-
Dzielna 60: kompleks biurowy na finiszu
... powierzchnie biurowe, ale również sprzyjające integracji i wypoczynkowi w czasie wolnym od pracy. W efekcie robót modernizacyjnych nowy look zyskały nie tylko budynki. Chcieliśmy ... powierzchni biurowej oraz 200 miejsc parkingowych. Można tu wynająć zarówno biuro o powierzchni 60 mkw., jak również ulokowane na poszczególnych kondygnacjach moduły o ...
-
Rezygnacja z kasy fiskalnej w biurze rachunkowym możliwa
... 28.09.2015 r. nr ITPP1/4512-701/15/AJ. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Wnioskodawca prowadzi biuro rachunkowe od marca 2003 r. Oferowane przez niego usługi polegają ... wnioskodawca chciałby zaprzestać używania tego urządzenia i w związku z zakończeniem pracy kasy w trybie fiskalnym dokona odczytu pamięci urządzenia. Zadał pytanie, czy ...
-
OFF Piotrkowska z nowym biurowcem
... . Dla pięciu kondygnacji biurowych przewidziano 12 wariantów aranżacji – tak, aby przyszli lokatorzy z branży TECH mogli optymalnie dostosować przestrzeń do charakteru pracy i struktury swojej kadry. W zależności od zastosowanego wariantu, w obrębie jednej kondygnacji może swobodnie pracować od 45 do 100 osób (układ call-center ...
-
Usługi turystyki i VAT marża: strony transakcji muszą być znane
... w zakresie realizacji podróży uznawane są za pojedynczą usługę świadczoną przez biuro podróży na rzecz turysty. Pojęcie „pojedynczej usługi” w rozumieniu tego ... są to, podobnie jak inne usługi, wszelkie wymienne, zbywalne czynności, będące wynikiem pracy, związane bezpośrednio lub pośrednio z zaspokajaniem potrzeb przed i w czasie podróży oraz ...
-
Modernizacja biurowca - 4 strategie na przyszłość
... aktualnych i przyszłych potrzeb pracowników, uwzględniających również rozwój firmy. Biuro jest istotnym elementem wizerunku firmy mającym m.in. wpływ na osiągane wyniki. Wybór lokalizacji biura i jego aranżacja mogą zachęcić potencjalnych pracowników do podjęcia decyzji o pracy w danej firmie. Na przyszłość Z punktu widzenia polskiego rynku ...
-
Rynek biurowy Krakowa regionalnym liderem
... powierzchni w przestrzeniach coworkingowych, doradzając w 2018 roku w transakcjach na ponad 400 stanowisk pracy. — Duża liczba operatorów oferujących biura serwisowane oraz zmieniające się potrzeby ... . Jest to doskonała alternatywa dla firm czekających na swoje docelowe biuro oraz klientów, którym na początkowym etapie rozwoju trudno jest oszacować ...
-
Rynek biurowy w Polsce I kw. 2019
... , Dyrektor ds. Rynków Regionalnych, JLL. Ponadto, coraz istotniejszą rolę na rynkach biurowych – nie tylko w Warszawie – odgrywają operatorzy elastycznych przestrzeni do pracy. Ponad 60 000 mkw. nowej powierzchni elastycznej jest już potwierdzone do otwarcia w 2019 r., a wolumen ten może być jeszcze większy. Podaż ...
-
Regionalne biurowce w pogoni za Warszawą
... nie słabnie zainteresowanie najemców powierzchniami biurowymi poza Warszawą. Największą zaletą regionów jest wysoce wykwalifikowana kadra pracownicza oraz relatywnie niskie koszty pracy i najmu powierzchni biurowej, zwłaszcza w porównaniu do rynków Europy Zachodniej. Korzystają z tego firmy z branży tzw. usług dla biznesu, które generują znaczną ...
-
Ideal Idea Park Wrocław: biura i magazyny tuż koło lotniska
... – podsumowuje prezes IIF Jędrzej Dużyński. BREEAM, SBU/BTS/LMD, normy z 2021 roku i setki miejsc pracy Kompleks będzie certyfikowany wielokryterialnie w trybie BREEAM, ponadto będzie ... firm, gdzie będą one miały najnowocześniejszy magazyn, a zarazem eleganckie biuro w standardzie klasy A. W połączonym koncepcie SBU/BTS/LMD bardzo ważne jest dobre ...
