-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... istnieje już osiem lat. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia ... i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w generowaniu przychodów i budowaniu kapitalizacji rynkowej spółek. Postrzeganie marek przez konsumentów ma kluczowe ...
-
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
... stanowisko w istotnych dla nich sprawach. Badanie Accenture potwierdza, że siłą, która pozwala odróżnić się od innych marek i budować trwałe więzi z konsumentami ... coroczne badanie przeprowadzone przez Accenture Strategy - Global Consumer Pulse Research objęło ankietą prawie 30 000 konsumentów z całego świata. Badanie było przeprowadzane przez ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem
... Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 70 mln informacji ... Top Marka jest wydźwięk publikacji. Najlepszy wynik pod względem indeksu sentymentu spośród 500 marek uwzględnionych w raporcie osiągnął Schubert (Sieci – jubilerzy) z wynikiem 4,81. Na drugim miejscu uplasowała ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia ... i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w generowaniu przychodów i budowaniu kapitalizacji rynkowej spółek. Postrzeganie marek przez konsumentów ma kluczowe ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... badanie zostało rozszerzone – uwzględniono w nim także (po raz pierwszy) sieci apteczno-drogeryjne oraz domy handlowe. Dzięki wzrostowi wartości o 43% w stosunku do ubiegłego roku Home Depot zajmuje 9. miejsce na liście najszybciej rosnących marek ... Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 to jedyna na świecie wycena wartości marek, w ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... oraz na integrowaniu swojej oferty ubezpieczeniowej z usługami bankowymi” – stwierdziła Elspeth Cheung, kierująca działem wyceny marek na potrzeby rankingu BrandZ w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - motoryzacja
... pierwszej dziesiątce, zajmując 9. miejsce”. Te doskonałe wyniki marek w dziewiątym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 znalazły swoje potwierdzenie również ... na celu skomercjalizowanie technologii ogniw paliwowych. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez ...
-
Najmniej awaryjne auta - ranking mechaników
... ale np. Opel znalazł się wśród najbardziej awaryjnych. Wyniki rankingu marek pokrywają się także z towarzyszącą badaniu ankietą dotycząca stereotypów. – Ponad połowa ... specjalistą, który pomoże rozwiać wątpliwości i podjąć decyzję. Metodologia badania: Badanie przeprowadzono wśród 1300 polskich mechaników w okresie lipiec-sierpień 2017 r. metodą ...
-
Polskie marki nie dbają o fanów?
... Żadna z marek polskich nie znalazła się w zestawieniu. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują że branże: telekomunikacyjna, lotnicza i ... są mniej skuteczne w obszarze mediów społecznościowych niż ich odpowiedniki w innych częściach świata. Nowe badanie wykazuje, że przedsiębiorstwa „Socially Devoted” to firmy, które szybko reagują na opinie, pytania ...
-
Starzenie się a kult młodości
... w Europie, mają swoje konsekwencje nie tylko dla gospodarki, ale także dla marek.Rynek będzie musiał dostosować się do zmiany wieku swoich konsumentów i ... prowadzonych w ramach sieci agencji grupy Euro RSCG i firm będących odbiorcami jej usług. Badanie Prosumer Report „Starzenie się kontra kult młodości” zostało przeprowadzone wspólnie z firmą Market ...
-
Marka i wizerunek kraju 2007
... wizerunku marki Ferrari i zapewnienia wrażeń wywołanych designem samochodów. Informacje o badaniu Ranking obejmuje światowe badanie ilościowe, opinie ekspertów i odnośniki do odpowiednich statystyk dotyczących aktywów marek, ich rozwoju i ekspansji. Ponad 2,600 respondentów z siedmiu krajów wzięło udział w badaniu dotyczącym podróżowania ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... naszego rynku. Jako znaki unijne zarejestrowano już ponad milion marek. Wiele lokalnych marek planuje ekspansję poza granice naszego kraju. Na co zwrócić ... są niewspółmiernie większe od kosztów profesjonalnych projektów nazw, obejmujących testy lingwistyczne oraz badanie zdolności rejestrowej nazwy jako słowny znak towarowy. Naming produktów to nie ...
