-
Regionalne rynki biurowe wyhamowały w 2020 roku
... modelu pracy zyskaliśmy pewność, że biura pozostaną niezbędnym elementem dla funkcjonowania firm. Po wielu miesiącach pracy zdalnej, utrzymanie maksymalnej wydajności jest wyzwaniem. Potrzebujemy ciągłej wymiany informacji z innymi ludźmi, codziennej ludzkiej interakcji oraz miejsca profesjonalnie przystosowanego do pracy. Dlatego biuro zawsze ...
-
Biurowce magnesem w rekrutacji do sektora BPO/SSC
... ale też pozyskać nowych specjalistów, pracodawcy muszą zadbać nie tylko o odpowiednie wynagrodzenia, ale również miejsca i warunki pracy. Jednym z elementów employer brandingu, wspierającego rekrutację jest odpowiednie biuro, dlatego organizacje tego typu na swoje siedziby wybierają budynki nowoczesne i spełniające wymogi środowiskowe. W procesach ...
-
Biurowiec Alchemia w Gdańsku
... dalszej części budynku bramkami ochronnymi, tj. tripodami. Relaks po pracy Na parterze w główniej części budynku planuje się trzy baseny - pływacki o wymiarach ... i wellness parter to także: kawiarnie, restauracje, powierzchnie handlowe np. oddziały bankowe, biuro podróży i tym podobne. Na pierwszym poziomie idealnie odnajdą się pomieszczenia ...
-
Rozbudowa Wilanów Office Park
... dodatkowo o ponad 10 tys. m2 za sprawą budynku B3. Obecnie trwają prace wykończeniowe wewnątrz, a także wokół biurowca. W B3, obok miejsca pracy dla ponad 1000 osób, przewidziano zaplecze usługowe o powierzchni 500 m2, dostępne zarówno dla przyszłych pracowników obiektu, jak i dla wszystkich gości ...
-
Wynajem biura: czy Facility Management ma sens?
... biuro firmy powinny wziąć pod uwagę efektywność i komfort swoich pracowników na równi z czynnikami ekonomicznymi. ... , w tym modele energetyczne uwzględniające między innymi specyfikę powierzchni, lokalizację biura, czy charakterystykę pracy najemców. Znając wszystkie te dane i regulując odpowiednio systemy budynku można uzyskać wymierny efekt ...
-
Ile kosztuje wynajem biura w Warszawie?
... że obliczając powierzchnię biura potrzebną do pracy, czyli np. gabinety, sale ... Biuro Na Miarę zwraca uwagę na branże biur all-inclusive (biur serwisowanych), która w ostatnich kwartałach dynamicznie się rozwija, a najlepsze lokalizacje i centra biznesowe wypełniają się po brzegi. W tego typu powierzchniach cena biura liczy się od stanowiska pracy ...
-
Najnowsze technologie zadomawiają się w biurach
... oświetlenia – jego moc i kolor. Oprócz tego firmy mogą udostępniać możliwość decyzji o swoim stanowisku pracy, np. część osób lubi przez jakiś czas pracować na stojąco, co ... lub usług – mówi Mikołaj Sznajder, dyrektor działu powierzchni biurowych w CBRE. Dobre biuro to elastyczne biuro Do 86% z 91% w roku ubiegłym spadła liczba firm dla których koszt ...
-
Usługi dla biznesu generują popyt na biurowce Wrocławia
... , który stanie się siedzibą firmy informatycznej GlobalLogic S.A. i zarazem miejscem pracy około 1000 osób. Łączne zasoby biurowe Wrocławia, jak oblicza Walter Herz, to ... świadomi, że „home office” nie jest w stanie w pełni zastąpić efektywnej pracy w biurze, gwarantującej rozwój biznesu – przyznaje Martyna Markiewicz, Senior Leading Negotiator w ...
