-
Boże Narodzenie 2019 za 1521 złotych
... wyszukiwarek i porównywarek (48 proc.), sklepów internetowych (46 proc.) oraz stron konkretnych marek (44 proc.). Internet odgrywa coraz większą rolę w kreowaniu naszych pomysłów ... , zabawki kreatywne i artystyczne oraz lalki i zabawki pluszowe. Informacje o badaniu: Badanie online przeprowadzono w dniach 16 września – 11 października 2019 roku, wśród ...
-
Rekrutacja pracowników: jak dotrzeć do kandydata pasywnego?
... kandydatów klasyfikowane jest jako problem wymagający wdrożenia stosownych rozwiązań. Jednocześnie badanie zrealizowane przez LinkedIn wskazuje, że około 70% pracowników to ... pasywnych, to najlepsze rozwiązanie, które odpowiada potrzebom obecnych pracodawców – komentuje Marek Strojkowski, Country Manager Talentuno. Technologia w służbie rekrutacji ...
-
Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?
... lubi eksperymentować z nowymi markami. Jak się okazuje, chętnie sięgamy także po oferty marek własnych poszczególnych drogerii. 51% ankietowanych korzysta z nich czasem, natomiast co szósty ... 44%), a co czwarty z nas do 50 zł. PAYBACK Opinion Poll To badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu PAYBACK w dniach 14 stycznia-3 lutego 2020 r. ...
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... jednak powrócimy do stanu sprzed pandemii minie jeszcze wiele czasu, dlatego badanie „Global State of the Consumer Tracker” będziemy powtarzali co dwa tygodnie. ... proc. ) jest najwięcej świadomych konsumentów, tj. takich, którzy są gotowi kupić więcej od marek, które dobrze zareagowały na kryzys. Podobnie uważa jedynie 36 proc. Francuzów i 28 proc ...
-
Rosną wydatki na podróże i alkohol
... zapas doczekał się kontynuacji? Na co wydajemy więcej? Na wstępie warto przypomnieć, że badanie „Global State of the Consumer Tracker” powtarzane jest co 2 tygodnie, za sprawą ... trend spadł nad Wisłą o 3 pp. O tyle samo spadło nasze przywiązanie do marek, które angażowały się w walkę z koronawirusem. – Nieznacznie drgnął trend łowców okazji, który ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2020. Onet.pl, RMF FM i TVN24 na podium
... Program 24 (o 2 pozycje), w którym na pytania dotyczące m.in. relokacji uchodźców odpowiadał wiceszef klubu PiS, Marek Suski. Portale internetowe Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejną pozycję ... pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... tego może być chociażby badanie Nielsen, z którego wynika, że tym pierwszym ufa aż 9 na 10 konsumentów, a drugim jedynie co trzeci. Z tego faktu nie należy jednak wysnuwać wniosku, że marketing bazujący na poleceniach klientów to idealne rozwiązanie dla marek, które mają słabe opinie ...
-
Ochrona danych osobowych klientów priorytetem instytucji finansowych
... , kto i w jaki sposób przetwarza informacje na ich temat. Jednocześnie wcześniejsze badanie Deloitte pokazało, że jedynie 15 proc. ankietowanych wyraziło chęć podzielenia się z ... i odczucia (opinie klientów na różne tematy, w tym te dotyczące firm czy marek), obrazy (zdjęcia zrobione przez osoby fizyczne, samoloty, drony itd.), dane biometryczne (np ...
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
... Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Chile oraz RPA. Więcej na żywność i alkohol Najnowsze badanie pokazuje spore zmiany w koszyku zakupowym polskiego konsumenta, na który bez wątpienia wpływ mają ... prawie trzy czwarte polskich konsumentów zdecyduje się na wybór produktów znanych marek. Ponad połowa z nas wybiera je, sięgając w sklepie po napoje. ...
-
Rynek mieszkaniowy. 10 prognoz, które mogą szokować
... będą specjalne lądowiska dla dronów dostarczających zamówione przesyłki. Firma Walker Sands Communications przeprowadziła w 2015 r. badanie wśród konsumentów amerykańskich, które wykazało, że aż dwie trzecie z nich spodziewało się otrzymać pierwszą ... dla osób (seniorów) z grupy LGBT. Czy tego typu inwestycje pojawią się także i w naszym kraju? Marek ...
