-
Marki godne zaufania 2010
... Europejczyków widoczna jest tendencja do większego zaufania do marek krajowych niż marek globalnych” - mówi Jolanta Gajewska, Dyrektor Działu Reklamy Reader’s Digest ... Tesco (Supermarket), Toyota (Samochód) i Castorama (Sklepy dla majsterkowiczów). Informacje o badaniu Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku ...
-
Polacy wybierają polskie marki
... jakość i znajomość potrzeb klienta, jako charakterystyczne cechy wspomnianych marek. Wśród marek, które zwyciężały przez większość lat trwania sondażu także pojawiają się ... , Szwajcaria, Szwecja Węgry i Wielka Brytania. Wzięło w niej udział 32 163 respondentów. Badanie realizowano metodą ankiety on-line i przy pomocy tradycyjnej poczty. Respondenci ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2011
... w krajach zachodnich jest słabe, zauważalny jest zwiększony poziom aktywności biznesowej, szczególnie w centrach głównych miast, które nadal skupiają zainteresowanie wielu międzynarodowych marek. Podaż jest ograniczona, co wpływa na wzrost zarówno czynszów, jak i cen. Handlowcy kontynuują ekspansję w regionie Bliskiego Wschodu oraz Japonii, choć ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... rozpoznawalność marek pośród chińskich konsumentów – w 2006 roku respondenci badania znali 34 luksusowych marek, w 2008 – 43, w 2010 – 57, a w 2012 roku – 59. Coraz większe znaczenie ma też kraj pochodzenia marki. Badanie KPMG wykazało, że Chińczycy wiążą poszczególne produkty z konkretnymi krajami – w szczególności dotyczy to marek o europejskim ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... marek własnych oznacza, że coś jest nie tak z ich percepcją. Na szczęście można ją zmieniać tak, żeby marki te zyskiwały swój własny, skuteczny sprzedażowo wizerunek, a nie były postrzegane jako np. tani zamiennik dobrych produktów. Metodologia badania Badanie ... nie przekroczył 3.2 punktu procentowego dla całej badanej próby. Badanie przeprowadzono na ...
-
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dwunastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dwunastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dwunastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Polskie kobiety a fan page na Facebooku
... pogłębioną charakterystykę i segmentację osób potencjalnie zainteresowanych dialogiem. Konkursy nie stanowią klucza do zwiększenia liczby fanów. Informacje o badaniu Badanie objęło 31 społeczności skupionych wokół marek i produktów związanych z modą, urodą oraz usługami SPA. W badaniu wzięte zostały pod uwagę wszystkie treści, które pojawiły się ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Postawy Polaków wobec pracowników z Ukrainy
... jak w przypadku poprzednich analiz, także jeśli chodzi o aspekt związany z działaniami marek i samorządów – najbardziej tolerancyjne są trochę starsze pokolenia, od ... mówi Anna Ostrowska, Insight Specialist w Havas Media Group. Informacja o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone w lutym na ogólnopolskim internetowym panelu badawczym Ariadna na ...
-
Media interaktywne lepsze niż tradycyjne
... badanie BAV Consulting, monitorujące kondycję marek w Polsce. Zdaniem autorów badania, tradycyjne media są coraz bardziej zagrożone przez ... , Radio Maryja i RMF FM. Badanie BAV monitorujące kondycję niemal 1300 marek, w tym 99 mediowych przeprowadzone zostało pod koniec 2007 r. Badanie realizowano na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie dorosłych ...
-
Polski konsument lojalny w kryzysie
... "Pionierzy" – którzy lubią eksperymentować, ale cenią jakość produktów, poszukują ulubionych marek i dzielą się opiniami o nich w swoim środowisku. Prawdziwi "Poszukiwacze promocji", którzy kierują ... część jakościową. Badanie CAPI (N= 802) zrealizowano miejskiej próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat od 2 do 17 lipca 2009 r. Badanie CAWI (N=308) ...
-
Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem
... i recommendation). W Polsce najwyższy wynik na tym wskaźniku uzyskała marka Nokia. Omawiane badanie zawiera także wnioski z analiz firmy The Futures Company. Wyniki badań i analiz ... wartości marek. Badanie BrandZ jest realizowane od 12 lat przez Millward Brown w imieniu WPP. Baza danych BrandZ zawiera informacje na temat tysięcy marek w ponad 30 ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... zwrócić uwagę, że brak praktyki dotyczącej obliczania efektywności promowania marek w mediach społecznościowych wśród polskich brand managerów stoi w rażącym kontraście z wynikami zagranicznymi ... aż 38 proc. prognozowało stagnację bądź zmniejszenie budżetów. Przeprowadzone badanie wskazuje, że spośród platform, które zyskać mogą najwięcej na rozwoju ...
-
Jak Polacy postrzegają chińskie samochody?
... badanie TNS OBOP na temat postrzegania przez Polaków aut chińskich marek jest kontynuacją projektu rozpoczętego w 2005 roku. Od tego czasu zwiększył się odsetek Polaków, którzy słyszeli o samochodach chińskich marek ... badani spodziewają się, że samochody chińskich marek będą tańsze średnio o 36% od marek zachodnich. Importerom chińskich aut może być ...
