-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... tych elementów zarówno działania marketingowe, jak i sam projekt trudno będzie zrealizować w efektywny sposób. Analiza Przegląd otoczenia rynkowego w kontekście ... które chcemy osiągnąć. Na pewno wymierne korzyści mogą przynieść profesjonalne badania rynkowe, które powiedzą nam więcej o naszej grupie docelowej, czyli potencjalnych klientach, ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, zmieniają swój ekosystem danych – 61 proc. z nich preferuje strategie marketingowe oparte na własnych informacjach. Takie firmy nie tylko szybciej niż konkurenci zmieniają strategie marketingowe ... czołowych globalnych firm. Analiza uwzględnia szeroki zakres środowiska danych ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... badania wskazują również, że obecnie spółki giełdowe nie wykorzystują w pełni potencjału stron internetowych, szczególnie jeśli chodzi o proces obsługi klienta, kształtowania z nim relacji czy dokonywania transakcji. Przeprowadzona analiza ... zgodzili się z tezą, iż działania marketingowe w Internecie wymagają dokonania przez nich inwestycji w ...
-
Markowe wydarzenia
... piw w Polsce w roku 1999. Nawet jego pobieżna analiza dobitnie wskazuje, że warto priorytetowo traktować kwestię ... badania Trusted Brands 2002) nie lekceważą znaczenia eventów - Nokia jest organizatorem cyklicznych imprez w większości większych miast w Polsce pt. "Dni Nokii". EVENT A RESZTA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH Jak każde inne działanie marketingowe ...
Tematy: -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... będące miernikami zaangażowania do marki. Analiza wyników pokazała interesujące rezultaty z perspektywy marketingowej, zarówno ... więc mówić o wyraźnym efekcie, jaki wsparcie marketingowe w postaci kampanii przyniosło na poszczególnych ... Obserwacje z badania jakościowego zostały uwzględnione przy tworzeniu kwestionariusza do badania ilościowego ...
-
Usługi pośrednictwa w sprzedaży niekiedy bez podatku u źródła
... znaczenia pojęć: „usług doradczych”, „usług badania rynku”, „usług zarządzania i kontroli”, „usług reklamowych” oraz ... lub odrzucenie jego zaleceń; 4. identyfikacja i analiza problemu – jednym z zasadniczych obszarów aktywności ... r. (sygn. akt VIII SA/Wa 204/10) stwierdził, że usługi marketingowe rozumieć należy szeroko, jako działania związane ...
-
Trafić z ceną
... ekskluzywność poziomu cenowego – lecz sposobów ich badania jest wiele. Przedstawiamy ogólny przegląd nowoczesnych narzędzi ... Jaką ofertę skierować do każdej ze znanych nam grup? Analiza umożliwia zdefiniowanie i opisanie odmiennych segmentów konsumentów, o odmiennych ... podobnie jak inne badanie marketingowe, dostarcza zazwyczaj zestawu danych w postaci ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... analiza ich przebiegu, a także technologia informacyjna i bazy danych. Wymaga to zorganizowanego podejścia do zarządzania wartością klienta dla firmy, a nie działań przypadkowych. Badania ... czasu, czy o gustach naszych klientów. Taka baza danych to narzędzie marketingowe, które możemy wykorzystać w celu dostosowania oferty firmy do potrzeb klientów, ...
-
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
... prowadzi ich do pomyłek. Badaniu posłużyła eksperymentalna analiza zniekształceń pamięciowych, do której wykorzystano cztery ... marketingowe, które poprzez sposób prezentacji kreują, ale także zmieniają doświadczenia związane z danym towarem. Bazują na braku uwagi oraz mechanicznym zachowaniu klientów podczas zakupów – mówi prof. Falkowski. Badania ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... ten zmniejszył się o 2 pkt proc. Stale rośnie natomiast odsetek wydatków na działania marketingowe w wyszukiwarkach. W ub.r. na tę formę promocji wydano już 473 ... Internet Standard zrealizowała drugą falę badania cenników największych polskich biur reklamy internetowej. Szczegółowa analiza wyników uwzględnia ceny dziewięciu popularnych formatów ...
-
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
... marketingowe ... analiza prowadzonej działalności). Urządzenia mobilne podbijają świat Kolejny trend, na który warto zwrócić uwagę to znaczny rozwój użyteczności oraz nasycenia rynkowego urządzeniami mobilnymi. Treści w środowisku internetowym, konsumowane poprzez smartphone lub tablet nie zawsze są dopasowane do tego typu urządzeń. Według badania ...
-
Nowe technologie: motor czy zabójca rynku pracy?
