-
Plany finansowe Polaków 2015
... Bank na podstawie badań opinii, w których analizie poddano ... Homo Homini w większości między styczniem a grudniem 2014 r. Badania ogólnopolskie, na losowej lub losowo-kwotowej próbie stanowiącej liczebną reprezentację cech demograficznych dla ogółu pełnoletnich mieszkańców Polski z zachowaniem rozkładów terytorialnych (dane wg GUS). Badania ...
-
Polacy a III filar emerytalny
... emerytury” przygotowanego przez On Board PR Ecco Network na podstawie badań Instytutu Badania Opinii Homo Homimi, 37 proc. Polaków twierdzi, że nie ma żadnej wiedzy o instrumentach emerytalnych ... serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z Instytutem Homo Homini. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc ...
-
Polacy a kieszonkowe dla dzieci
... . Zaś 31,5 proc. daje swoim dzieciom kwotę wyższą niż 100 zł. W opinii rodziców ich pociechy wydają pieniądze przede wszystkim na słodycze 60,8 proc. Na ubrania ... ” – podsumowała wyniki badania Luiza Derek. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w pierwszym tygodniu czerwca 2012 przez Instytut Homo Homini, metodą telefonicznych, ...
-
Plany finansowe Polaków 2013
... perspektywy dla polskiej gospodarki. W opinii Pawła Dziekońskiego, ... Homo Homini między grudniem 2011 r., a grudniem 2012 r. Badania ogólnopolskie, na losowej lub losowo-kwotowej próbie stanowiącej liczebną reprezentację cech demograficznych dla ogółu pełnoletnich mieszkańców Polski z zachowaniem rozkładów terytorialnych (dane wg GUS). Badania ...
-
Świąteczne przygotowania Polaków
... . Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Opinii Homo Homini. Metoda badawcza: Standaryzowane wywiady kwestionariuszowe, realizowane technice CATI- wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo. Jednostka badania: populacja dorosłych mieszkańców Polski, którzy w dniu badania ukończyli 18 rok życia. Dobrana próba odzwierciedla ...
-
Rachunek firmowy powinien być tani
... brali udział w badaniu, za potencjalnie najbardziej atrakcyjne usługi, które w ich opinii mogłyby w największym stopniu zachęcić ich do korzystania z danego rachunku ... się za zniżkami w systemie rezerwacji hoteli. Co ciekawe, z badania wynika jednoznacznie, że klienci biznesowi nie są specjalnie ... usług bankowych przeprowadził Instytut Homo Homini ...
-
Ubezpieczenia OC/AC ma tylko 1/4 Polaków
Na zlecenia portalu AlertFinansowy.pl, instytut badania opinii publicznej Homo Homini przeprowadził ogólnopolskie badanie dotyczące wykorzystania przez Polaków ubezpieczeń OC/AC. Jak się okazało przeważająca większość (prawie 65 proc.) właścicieli aut posiada ...
-
Produkty finansowe a sektor MSP
... badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC. Dla firm małych i mikroprzedsiębiorstw kluczowym źródłem informacji jest Internet. W dalszej kolejności przedsiębiorcy czerpią informacje o produktach finansowych z prasy. Badania ... większych podmiotów z segmentu MSP będzie wzrastać. W opinii Małgorzaty Krzysztoszek, ...
-
System emerytalny - co wiedzą Polacy?
... badania Deutsche Bank PBC zrealizowanego przez Instytut Homo Homini, większość Polaków ma świadomość zmian planowanych w systemie ... 55-65 lat. Wśród najmłodszych, w wieku 18-24 lata – prawie o połowę mniej (43 proc). W opinii Izabeli Kielczyk, psycholog badającej zagadnienia z obszaru decyzji finansowych i biznesowych, widać tu prostą zależność ...
-
Zdolność kredytowa a ceny mieszkań VIII 2012
... mieszkaniowych w Polsce wskazuje, że ceny obniżyły się w skali roku o 11%. W opinii doradców Home Broker, o ile nie dojdzie do eskalacji negatywnych zjawisk kryzysowych, ... Polaków za bezpieczną inwestycję na czas kryzysu. Tak przynajmniej wynika z badania instytutu Homo Homini wykonanego na zlecenie Deutsche Bank PBC. Dopiero na drugim miejscu ...
-
Inwestowanie w fundusze: zyski motywują
... inwestycyjnych. Badanie opinii przeprowadzone przez Deutsche Bank pokazuje, że jeden na dziesięciu Polaków ... to przede wszystkim motywacja do długoterminowego oszczędzania. Analiza wyników badania pod kątem płci pokazuje, że mężczyźni najczęściej ... o badaniu Sondaż telefoniczny przeprowadził na zlecenie Deutsche Bank Polska Instytut Homo Homini 17 ...
-
Fundusze inwestycyjne: jak wybierają Polacy?
... Okazuje się bowiem, że aż 1/3 respondentów najnowszego badania Deutsche Bank przyznaje, że wybrałaby taki fundusz, który ... część badanych woli jednak polegać w tym względzie na opinii znajomego – pod wpływem rekomendacji bliskiej osoby, decyzję o zainwestowaniu w ... Sondaż telefoniczny przeprowadził na zlecenie Deutsche Bank Polska Instytut Homo Homini 17 ...
-
ZUS czy OFE: co wybiorą Polacy?
... opinii przeprowadzonych na zlecenie Deutsche Bank wynika, że jedna trzecia Polaków, którzy nie ukończyli 64 roku życia, nie są obecnie na emeryturze i w momencie przeprowadzenia badania ... mówi. Informacje o badaniu Badania Deutsche Bank Polska zrealizowane 17 marca 2014 i 5 kwietnia 2014 r. przez Instytut Homo Homini, na wybranej losowo, ...
-
Co 4 Polak nie ma czasu na posiłki w pracy
... szczęście zaledwie 9% pracowników decyduje się na spożywanie w pracy niezdrowych fast foodów. Większość przygotowuje posiłek w domu (61%). Z tegorocznych badań Instytutu Badania Opinii Publicznej Homo Homini wynika, że 39,7% pracowników żywi się kanapkami. Zaledwie 5% ankietowanych przez Praca.pl respondentów zamawia do pracy lunch dbając o to, by ...
-
Polscy pracownicy a postanowienia noworoczne 2010
... – np. zdjęć, na których jesteśmy nietrzeźwi czy kontrowersyjnych opinii opatrzonych naszym nazwiskiem”, dodaje Aneta ... wynikają ze złych nawyków żywieniowych. Z październikowego sondażu Homo Homini wynika, że co dziesiąty Polak nie je w ... do zdobywania nowych kompetencji nieco wyhamowuje, choć z badania Monitor Rynku Pracy agencji Randstad wynika, ...
-
Emerytura dla kobiet wciąż za niska
... opinii publicznej przeciwko podobnym posunięciom. Blisko trzy czwarte dorosłych Polaków (74 proc.) jest przeciw podwyższeniu wieku uprawniającego do przejścia na emeryturę – wynika z badania ... obowiązkowych składek – wynika z badania SMG/KRC dla Deutsche Bank PBC. Co więcej, jak pokazało marcowe badanie Instytutu Homo Homini dla Deutsche Bank PBC, ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... analityków, druga połowa roku ma przynieść zaciętą walkę o klienta. W opinii ekspertów Equinox Polska, banki rekompensują sobie przewidywany spadek ... Badania wskazują, że kołem zamachowym mbankingu będą Azja i Stany Zjednoczone. To głównie zasługa dużej liczby osób, które mają dostęp do bezprzewodowego Internetu. Według ostatniego badania Homo Homini ...
1 2