-
Amber Energia Centrum Usług dołącza do ŁSSE
... świadczyć będzie usługi dla z firm z grupy, takie jak: obsługa kadrowo – księgowa, biuro obsługi klienta, zarządzanie bazami danych oraz zarządzanie systemami i infrastrukturą IT. W ... mld zł, dzięki którym przedsiębiorcy utworzyli blisko 26 tysięcy miejsc pracy. W 2013 roku w ŁSSE wydano dotąd 6 zezwoleń. Zadeklarowane inwestycje wyniosą łącznie 228 ...
-
Wynajem biura: renegocjacja umowy czy zmiana lokalizacji?
... w obecnym biurze, a co chcemy zmienić? Czy nasze biuro spełnia wytyczne korporacyjne np. dotyczące komfortu pracy? Gdzie i jakie biura zajmują nasi konkurenci? Jak wpływa ... Czy są konieczne jakiekolwiek zmiany? Wielu najemców przeprowadza także diagnozę środowiska pracy w swoim biurze zarówno pod kątem praktycznym, jak i technicznym. Rozważając ...
-
Wynajem biura czy raczej coworking?
... z nich jest wynajem eleganckiego mieszkania w apartamentowcu, które można zaadaptować na biuro, drugą jest wynajem willi. To rozwiązanie szczególnie odpowiada mniejszym ... potrzeb danej firmy. W kupie raźniej Coworking to generalnie idea „wspólnej pracy”, „dzielenia biura”. Freelancerzy, start-upy oraz mikroprzedsiębiorcy wybierają biura coworkingowe ...
-
19. edycja albumu "Biurowce w Polsce"
... recepcja, dlaczego powinna być dobrze zaaranżowana, jakich błędów unikać przy wynajmowaniu biura, czym najchętniej dojeżdżamy do pracy, a dr Partycja Rudnicka, psycholog pracy i organizacji przekonuje, że relaks w pracy wcale nas nie rozleniwia… Gorąco zachęcamy do lektury! Bezpłatny egzemplarz można zamówić na: lub mkulinska@nowyadres ...
-
Usługi dla biznesu, czyli co nakręca rynek biurowy
... zatrudnienie w branży wzrosło o 32 tys. osób, tj. o 15 proc. Aż ¾ nowych miejsc pracy wygenerowały centra zagraniczne, które skupiają 198 tys. osób. W sektorze obecnie ... do 10 tys. osób. Miejsca pracy w tym segmencie rynku generowane są aż w 39 lokalizacjach w Polsce. Najwięcej nowych miejsc pracy powstało w badanym okresie w Warszawie (5,9 tys.), we ...
-
Kiedy i jak wyprowadzić się z biura coworkingowego?
... to wówczas bardziej opłacalne staje się wynajęcie własnej powierzchni biurowej. - Z założenia biuro coworkingowe nie jest powierzchnią docelową. I raczej żaden założyciel firmy nie oczekuje, ... na własny użytek i znajdujące się bezpośrednio przy stanowiskach pracy. A więc, decyzja o przeprowadzce z biura coworkingowego została podjęta. I co ...
-
Administracja publiczna chce nowych biur
... pokrywania kosztów przez państwo. Dla drugich przeprowadzka do nowoczesnych, funkcjonalnych biurowców oznacza oszczędności i znacznie lepsze warunki pracy od tych, które zapewniały przestarzałe gmachy. Biuro dla urzędnika Współczesne biura powinny być nowoczesne, wygodne, efektywne i przyjazne swoim użytkownikom. Niestety praktyka pokazuje, że ...
-
Czy krakowski rynek biurowy zwolni?
... niż inne sektory usługowe, branża usług dla biznesu. - Silne upowszechnianie pracy zdalnej wywrze niestety prawdopodobnie w dłuższej perspektywie, nie tylko w Krakowie, negatywny ... , których podłożem będzie rewizja strategii firm, dotycząca organizacji pracy i realnego zapotrzebowania na powierzchnię biurową – prognozuje Emilia Kalińska. Poszukiwanie ...