-
Biurowce muszą się zmieniać: pora na zielone dachy, tarasy i panele słoneczne
... biurowców prawdopodobnie nie odpowiada w wystarczający sposób na oczekiwania swoich najemców, a te cały czas rosną. Pandemia zweryfikowała nasz stosunek do miejsca pracy, zrodziła większą potrzebę kontaktu z przyrodą i złapania zdrowej równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Ponadto, czas lockdownu skierował uwagę wielu osób w kierunku ...
-
Choroby wywołane pracą biurową
... wzięte. Problem dostrzegła także Komisja Europejska, która miesiąc temu nakazała krajom członkowskim przygotowanie strategii ograniczenia liczby chorób zawodowych i wypadków przy pracy. Tymczasem statystyki pokazują, że coraz mniejszym problemem są schorzenia związane z pracą w przemyśle ciężkim, rośnie za to zagrożenie chorobami wywołanymi pracą ...
-
Biurowiec Cross Point Łódź
... środowisko pracy. Najemcy, w zależności od indywidualnych potrzeb mogą oczekiwać klasycznego układu open space, typowej aranżacji z wydzielonymi mniejszymi pokojami/gabinetami czy też połączenia obu systemów. Cross Point oferuje na jednym poziomie powierzchnię biurową wynoszącą około 1500 mkw. Latem 2009 r. zostało udostępnione biuro pokazowe ...
-
Biurowiec Green Corner w Warszawie
... parametrach technicznych, jak i bezpiecznych dla środowiska. Biurowce wyróżnione certyfikatem LEED promują komfortowe warunki pracy, przy jednoczesnym mniejszym zużyciu energii oraz zmniejszonym wpływie na środowisko naturalne. Kryteriami LEED ... został zaprojektowany przez zespół architektów pod kierownictwem Michała Nocunia z firmy MW Projekt Biuro ...
-
Silesia Business Park w Katowicach
... , która połączy rozwiązania opłacalne dla najemcy z komfortowymi warunkami do pracy. Innowacyjne, zielone technologie zastosowane w budynkach nie tylko ograniczą ich ... wartością budynków w Skanska Property Poland. Projekt architektoniczny Silesia Business Park przygotowało biuro Medusa Group. Generalnym wykonawcą jest Skanska S.A., podczas gdy Skanska ...
-
Office Manager, kierownik biura
... . Czym się zajmuje Office Manager, kierownik biura (Zakres obowiązków): motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie ...
Tematy: Office Manager, kierownik biura -
Upadłość konsumencka coraz popularniejsza
... prywatnych. Eksperci Grupy BIK, w której skład wchodzi Biuro Informacji Kredytowej i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor postanowili przyjrzeć się osobom ogłaszających bankructwo. ... się osoba, której podeszły wiek i stan zdrowia uniemożliwia podjęcia jakiejkolwiek pracy zarobkowej, zaś wysokość emerytury otrzymywanej po zajęciu komorniczym nie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 50/2015
... zwiększyć dzięki tzw. agregacji pasma – mówi newsrm.tv Konrad Mróz, biuro prasowe T-mobile Polska. Według Andrzeja Rzońcy, członka RPP obecnie ... . wzrosło o 2,1 proc. do 876.398,3 mln zł. Według Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (MRPiPS) stopa bezrobocia rejestrowanego wyniosła w listopadzie 9,7%, wzrosła o 0,1 pkt proc. m/m. Wskaźnik ...
-
Czy liczą się już tylko szklane biurowce?
... środowisku. A także zielone strefy przeznaczone do relaksu, kreatywne środowisko pracy, dzięki przestrzeniom co-workingowym, bezpośredni dostęp do różnych usług, czy ... które poszukują na rynku najbardziej ekonomicznych rozwiązań. Nie zawsze starsze biuro jest tańsze Stawki czynszowe w ponad dziesięcioletnich budynkach w porównaniu z nowymi mogą być ...
-
Prawa konsumenta nie mają urlopu. Co warto wiedzieć przed wakacjami?
... jakie prawa konsumenta ci przyslugują. Pamiętaj: Sprawdź biuro podróży Wejdź na: www.turystyka.gov.pl i sprawdź biuro podróży, z którym chcesz wyjechać na wakacje. ... uprawiania aktywnej turystyki oraz niektórych dyscyplin sportowych - Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy Na jakich zasadach mogę biwakować w lesie? Co zrobić ...
-
Przeprowadzka do nowego biura: 5 zadań office managera
... powierzchni biurowej, poprzez negocjacje umowy, ustalenie planów powierzchni, projektowanie środowiska pracy, aż po fizyczną przeprowadzkę. Jak widać, cały proces jest dość ... Biurowych, BNP Paribas Real Estate Poland. 2. Sprawdź, w jakim stanie należy zostawić biuro Znalezienie firmy przeprowadzkowej, która przewiezie kartony i meble, na ogół nie ...
-
Nowe technologie w biurze. Czy oczekiwania pokrywają się z realiami?
... BREEAM oraz LEED. W części poświęconej użytkownikom zebrano informacje o najczęściej wykorzystywanych przez nich aplikacjach oraz oczekiwaniach odnośnie nowoczesnych rozwiązań w miejscu pracy. TOP3 pożądanych aplikacji biurowych Pracownicy, którzy na co dzień korzystają z nowych technologii biurowych, zapytani o te najbardziej pożądane, na ...
-
Rynek biurowy Wrocławia nie wypada z czołówki
... powierzchni flexi. Międzynarodowi operatorzy elastycznych biur zwiększają w mieście swój potencjał. W drugim kwartale br. m.in. Spaces, coworkingowy dostawca kreatywnej przestrzeni do pracy wynajął w wielofunkcyjnym centrum Wroclavia 2,7 tys. mkw. powierzchni biurowej.
-
Biurowiec za biurowcem. 19 nowych budynków w Warszawie
... . w katowickim Face II Face. - Warszawa nie zamierza oddawać palmy pierwszeństwa. W tym roku zdeklasuje inne regiony pod względem nowopowstałej przestrzeni do pracy. To otwarcia, na które długo i niecierpliwie czekało wielu najemców, którzy zderzali się ze znaczącą luką podażową, szczególnie w centrum stolicy. Jednocześnie ...
-
Biurowce: w regionach ciągle sporo pustostanów
... nie tylko od aktywności najemców i zgłaszanego zapotrzebowania na biura, lecz także od dostępności i cen materiałów budowlanych oraz sytuacji na rynku pracy (niedobory siły roboczej oraz jej wysoki koszt). W kolejnych miesiącach możemy się spodziewać dalszego zmniejszania się wolumenu powierzchni biurowej będącej w budowie ...
-
Dolny Śląsk potrzebuje menedżerów
... biuro w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy mierzony dwucyfrowym wzrostem zatrudnienia w 2014 r. oraz zapotrzebowanie dolnośląskiego rynku pracy spowodowały, że firma zdecydowała się ulokować swoje kolejne biuro ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2015
... firmy. Firmy, którym zależy na poczuciu niezależności, które planują urządzić biuro w oryginalny sposób poszukują raczej powierzchni w mniejszych budynkach. Wnętrza ... Mniejsze budynki zapewniają do tego lepsze warunki i często bardziej atrakcyjne środowisko pracy niż duże. Do szklanych kompleksów biurowych, które wyrastają na ulicach dużych miast ...
-
Usługi dla biznesu chcą nowoczesnych biur
... konkurencyjnej w procesie rekrutacji. 87% respondentów jest zdania, że nowoczesna przestrzeń zaprojektowana tak, aby sprzyjała efektywności pracy, może przekonać pracownika o wyborze pracodawcy, który takie biuro oferuje”, wyjaśnia Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy w JLL. Najważniejsze - lokalizacja ...
-
Biurowiec Bobrowiecka 8 - kolejna odsłona Spectra Art Space
... inwestycji Bobrowiecka 6. Zadaniem sztuki obecnej we wnętrzach nowego biurowca jest wspieranie kultury organizacji naszych najemców, a także wpływanie na wysoki komfort pracy ich pracowników, ich rozwój i kreatywność. To zupełnie nowatorskie podejście do realizacji inwestycji biurowych na stołecznym rynku nieruchomości - mówi Dariusz Sokołowski ...