-
Rynek biurowy w Krakowie - regionalna potęga
... na małą ilość gotowej, wolnej powierzchni, której jest w Krakowie tylko około 10 proc. Ekspansja sektora BPO/SSC i rozwój elastycznych powierzchni do pracy Niezwykle wysoki popyt na powierzchnię biurową w Krakowie wiąże się, zarówno z ekspansją firm IT, jak i sektora BPO/SSC. Stolica Małopolski jest bowiem ...
-
Biurowce w oczekiwaniu na najemców. Coraz więcej pustostanów
... - miejmy nadzieję, że tylko chwilowo – przeszłością. Zmiana modelu pracy na zmianowy lub hybrydowy, a także poszukiwanie oszczędności wszędzie gdzie to możliwe, doprowadziły do weryfikacji zajmowanej powierzchni biurowej. Najemcy, z którymi rozmawiamy zapewniają nas, że biuro jest istotnym elementem w funkcjonowaniu ich organizacji i nawet jeżeli ...
Tematy: biurowce, powierzchnie biurowe, biura, czynsz najmu, wynajem biura, nowe inwestycje, Łódź, Kraków, Wrocław, Katowice, Poznań, Trójmiasto -
Czy zabraknie biur w Warszawie?
... na rynku w stolicy są coraz bardziej świadomi. To skutkuje kierowaniem się do dobrze zlokalizowanych, certyfikowanych budynków. Zmusza to wynajmujących do pracy nad swoimi portfelami poprzez prace remontowe i modernizacje w kierunku ESG. Spory odsetek pustostanów Pod koniec minionego roku w stolicy znajdowało się łącznie ...
-
Biura w regionach: popyt jak przed pandemią?
... które popyt rośnie. Najemcy coraz bardziej patrzą na to, jak funkcjonuje dane biuro i chcą, żeby ta przestrzeń realizowała strategię firmy z zakresu m.in. środowiska czy ładu korporacyjnego ... nowe firmy, które do tej pory nie były obecne na tamtejszym rynku pracy. W ubiegłym roku na rynku pojawiło się 7 dużych firm międzynarodowych, które zdecydowały ...
-
Poznański rynek biurowy 2022 - spadek pustostanów
... pierwszych najemców w budynku będzie Wunderman Thompson, firma z sektora IT, która relokuje swoje biuro do centrum Poznania i zajmie tu ponad 2 tys. mkw. powierzchni. Kolejne ... eksploatacyjnych i poszukiwania oszczędności, wdrażanego już na szeroką skalę hybrydowego modelu pracy i analizowania skali zajętości biura, ale także z większej świadomości ...
-
21 nowych biurowców na rynkach regionalnych
... większość firm zmniejszyła swoją powierzchnię biurową o ok. 20-30% w porównaniu do umów, które były zawierane przed pandemią. Jest to efekt modelu pracy hybrydowej, który przyjęło wiele firm. Przestrzenie biurowe przeszły rewolucje. Firmy, chcąc zachęcić pracowników do powrotu do biura coraz większą wagę ...
-
Biurowce w regionach: 5 nowych inwestycji i sporo pustostanów
... powierzchni biurowej przez najemców. Na rynkach regionalnych najemcy ostrożnie podchodzą do relokacji ze względu na wysokie koszty aranżacji, a upowszechnienie się pracy hybrydowej spowodowało redukcję powierzchni biurowej średnio o 25-30%. Średnia wielkość wynajętej powierzchni biurowej na rynkach regionalnych w 2024 roku to 950 m kw ...
-
Biurowce w Warszawie: najemcy nie mają z czego wybierać?
... społeczną i środowiskową będą niewątpliwie wywierać dalszy wpływ na kształt rynku w tym temacie. Ważną kwestią jest również dynamicznie zmieniające się środowisko pracy. Klienci coraz częściej analizują zależność między designem a budżetem, oczekując kompleksowych rozwiązań, które uwzględniają trendy takie jak rewitalizacja przestrzeni czy ...
-
Jakiego biura pragną pracownicy?
... pomagający rywalizować o najlepszych kandydatów na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pracy. „Komfortowe biuro z dogodną lokalizacją to element, o który pytają kandydaci już podczas pierwszej rozmowy z rekruterem. To czynnik często decydujący o wyborze oferty pracy, szczególnie gdy kandydat wybiera spośród kilku propozycji. Przyszli pracownicy ...
-
Praca zdalna wchodzi do grafika? 64% pracowników na „tak”
... , choć mają wiele zalet, nie zastąpią nam bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. Biuro to również komfort jaki daje nam przestrzeń i ergonomiczne miejsca pracy, ważny aspekt naszej efektywności - mówi Edyta Mika, ekspert obszaru Strategii Środowiska Pracy i Zarządzania Zmianą w CBRE. Metodologia badania: Badanie przeprowadzono w dniach 13-17 ...
-
Deloitte radzi: jak zakończyć home office i bezpiecznie wrócić do biur?
... tym pamiętać, że zespoły pracujące zdalnie nadal potrzebują wsparcia i konieczne jest określenie zasad ich działania, a nawet przeprowadzenie szkoleń z efektywnej i wygodnej pracy z domu – mówi Piotr Potejko, Doradca Zarządu ds. bezpieczeństwa, Deloitte. Ekspert dodaje, że stopniowe wprowadzanie pracowników do firmy powinno przebiegać w oparciu ...
-
Antal: praca zdalna niszczy relacje międzyludzkie i work-life balance
... pracy w skupieniu i ciszy - a taką zaletę pracy w domu wskazuje niemal co drugi respondent. Można również postawić na większy liberalizm w wymogach odnośnie dress code, gdyż możliwość nieformalnego ubioru okazała się również ważna dla znaczącej części specjalistów i menedżerów - komentuje Fabian Pietras, Business Unit Director w Antal. Biuro ...
-
Praca zdalna w praktyce. Co radzi pracownikom HR?
... pracy zdalnej w najbliższych latach. Jednak mimo, że miliony Polaków od marca br. pracują przynajmniej częściowo zdalnie, wielu z nich wciąż adresuje duże trudności z organizacją obowiązków w tym modelu. Biuro ... rosnącą adaptację Polaków do nowych form pracy. Jednak, jak zauważają eksperci, efektywność pracy zdalnej będzie w najbliższych latach coraz ...
-
7 trendów na rynku biurowym w 2021 roku
... miejsca pracy będzie jakość aranżowanej powierzchni. Dzięki temu biuro będzie stawało się miejscem, w którym stawia się na współpracę, ale jednocześnie, które zapewnia „doświadczenie”. W firmach, w których decyzja o wyborze miejsca pracy – biura lub własnego mieszkania - będzie pozostawiona pracownikowi, to pracodawcy będą dbać o to, aby biuro ...
-
Praca w instytucjach UE
... 3000 osób, które w najbliższych latach wyjadą do pracy, nie rozwiąże problemu bezrobocia wśród ... Biuro Rekrutacji Kadr (European Personel Selection Office) co kilka miesięcy przeprowadza nabór do pracy na różnych stanowiskach. Informacje można sprawdzić na przykład na stronie biura: . Ostatnio najczęściej pojawiającymi się ogłoszeniami są oferty pracy ...
-
Efektywna praca
... pracy i życiu osobistym? 3. Niektórzy praktycy PR spędzają za dużo czasu na rzeczy, które nie są dla nich najważniejsze w pracy, rodzinie i relacjach z przyjaciółmi? Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie jak powinno wyglądać biuro ... prowadzić do odwlekania w nieskończoność terminu zakończenia pracy. Odwlekanie nieprzyjemnych i nudnych zadań jest bliskie ...
-
Jak założyć firmę w UE
... by posiadała w Polsce zarejestrowane biuro, siedzibę zarządu lub prowadziła na terenie Polski główną działalność (jednak jeśli dane przedsiębiorstwo ma tylko biuro, np. handlowe, musi ... również jednym z krajów Unii, który otworzył rynek pracy dla osób z Europy Środkowej i Wschodniej. Oprócz podejmowania pracy w Wielkiej Brytanii, możliwe jest również ...
-
Przyszłość pracownika biurowego
... dodatkowo średnio 1 godz. 14 min. dziennie pracując w domu po całym dniu pracy. U podłoża takiej tendencji wydają się leżeć nowe technologie – jedna czwarta (26 ... biuro w pełni mobilne, które pozwala pracować w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. W garniturze i pod krawatem Co ciekawe, ponad trzy czwarte (79%) pracowników uważa, że ubraniem w pracy ...
-
Rekrutacja czy zatrzymanie pracownika w firmie?
... interesuje. Poprawa warunków pracy Problemy z pozyskaniem i utrzymaniem kadry wpłynęły również na zmianę myślenia o biurach, w których pracownicy spędzają większą część dnia. Polscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że pracownicy biurowi coraz większą uwagę przywiązują do warunków, w jakich pracują. To, czy biuro jest jasne, przestrzenne ...
-
Usługi finansowo-księgowe rosną w siłę
... Poznań czy Katowice. Podobną sytuację można zaobserwować także na innych popularnych portalach pracy. - Wzrost ofert pracy w okresie rocznych rozliczeń podatkowych jest rzeczą dość powszechną i taki ... i ustalania warunków współpracy niezbędne jest jednak upewnienie się czy biuro posiada ubezpieczenie OC. Warto także zwrócić uwagę na zakres ...
-
Trzeci biurowiec Bonarka 4 Business otwarty
... w Krakowie. Trzeci budynek - tak jak poprzednie - spełnia wszystkie normy jakościowe, od specjalnych systemów pożarowych po profesjonalne systemy monitoringu i dogodne środowisko pracy - mówi Tomasz Lisiecki, Dyrektor Zarządzający firmy TriGranit Development Polska. Nowy obiekt oferuje około 8700 m2 powierzchni wynajmowanej, przy typowej wielkość ...
-
Sektor BPO w Polsce: z impetem do przodu
... miejsc pracy. - Mówimy tutaj o wysoko płatnych miejscach pracy, które będą ... biuro powinno podnosić produktywność pracy i zadowolenie ludzi oraz sprzyjać dobremu wizerunkowi pracodawcy. Dla tego typu firm biuro coraz częściej staje się czynnikiem, który pozwala przyciągnąć największe talenty na rynku i zaoferować im atrakcyjne miejsca pracy ...
-
Nowoczesny budynek biurowy: jakie udogodnienia?
... Inwestycji Wdrażane przez Grupę Capital Park rozwiązania scala autorski program Biuro Plus. Koncepcja ta polega na tworzeniu przestrzeni przyjaznej dla ... mkw. Pracownicy coraz częściej wybierają alternatywne sposoby podróżowania do pracy, dlatego jednym z udogodnień jest też wyposażenie budynku w szatnie i prysznice dla rowerzystów. Firmy ...
-
Powierzchnie biurowe: jak deweloperzy kuszą najemców?
... pracy przed podpisaniem umowy, co w dobie zaostrzającej się rywalizacji o talenty ma duże znaczenie. Nasi najemcy wiedzą więc, że wybierając nasze biuro ...
-
Historia kredytowa Ukraińców staje się jasna
... życia i pozostania w Polsce na stałe. Ukraińcy, pozyskując prawo do legalnej pracy, kształcą się, osiedlają wraz z rodzinami, nabywają nieruchomości. Osoby te stanowią ... , ale także odpowiedzialność udzielania, jak i zaciągania zobowiązań. - Biuro Informacji Kredytowej od kilku lat umożliwia transgraniczną wymianę informacji kredytowej z biurami ...
-
Praca biurowa, czyli stres, brak słońca i dolegliwości bólowe
... ; okresy zbierania danych I-XII 2017 oraz I-XII 2018; 100 proc. badanych aktywnych zawodowo, 100 proc. forma pracy biurowej). Przez aktywność zatrudnienia rozumie się świadczenie przez pracownika pracy w biurze pracodawcy w momencie wykonywania badania. Przedstawione wyniki dotyczą osób wykonujących pracę siedzącą, przy biurku z wykorzystaniem ...