-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... oceny konsumentów według 5 kryteriów: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność. Biedronka od kilku lat zdobywa nagrodę Złotego Godła w swojej kategorii. W tegorocznej edycji badania 35% ankietowanych uznało ją za sklep spożywczy najbardziej godny zaufania. 83% klientów jest zadowolonych ...
-
Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?
... z zapowiedziami dotyczącymi otwarcia wirtualnego sklepu. Choć Biedronka i Lidl nie zdradzają na razie ... Biedronka.pl weszło także na stronę Lidla. O badaniu Megapanel PBI/Gemius Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania ...
-
Najtańszy dyskont w VII 2010 to Biedronka
Biedronka zwycięża minimalnie. Lild przegrał tę rywalizację dosłownie o grosze. POLOmarket w tyle o kilka złotych - zapewne dlatego, że ma w ofercie więcej produktów markowych. Wybrany do badania Handel-Net.pl koszyk artykułów spożywczych w lipcu kupilibyśmy najtaniej w sieci dyskontów Biedronka. Warto jednak zauważyć, że różnice w stosunku do ...
-
Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów
... dla sieci handlowych, wskazuje, że najwięcej powodów do zadowolenia mogą mieć Biedronka i Lidl. Dla obu tych sieci wartość wskaźnika dla nabywców regularnych okazuje się ... kupujących. Dla porównania, w 2014 roku odsetek ten był o 15 punktów procentowych niższy. Badania pokazują, że w odniesieniu do poprzednich 12 miesięcy w 2017 roku spadła liczba ...
-
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
... w prestiżowych lokalizacjach, centrach handlowych oraz na parterach budynków mieszkalnych. Biedronka przoduje w adaptacji swojego asortymentu i elementów wizualnych do takich miejsc ... także współpraca z operatorami automatów, z których korzysta aż 99,5% respondentów badania przeprowadzonego przez Colliers w 2023 roku. Kolejnym ważnym trendem są ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 13% niż rok temu
... produktów), a następnie Carrefour (6 produktów), E.Leclerc (5 produktów), Biedronka, Dino i POLOmarket (po 2 produkty) oraz sklepy ALDI, Makro Cash & Carry i Selgros Cash & Carry z 1 produktem z najwyższą ceną spośród 40 analizowanych. Porównanie I i II fali badania Z pierwszej fali badania (przeprowadzonej w dniach 8-10 listopada br.) wynika, że ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Od stycznia do marca sklepy, chcąc przyciągnąć klienta, prześcigały się w promocjach: Biedronka kusiła klienta kosmetykami znanych marek w niższych cenach, hipermarkety Carrefour w lutym zwracały ... reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2015 roku. Autorzy badania: Łukasz Jadaś, Starszy Specjalista ds. Badań i Produktów oraz Sylwia ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... promocyjne ok. 100 mln zł więcej niż Biedronka, to z punktu widzenia dystrybucji większe szanse ma Biedronka ze swoją siecią ponad 1873 placówek i agresywnym ... tzw. „light viewersów” telewizyjnych. Jeśli chodzi o niemonitorowany Internet, na podstawie cyklicznego badania wydatków reklamowych „IAB AdEx”, w tym medium zauważalny jest wyraźny wzrost ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... Biedronka. Jak wynika z danych admonit najwięcej na reklamę wydał Lidl – ponad 75 mln złotych, na drugim miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 32 mln złotych, a na trzecim Żabka z ponad 17 mln złotych. Jak wykazały badania ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... , hipermarketów, dyskontów i sklepów typu convenience. Jak wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów, wzrost wydatków na reklamę w prasie, radiu i telewizji ... ponad 22 mln zł, a najpopularniejsze reklamy nawiązywały właśnie do weekendu i