-
Opłata reprograficzna: Polacy nie chcą podatku od smartfonów
... aspekt zwrócili uwagę starsi ankietowani – wynik ten może oznaczać negatywy wpływ na wykluczenie cyfrowe seniorów – mówi Marek Grabowski, prezes agencji badań opinii publicznej Social Changes. Badanie przeprowadzono metodą CAWI na panelu Internetowym w dniach 29 stycznia – 2 lutego 2021 roku. Próba ogólnopolska licząca N=2240 ...
-
Cyberprzestępczość żeruje na pandemii. Jakie cyberataki są zagrożeniem?
... Microsoft, lub marki e-commerce, takie jak Amazon i PayPal, znalazły się w Top 10 marek pod które w 2020 roku najczęściej podszywali się cyberprzestępcy. YouTube i Facebook, ... czasie pandemii COVID-19 wiele firm starało się przyspieszyć wdrażanie chmury. Ostatnie badanie Gartnera wykazało, że prawie 70% organizacji korzystających obecnie z usług w ...
-
Czy po pandemii do biur powrócił dress code?
... , np. poprzez mało subtelne uwagi przełożonych czy otwartą ocenę wybieranych marek odzieży. Dopóki strój jest schludny i nie jest sprzeczny z zasadami charakterystycznymi dla ... przy zasadach, jakie wynikają z naszego miejsca pracy czy wykonywanego zawodu. O badaniu Badanie „Polacy w środowisku pracy” zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia na ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
... , czy konsystencji, a spróbowanie „nowego” zmusza ich poniekąd do wyjścia ze strefy komfortu i porzucenia dawnych przyzwyczajeń. Jak pokazało badanie SW Research, jesteśmy przywiązani do znanych marek i z dużym dystansem podchodzimy do nowości. Dlatego tak istotne jest, aby w lejku zakupowym, uwzględnić obszar, jakim może być ...
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej ...
-
Zmiany klimatu: jak wpływają na konsumentów i pracowników?
... w Deloitte, lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i Europie Środkowej. Jak pokazuje badanie, konsumenci w swoich codziennych decyzjach zakupowych starają się ograniczać konsumpcję i stawiać ... zakupów, a 58 proc. badanych deklaruje, że wybiera produkty marek, które podejmują działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dodatkowo, co drugi ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
... . Przedmiotem badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej z wykorzystaniem techniki CAWI ...
-
Jak pandemia zmieniła centra handlowe i konsumentów?
... była również najbardziej zainteresowana nowymi sklepami, które powstawały w ramach marek wchodzących dopiero do Polski. Przyglądając się bliżej wynikom pod kątem ... dotarcia do konsumentów, dla których świat rzeczywisty i cyfrowy przenikają się wzajemnie. Badanie Inquiry opierało się na ankiecie przeprowadzonej wśród klientów centrów handlowych na ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... produkcji żywności, ale również z rosnących kosztów transportu, pracy i pakowania. Przeprowadzone niedawno badanie wśród europejskich firm zajmujących się produkcją żywności i napojów przyniosło ... , że jej ceny będą prawdopodobnie rosły w szybszym tempie niż w przypadku marek, gdzie inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu oraz IAB Polska. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... używamy również do kupowania po przekierowaniu do sklepów internetowych konkretnych marek. Najchętniej kupujemy odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z ... Marketing w Shoper. LIVE COMMERCE STABILNIE, DRIVEREM POZOSTAJĄ CENY I EKSPOZYCJA PRODUKTU Badanie Fundacji Kobiet e-biznesu wskazuje również na utrzymującą się pozycję ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... się od niepotrzebnych rzeczy, dając im nowe życie w rękach nowego właściciela - mówi Marek Skomorowski, Head of C2C/Classifieds w Allegro Lokalnie. Jak pokazują wyniki badania, robiąc zakupy ... że jest to sektor, który będzie dynamicznie się rozwijał w kolejnych miesiącach. Badanie Online Resale in Poland 2021 zostało zlecone przez Allegro Lokalnie i ...
-
Euro w Polsce: dyskusje wśród Polaków nie cichną, są za czy przeciw?
... , kiedy kontrowersyjnego wywiadu udzielił prezes Narodowego Banku Polskiego, Adam Glapiński. Czekamy na kolejne badanie pokazujące, jak wyglądały dyskusje w sieci m.in. o wejściu Chorwacji do strefy euro - mówi Marek Tatała, ekonomista, Dyrektor Zarządzający Fundacji Wolności Gospodarczej. W internecie bardziej widoczne pozytywne opinie o euro ...
