-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
... na 4. Witryna plus.pl spadła z miejsca 7 na 9, avast.com z 12 na 17, biedronka.pl z 15 na 20. Witryna t-mobile.pl awansuje z miejsca 18 na ... Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack ...
-
Top Marka w mediach 2014
... o 0,5 tys. materiałów wyższy niż w poprzedniej edycji badania, o tyle w Internecie w analizowanym okresie Volkswagen pojawiał ... badania został T-Mobile, który przekroczył granicę 100 punktów, zyskując aż 46 za liczbę materiałów. Drugie miejsce w branży zajął Orange, a trzecie Plus. Wśród sieci handlowych na miejscu pierwszym utrzymała się Biedronka ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... W Polsce na tej liście znalazły się odpowiednio: Google, Nivea, Allegro, YouTube, Rossmann, Tymbark, Biedronka, Audi, Samsung i Łaciate. Ponad połowa marek nie dostarcza treści, ... korzyści oferowanych ludziom przez dany brand. W Polsce nową falę badania przeprowadzono na ponad 9 tys. respondentów i 105 markach w 11 kategoriach produktowych. W tym ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... korzystania z internetu i aplikacji mobilnych oraz dokonywania zakupów online. Wyniki tegorocznego badania potwierdzają, że coraz więcej Seniorów korzysta z internetu codziennie. Widać wyraźny trend ... (63%), lidl.pl (57%), rossmann.pl (53%), empik.pl (51%) i biedronka.pl (51%). Cieszy fakt, iż coraz więcej seniorów korzysta z aplikacji mobilnych ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2011
... . Z zestawienia wypadła witryna ikea.com, a na jej 20 miejscu uplasowała się witryna biedronka.pl. HOSTING W kategorii „Hosting” na podium bez zmian. Na miejscu ... przesunięciom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
MasterIndex w Polsce: płatności kartą popularniejsze
... wskaźnika wyniosły 52 i 58, podczas gdy dla kobiet - odpowiednio 40 i 50). Co Polacy myślą o pracy Z badania wynika, że obawa o utratę pracy to nadal największe zmartwienie Polaków. Najbardziej optymistycznie o przyszłości rynku ... osiedlowe i bazary (34% wskazań), a także czasem hipermarkety i duże sklepy (aż 15%, w tym głównie Biedronka, na którą ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2013
... sieć sklepów Biedronka. Z kolei najwyższym szacunkiem cieszą się: Wedel, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i, mimo zakończenia kariery skoczka narciarskiego, Adam Małysz. Markami, o których Polacy w 2013 r. mają największą wiedzę, są: Polska (kraj), TVP 1 i TVN. Tegoroczna edycja organizowanego co trzy lata badania jest wspólnym przedsięwzięciem ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2014
... , współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia ... a lotto.pl spadło z miejsca 7 na 9. Grupa Wirtualna Polska, iforex.com oraz biedronka.pl wypadły z zestawienia, natomiast nowością, poza wspomnianym orange pl. są: centrum24.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie ... 3 na 5, avast.com z 12 na 20. Ranking opuścił upc.pl, a pojawiła się biedronka.pl (15). Hosting Pierwsze miejsce bez zmian zajmuje Grupa Onet-RASP (zasięg: 6,9%). Na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2014
... Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii ... .pl spadł z 6 na 13, plus.pl z 8 na 11, platnosci.pl z 10 na 14, biedronka.pl z 16 na 20, t-mobile.pl z kolei przesunął się z 11 na 8, lotto.pl z 13 na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie ... .pl spadł z 10 na 14, a crobo. com z 14 na 16. Zestawienie opuściła biedronka.pl, pojawiła się poczta-polska.pl (18). Hosting Na podium w kategorii „Hosting“ zmiany ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie ... .pl z 20 na 17. Ranking opuściły crobo.com i poczta-polska.pl, pojawiły się w nim biedronka.pl (20) oraz bzwbk.pl (18). Hosting Na podium w kategorii „Hosting“ zmiany ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie ... adobe.com. Na miejsce 10 z 7 spadło lotto.pl, centrum24.pl awansowało z 16 na 13, a biedronka.pl z 20 na 17. Ranking opuściły platnosci.pl i kredito24.pl, pojawiły się ...