grillowania. Biedronka w jednym spocie promowała zarówno piwo Tyskie, jak i kiełbasę śląską. Lidl w spocie ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... spokojny głos. Serdecznie Pana Pozdrawiam” – pisze internautka z Radomska. Biedronka ponownie zaskarbiła sobie sympatię młodzieży wprowadzając do wrześniowej ... w niedzielę? Biedronka jest już gotowa” – informował Spider’s Web. Biedronka bowiem uruchomiła we Wrocławiu pierwszy w Polsce 24-godzinny automat z produktami pierwszej potrzeby. Autor badania ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Marki kojarzone z Euro 2012
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR i Instytut Badania Opinii Homo Homini, markami z którymi najbardziej Polakom kojarzy się reprezentacja Polski są Biedronka oraz Nike. Natomiast najczęściej wymieniane marki, z którymi Polacy kojarzą Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, Warka, PKN Orlen, Orange, Biedronka i McDonald ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... . Rozmowy nie zaczęły się w grudniu, ale już w październiku. Jak wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów najwięcej o karpiach pisano w kontekście Tesco (ponad 200 razy ... Lidl – ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Z kolei Biedronka i Tesco wzbudziły znaczące zainteresowanie w sieci, inwestując proporcjonalnie mniejsze środki ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... spadku sprawia, że ceny w sklepach rosną, ale wolniej. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, średnia wartość koszyka ... a drugim i trzecim sklepem w rankingu wyniosły odpowiednio więcej o 0,33 zł (Lidl) i 8,50 zł (Biedronka). W lipcu 2023 roku ponownie najdroższy okazał się kanał e-grocery, gdzie ...
-
Chętnie sięgamy po programy lojalnościowe
... : Moja Biedronka, Payback i Club Vitay. Jak już wspomniano we wstępie, Polacy najchętniej korzystają z trzech programów lojalnościowych. Są to Moja Biedronka, Payback ... . Informacja o badaniu Monitor Programów Lojalnościowych 2019 to już dziewiąta edycja badania ARC Rynek i Opinia na temat programów lojalnościowych. Badanie przeprowadzono w dwóch ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
Lidl, Tesco i Biedronka to najpopularniejsze markety - wynika z październikowego badania popularności sieci handlowych wśród internautów, które przeprowadza Instytut Monitorowania Mediów. Przypomnijmy, że we wrześniu zwycięzcami były IKEA i Empik. Co leży u ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... w social media. Prawie 8,5 mln interakcji świadczy o dużym zaangażowaniu internautów w proces zakupowy, który znacznie wykracza poza przestrzeń sklepu – wynika z najnowszego badania IMM. Biedronka prowadzi liczbą publikacji (110 tys.) oraz udostępnień (2,3 mln), tuż za nią Lidl i Tesco. W mediach społecznościowych wygrywa ten, kto szybko reaguje ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Programy lojalnościowe faktycznie działają
... różnych sieci detalicznych. Największą popularnością cieszą się „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w którym uczestniczy 65 proc. nabywców, „Clubcard” sieci Tesco (53 proc.), ... zakupach produktów FMCG. 2. Raportu „Shopping Monitor” przeprowadzonego metodą badania typu omnibus (wywiady face-to-face CAPI), zrealizowanego w połowie listopada 2016 ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... Ze zrealizowanego przez GfK badania Shopping Monitor 2017 wynika, że 6 na 10 Polaków po dobra szybkozbywalne udaje się do ... ). Biorąc pod uwagę wskaźnik konwersji (znajomość sieci vs dokonywanie zakupów), najwięcej regularnych klientów ma sieć Biedronka. Niemal trzy czwarte nabywców deklarujących znajomość tej sieci odwiedza ją przynajmniej raz na ...
-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... sklepów spożywczych najlepszą opinią cieszy się Lidl, za nim Kaufland i Biedronka. W kategorii detalicznych sklepów niespożywczych: Action, Pepco i Dealz, wśród odzieży i obuwia: eobuwie.pl, Reserved i Zara, a w kategorii drogerie: Rossmann, Hebe i Sephora. Najważniejsze wnioski z badania „OC&C Retail Proposition Index” 2022 dla detalistów i sieci ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w ... na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Biedronka – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,11%. Trzecie miejsce ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie ... na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,98% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,33%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,97%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... badania gemiusAdReal, które tradycyjnie już bierze pod lupę sytuację panującą na rodzimym rynku reklamy internetowej, ... telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,08% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,02%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,73%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
Biedronka okazała się sklepem, który Polacy poleciliby swoim znajomym. Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network ... poleciłyby Biedronkę, Auchan, Carrefour, Lidl, Real czy Tesco. Bezapelacyjnie jednak wygrała tania i o dyskontowym wizerunku Biedronka, która zebrała najwięcej poleceń. Marki z wyższej półki, na przykład Piotr i Paweł jako najlepsze ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... . Największy odsetek badanych deklaruje, że słyszał o działaniach pomocowych prowadzonych przez markę Biedronka (78%). Badani wskazywali także znajomość akcji prowadzonych przez marki Allegro (77%), Rossmann (73%) czy Lidl (73%). Metodologia badań: Badania realizowane na ogólnopolskim panelu badawczym metodą CAWI; Próba reprezentatywna dla Polski ...
-
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
Biedronka jest marką najsilniej kojarzoną z EURO 2012, ale "czarnymi końmi" imprezy były przede wszystkim: Hyundai, Kia, Sharp i McDonald's - wynika z badania "Monitoring reklam na EURO 2012", prowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Nie wszystkie marki jednakowo skorzystały z szansy, jaką stwarzały ...
-
Rabat retrospektywny pod lupą. UOKiK bada 3 sieci handlowe
... podobne praktyki została już ukarana spółka Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka. Teraz prezes UOKiK postanowił przyjrzeć się również politykom rabatowym ... handlowych w zakresie rabatów retrospektywnych będzie wykorzystana przy sporządzaniu raportu z badania tego rynku oraz opracowywaniu propozycji zmian legislacyjnych do przyszłorocznej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w ... na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,36% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,76%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym kraju. Najświeższe doniesienia tradycyjnie już skupiają się na reklamie ... pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,79% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,74%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl, z udziałem 2,63%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... badania rynku reklamowego. Pod lupę wzięto przekaz reklamowy, który pojawiał się we wrześniu bieżącego roku w internecie, ... na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W ...
-
Marki godne zaufania 2011
... w kategoriach lokalnych. W tym roku w polskiej edycji badania pojawiło się 13 kategorii lokalnych. Wyniki badania European Trusted Brands są podstawą do ... Oetker (Ciasta/desery), Winiary (Producent żywności), Żywiec Zdrój (Sok/woda), Pedigree (Karma dla zwierząt), Biedronka (Mój sklep), Casio (Zegarki i biżuteria), TVN (Stacja telewizyjna). Marki ...
-
Marki godne zaufania 2014
... do zębów (39%), Olej Kujawski – zwycięzca w kategorii Olej jadalny/margaryna (38%), Biedronka – zwycięzca w kategorii Sklep spożywczy (35%) i Algida – zwycięzca w kategorii Lody ( ... i biżuteria),Nestlé (Płatki śniadaniowe) oraz Falvit (Suplement diety). W tegorocznej edycji badania laureatami Kryształowego Godła zostały również marki: Fairy (Płyn do ...
-
Marki godne zaufania 2010
... Jolanta Gajewska, Dyrektor Działu Reklamy Reader’s Digest. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands, w kategorii jakościowej wygrała marka Nokia (Telefon komórkowy). W ... do higieny i pielęgnacji jamy ustnej), Chappi (Karma dla zwierząt), Biedronka (Supermarket). Wszystkie powyższe marki otrzymają Kryształowe Godła. W European Trusted ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2013
... pollyster.pl awansowała na miejsce 17 z 20. Tabelę zamyka witryna biedronka.pl – nowość w zestawieniu.. HOSTING W kategorii „Hosting” na miejscu pierwszym ... N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2013
... z 10. Na miejscu 14 pojawiła się nienotowana w poprzedniej tabeli witryna biedronka.pl. Na miejscu 17 również nowość – witryna loteriada.pl. Tabelę zamyka ... : N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack ...