-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... dana marka lub firma sponsoruje polską reprezentację, nie wpływa na ich decyzje o zakupie produktu lub usługi - tak wynika z badania On Board PR i Instytutu Badania Opinii Homo Homini. Choć Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej zbliżają się wielkimi krokami to zdecydowana większość Polaków nie planuje dodatkowych zakupów związanych ...
-
Polacy a skuteczne oszczędzanie
... odłożyć żadnej sumy pieniędzy - wynika z badań "Wiedza Polaków o skutecznym oszczędzaniu" przeprowadzonych na przełomie lipca i sierpnia br. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dla Aforti Finance S.A.! Czemu w sytuacji niepewnego jutra i kryzysu gospodarczego nie dbamy o zaplecze materialne dla nas i naszych rodzin? Dlaczego regularne ...
-
Czas wolny nie dla Polaka. Pracujemy 200 h więcej niż reszta świata
... część dnia statystycznego Polaka. Czy Kowalski w ogóle ma czas dla siebie? Okazuje się, że niemal połowa respondentów, przebadanych przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zalecenie firmy Libentis, deklaruje, że dziennie dysponuje maksymalnie 2 godzinami wolnego czasu. Nic więc dziwnego, że z ochotą zlecilibyśmy część naszych ...
-
Zadłużenie Polaków: głównie opłaty domowe
Blisko połowa Polaków nie płaci rachunków w terminie - tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy KRUK przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Najwięcej, bo 69% badanych, spóźnia się z płatnością rachunków za telefon, Internet i kablówkę. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy KRUK prawie ...
-
Skuteczne oszczędzanie pieniędzy wg Polaków
... się 31 października i Światowy Dzień Oszczędzania. Według badań „Wiedza Polaków o skutecznym oszczędzaniu” przeprowadzonych na przełomie lipca i sierpnia br. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dla Aforti Finance S.A. nie mamy powodów do radości. W większości Polacy nie posiadają zaplecza finansowego. Jako główny czynnik 71% badanych podaje ...
-
Bankowość 55+: seniorki bardziej konserwatywne
... opłat i prowizji. To zdaniem osób 55+ najważniejsze cechy, jakimi powinien się legitymować bank, z którego usług chcieliby korzystać - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Warto jednak dodać, że pomocny personel jest o wiele ważniejszy dla respondentek niż dla respondentów - aż 56 procent pań uważa ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR i Instytut Badania Opinii Homo Homini, markami z którymi najbardziej Polakom kojarzy się reprezentacja Polski są Biedronka oraz Nike. Natomiast najczęściej wymieniane marki, z którymi Polacy kojarzą Euro ...
-
Za biedni na oszczędzanie pieniędzy
... deklarujemy, że zwyczajnie nie stać nas na oszczędzanie i że nie wydajemy pieniędzy w sposób nieprzemyślany, Badania „Wiedza Polaków o skutecznym oszczędzaniu” przeprowadzonych na przełomie lipca i sierpnia br. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dla Aforti Finance S.A. pokazały, że powodów, dla których nie udaje się nam odkładać wolnych ...
-
Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012
... konsumentów przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej są częścią większego projektu realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów są udostępnione w formie raportu – „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?”. Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 ...
-
Polscy studenci a e-learning
... poszerzanie się grona aktywnych internautów – mówi Marcin Duma z Instytutu Homo Homini, który wykonał badanie dla POU. – Teraz właśnie Internet mobilny ... badaniu Badanie na zlecenie Polish Open Universtiy zrealizowane zostało przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w listopadzie 2011 roku na losowej próbie polskich studentów. Wielkość próby to ...
-
Studia za granicą to atut na rynku pracy
... doświadczeń zawodowych. Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Polish Open University pokazały również, że w opinii studentów najbardziej wartościowy na ... o badaniu Badanie na zlecenie Polish Open Universtiy zrealizowane zostało przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w lipcu 2011 roku na losowej próbie polskich maturzystów (rocznik 2011) ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... ubezpieczenie AC od 2,9% i ubezpieczenie GAP bez opłat w pierwszym roku trwania umowy – komentuje Tomasz Sudaj. Metodologia badania Badanie „Samochody firmowe: portret i finansowanie” zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie BZ WBK Leasing w dniach 12-20 września 2012 r. na celowej próbie mikro, małych i średnich ...
-
Odzyskiwanie należności problemem gmin
... BIG InfoMonitor Informacje o badaniu Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził pod koniec stycznia ogólnopolskie badanie na reprezentatywnej grupie 208 jednostek samorządu terytorialnego (gmin wiejskich, miejskich oraz miejsko-wiejskich). Celem badania było zweryfikowanie, jak poważnym problemem dla samorządów są ...
-
Sytuacja materialna Polaków pogorszyła się
... zalegać z płatnościami. W pierwszej kolejności Polacy regulują opłaty za wodę, prąd, gaz oraz czynsz za mieszkanie. Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził w połowie lutego ogólnopolskie badanie, którego celem było sprawdzenie, jak Polacy widzą siebie jako płatników różnych zobowiązań, a także jak oceniają ...
-
BIG: sytuacja finansowa gmin V 2010 r.
... Gospodarczej InfoMonitor. Informacje o badaniu Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził ogólnopolskie badanie na reprezentatywnej grupie 200 jednostek samorządu terytorialnego (gmin wiejskich, miejskich oraz miejsko-wiejskich). Celem badania było poznanie sytuacji finansowej gmin w 2010 roku oraz zweryfikowanie ...
-
Polacy a Sylwester w social media
... Worldgroup na reprezentatywnej próbie Polaków (n=1066, błąd oszacowania = 3%) 18 grudnia 2013 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo przez Instytut Badania Opinii Homo Homini.