-
Polacy nie gotują? Sprzedaż dań gotowych ostro w górę
... co w ujęciu rocznym oznacza z kolei wzrost na poziomie 16%. Zdaniem autorów badania, zanotowane wzrosty stanowią z jednaj strony pokłosie częściej dokonywanych zakupów, z drugiej zaś ... z kanałów, czyli dyskonty, mocno rosną wartościowo (23 proc.) oraz ilościowo. Biedronka jest liderem, jeśli chodzi o liczbę nabywców kategorii (obejmuje prawie 50 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie ... przed miesiącem Grupa PKO Bank Polski (18,9%). Ranking opuściły getinbank.pl, biedronka.pl, multimulti.pl oraz reimageplus.pl. Pojawiły się: tesco.pl (17), vivus.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie ... 22,7%. Ranking opuściły vivus.pl, apple.com i skype.com, pojawiły się: biedronka.pl (18), bgzbnpparibas.pl (19) oraz poczta-polska.pl (20). Hosting Pierwsze miejsce w ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie ... 12 spadło lotto.pl, plus.pl awansował z 13 na 6. Ranking opuściły vivus.pl i biedronka.pl, pojawiły się w nim: ncplus.pl (14) oraz ideabank.pl (19). Hosting Pierwsze ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2015
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia ... Polski (18,4%). Ranking opuściły tesco.pl i heyah.pl, pojawiły się biedronka.pl (19) oraz poczta-polska.pl (20). Hosting Pierwsze miejsce w kategorii "Hosting" zajmuje Grupa ...
-
Polacy za bojkotem marek działających w Rosji
... bojkotujemy firmy, które zdecydowały się w dalszym ciągu prowadzić działalność w Rosji - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki ... Castorama jako zamiennik Leroy Merlin czy też dyskonty (Lidl i Biedronka) jako alternatywę dla hipermarketów Auchan. Działamy zdecydowanie, bo w większości wierzymy w ...
-
Polacy coraz częściej szukają promocji
... sklepów, w których najczęściej korzystamy z promocji, niekwestionowanym liderem jest sieć Biedronka (55% ogółu badanych), a następnie Lidl (31%) oraz Rossmann (30%). ... a statystyczny użytkownik spędza w aplikacji średnio ponad 5 min dziennie. Co ciekawe, z badania użytkowników aplikacji Moja Gazetka wynika, że ponad połowa z nich zapoznaje się z ...
-
Analiza rynku kosmetycznego 2011
... produkty przy okazji zakupów w sklepach ogólnospożywczych - to niektóre wnioski z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR pt. "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w ... i Super–Pharm. W kategorii hipermarketów Tesco, Real i Carrefour. W kategorii dyskontów Biedronka i Lidl. Kryteria wyboru miejsca zakupów Raport wskazuje, że ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... . Z wypowiedzi internautów wynika, że Biedronka jeszcze przed Lidlem rozdawała na terenie sklepu gotowe listy zakupów i przepisy. Biedronka, Tesco i Netto stawiają na zdrowie – ... był w badanym okresie rzadko, co może być efektem przyjętego zakresu czasowego badania – boom na przepisy Makłowicza dla sieci handlowej – jeśli był – był znacznie ...
-
Programy lojalnościowe? Tak, ale intuicyjne i nieskomplikowane
... takie jak Biedronka i Lidl. W czasie ostatniego roku byliśmy świadkami nasilenia się rywalizacji marketingowej tych dwóch największych sieci dyskontowych w Polsce. Biedronka ... w czasie zakupów. Informacja o badaniu Monitor Programów Lojalnościowych - celem badania jest poznanie sytuacji na rynku programów lojalnościowych, poznanie doświadczeń i ...
-
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
... m.kw., natomiast hipermarketu – powyżej. Ponadto, supermarkety, do których zaliczana jest np. Biedronka, Lidl, Netto oraz Piotr i Paweł, nastawione są głównie na sprzedaż żywności ... i wyniósł 25%. To największa różnica pomiędzy hipermarketami i supermarketami. Jak wynika z badania, klienci cenią osobistą obsługę. Pracownicy hipermarketów mają więc ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... , zadowolony z zakupów klient, to najskuteczniejszy rzecznik marki. [...]” – komentuje wyniki badania Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce. Po mleko ... Ulubionym miejscem zakupów (15% wskazań) w opinii większości badanych jest Biedronka. Jednak w kategorii „Mój Sklep Spożywczy” najlepiej ocenioną siecią ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... : „W Sejmie wrzawa jak w Lidlu jak rzucili patroszone bez łbów karpie.” Biedronka w okresie przedświątecznym postawiła na promocje wymarzonego prezentu dla dzieci, czyli ... wzmianek). Media informowały wtedy, że, jak wynika ze świątecznego badania Koszyk cen dlahandlu.pl, przeprowadzonego w 9 sieciach hipermarketów i dyskontów w 8 miastach w Polsce ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... sieci detalicznych obejmuje już trzecią część rynku. Biedronka, umacniająca się na pozycji lidera detalicznego handlu spożywczego jest bliska opanowania 10% rynku. Przeprowadzone w 2011 roku przez PMR Research badania potwierdzają popularność kluczowych sieci. Liderem zestawienia jest Biedronka, do której najczęściej wybiera się na zakupy ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... Mistrzostw. Jaki jest zatem klucz do sukcesu? Zarówno Tyskie, jak i Biedronka w reklamach prezentują stadiony piłkarskie oraz osobistości związane ze światem futbolu. Z ... próbie reprezentatywnej Polaków w wieku 15-50 lat z wykorzystaniem techniki CAWI. Schemat badania zakłada przeprowadzenie do dnia 21 maja 5 pomiarów w odstępach dwutygodniowych, zaś ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... sporo straciły w wyścigu o mobilnego konsumenta. Na przykład, w styczniu 2017 r. aplikacja Twoja Biedronka odnotowała ok. 2,7 mln wywołań aplikacji na pierwszy ekran. Teraz, z liczbą 467 tys. jest daleko w tyle”. Jak wynika z badania, w grudniu 2017 r. najczęściej uruchamianą aplikacją sieci handlowej, po aplikacji drogerii Rossmann, była ...
-
Które formy promocji zyskały, a które straciły?
... – komentuje dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia Wyniki tegorocznego badania pokazują, że wzrasta odsetek osób z negatywnymi opiniami na temat promocji. Z ... jest Gang Słodziaków sieci Biedronka. Skąd taki sukces akcji? Czynników sukcesu promocji kolekcjonerskiej Biedronki jest kilka: po pierwsze „siła rażenia” samej sieci Biedronka. Jest to ...
-
Jak ewoluują nawyki żywieniowe?
... Czy wykazujemy się dbałością o prawidłowe nawyki żywieniowe? Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie sieci Biedronka „Zwyczaje żywieniowe w Polsce. Co się zmieniło przez ... niezmiennie króluje pizza, zaraz przed kebabem. Jak wynika z badania IPSOS dla sieci Biedronka Polacy przygotowują dania tradycyjnej kuchni w nowy sposób, są ...
-
Czy programy lojalnościowe spełniają swoją rolę?
... przyrost może być zasługą m.in. pojawienia się nowej aplikacji należącej do sieci dyskontów „Biedronka”, która przyciągnęła kilka milionów użytkowników ze wszystkich grup wiekowych. Mówiąc o ... lojalnościowych (struktura próby zgodna ze strukturą uczestników programów ustaloną w pierwszym etapie badania); pogłębione wywiady telefoniczne (TDI), N=10 – ...
-
Programy lojalnościowe - tak czy nie?
... % Lidl Plus i 79% Klubu Rossmann, ale tylko połowa uczestników programu Moja Biedronka. Jednocześnie aplikacja ma największą bezwzględną liczbę użytkowników, a uczestnicy ... czy efektywniejsze sposoby zaangażowania ich użytkowników. Informacja o metodologii badania: Badanie Monitor Programów Lojalnościowych 2023 zostało zrealizowane w sierpniu 2023 ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
... wynikach badania Detal Spożywczy w Polsce 2010. Zwycięzcą rankingu zostało Tesco, z wynikiem 82,52 punktu. Tesco wyprzedziło o 0,19 punktu Jeronimo Martins (Biedronka). Tesco okazało się lepsze od Biedronki w takich kategoriach, jak: oferta towarowa, lokalizacja punktów handlowych, jakość obsługi klientów czy nowoczesność i atrakcyjność. Biedronka ...
-
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów
... Martins w Portugalii. Firma ta znana jest w Polsce z prowadzenia sieci sklepów Biedronka. Nowa strategia marki w Jeronimo Martins polega na otwieraniu poradni medycznych ... także oferta klinik. W Walk'In Clinics konsumenci będą mogli przeprowadzić podstawowe badania medyczne. Strategia marki Walk'In Clinics, zakłada również możliwość odwiedzenia ...