... przeprowadzeniu tej analizy” – wyjaśniają autorzy badania. Ekonomiści Deloitte przytaczają badania PEW Foundation, które pokazują, ... jak medycyna, biznes czy profesjonalne usługi marketingowe. W 1871 roku w Anglii i Walii pracowało 9,8 tys. ... bezrobocie technologiczne, czyli wynikające z postępu technicznego. Analiza Deloitte udowadnia, że rynek pracy i ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... , zwłaszcza w firmach innowacyjnych, jest Market Access, analiza HTA oraz relacje z urzędami. W działach medycznych mamy do ... , na którym przede wszystkim pożądane jest doświadczenie marketingowe oraz efektywność w dotarciu do konsumenta końcowego. ... a zyskała słabego menedżera. Prowadzone od 30 lat badania Instytutu Gallupa, które objęły już 12 mln ...
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
... historii: Narracje marketingowe wpływają na ludzkie ... badania obserwacyjne, pozwalają zgłębić aspekty jakościowe, oceniając takie elementy jak czas zaangażowania, nastroje i intencje zakupowe. To holistyczne podejście do pomiaru zapewnia kompleksowe zrozumienie wieloaspektowego wpływu tych strategii na wyniki biznesowe i emocje klientów. Analiza ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... są: dobrze rozbudowane zaplecze badawcze, duże wydatki na badania nad produktem oraz dobrze przygotowane działania marketingowe. Wczesna imitacja - polega na dostraczeniu na ... oferowanie produktu bez zmian grozi wejściem na rynek konkurentów i wyparciem produktu z rynku. Analiza cyklu życia produktu pozwoli więc na zmianę strategii, na przykład ...
-
Due diligence - pełny obraz twojej firmy!
... działalności. Innymi słowy, jest to przedinwestycyjna analiza firmy pod względem jej kondycji w kategoriach ... badania due diligence. Kolejną ważną czynnością, jaka powinna zostać przeprowadzona jeszcze przed rozpoczęciem badania spółki ... biorąc pod uwagę przyjęte strategie marketingowe, analizę pozycji rynkowej względem konkurencyjnych podmiotów ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... pozwalające przewidywać potrzeby klientów i odpowiednio dostosowywać kampanie marketingowe. Wiele marek wykorzystuje dane w nieprawidłowy sposób lub zwyczajnie ... zakres i wzmacniają negatywne trendy. Obecnie dokładna analiza danych na etapie ewaluacji kampanii pozwala ... pozwala sprzedawcom tworzyć modele do badania potrzeb klientów oraz ich motywacji ...
-
Marketing mobilny w Australii
... zakończonych sukcesem. Firma Enpocket, zajmująca się mediami mobilnymi, dostarcza usługi marketingowe dla firm już od lat. Poniżej przedstawiam przykład jednej z kampanii ... inwestycji – analiza wykazała zwrot 5 dolarów za każde 2 dolary zainwestowane • wykazano, że SMS nadal jest znakomitym narzędziem komunikacji z klientami. Badania wykazały ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Polacy a zwyczaje żywieniowe
... - kolejna grupa internautów, którą można wyróżnić na podstawie badania, to mężczyźni zamieszkujący głównie mniejsze miasta. Segment ... dla każdej firmy chcącej zaplanować skuteczne działania marketingowe, dopasowane do stylu życia konsumentów. Segmentacja ... pomocne podczas gotowania czy poszukiwania restauracji. Analiza została przygotowana na podstawie ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... o porównywalnych wynikach – wzrost w tym przypadku wyniósł tyle samo. Analiza, która posłużyła stworzeniu rankingu The BrandZ wykazała ... USD). Huawei zainwestował 600 mln USD w badania nad siecią 5G, ponieważ chce on ... tych nielicznych agencji, które oferują kompleksowe rozwiązania marketingowe i są w stanie zarówno stworzyć kampanię reklamową, jak i ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli dużo krzyku o 7%
... ofertami obniżek z okazji ferii czy promocji producenckich. Nasza analiza pokazała, że w większości wypadków były to jedynie zabiegi marketingowe – mówi Magdalena Jończak, Lider Zespołu ds. Sektora Dóbr Konsumenckich, Partner w Dziale Konsultingu Deloitte. Do badania zostały wybrane najpopularniejsze produkty świąteczne z poniższych kategorii: gry ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... i TikTok. Upadek X – zmiana poziomu zaufania Wyniki badania Kantar wskazują, że 26% marketingowców (wartość netto) zadeklarowało ... kilku lat obserwujemy, że reklamodawcy wycofują swoje wydatki marketingowe z serwisu X. Ponieważ trend ten wyraźnie przyspieszył ... . Konsumenci polubili reklamy w punktach sprzedaży Analiza Kantar za rok 2024 pokazuje, że ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... warmińsko-mazurskie. Cele korzystania z Internetu w przedsiębiorstwach Analiza wybranych danych, określających cel korzystania z ... stronach internetowych podmiotów gospodarczych zwiększa szanse marketingowe. Ten rodzaj prezentacji towarów i usług jest ... panią. Pierwszy raz w tej edycji badania zapytano również o to czy podczas dokonywania zakupów ...
