-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... marek rośnie, ponieważ składają one obietnice, których potem nie dotrzymują. A ludzie poszukują marek, które są w stanie wnieść realną zmianę w ich życie. Badanie ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... - taki wniosek przynosi doroczne badanie najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 realizowane przez firmę Millward Brown należącą do WPP. ... Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia zarówno marki ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... pod względem marek luksusowych: Louis Vuitton zajmuje 24. miejsce, a za nim plasuje się Mercedes (28.), Porsche (44.), Chanel (75.) i Cartier (82.). Badanie wskazuje, ... innowacji. "Jest to pierwsze badanie, które nie ogranicza się do pokazania danych finansowych i "opinii ekspertów" i obejmuje także wiedzę dotyczącą siły marek oraz ich dynamiki z ...
-
Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
... obiegowym opiniom o naszej skłonności do narzekania - okazują się być dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z zakupów, wyliczony w o oparciu o badanie 160 różnych marek reprezentujących 16 kategorii, osiągnął poziom 7,8 w skali od 0 do 10. Najlepiej ocenioną z kategorii okazały się Apteki (8,2), najgorzej wypadły natomiast Sklepy ...
-
Polacy za bojkotem marek działających w Rosji
... rosyjskiego. Połowa Polaków jest zainteresowana informacjami dotyczącymi kontynuacji działalności poszczególnych marek w Rosji. Zainteresowanie to jest mocniej widoczne wśród mężczyzn, w dużych miastach ... Rosji wpływa na ich decyzje co do zakupu produktów danej marki. Badanie wyraźnie pokazuje, że podejmując decyzje zakupowe, zwracamy uwagę na to ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2008
... świecie na temat 50 tys. marek z całego świata. Ranking BrandZ to badanie obejmujące zarówno marki z rynku konsumenckiego, jak i sektora business to business, które jednocześnie oferuje narzędzia umożliwiające przewidywanie rentowności marek w przyszłości. Źródłami danych na temat rentowności marek oraz danych finansowych są odpowiednio Datamonitor ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia ... i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w generowaniu przychodów i budowaniu kapitalizacji rynkowej spółek. Postrzeganie marek przez konsumentów ma kluczowe ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... , ten ranking pozwala firmom na określenie wartości ich marek na rynku.” Informacje o badaniu Badanie BRANDZ zamawiane przez WPP i corocznie prowadzone przez Millward Brown, mierzy kondycję tysięcy marek konsumenckich i business-to-business. Ranking BRANDZ 100 Najbardziej Wartościowych Marek jest liczony za pomocą metody zwanej “Economic Use ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... marek na świecie (BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Badanie ukazuje wskaźniki wartości marek ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... Badanie to realizowane jest przez Millward Brown Optimor na zlecenie WPP. Jest to jedyny ranking bazujący – oprócz danych finansowych – na opiniach potencjalnych i rzeczywistych użytkowników danej marki. Licząc od roku 2006, łączna wartość marek ... rankingu odnotowała największy wzrost. Pierwsza dziesiątka marek „piwnych” urosła o +36%, a ich łączna ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... FutureBrand, Polska awansowała o 3 pozycje w rankingu najsilniejszych marek państw. Nie można tego jednak uznać za sukces, bo zajmujemy w rankingu ... folklor, zniszczone środowisko, niski poziom demokracji. Badanie FutureBrand pokazuje, że podobnie jest w postrzeganiu Polski przez obywateli innych państw. Badanie Country Brand Index dotyczy oceny ...
-
Badanie ciekawości kobiet 2012
... 45% Dla mężczyzn niekwestionowanym wzorem kobiecości jest Małgorzata Socha, męskości natomiast - Marek Kondrat Kobieta idealna wg mężczyzn to niska blondynka, która ... Zuzanna Ziomecka, publicystka. „Raport Ciekawości Redd’s 2012” to pierwsze w Polsce badanie męskiej natury przez pryzmat kobiecej ciekawości. Marka Redd’s jest zawsze blisko kobiet ...
-
Cechy marek godnych zaufania
... Dziś musimy. Mamy teraz do wyboru dziesiątki marek telewizorów, proszków do prania czy biur podróży. Właściwości marek, którymi się kierujemy przy decyzjach zakupu, są wyrazem ... nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane ...
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... S.A., która otrzymała 57 proc. wskazań w kategorii „znajomość spontaniczna” (znajomość bez odczytywania nazw marki przez prowadzącego badanie), i aż 78 proc. wskazań w kategorii „znajomość wspomagana” (znajomość po odczytaniu nazw marek). W poprzedniej edycji badań firma ta otrzymała odpowiednio 54 i 74 proc. wskazań. Firma Janusza Wojciechowskiego ...
-
Profile marek w social media zawiodły marketerów?
... użytkownika, który staje się ambasadorem marki. Jak pokazuje najnowsze badanie IIBR „Marki w serwisach społecznościowych jedynie co piąty użytkownik Facebooka potrafi z ... możliwość zagrania w grę czy udział w promocji. A nastrój chwili – jak pokazuje badanie - bywa ulotny i nie pozostaje na dłużej w pamięci.” – mówi Jarosław Kowalski Client ...
-
Badanie znajomości marki Orange
... Idei/Orange nie wymienił spontanicznie nowej nazwy swojego operatora. Po odczytaniu listy marek, znajomość Orange deklarowała zdecydowana większość klientów tej sieci (94%). Oznacza ... nie składa się wyłącznie rozpoznawalność marki na rynku. Jednak trendy znajomości marek Idea i Orange w najbliższych miesiącach będą jednymi z mierników jej sukcesu lub ...
-
Problemy z nazwami marek
... identyczność wcale nie jest podstawą do uzyskania ochrony prawnej jako słowny znak towarowy? Nazwy i slogany muszą się różnić od zarejestrowanych, a badanie takie przeprowadza uprawniony rzecznik patentowy. Usługa taka kosztuje kilkaset złotych. Wątpliwe, aby ktokolwiek założył lokatę mając świadomość, że musi jeszcze ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2013
... to pięć najsilniejszych marek w Polsce – wynika z najnowszej edycji Brand AssetValuator, największego na świecie badania kondycji marek. - Przebadaliśmy ponad 1500 marek obecnych na ... Badanie marek BrandAsset®Valuator obecne jest na światowym rynku od 1993 r. i obecnie obejmuje swoim zasięgiem ponad 800 tys. respondentów i ponad 50 tys. marek w 51 ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... Badanie pokazuje, że brandy wysoko cenione przez konsumentów osiągają aż o 134% lepsze notowania giełdowe. To kluczowa przesłanka dla marek – wartościowa i wpływająca na poprawę życia konsumentów komunikacja wpływa na rozwój biznesu. Badanie ... na grupie 350 000 respondentów i obejmującego 1880 marek. Badanie mierzy siłę marki przez pryzmat korzyści ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... zarówno dla marek, jak i dla reprezentujących je sławnych osób. 16 czerwca 2010 r. MillwardBrown SMG/KRC ogłosił wyniki badania marek i znanych osób Cebra. Badanie pozwala na wyłonienie ... takich marek, jak: Toyota i Sony, zaś Szymon Majewski mógłby reklamować takie marki, jak Snickers i Lays Inne interesujące wyniki badania Cebra w roku 2010 Badanie ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2009
PMR Research - dział badawczy firmy PMR - przeprowadził badanie na ogólnopolskiej próbie konsumentów. Badanie przeprowadzono we wrześniu 2009 roku. Celem projektu było zbadanie zwyczajów zakupowych konsumentów oraz ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami ...
-
Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia
... badanie nadal pokazuje, że dla większość konsumentów nie miałoby znaczenia, jeśli 74 proc. marek zniknęłoby z rynku. Tegoroczna edycja badania pokazała, że 10 najbardziej znaczących marek ...
-
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
... marek najlepszych w dotarciu informacji zamykają media: TVN – 3 521 006 168 oraz „Super Express” – 3 364 836 417. Top Marka to najszersze badanie ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... Marka 2021 brandy mogą zamówić raporty branżowe, w których dokonujemy szczegółowej analizy top 10 marek z wybranego sektora – komentuje Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Prestiżowe badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... społecznościowych (+1) Reklamy w muzycznych serwisach streamingowych (+1) Globalne marki mediów cyfrowych Wśród dziewięciu marek mediów cyfrowych mierzonych globalnie w 2022 roku liderem ... mediowych i właścicieli mediów w podejmowaniu decyzji dotyczących mediów. W 2022 roku badanie Media Reactions przynosi wyniki badania opinii ok. 18 000 konsumentów ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... i w sektorze usług cyfrowych, które zdziesiątkowały rynek w ostatnich latach, te właśnie marki niezmiennie utrzymują się w rankingu, dowodząc odporności i trwałości silnych marek”. Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... Kantar BrandZ Badanie Kantar BrandZ jest globalnym miernikiem wartości marki, ponieważ ilościowo określa rolę marek w wynikach finansowych przedsiębiorstw. Coroczne globalne i lokalne rankingi wyceny marek opracowywane przez Kantar łączą rygorystyczną analizę danych finansowych z szeroko zakrojonymi badaniami wartości marek. Badanie BrandZ już ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... najsilniejszych w mediach marek w Polsce przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie Top Marka objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż ... , przez budowlaną, po spożywczą. Kluczowe przekazy Podobnie jak w latach poprzednich badanie rozpoczęto od wytypowania 50 branż, o których pisano najczęściej. Łącznie ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
... 100 to jedyne badanie wartości marek na świecie, w którym uwzględnia się opinie klientów na temat kupowanych marek, w połączeniu z rygorystyczną analizą danych finansowych, wycen rynkowych, raportów analitycznych oraz profili ryzyka. Raport z badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach ...
-
Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
... do sieci handlowych. Badanie ujawniło także bardzo zbliżone postawy grupy konsumentów preferujących wysoką jakość produktów wobec marek niezależnie od ich źródła pochodzenia w odniesieniu do stwierdzeń „prosta – skomplikowana” oraz „interesująca – nudna” Minimalnie tylko bardziej pozytywne wskazania dotyczą marek należących do producentów. Te ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... razy mniej wyraziste od telekomów. Zrealizowane przez Deloitte badanie "Siła marek kategorii bankowej" dowodzi ponadto, że o wyborze produktu bankowego decyduje przede wszystkim cena, która jednak traci na znaczeniu w przypadku, gdy marka postrzegana jest jako silna. Badanie ...
-
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
... temat ogólnych postaw konsumentów wobec marek w serwisach społecznościowych i związanych z tym zachowań. W badaniu przeanalizowano także aktywność marek w mediach społecznościowych w celu sformułowania wskazówek dla firm i ich marek, dzięki którym będą one mogły skuteczniej poruszać się w tego typu mediach. Badanie, w ramach którego przeprowadzono ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
... na 4. miejscu z wartością marki wynoszącą 13,8 mld USD. Badanie pokazało również, że dzięki rozwojowi rynku artykułów wyposażenia wnętrz rośnie wartość marek IKEA i Home Depot. Inne ważne wyniki badania dotyczące rankingu detalistów: Doskonały okres dla marek luksusowych i ekonomicznych – W tegorocznym rankingu doskonale poradzili sobie sprzedawcy ...
-
Jaką prasę czytają bogaci Polacy?
... z ilości środków na koncie. Zrealizowane przez PBC badanie internetowe (CAWI) objęło największą w Polsce próbę osób o wysokich dochodach. Jego autorzy zapytali ankietowanych o kupowane przez nich dobra luksusowe, tj. kosmetyki, odzież, buty i dodatki, biżuterię, zegarki, a także samochody marek luksusowych i premium. Padły również pytania o zakup ...