-
Powierzchnie biurowe: pandemia przyniosła 4 trendy
... przemyśleć swoją strategię rozwoju i zadecydować czy chcą wynająć jedno duże biuro czy skorzystać z kilku mniejszych. W drugiej części roku spodziewamy się ograniczenia nowej ... znaczenie ma również kwestia związana z cyrkulacją powietrza, a także bezpieczeństwem i higieną pracy. Przed nami czas dużej ostrożności, jednak nowa sytuacja, a przede ...
-
Biurowce w Łodzi: za nami paradoksalny rok, co potem?
... – szanse i zagrożenia dla biurowców Przejście dużego odsetka firm na model pracy hybrydowej lub całkowitej pracy zdalnej powoduje, że znaczna część powierzchni biurowej jest ... przeprowadzonej przez firmy, które będą musiały podjąć decyzję, jaki model pracy będzie dla nich najbardziej korzystny po zakończeniu pandemii – zaznacza Andrzej Szczepanik ...
-
Biurowce w Trójmieście na fali wznoszącej. Podaż imponuje
... ważnym aspektem staje się również wysoka jakość budynków i samej powierzchni biurowej, które mają przyciągać pracowników i zapewnić im zdrowe i komfortowe środowisko pracy — mówi Błażej Kucharski. Jedną z potrzeb pracowników jest odpowiednia lokalizacja biura, która zapewnia bliskość punktów usługowych czy miejsc pozwalających na odpoczynek ...
-
Biurowce w Warszawie powiększyły się o zaledwie 11 tys. m kw.
... tym Amazona, Apple’a, Mety, a nawet Zooma. Wielu przedsiębiorców uznaje, że powrót do pracy stacjonarnej polepszy wyniki firmy. Jednak entuzjazm pracowników do powrotu ... domagają się wiecznego home office, doceniają też wartość pracy z biura. Pragną jednak mieć autonomię w wyborze miejsca do pracy, które jest dla nich najlepsze oraz pozwala na ...
-
Synergy Business Park we Wrocławiu
... infrastruktura i dogodny dostęp do środków komunikacji miejskiej mają zapewniać przyszłym najemcom i ich gościom możliwość wygodnego i szybkiego dojazdu zarówno do miejsca pracy, jak i centrum miasta. Kompleks Synergy Business Park stanowi kontynuację wprowadzonego przez Ghelamco na polski rynek modelu nowoczesnych parków biznesowych, których ...
-
Skanska buduje nowy biurowiec w Krakowie
... szybki dojazd do Dworca Kraków Główny czy Rynku Głównego. Optymalne środowisko pracy, potwierdzone precertyfikacją LEED na poziomie Gold, a także elegancka architektura w ... wpływ na środowisko naturalne. Autorem projektu Axis jest Artur Jasiński i Wspólnicy Biuro Architektoniczne Sp. z o.o. Generalnym wykonawcą jest firma Skanska S.A. Za ...
-
Kto i gdzie wynajmował biura w 2015 roku?
... zapewnić swoim pracownikom biuro w świetnej lokalizacji, z dobrym dostępem do transportu publicznego oraz szeregiem udogodnień w sąsiedztwie. Nowocześnie urządzone przestrzenie biurowe, komfortowe miejsce pracy dostosowane do konkretnych potrzeb pracowników, parking dla rowerów, przestronna kuchnia, kreatywne przestrzenie to pracy zespołowej – to ...
-
Rynek biurowy w Poznaniu coraz atrakcyjniejszy
... outsourcingu w naszym kraju to efekt utrzymujących się niskich kosztów pracy w porównaniu z krajami Europy Zachodniej oraz dostępu do szerokiej ... w Warszawie planuje zatrudnić dodatkowo ponad tysiąc osób. Znaczną część z ponad tysiąca nowych miejsc pracy stanowić mają stanowiska wymagające wysokich kwalifikacji, między innymi w obszarach IT, ...
-
Powierzchnie elastyczne rosną w siłę
... 18,6 tys. stanowisk pracy do wynajęcia, a łączne zasoby powierzchni coworkingowych mają urosnąć blisko dwukrotnie - czytamy w opracowanym ... trend jest mocno związany ze zmianami, jakie dokonują się geopolitycznie, jak i na rynku pracy. Zasoby świetnie wyszkolonych i zdolnych polskich profesjonalistów przyciągają inwestorów, zaś firmy już obecne na ...
-
Biurowce w obliczu koronawirusa. Elastyczne powierzchnie na wygranej pozycji?