-
Zarządzanie marką: kontroling marki
... marki informuje, w jakim stopniu są realizowane zakładane cele wizerunkowe, marketingowe i rynkowe. Oceny te są podstawą do przygotowania zaleceń i rekomendacji ... Kontroling marki w celu badania wartości marki prowadzony jest przez wyspecjalizowane firmy, rzadko przez samodzielnych specjalistów. Kontroling marki, jako analiza konkurencyjności marki ( ...
-
Polska branża materiałów budowlanych kwitnie
... badania w formie wyczerpujących raportów rynkowych obejmujących segment rynku, na którym funkcjonuje dana marka, są przekazywane Laureatom. Dzięki temu Budowlana Marka Roku 2014 to nie tylko skuteczne narzędzie promocyjne, ale i marketingowe ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... a w kampanii kredytu konsolidacyjnego Piotr Cyrwus. Mocne wsparcie marketingowe bank otrzymał jesienią, kiedy jego ... do bezprzewodowego Internetu. Według ostatniego badania Homo Homini, w Polsce z bankowości mobilnej korzysta 11,2% , a w ... natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych w miesiącach od stycznia ...
-
Zmiany klimatu. Walczymy, ale w social mediach
... Analiza social mediów pokazuje, że ich użytkownicy i użytkowniczki wyjątkowo negatywnie odnoszą się do działań greenwashingowych uprawianych przez światowe korporacje. Chodzi m.in. o wprowadzające w błąd działania marketingowe ... niezbędne do ograniczenia zmian klimatu. Autorzy i autorki badania podkreślają, że choć przedsiębiorstwa nie mają zaufania ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... reklamy i promocji i to nie tylko w internecie. Badania pokazują, że advergaming ma być najszybciej rosnącym segmentem w ... product placement w grach? Jako odpowiedź powinna wystarczyć analiza statystyk. W 2004 r. w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano ... , którzy ignorują tradycyjne przekazy marketingowe (czyli np. reklamy telewizyjne). W końcu czasami ...
-
Sieci społecznościowe w służbie biznesu
... social media za równoprawny kanał komunikacji i niezależne narzędzie marketingowe, firma Regus zapytała w swoim badaniu liderów biznesu ... LinkedIn. Media społecznościowe w służbie biznesu w Polsce Analiza Regus dowodzi, że w Polsce jedna czwarta ... Na podstawie przeprowadzonego przez firmę Regus badania przeanalizowano również wpływ wielkości firmy na ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... badania przeprowadzone przez instytuty i firmy badawcze. Z badań Pentora (Pentor Research – Zwyczaje zakupowe Polaków 2010) wynika, że Polacy nadal lubią małe sklepy. Potwierdza to analiza ... grupy. Zdaniem Target BPO, wystarczający jest dobry plan oraz przygotowanie marketingowe i sprawne zarządzanie. Zarówno tutaj jak i w wypadku grup zakupowych ...
-
Ceny transferowe: usługi o niskiej wartości dodanej
... dodanej, organy podatkowe dokonują w oparciu o przedstawiony opis, badania czy niezależne, racjonalnie działające podmioty zawarłby taką transakcję na ... cen transferowych (m. in. usługi informatyczne, usługi HR, usługi marketingowe, usługi prawne itp.). Analiza wprowadzonej nowelizacji Obowiązek sporządzenia dokumentacji cen transferowych wynika z ...
-
Chatboty opanowują rynek?
... Badania Global Market Insights potwierdzają, że głównym obszarem lokowania inwestycji w chatboty (43%) są dziś rozwiązania tworzone z myślą o działach obsługi klienta. Za nim sklasyfikowane zostały media społecznościowe, systemy do przetwarzania składanych zamówień oraz aplikacje marketingowe ... z klientami, jest także analiza związanych z nimi danych ...
-
Ile oszczędziliśmy podczas Black Friday? Obniżki cen nie powaliły
... mogą oznaczać dla banków? Na potrzeby badania wzięto pod lupę oferty ponad 1000 sklepów ... o średnio...3,4%. Podobnie jak w poprzednich latach pierwsze komunikaty marketingowe promujące Black Friday pojawiły się w Polsce już po 1 ... Podobnie jak w ubiegłym roku, również tegoroczna analiza pokazała, że różnica pomiędzy cenami w poszczególnych sklepach ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... marek pod względem wartości. Martin Guerrieria, dyrektor badania Kantar BrandZ, stwierdził: Tegoroczne wyniki – pomimo ... i marketerów są jasne: skuteczne inwestycje marketingowe i myślenie długoterminowe to czynniki, które mają ... nawiązywaniu i utrzymywaniu silnych więzi z konsumentami. Analiza dowodzi, że kluczowym czynnikiem pozwalającym przewidywać ...
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
... z nas letni wypoczynek ma już za sobą. Z badania Polskiej Organizacji Turystycznej, przeprowadzonego na przełomie maja i czerwca, ... . Ich siłą są także inwestycje w działania wizerunkowe i marketingowe, które pozwalają tej marce być Top ... TUI - zwraca uwagę Head of Brand w Semcore. Analiza przeprowadzona przez Semcore potwierdza również tezę o tym, ...