-
Coworking i inne biurowe trendy w stolicy
... zadania. Tylko wówczas ludzie będą się dobrze czuli w swoim środowisku pracy - mówi Karolina Dudek, Workplace Strategy Manager, Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych, ... to stoi w konflikcie z wysokimi oczekiwaniami ich pracowników w zakresie komfortu środowiska pracy - dodaje Małgorzata Fibakiewicz, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych, BNP ...
-
Elastyczne powierzchnie biurowe, czyli o flex dominacji Warszawy
... 2020 r., a niedługo będziemy świadkami kolejnych transakcji. Wysoka aktywność jest rezultatem dużej różnorodności najemców działających na stołecznym rynku. Elastycznej przestrzeni do pracy poszukują już nie tylko start-upy i małe czy średnie przedsiębiorstwa, ale także duże międzynarodowe korporacje. Ta ostatnia grupa zazwyczaj decyduje się ...
-
Jak będzie rozwijać się rynek biurowy w Warszawie?
... najem powierzchni w lokalizacji oferującej coś więcej niż dogodny dojazd do pracy i atrakcyjne wnętrze. Dlatego coraz częściej rezygnują z lokalizacji typowo biurowych na rzecz ... na fali, co determinowane jest przez zmieniający się rynek pracy i młode pokolenia pracowników. Biuro, zarówno jego aranżacja jak i lokalizacja nabierają jeszcze większego ...
-
Jak pandemia wpływa na warszawskie biurowce?
... . Staną się przede wszystkim miejscem kreatywnej współpracy i spotkań ze współpracownikami, których wg badania Colliers najbardziej brakuje ludziom podczas pracy zdalnej. Relacje tworzone w pracy - przy kawie, podczas nieformalnych spotkań czy w innych sytuacjach społecznych - nie satysfakcjonują nas przy użyciu komunikatorów internetowych. Dlatego ...
-
Biura: pracownicy wracają, inflacja przeszkadza
... zastąpią rozmowy w cztery oczy, swobodnego przekazywania myśli czy utrzymania relacji mentorskiej. Biuro nadal będzie stanowić fundament w relacji między pracownikami, a jego aranżacja ma przypominać warunki domowe z uwzględnieniem mniejszych pokoi do pracy cichej czy stref przeznaczonych na zrelaksowanie się czy integrację. Przez ostatnie lata ...
-
2 trendy na rynku biurowym: minimalizm albo przepych funkcji
... wzajemne powiązania między działami. Tematyka związana z nowym profilem funkcjonalnym miejsc pracy, zmianą narracji – projektowaniem powierzchni pod aktywnych pracowników biurowych oraz główne kierunki w aranżacji biur opisywaliśmy niedawno w raporcie „25 trendów, które zmienią biuro w 2025 roku”. W sferze planowania biur do głosu zaczyna dochodzić ...
-
Sztuczna inteligencja w księgowości: Rewolucja w dekretowaniu dokumentów
... zespołowi skupienie się na bardziej wymagających zadaniach, które wymagają specjalistycznej wiedzy, co w efekcie zwiększa ogólną efektywność i wartość pracy całej firmy. Od tradycji do AI Dotychczas biuro Marty korzystało z zaawansowanego, lecz tradycyjnego systemu księgowego, który opierał się na ręcznym wprowadzaniu danych i oferował jedynie ...
-
Enterprise Park w Krakowie
... przyszłych użytkowników Enterprise Park do częstego korzystania z możliwości docierania do pracy rowerem. Inne udogodnienia na terenie Enterprise Park otwarta została restauracja ... , hotele Autorzy projektu Autorem projektu Enterprise Park jest krakowskie Biuro Architektoniczne DDJM, które w ciągu 20 lat swojej działalności zrealizowało ponad 220 ...