-
Marki piwa w Internecie
... negatywów najwięcej zebrały Carlsberg, Warka i... wspomniany wcześniej Kasztelan. Zdecydowanie najwięcej wyników z Facebooka zebrano dla marki Heineken. - Prezentowane badanie popularności marek piwnych w Internecie to efekt analizy kilkunastu tysięcy opinii zebranych m.in. na popularnych portali społecznościowych (Facebook, Twitter itp.), blogach ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... , że w Polsce obecnych jest już 2/3 kluczowych światowych marek luksusowych. Największy odsetek marek dostępnych w Polsce odnotowano w segmencie luksusowych alkoholi i używek (88%), następnie w ... Polsce. Edycja 2012” jest kontynuacją badania z poprzednich lat. Raport został oparty o badanie metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na próbie 499 ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... po zakupy Polacy najchętniej wybierają się do Biedronki i Lidla. Wśród marek cieszących się zaufaniem znalazły się również: Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki ... , Portugalii, Rumunii, Rosji, Słowenii oraz Szwajcarii. Wzięło w nim udział 17 676 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Motywacja do pracy? Etat i stabilność zatrudnienia
... funkcja jej potrzebuje, to już przedsiębiorczość jest pewnym zaskoczeniem. Marek Jurkiewicz definiuje przedsiębiorczość jako zaradność, umiejętność komunikowania się, zdolność ... dotyczących przyszłości młodzi Polacy nie odbiegają od kolegów z całego świata. Badanie zostało przeprowadzone przez Adecco na 9 572 respondentach w wieku 15-30 lat ...
-
Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?
... normalność” jest zupełnie inna, niż stan przed epidemią. O badaniu YouGov BrandIndex Badanie YouGov BrandIndex realizowane jest w sposób ciągły na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków metodą CAWI (sondaż online na panelu YouGov). Obecnie badanie obejmuje ok. 150 marek sieci sklepów, kawiarni i restauracji, a także firm ubezpieczeniowych.
-
Tesla najcenniejszą marką motoryzacyjną
... wykorzystać ten aspekt, aby wyraźnie odróżnić się od konkurencji. Nasze badanie Issues Radar pokazuje, że w rozmowach na temat zrównoważonego rozwoju dominuje tematyka związana ... oceny wartości marek, pozwalający na ilościowe wyrażenie roli marek w uzyskiwanych przez przedsiębiorstwa wynikach finansowych. Doroczne globalne i lokalne wyceny marek ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
... z polskich marek odzieżowych cieszą się największą rozpoznawalnością? Które z marek najczęściej są mylnie postrzegane jako pochodzące znad Wisły? Jak definiowana jest polskość marki? Firma Kondo&Partners Consulting pod koniec listopada 2024 przeprowadziła badanie na 1000 polskich konsumentów, którego celem było poznanie percepcji marek odzieżowych ...
-
Najbardziej wpływowe marki świata
... marek świata. W pierwszej piątce znalazły się także Wikipedia oraz YouTube. Coroczne badanie przeprowadzane przez magazyn internetowy brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku arabskiej telewizji Al Jazeera w na piątym miejscu wśród najbardziej wpływowych marek ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
... 100 to jedyne badanie wartości marek na świecie, w którym uwzględnia się opinie klientów na temat kupowanych marek, w połączeniu z rygorystyczną analizą danych finansowych, wycen rynkowych, raportów analitycznych oraz profili ryzyka. Raport z badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... marek własnych sprawia jednak, że konsumenci coraz częściej zaczynają aktywnie poszukiwać informacji na ich temat. Szukają na opakowaniach, w mediach online czy na forach. " Metodologia badania: Badanie ... Maksymalny błąd standardowy nie przekroczył 3.2 punktu procentowego dla całej badanej próby. Badanie przeprowadzono na autorskim oprogramowaniu „3S ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... poprzednie trzy firmy zmieniły swoją wartość o +21%, +19% oraz 1%. Nowymi uczestnikami pierwszej setki marek globalnych oraz Top 20 dla sektora technologii są dwie nowe platformy ... na sytuacji konkurentów, tzn. firm SAP i Oracle. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown ...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... nabywców - mówi Maciej Milewski z Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych - Fakt, że w rankingu popularności marek prowadzą marki odzieży sportowej jest jednocześnie potwierdzeniem, że młodzi ludzie cenią sobie przede wszystkim wygodę." O badaniu Badanie Fashion Trend realizowane jest metodą CAWI na kwotowo-losowej próbie osób w wieku 15-35 ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia ... i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w generowaniu przychodów i budowaniu kapitalizacji rynkowej spółek. Postrzeganie marek przez konsumentów ma kluczowe ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
... finansową marki w dłuższym okresie” – dodaje Nick Cooper. Informacje o badaniu Ranking BrandZ Top 100 to jedyne badanie wartości marek na świecie, w którym uwzględnia się opinie klientów na temat kupowanych marek, w połączeniu z rygorystyczną analizą danych finansowych, wycen rynkowych, raportów analitycznych oraz profili ryzyka. Raport z badania ...
-
Globalne sieci handlowe w 2012 roku
... badanie aktywności sieci handlowych na świecie. W tym roku zbadała 320 najpopularniejszych międzynarodowych marek ...