... mogli zaobserwować większy udział renegocjacji umów. Moim zdaniem również mobilizacja firm do pracy zdalnej może mieć przełożenie na liczbę wynajmowanych metrów w przyszłości – mówi Paweł ... miejsca pracy. Powierzchnie elastyczne gwarantują nam to, że w szybki sposób można mieć do nich dostęp nawet w sytuacji, gdy tradycyjne firmowe biuro jest już ...
-
Home office i popyt na biurowce. W Warszawie to się nie wyklucza
... końcówkę, zdominowały zmiany. Firmy tymczasowo przeniosły swoją działalność online i wdrożyły model pracy zdalnej na niespotykaną wcześniej skalę. Dostosowanie się do nowej ... , ale także potężny impuls do transformacji technologicznej i optymalizacji modelu pracy - mówi Mateusz Polkowski, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa, JLL. I wprawdzie ...
-
Kameralne biurowce w Warszawie. Co oferują?
... firm optymalne rozwiązanie, tak ze względu na zmianę charakteru pracy zespołów, jak i optymalizację kosztów wynajmu w sytuacji spowolnienia gospodarczego, z którym ... centralnym punkcie kameralna recepcja tworzą w nim przyjemne i nowoczesne środowisko pracy. Nowoczesny budynek biurowo-handlowy Nowy Świat 2.0 uzupełnia natomiast kompleks CBF Nowy ...
-
Biurowce: skromna oferta Warszawy, wybór w mniejszych miastach
... stawek czynszowych. Coraz wyższe ceny mediów, odbioru odpadów, czy koszty pracy już teraz odbijają się na wysokości opłat eksploatacyjnych. W części budynków ... finansowego. W miastach regionalnych z kolei najwyższymi potrzebami, jeśli chodzi o przestrzeń do pracy wykazywali w ostatnim czasie najemcy z sektora technologicznego i usług dla biznesu. Na ...
-
Rachunki domowe, czyli dbamy o terminowość (niektórych) płatności
... bardziej rzetelnie płacą rachunki za telefon, kablówkę i internet – wynika z danych ERIF Biuro Informacji Gospodarczej. Według danych po I półroczu 2022 r. tzw. wpisy negatywne do ... nabrał szczególnego znaczenia dla osób, które przeszły na tryb zdalny pracy. Polacy zamknięci w domach intensywniej korzystali też z różnego rodzaju platform z filmami. W ...
-
Warszawski rynek biurowy musi się przygotować na trudniejsze czasy
... Biuro z myślą o pracownikach W minionym kwartale obserwowaliśmy umacnianie się trendu, w którym pracodawcy na różne sposoby starają się zachęcić pracowników do częstszej pracy z ... czasów, w których żyjemy. Wiedzą, że atrakcyjne, dobrze zlokalizowane i przemyślane miejsce do pracy może być ważnym argumentem w przyciąganiu pracowników. Dlatego coraz ...
-
Rynek biurowy w Warszawie I kw. 2024. Zmniejsza się dostępność nowej powierzchni
... utrzymania ze względu na wysokość stóp procentowych oraz utrwalony w czasie pandemii model pracy hybrydowej. Niski poziom podaży przekłada się tym samym na wzrost długości ... także optymalizacja wynajmowanej powierzchni przez wiele firm, które przyjęły hybrydowy model pracy. Jak wskazują eksperci BNP Paribas Real Estate Poland, można zaobserwować, ...
-
W INVEST-PARK stanie nowy biurowiec
... ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji oraz dostęp światła dziennego. Nowoczesna architektura sprawi, że obiekt stanie się wizytówką strefy. – Po kilkunastu latach pracy Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, dzięki której powstało kilkadziesiąt zakładów produkcyjnych, przyszedł czas na budowę nowoczesnego budynku, który umożliwi również ...
-
Crown Square: nowy biurowiec klasy A na Woli
... m3 betonu i zainstalował ponad 15 km rur. Jak każdy biurowiec klasy A, Crown Square posiada szereg rozwiązań, które wpływają na jakość pracy. Zainstalowano około 8 300 m2 kanałów wentylacyjnych, które pozwalają na uruchomienie systemu klimatyzacji, ogrzewania i nawilżania biur. Uwagę zwraca także wygląd zewnętrzny ...
-
Mokotów Nova - nowy biurowiec w Warszawie
... . Inwestycja stanowi kontynuację wprowadzonego przez Ghelamco na polski rynek modelu nowoczesnych parków biznesowych, których koncepcja ma gwarantować przyszłym najemcom komfort pracy w środowisku przyjaznym biznesowi. Mokotów Nova to kolejny projekt biurowy belgijskiego dewelopera w tej części Warszawy. Do tej pory firma zrealizowała na ...
-
Biura w Poznaniu - Skalar Office Center
... związanych z windykacją należności. Przeprowadzkę do Skalar Office Center planuje też biuro sprzedaży PBG Dom. Jak zapewnia inwestor, Skalar Office Center jest w ... z dziedziny klimatyzacji oraz regulacji wilgotności powietrza. Gwarantem dogodnej przestrzeni pracy mają być pomieszczenia o wysokości 3 metrów oraz podwieszane sufity i podnoszone ...
-
Brak historii kredytowej utrudni zaciągnięcie kredytu
... aby mieć pozytywną historię kredytową. Będzie im to potrzebne, kiedy pójdą do pracy i zechcą zaciągnąć większy kredyt, na przykład na mieszkanie lub samochód. ... minut nie jest możliwe bez informacji o pozytywnej historii kredytowej klienta, które posiada Biuro Informacji Kredytowej – wyjaśnia Mariusz Wyżycki. Dane przekazywane są do BIK w dwóch ...
-
Wrocław zyska kolejny zielony biurowiec
... rozwiązaniom chcemy zaoferować wrocławskim firmom najwyższej jakości powierzchnię biurową, która podobnie jak w kompleksie Green Towers, zapewni im wysoki komfort pracy oraz przyniesie oszczędności wynikające z niższych opłat eksploatacyjnych” – powiedział Marcin Łapiński, dyrektor regionalny w Skanska Property Poland. „Wiemy, że zabudowa okolic ...
-
Międzynarodowe Targi "Office Fair" 2012
... , najnowszą technologią biurową, biurowym designem oraz światowymi trendami w organizacji pracy firmy. Targi odbędą się 21-22 listopada 2012 w Warszawie. Patronem ... konferencji, paneli dyskusyjnych oraz warsztatów w ramach odbywającej się konferencji Nowoczesne Biuro. Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszym zarejestrowaniu się na stronie ...
Tematy: -
Skanska buduje Biurowiec Dominikański
... i nawilżania powietrza, energooszczędne oświetlenie, użycie materiałów z recyklingu czy wodooszczędną armaturę. Systemy zastosowane przez dewelopera zapewnią wysoki komfort pracy użytkowników Dominikańskiego, pozytywnie wpływając na ich samopoczucie i efektywność. Dla najemców zaplanowano około 370 miejsc parkingowych, a dodatkowo przewidziano ...
-
Biura nieruchomości bez klientów
... znajomości biur nieruchomości lub pośredników, którym ci powierzyliby znalezienie dla siebie oferty i poprowadzenie spraw związanych z bezpiecznym przeprowadzeniem transakcji. Takie zaufane biuro lub pośrednika zna zaledwie jeden na dziesięciu klientów. Aż dziewięciu na dziesięć nie wiedziałoby, z czyich usług skorzystać. Trudność ze znalezieniem ...
-
Globe Trade Centre buduje kolejny biurowiec w Krakowie
... biurowej na siedmiu kondygnacjach, zapewniając swoim użytkownikom najwyższy komfort i wygodę pracy. Duża powierzchni oferowanych biur pozwala na dowolną aranżacji przestrzeni zgodnie z ... przyjazny dla środowiska. Biurowiec został zaprojektowany przez znane krakowskie biuro architektoniczne DDJM, natomiast wykonanie zlecono wiodącej firmie budowlanej ...
-
Rejestr dłużników: sprawdź, jak z niego zniknąć!
... od dnia: złożenia wniosku przez podmiot, którego dotyczy zobowiązanie, od dnia wywiązania się z zobowiązania z własnej inicjatywy. Następnie w terminie kolejnych 7 dni biuro usuwa informacje, których dotyczył wniosek. Sprzedaż wierzytelności Jeżeli wierzyciel zdecyduje się zbyć wierzytelność i złoży taką informację w BIG, to w terminie 14 ...