-
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
... ich rynków tradycyjnych, rozwiniętych, jak i tych kształtujących się. Nowe badanie Roland Berger zatytułowane „Western European Retailers – At cross-roads between revolution ... - wyjaśnia Regina Schmidt, Partner z biura Roland Berger w Monachium. Jeśli chodzi o zastosowanie marek własnych, liderem na rynku jest Szwajcaria, ale inne kraje europejskie ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... marketing mobilny może inspirować, łączyć i zachęcać konsumentów do podejmowania działań, a w ostatecznym rachunku pomagać firmom w osiąganiu wzrostu marek. Informacje o badaniu Badanie AdReaction 2012 składało się z sondaży internetowych realizowanych z udziałem ponad 6 tys. użytkowników smartfonów i tabletów w Brazylii, Chinach, Francji ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... są w stanie nakłaniać do działań wykorzystujących różne ekrany i media cyfrowe. Badanie skupia się na analizie zachowań, które wykonywane są na drugim ... zmienia swoją rolę i obecnie stanowi medium drugiego wyboru w tego typu sytuacjach, a marek chętniej poszukują tam osoby nieco starsze. Charakterystyka użytkowników VoD 58% internautów korzysta z ...
-
Flota samochodowa MŚP: jakie marki wygrywają?
... oraz Lexus. Badanie pokazuje również, że na marki Fiat oraz Renault istotnie częściej wskazują przedsiębiorcy zatrudniający do 9 pracowników. Z kolei samochody sygnowane logo Skoda przeważają we flotach firm produkcyjnych i handlowych. - We flocie samochodowej MŚP możemy znaleźć pojazdy praktycznie wszystkich marek dostępnych na polskim ...
-
Toyota vs Cukiernia Sowa, czyli najczęściej polecane marki Polsce
... . Widzimy też, że mimo pandemii wiele firm zdołało znacząco poprawić swoje wyniki. O badaniu YouGov BrandIndex YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce badanie kondycji marek realizowane w czasie rzeczywistym. Kluczowe wskaźniki obejmują komunikację, wizerunek i zakupy. W 2021 r. monitorujemy w Polsce ponad 200 ...
-
Luksusowe marki: czy klasyka i prestiż potrzebują nowych technologii?
... i dodatków w ramach marek grupy (Gucci, Bottega Veneta czy Balenciaga). Jak pokazuje badanie Bain & Company, dwie trzecie klientów wchodzi na strony internetowe luksusowych marek ... na przykład z czasu oczekiwania na produkt lub konsultację. Jak pokazuje badanie, najbardziej otwarta na technologiczne narzędzia ułatwiające zakupy jest generacja X, ...
-
Allegro, Lidl i Rossmann to najsilniejsze marki roku 2023
... Górnicka, prezeska firmy Inquiry. O badaniu YouGov BrandIndex: YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce syndykatowe badanie kondycji marek, realizowane codziennie. Badanie jest realizowane przez firmę YouGov od 2019 r. i obejmuje kilkaset marek obecnych na polskim rynku w kilkunastu kategoriach. Roczna wielkość próby wynosi N=9000 osób dla każdej ...
-
Polacy a zakupy online za granicą
... , których w Polsce jeszcze nie ma. Wnioski oparto o badanie PayPal "Dostępność marek w Europie Środkowej i Wschodniej" przeprowadzone wśród 12 tys. użytkowników serwisu ... biżuteria - poniżej 10%. Polskie skrajności W danych zebranych w ramach badania „Dostępność marek w Europie Środkowej i Wschodniej” PayPal najliczniej reprezentowane są skrajne ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... zrobimy zakupy online? Do internetowego kanału sprzedaży przekonuje się coraz więcej znanych marek odzieżowych, które sukcesywnie udostępniają swoim klientom możliwość zrobienia ... w sklepach internetowych m.in. takich marek jak: Reserved, House, C&A, Wojas, Vistula, Ochnik czy Clarks. Informacje o badaniu Badanie zostało wykonane w dniach 05 - ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... komunikatorów, mediów społecznościowych, a nawet konsol do gier. Poszerzają one zasięg marek i pozwalają utrzymać kontakt z kupującymi niezależnie od tego, gdzie się w danym ... W ramach trzeciej edycji raportu „Connected Shoppers Report" firma Salesforce przeprowadziła badanie na próbie 10 tys. klientów z regionu Azji i Pacyfiku, Europy, Ameryki ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... nastawienie wobec pracowników z Ukrainy, ale wybuch wojny sprawił, że badanie rozszerzono również o pytania dotyczące bieżących wydarzeń. Z tego tekstu dowiesz się m.in ... Polacy sięgają średnio po 8 źródeł informacji. DZIAŁANIA MAREK Znacząca większość Polaków – aż 87% słyszało o bojkotach marek wynikających z ich postawy wobec wojny na Ukrainie. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2013
... z UE w latach 2014-2020. Głównym celem tego programu to stymulowanie nakładów prywatnych na badanie i rozwój. Duży nacisk zostanie położony na współpracę biznesu i nauki, a znaczna część ... gazu, gdy bariery, w tym koszty wejścia na niego, będą niższe – uważa Marek Woszczyk. – Chodzi o to, żeby rynek był przyjazny i dla jednych, i dla drugich ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... 51% twierdzi, że jest on dużym zagrożeniem dla ich marek; 49% firm postrzega rozwój marek własnych jako zagrożenie biznesowe; Tylko połowa producentów dóbr konsumpcyjnych ... 62% jest bardziej niż rok temu zaniepokojonych przejrzystością łańcucha dostaw. Badanie Salesforce zostało przeprowadzone na początku 2019 r. na grupie 500 dyrektorów i członków ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... marek nagrodzonych w 4. edycji rankingu PremiumBrand, oceniającego reputację marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Marką Najwyższej Reputacji w ... nagrody specjalnej w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana Społecznie”. Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki i ...
-
Sektor MSP: obrót bezgotówkowy zyskuje popularność
... , że używaliby karty częściej, gdyby mogli otrzymać zwrot części wydatków opłaconych kartą oraz uzyskać upusty i rabaty za zakup produktów renomowanych marek. Badanie pozwoliło na dokonanie segmentacji małych i średnich przedsiębiorstw, biorąc za główne kryteria korzystanie z gotówki jako środka płatności oraz przelewanie środków firmowych ...
-
Dom i samochód, czyli dobrobyt po polsku
... dalszych deklaracjach aspektów zwiększających jakość życia zostały wymienione: odzież i dodatki światowych marek (37%); biżuteria (24%); sprzęt RTV (19%) oraz Iphone (18%). ... % osób przyznaje, że kiedykolwiek było dłużnikiem z powodu zobowiązań finansowych. Badanie wykazało także, że 20% Polaków z problemami finansowymi zadłuża się jednak z ...
-
Najlepszy samochód wg Polaka: jakie kryteria najważniejsze?
... . Tak jak kiedyś można było zauważyć znaczne przywiązanie klientów do danych marek czy modeli aut, tak dzisiaj lojalność klientów jest raczej znikoma. Najlepszy samochód? ... 100% oznaczałby, że dany czynnik został przez wszystkich badanych uznany za nieważny. Badanie sondażowe Carsmile przeprowadzono w dniach 25.06-06.07.2020. Miało ono formę ankiety ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
Najświeższe badanie gemiusAdReal tradycyjnie przygląda się kreacjom reklamowym marek w telewizji, internecie i radiu. Ostatnia analiza poświęcona została wrześniowym działaniom reklamodawców i potwierdziła m.in., że do najaktywniejszych z nich należy sektor handlowy. Do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
Najświeższe badanie gemiusAdReal to już tradycyjnie rzuca światła na kreacje reklamowe marek w telewizji, internecie i radiu. Najświeższe dane dotyczą listopada 2023 roku i potwierdzają, że u progu świąt Bożego Narodzenia zdecydowanie najbardziej aktywnym reklamowo sektorem ...
-
Rynek wędlin 2008: producenci nieznani
... znaną firmę. Trójkę najlepiej znanych marek firm wędliniarskich zamykają Morliny (8%) i Krakus (5%). Zakupy w stylu Premium, Economy, Eko… Badanie pokazuje jednak, że ... ich oczekiwania jest skłonna wydać nawet 30% więcej. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone metodą wywiadów telefonicznych CATI (Computer Assisted Telephone Interviews ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... , ale także wartość sprzedaży, gdyż część konsumentów zwróciła się w stronę tańszych marek i przeszła od konsumpcji w lokalach (w sektorze HoReCa) do mniej kosztownych zakupów ... społeczne i podatków od wynagrodzeń płaconych przez pracodawców. Informacje o badaniu Badanie wykonano na zamówienie European Spirits Organisation – CEPS (Europejskiej ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... reklamowym. W związku z jej dynamicznym rozwojem IAB Polska postanowiło zrealizować badanie rynku, które pozwoli marketerom na lepsze zrozumienie współpracy telewizji i Internetu ... , które były oparte na media-planach uwzględniających telewizję i Internet. Ocenę marek oparto na stwierdzeniach będących elementami tzw. funnelu marketingowego ( ...
-
Konsumenci cenią polskie kosmetyki
Badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że dla Polaków ma znaczenie, czy kupowane przez nich kosmetyki pochodzą od rodzimych producentów. 54% respondentów przyznaje, że zwraca na to uwagę – najczęściej są to kobiety i osoby po 35 roku życia. Wśród polskich marek ... i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez ...