.pl. Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie ...
-
W Internecie dominują studentki
... surfujących internautek w tym regionie może pochwalić się Rumunia. Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Andrzejki: czy internauci wierzą we wróżby?
... , które odwiedzają wybrane strony WWW, a ich liczbą w całym internecie). Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Diety, odchudzanie, rozrywka, hobby. Co jeszcze oglądają młodzi?
... badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius we współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu (PBI). Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów. Dane z badania ...
Tematy: plotki, życie gwiazd, styl życia, hobby, edukacja, dieta i fitness, strony tematyczne, studenci -
Strony rządowe, PZU i Dropbox. Gdzie jeszcze bywa menadżer?
... przez Gemius ... badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów. Dane z badania ...
-
Kto korzysta z LinkedIn?
... Kim oni są? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwał Gemius. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Gemius, użytkownik zaglądający do serwisu LinkedIn.com częściej jest ... pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ARciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... płynące z grudniowego raportu o rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowanego przez firmę badawczą Gemius SA. gemiusAdMonitor to nowy projekt Gemius SA, który opiera się na wtórnej analizie danych pochodzących z badania gemiusDirectEffect dla wszystkich kampanii trwających w danym miesiącu. „gemiusDirectEffect jest popularnym na polskim ...
-
Polski e-commerce na czele
... tej grupy wiekowej, a seniorzy z kolei nie odnajdują w sieci oferty dopasowanej do ich potrzeb. Informacje o badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania (gemiusAudience) realizowanego przez firmę Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce Północnej. Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników ...
-
Polscy internauci omijają Alibaba.com
... świadczy o dużym zainteresowaniu zdecydowaną ekspansją na rynki Ameryki Północnej oraz Europy Zachodniej – podsumowuje Gordon. Informacje o badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 35 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... Newsweek to ulubione media internautów - wynika z trzeciej fali badania "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB Polska. Celem zrealizowanego w listopadzie 2005 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem mediów przez internautów. Respondenci ...
-
Wyniki Megapanel I 2007
... ) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2007 roku. W dniu 8 marca 2007 roku Rada Badania Megapanel PBI/Gemius dokonała modyfikacji metodyki badania polegającej na włączeniu ...
-
Cyberslacking a polscy internauci
... - pokazują badania firmy Gemius SA. Jeszcze mniej zwolenników takiej opinii - bo zaledwie jedna czwarta - jest wśród osób stykających się z tym problemem na co dzień: aktywnych zawodowo i mających w pracy dostęp do Internetu. Firma badawcza Gemius opublikowała wyniki badania dotyczącego zjawiska cyberslackingu w Polsce. Celem badania było ...
-
Kryzys a plany finansowe internautów
... zmianie. Większym optymizmem w postrzeganiu własnej przyszłości finansowej cechują się mężczyźni. Wyniki badania komentuje Malwina Piekarska, Research Executive w Zespole Badań Ilościowych w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych (Grupa Gemius): "Obecnie nieco więcej internautów odczuwa konsekwencje spowolnienia gospodarczego niż miało to miejsce ...
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... do PBI - IAB Polska, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR), domów mediowych oraz sieci reklamowych. Oferty na prowadzenia badania przedstawiło ostatecznie pięć instytutów badawczych: ComScore, Gemius, GfK Polonia, Millward Brown i Nielsen. Po ocenieniu ofert przez Komisję Konkursową rozpoczęto negocjacje, w trakcie których doprecyzowywano ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... wzmocnić potencjał reklamowy, za zbieranie i analizę danych odpowiadają firmy I-Metria i Gemius. Dzięki badaniu możliwe jest rzetelne porównywanie potencjału różnych serwisów, o ważnej ... 12 miesiącach? Oto prognoza Adama Dyby z IDMnetu: "Wszyscy oczekujemy na badania NetPanel, które będą badać także portale. Może to spowodować przetasowania w ...
Tematy: -
Plany finansowe internautów 2005
... użytkownicy internetu przy wyborze danego produktu finansowego. Według raportu Gemius, informacji o produktach finansowych respondenci bardzo często poszukują właśnie w internecie – prawie 44 ... w okresie od 18. do 23. sierpnia 2005 roku. W ramach badania zebrano 8 400 kwestionariuszy wypełnionych do końca. Większość analiz prezentowanych w raporcie ...
-
Reklama społeczna w internecie
... pod uwagę zalety internetu, nie dziwi zatem fakt jego coraz powszechniejszego wykorzystania przez sektor pozarządowy. W ramach projektu Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu od lutego 2005 zrealizowano szereg kampanii edukacyjno-informacyjnych, wspierających konkretne programy społeczne wielu fundacji, m.in. Fundacji ITAKA ...
-
Planowanie urlopu przez Internet
... bardziej konkurencyjna oferta cenowa biur podróży, możliwość zwiedzenia najpiękniejszych zakątków świata oraz w wielu przypadkach gwarancja świetnych warunków pogodowych. Wyniki ostatniego badania firmy Gemius pokazują, że prawie 2/3 badanych wybiera się na wyjazd wiosenno-letni do Europy, a tylko 9 proc. ma zamiar skorzystać z ofert dotyczących ...
-
Z jakich usług mobilnych korzystają internauci?
... powstał nowy sektor gospodarki zwany m-biznesem. Raport przygotowany przez firmę Gemius jest cenną wskazówką dla przedstawicieli tej branży. Zawiera on zarówno charakterystykę ... 19 kwietnia 2006 roku. W ramach badania zebrano 1 277 wypełnionych do końca kwestionariuszy. Grupę celową przy realizacji tego badania stanowili internauci w wieku powyżej 15 ...
-
Wyniki Megapanel V 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2006 roku. Ponownie witryną o największym zasięgu ...
-
E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej 2007
... , Rosji, Rumunii, na Ukrainie i Litwie. Dane dla rynku polskiego uzupełniają wyniki badania firm zajmujących się handlem internetowym w Polsce, które zrealizowano przy współpracy ... polskich internautów zakupami w Internecie. Jak pokazują wyniki badań Gemius, aż 66 proc. internautów w Polsce, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów ...
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... można zaliczyć możliwość robienia zakupów w sieci. Z różnych badań (m.in. firmy Gemius) przeprowadzonych w ubiegłych latach wyłania się bardzo konkretny obraz przeciętnej ... 28,1%), to grupa ludzi, która w ogóle nie dokonuje zakupów przez Internet. Dokładne badania pozwoliły też na określenie, kiedy najchętniej kupujemy za pośrednictwem Internetu. ...
-
Randki internetowe XI 2007
... internetowe serwisy randkowe - pokazują najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius. Jednak popularność tych stron na przestrzeni kilkunastu miesięcy poważnie spadła. Z okazji Święta Zakochanych Gemius SA przyjrzał się kondycji serwisów randkowych w polskim internecie. Analiza wyników badania Megapanel PBI/Gemius (listopad 2006 – listopad 2007 ...
-
Cyberslacking w opinii pracowników
... zawodowo i korzystający w pracy z Internetu ma do niego ograniczony dostęp - pokazują wyniki badania firmy Gemius. Z ograniczeniami najczęściej spotykają się pracownicy dużych firm, zatrudniających ponad 250 osób. Jak wynika z badań firmy Gemius dotyczących korzystania z Internetu w pracy, pracodawcy zwykle nie ograniczają pracownikom dostępu do ...
-
Wyniki Megapanel V 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2009. Majowa fala badania zawiera zapowiadaną pierwszą partię modyfikacji badania Megapanel PBI/Gemius. Są ...
-
Wyniki Megapanel II 2010
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2010. W lutowym rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... np.: soki z witaminami lub jogurty ze specjalnymi szczepami bakterii. Jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Gemius na zlecenie On Board PR, pojęcie żywności funkcjonalnej nie jest szeroko znane wśród ... struktury ogólnopolskiej zastosowano wagi analityczne obliczone na podstawie wyników referencyjnego badania ...
-
Zakupy grupowe w Europie Środkowej i Wschodniej
... Gemius prezentuje wyniki analizy fenomenu wzrostu liczby stron internetowych oferujących zakupy grupowe w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W pierwszej kolejności pod lupę wzięto Polskę, Rosję i Łotwę. Intensywny rozwój segmentu zakupów grupowych sprawił, że sektor e-commerce w regionie CEE zyskuje na znaczeniu. Zgodnie z wynikami badania ...
-
Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania
... wynika z danych firmy badawczej Gemius. Jak pokazują dane z lipcowej fali wyników badania Megapanel ... Gemius. Jego zdaniem, liczba użytkowników na stronach www sklepów odzieżowych może wzrosnąć m.in. za sprawą wirtualnych przymierzalni, które dadzą e-klientom możliwość obejrzenia się w wybranym ubraniu. Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania ...