-
Polacy kupują nielegalny alkohol
... z zakupem i spożyciem alkoholu nieznanego pochodzenia, są bardzo potrzebne.” Podsumowanie kampanii „STOP nielegalnemu alkoholowi” Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy wraz z partnerami przeprowadził w sierpniu br. kampanię społeczną, której celem było podniesienie świadomości Polaków na temat negatywnych skutków zdrowotnych związanych ...
-
Rekrutacja pracowników: jak stworzyć wideo, które przyciągnie najlepszych?
... tworzenia i dystrybucji takich materiałów będzie można rozliczyć tylko i wyłącznie wtedy, gdy od samego początku zostaną zdefiniowane sposoby pomiaru efektywności kampanii. Przykładowo, jeżeli celem tworzenia materiału wideo jest dotarcie do określonej grupy kandydatów pasywnych, to powinny zostać zdefiniowane takie mierniki jak liczba dodatkowo ...
-
Zdrowie psychiczne i empatia: czy w pracy jest na to miejsce?
Grupa ArteMis, organizator kampanii edukacyjno-informacyjnej „Bliżej Siebie”, prezentuje wyniki badania, którego celem było rozpoznanie głównych problemów i potrzeb na gruncie zdrowia psychicznego i empatii w środowisku pracy. Wśród respondentów znaleźli się zarówno pracownicy, jak i pracodawcy. ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... ze sobą efekty uzyskane w trakcie kampanii i określić siłę oddziaływania poszczególnych kanałów w tworzeniu efektu synergii dla kampanii. DLACZEGO WCIĄŻ TELEWIZJA? Chciałbym na chwilę ... że nie możemy sobie pozwolić na to, żeby nas tam nie było, mijają się z celem, jeżeli nasza obecność w tych kanałach nie jest zauważona. Pozostaje kwestia, czy ...
-
Polska Wschodnia jako region turystyczny
... przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Celem projektu jest większe zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, a w efekcie wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizacja tego region” – mówi Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes POT. Głównymi odbiorcami kampanii „Piękny wschód” są turyści, którzy zostali ...
-
MaControl - kolejny atak na Mac OS X
... Mac. 27 czerwca 2012 r. eksperci z Kaspersky Lab przechwycili nową falę ataków na system Mac OS X będących częścią kampanii APT (Advanced Persistent Threat), których celem byli aktywiści ujgurscy. Cyberprzestępcy przeprowadzający ataki wysyłali spersonalizowane wiadomości e-mail do wybranej liczby aktywistów ujgurskich będących użytkownikami Maków ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
... najczęstszych błędach popełnianych przez marketerów lub przykładach kampanii które osiągnęły oszałamiający sukces. W ostateczności, perfekcyjne dopracowanie ... Akcja której oczekujesz od odbiorców powinna być bezpośrednio związana z celem który został wyznaczony dla danej kampanii. Współczynnik konwersji w bardzo przejrzysty sposób demonstruje to ...
-
Czy warto inwestować w promocję aplikacji mobilnych?
... pochodząca z kampanii płatnej skutkuje kilkoma pobraniami organicznymi poprzez pozytywny wpływ na pozycję rankingową aplikacji. „Działania promocyjne warto podjąć także w przypadku aplikacji o ugruntowanej pozycji, które są dostępne na rynku od dłuższego czasu” – podsumowuje Michał Pietruszka. – „W tym przypadku celem kampanii reklamowej jest ...
-
Przeszłość bywa groźna
Na stronach portalu Gazeta.pl został uruchomiony oficjalny internetowy serwis społecznej kampanii informacyjnej "Porozmawiajcie o AIDS. Przeszłość bywa groźna", której koordynatorem jest Krajowe Centrum ds. AIDS - agenda ministra zdrowia. Celem tej kampanii jest ograniczenie epidemii AIDS w Polsce. Akcja informacyjna skierowana jest przede ...
-
Spożycie alkoholu nawet wśród ciężarnych
... partnera (9%), sporadycznie pojawiały się opinie, że kobiety w ciąży piją w samotności (4%). „Naszym celem jest zerwanie ze stereotypem, że FAS to wyłącznie problem ... ”, mówi Leszek Wiwała, prezes Związku Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego, organizatora kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”. Alkohol niezależnie od formy, w ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... zwykłe spoty” – mówi Aldona Rogulka, brand manager Jurajskiej. „Głównym celem kampanii w radiu było podtrzymanie znajomości marki” – dodaje. Unilever Polska, właściciel marki Algida, w kampanii tych lodów wykorzystuje radio przede wszystkim jako uzupełnienie zasięgu kampanii telewizyjnej, dzięki czemu dociera do konsumentów w godzinach porannych ...
-
Operacja Texonto. Straszyli obywateli Ukrainy jedzeniem gołębi i amputacją nóg
... braki produktów - to przekazy nagłaśniane w ramach dezinformacyjnej, psychologicznej kampanii, jaką prowadzili cyberprzestępcy powiązani z Rosją od września 2023 ... miała miejsce w listopadzie 2023 r., a druga pod koniec grudnia 2023 r. Celem pierwszej fali e-maili dezinformacyjnych Texonto było zasiewanie wątpliwości w umysłach mieszkańców Ukrainy ...
-
Aukcja dla hospicjów
... kampanii "Hospicjum to też życie". Aukcje zakończą się 10 listopada. "Hospicjum to tez życie" to pierwsza tego rodzaju akcja pomocy dla hospicjów zorganizowana przy szerokim wsparciu mediów i sponsorów. Jej celem jest informacja o ruchu hospicyjnym i ośrodkach medycyny paliatywnej na terenie całego kraju. Jednym z elementów kampanii jest ...
-
Państwo wspiera kobiety na rynku pracy
... projektu – na zakończenie kampanii - jest wydanie podręcznika przedsiębiorczości. Projekt "Mamy w pracy mogą więcej" ma na celu ukazanie, że kobieta wychowująca dziecko nabywa dodatkowych umiejętności (sztuka negocjacji, cierpliwość, zdolność koncentracji), które mogą być bardzo przydatne w pracy. Celem kampanii jest uzmysłowienie pracodawcom, że ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... sprawia, że klienci mogą kupować wybrane utwory (niedostępne w formacie fizycznym) za pośrednictwem cyfrowych kanałów dystrybucji. „Na całym świecie najważniejszym celem kampanii marketingowych jest wzbudzenie zainteresowania i przyciągnięcie potężnej siły nabywczej społeczności online. Jednak firmy działające na tym rynku wciąż mają trudności ...
-
Polacy a rynek energii
... proc.). Informacje o raporcie Raport o polskim rynku energii i świadomości energetycznej Polaków został zrealizowany w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjno-medialnej „Polska Efektywna Energetycznie”. Jej celem jest zwiększenie świadomości szeroko rozumianego biznesu i administracji, a także osób prywatnych, w zakresie korzyści wynikających ...
-
Jak pieniądze wpływają na związki i relacje międzyludzkie?
... Polacy mówią swoim partnerom o posiadanych długach? Kampanii towarzyszy badanie* przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 Polek i Polaków. „#CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na relacje?” to wspólna inicjatywa Sukcesu Pisanego Szminką i Banku BNP Paribas. Celem projektu społecznego jest edukacja na temat wyzwań ...
-
Seria ataków na routery D-Link
... wszystkich urządzeń podpiętych do domowej sieci. Bitfender informuje o kolejnej złośliwej kampanii, wycelowanej w niezałatane routery D-Link. Tym razem atakujący, manipulując stawieniami ... r., kiedy to wiele modeli modemów DSL marki D-Link stało się celem ataków. Należały do nich routery D-Link DSL-2640B, D-Link DSL-2740R, D-Link DSL-2780B i ...
-
Ataki APT w II kwartale 2019 r., czyli dezinformacja na Bliskim Wschodzie
... odpowiadała za incydent OlympicDestroyer podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu, jak również robaka ExPetr oraz różne operacje, których celem była dezinformacja, w tym wyciek e-maili dotyczących kampanii prezydenckiej Emmanuela Macrona we Francji w 2017 r. Pozostałe kluczowe wydarzenia związane z aktywnością APT w II kwartale 2019 ...
-
Interia promuje platformę biznesową dla MŚP
... wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy oraz rozszerzenie wizerunku portalu - z dotychczas informacyjno-rozrywkowego, o elementy związane z oferowanymi przez Intrię rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców ...
Tematy: strefa.pl, interia.pl -
Pracująca matka wciąż dyskryminowana
... . Ankieta Pracuj.pl zainaugurowała trzecią edycję kampanii „Pracodawcy dla aktywizacji”, w ramach której 2 zł z każdego ogłoszenia opublikowanego w maju na www.pracuj.pl zostanie przekazane na szkolenia, ułatwiające mamom powrót na rynek pracy. Partnerem akcji jest Fundacja MaMa. Celem kampanii społecznej „Pracodawcy dla aktywizacji” jest ...
-
Za co Polacy cenią sklepy osiedlowe?
... Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Badania zostały przygotowane na potrzeby drugiej edycji kampanii społecznej "Tu mieszkam, tu kupuję". W Polsce handel tradycyjny nadal ... mały wybór (np. w przypadku chemii gospodarczej, nabiału, pieczywa i mięsa). „Celem naszego badania były przede wszystkim: identyfikacja funkcji małych sklepów w ...
-
Oszczędzanie energii: Polacy widzą korzyści
... świadomości energetycznej z wiedzą i zachowaniami ogółu Polaków. W ramach tegorocznej edycji kampanii RWE przygotowała również ofertę adresowaną dla sektora MŚP, zachęcając ... przez TNS Polska w ramach kolejnej edycji Programu „Świadoma Energia”. Celem badania była identyfikacja najczęstszych sposobów oszczędzania energii w polskich gospodarstwach ...
-
KasperskyLab: ataki hakerskie na firmy 2013
... że nowe ataki rzadko stanowią niespodziankę. Publikowanie przez firmy z branży antywirusowej raportów dotyczących wykrycia kolejnego botnetu lub wysoce wyrafinowanej kampanii wykorzystującej szkodliwe oprogramowanie, której celem jest gromadzenie danych, nie należy dzisiaj do rzadkości. Firmy coraz częściej padają ofiarą cyberataków. Według badania ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 18/2018
... zamieszana w skandal z niewłaściwym wykorzystaniem danych użytkowników Facebooka w ostatniej, amerykańskiej kampanii prezydenckiej w 2016 roku. CA była kiedyś uznawana za pioniera w nowoczesnej ... Północnej Kim Dzong Unem. Obaj przywódcy zgodzili się, że ich celem jest pełna denuklearyzacja Półwyspu Koreańskiego i postanowili też razem dążyć do ...
-
Sophos: zagrożenia internetowe 2010
... sieci. Nic więc dziwnego, że ta ogromna baza użytkowników stała się celem dla scammerów i cyberprzestępców. W 2010 obserwowaliśmy stały wzrost liczby ataków, które stały się ... te strony mogą wnieść w podnoszeniu świadomości marki poprzez przeprowadzanie tam kampanii marketingowych," wyjaśnił Cluley. "Jeśli twoja firma nie jest na Facebooku, a ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 31/2019
... za incydentem OlympicDestroyer podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu, jak również robakiem ExPetr oraz różnymi kampaniami, których celem była dezinformacja, takimi jak wyciek e-maili dotyczących kampanii prezydenckiej Emmanuela Macrona we Francji w 2017 r. Pozostałe kluczowe wydarzenia związane z aktywnością APT w II kwartale 2019 ...
-
Kampania "Sprawni w pracy"
... - "Sprawni w pracy". Jej celem jest zachęcenie pracodawców do zatrudniania niepełnosprawnych pracowników, a także namówienie samych niepełnosprawnych do ... z panelem dyskusyjnym „Czy osoba niepełnosprawna może być dobrym pracownikiem? Za i przeciw”. Istotnym elementem kampanii są szkolenia dla osób niepełnosprawnych „Aktywnie szukam pracy” oraz „ ...
-
Serwery IBM dla Open Source
... marketingowa IBM Polska i partnerów handlowych IBM. Jej celem jest promowanie rozwiązań IBM wspierających ruch Open Source. IBM Polska ... a przeznaczonych dla użytkowników biznesowych, chcących konsolidować systemy obliczeniowe. W ramach tej kampanii TechData Polska, dystrybutor zaawansowanych rozwiązań IBM, przygotował dla swoich resellerów program ...
-
Warszawskie nieruchomości online
... Polityki Lokalowej, Biuro Promocji Miasta oraz przez dzielnice Warszawy. Strona jest dostępna w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Strategicznym celem kampanii jest wspomaganie obrotu nieruchomościami m.st. Warszawy oraz wzmocnienie świadomości dotyczącej atrakcyjności inwestycyjnej Warszawy, szczególnie poza granicami kraju. Główna ...
-
Kampania "Chorzy psychicznie mogą pracować"
... dla osób chorych psychicznie". Celem tego przedsięwzięcia jest przede wszystkim uświadomienie możliwości zawodowych takich osób. W Polsce jak dotąd żadna z kampanii medialnych, ... porównania w krajach europejskich wynosi ono około 40-50 procent. W ramach kampanii „Chorzy psychicznie mogą pracować” zaplanowano we wrześniu akcję billboardową, która ...
-
Elastyczne formy zatrudnienia mało popularne
We współpracy z organizatorami kampanii 'Bądź flexi', firmami D-Link, Intel, Toshiba serwis GazetaPraca.pl przeanalizował ponad dwa tysiące ogłoszeń o pracę w poszukiwaniu ofert uwzględniających możliwość elastycznego zatrudnienia. Celem badania było sprawdzenie, czy oferowanie tzw. flexi-pracy jest dla pracodawców atrakcyjne i czy nowe regulacje ...
-
Spożycie miodu w Polsce wzrosło
... zakończonej właśnie kampanii promującej miody i produkty pszczele. Dwuletnia kampania "Życie miodem płynące" była współfinansowana przez Unię Europejską. - Od początku uruchomienia akcji, czyli od lutego 2008 roku, na promocję miodu oraz produktów wytwarzanych z niego wydano ponad 683 tys. euro. Celem kampanii było przekonanie Polaków ...
-
Ruszyła kampania promująca program leniency
... i Konsumentów. O tym, dlaczego warto współpracować z Urzędem informuje Staszek - postać z kampanii UOKiK promującej wiedzę o prawie konkurencji, w którą zaangażowały się 24 stacje ... informuje o tym, że warto współpracować z UOKiK. Za udział w porozumieniu, którego celem lub skutkiem jest ograniczenie konkurencji, grożą dotkliwe sankcje finansowe – ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... domu najczęściej pobierają pliki muzyczne (78%) i gry (71%). Poczta elektroniczna jest wciąż najpopularniejszym celem korzystania z mediów mobilnych (53%), przed usługami geolokacyjnymi (47%). Coraz ... Targeting Monitor (OMTM) – narzędzia do planowania i realizacji kampanii, które zostało opracowane dla branży reklamowej w Europie. Wyniki badań, ...