-
Wiemy, kto zagraża bezpieczeństwu na drodze
... zł, a 60-latkowie 435 zł. Zakładając, że młodzi chętniej sięgają po BMW i Audi, nie dziwi wyższa średnia składka dla właścicieli tych marek. Badanie na zlecenie rankomat.pl zostało przeprowadzone przez Wavemaker w lutym 2023 r. na ogólnopolskiej grupie 1033 osób.
-
EY: jak zmieniają się nastroje i zachowania konsumentów?
... ograniczonych możliwości zakupowych i pesymistycznych nastrojów Polaków jest zwiększone zainteresowanie zakupami produktów marek własnych sklepów – 26% respondentów chce częściej kupować tego typu produkty, to ... szerokim zasięgiem objęło ono obszar całego kraju oraz wszystkie grupy społeczne. W skali globalnej badanie EY Future Consumer Index ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... wykorzystując technologie mobilne, takie jak aplikacje sklepów i marek, aby kupować taniej. W obliczu wyzwań makroekonomicznych, uczestnicy przeprowadzonego przez ... vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej" powstał w oparciu o badanie ilościowe wykonane metodą CAWI na ogólnopolskim panelu on-line. Dobór ...
-
Inwestowanie w Tajlandii: dlaczego warto i jak zacząć?
... rozwoju. Tajlandia zajęła drugie miejsce w rankingu krajów najlepszych do rozpoczynania biznesu (badanie US News and World Report [1]). Miały na to wpływ następujące ... , że Tajlandia już obecnie jest „drugim domem” – azjatycką siedzibą największych firm i marek światowych z niemal wszystkich gałęzi gospodarki. Warto podkreślić, że w tajskich filiach ...
Tematy: Tajlandia, działalność gospodarcza w Tajlandii, działalność gospodarcza, prowadzenie działalności gospodarczej, własny biznes, własna firma, polskie firmy za granicą, działalność gospodarcza za granicą, rejestracja firmy za granicą, inwestycje za granicą, inwestowanie za granicą, firma za granicą -
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... . Badano m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu oraz IAB Polska. Prezentowane w raporcie badanie zrealizowano w formie ankiety elektronicznej ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
... . Badano m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu oraz IAB Polska. Prezentowane w raporcie badanie zrealizowano w formie ankiety elektronicznej ...
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy
... i potwierdzenie transakcji. Mniej finezyjni oszuści sprzedają bezwartościowe podróbki znanych marek. Osobną kategorię stanowią przestępstwa wyłudzenia danych osobowych. W trakcie trwania ... oraz to czy sklep podaje adres i kontakt do siebie (56,6 proc.). To badanie pokazuje, że ciągle nie dbamy o bezpieczeństwo swoich danych i swoich pieniędzy. ...
-
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
... przypadkach po 19 proc.). Obok takich kwestii jak personalizacja czy ekologiczne podejście marek, zarówno na zakupach online, jaki i w sklepach stacjonarnych, ważnym czynnikiem pozostaje również ... zakupy online w ponad 3000 e-sklepów oraz na aukcjach internetowych. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów ...
-
Gdzie znajdziemy informacje o przebiegu samochodu?
... samodzielnie uzyskać można dane co do historii serwisowej pojazdu, które każda z marek producentów pojazdów zapisuje we wspólnym systemie. O ile dane te nie są ... stacji kontroli pojazdów lub sieci stacji kontroli pojazdów, które wykonały ostatnie badanie techniczne. Informacja z platform zakupowych do handlu pojazdami używanymi W chwili obecnej ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... cenowa była jak dotąd kluczowym elementem propozycji wartości firm segmentu travel retail. Badanie Kearney ujawniło jednak, że ponad 50 proc. podróżnych nie postrzega lotniskowych cen ... podstawie badań i pogłębionych wywiadów, które Kearney przeprowadził wśród kadry kierowniczej punktów handlowych i marek obecnych na lotniskach, a także na podstawie ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 13% niż rok temu
... bada ceny tych samych 40 produktów w 13 sieciach handlowych zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w kanale e-commerce. Badanie ASM Sales Force Agency obejmuje porównanie cen analogicznych produktów FMCG (tych samych marek i o tych samych gramaturach) z rożnych kategorii, w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz tzw. hybrydach (czyli sieciach ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... dostępnych w obszarze CBEC oraz badania firm. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 88 sklepów internetowych. Opinie zebrano metodą CAWI, wykorzystując responsywne ankiety elektroniczne. Dane zostały zebrane w grudniu 2023 i styczniu 2024 roku. Publikacja zwiera również liczne business cases marek, które z powodzeniem e-sprzedaja produkty lub ...