-
Rośnie mobilność zawodowa Polaków
... Krzysztof Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service S.A. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 7 maja 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1076 osób, a błąd ...
-
Oszczędzanie pieniędzy: dzieci warto edukować
... umiejętnemu zarządzaniu pieniędzmi mogą zagwarantować sobie stabilną przyszłość i niezależność finansową. Przytoczone w artykule dane liczbowe pochodzą z raportu: „Kieszonkowe dla dzieci”, Instytut Badania Opinii „Homo Homini” na zlecenie MasterCard, 2012
-
Styl życia Polaków: kawiarnie
... i wspiera świadomie przedsiębiorców tam działających – właścicieli kawiarni, restauracji, sklepów spożywczych czy piekarni – mówi Anna Karasińska, kierownik działu badawczego Instytutu Badania Opinii „Homo Homini”. Na drugim miejscu pod względem popularności plasują się cukiernie serwujące kawę. Warto również zwrócić uwagę na dużą liczbę wskazań na ...
-
Bankowość 55+
... instytucji, a najczęściej używanym produktem jest karta debetowa. Tak, w dużym skrócie, przedstawia się obraz bankującego, polskiego seniora. Badanie przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dowiodło, że PKO Bank Polski oraz Bank PEKAO S.A. to instytucje, które wybrała niemal połowa Polaków (odpowiednio 27 i 20 proc.) powyżej ...
-
Mikroprzedsiębiorcy a usługi finansowe
... oczekiwań, jak i korzystania z konkretnych usług finansowych - wynika z badania Deutsche Bank PBC przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini. W relacji z bankami polskie ... o produktach bankowych pozyskuje 12 proc. małych firm. 4 proc. przedsiębiorców zasięga opinii księgowego na temat produktów finansowych. Pytani o dodatkowe usługi, z których ...
-
Polskie firmy nie boją się recesji
... problemem przedsiębiorstw będzie duża konkurencja, trudność w pozyskiwaniu zamówień oraz nieterminowe płatności - to główne wnioski badania opinii przeprowadzonego na zlecenie BRE Banku wśród polskich firm przez Instytut Homo Homini. Prognozy ekonomistów BRE Banku wskazują, że polska gospodarka wciąż zwalnia i pierwsza połowa tego roku zakończy ...
-
Dobra obsługa klienta to w banku podstawa
... - pokazuje badanie Instytutu Homo Homini przeprowadzone dla Deutsche Bank PBC. Najistotniejszy ... proc. więcej niż średnio wśród wszystkich badanych. W opinii Michała Dubno, Dyrektora w Sektorze Instytucji Finansowych ... zarówno w oddziale jak i w kanałach elektronicznych. Wyniki badania nie dziwią Marty Niemczyk, partnera w firmie doradczej Goldenberry ...
-
Polacy a ubezpieczenia turystyczne
... nie jest potrzebne żadne ubezpieczenie - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini. Jednocześnie, jak pokazują dane IMAS International ... w ogóle w stanie wskazać ubezpieczenia, które byłoby niezbędne w zagranicznej podróży. W opinii Łukasza Wietrzyńskiego z Deutsche Bank PBC wraz ze wzrostem ...
-
Kredyt gotówkowy sfinansuje marzenia
... i SPA (6%), operacje plastyczne (5%) oraz ubrania, buty i dodatki (4%). Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Bank Zachodni WBK zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini 24 lutego 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1100 osób, a błąd oszacowania ...
-
Polscy pracownicy niepewni o miejsca pracy
... Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 30 lipca 2012 r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1100 osób, a błąd ...
-
Utrata pracy nie przeraża
... . Informacje o badaniu Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ogólnopolskie, zrealizowane 6 września 2013 r., na losowo-kwotowej, liczebnie reprezentatywnej próbie ...
-
Polscy pracownicy mało mobilni
... Inglot, Dytektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 5 sierpnia 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkośćć próby wyniosła 1100 osób, a błąd oszacowania ...
-
Utrata pracy niestraszna Polakom
... Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniku Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1041 osób, a błąd ...
-
Poszukiwanie pracy trwa miesiąc albo rok
... zanim ukaże się oficjalne ogłoszenie – dodaje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1041 osób, a błąd ...
-
28% Polaków liczy na podwyżkę wynagrodzenia
... Krzysztof Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service S.A. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service S.A. zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 stycznia 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1100 osób, a błąd ...
-
Spóźnienie do pracy to problem 20% Polaków
... budowę nawet 10 boisk typu Orlik – podsumowuje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service S.A. zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 stycznia 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1100 osób, a błąd oszacowania ...
-
Polscy pracownicy a Majówka 2012
... Krzysztof Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service S.A. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service S.A. zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 7 maja 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Wielkość próby wyniosła 1076 osób, a błąd oszacowania ...
-
Kobiety i władza w biznesie
... głównym parkiecie GPW . W 24 proc. z nich w zarządach zasiadają kobiety, a w zaledwie 6 proc. są one dyrektorami generalnymi. Tymczasem z badania opinii, zrealizowanego na zamówienie firmy doradczej Deloitte przez Instytut Homo Homini wynika, że dla większości Polaków (68 proc.) płeć przełożonego nie ma znaczenia. Co piąta badana osoba ...
-
Jeśli inwestowanie, to w złoto i nieruchomości
... się lokaty bankowe, gdzie swoje oszczędności najchętniej odłożyłoby prawie 6 proc. Polaków. Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego dla Deustche Bank PBC przez Instytut Homo Homini dotyczącego najlepszych w opinii Polaków sposobów pomnażania oszczędności potwierdzają pierwszeństwo nieruchomości jako inwestycji uważanej za stabilną i bezpieczną ...