-
"Moda na HR". Podsumowanie kampanii
... : Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie. W ramach trwającej ponad 6 tygodni kampanii „Moda na HR” organizatorzy podjęli szereg różnorodnych działań, skupionych wokół promowania pracy HR-owców oraz coraz istotniejszej roli, jaką odgrywają oni w firmach. Celem kampanii było także zintegrowanie środowiska HR w Polsce: Realizując tę kampanię ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... emisją bannerów i wysyłką e-mailingu, dla których wskaźniki CTR i CPC w dalszym ciągu pozostają najlepszymi miernikami. SPRZEDAŻ Sytuacja znacznie komplikuje się, gdy celem kampanii ma być sprzedaż. Tym razem konieczne jest skorzystanie ze znacznie większej ilości wskaźników: - CR (conversion rate - procent odwiedzających sklep, którzy ...
Tematy: -
3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel
... . Od tego czasu zastosowanie kampanii omnichannel zdołało już dalece wykroczyć poza swoje pierwotne, detaliczne korzenie i objąć także działania ... przez Grupę Winterberry we współpracy z DMA, Acxiom Corporation, Criteo i SG360. Jego celem było wskazanie marketerom najlepszych praktyk branżowych, jakie mogą znaleźć zastosowanie w kampaniach ...
-
Centra danych celem cyberataków. Jak je chronić?
... zasadzie co HermeticWiper. Celem tego ataku w 80% okazały się systemy zlokalizowane w Ukrainie, w tym strategiczne elementy ukraińskiej infrastruktury takie jak ministerstwa, banki, systemy metra i przedsiębiorstwa państwowe – dodaje Kamil Sadkowski. Ataki typu odmowa usługi Byliśmy także świadkami poważnych kampanii DDoS przeciwko ukraińskim ...
-
Użytkownicy Office 365 celem ataków phishingowych
... . Jednak osoby, które połkną haczyk i klikną link, zamiast przejść do portalu Office 365, przejdą na stronę docelową stworzoną przez autorów kampanii phishingowej. Tam też zostaną poproszone o wprowadzenie danych uwierzytelniających do konta Microsoft w celu uzyskania dostępu do wiadomości spamowych poddanych kwarantannie. Jeśli ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... , takie małe gwiazdy socjometryczne. Skierowanie kampanii społecznej do nich, daje dużą szansę, że zainteresują oni problemem i celem kampanii swoich znajomych w miejscu zamieszkania i pracy. A to już skutecznie poszerzy krąg odbiorców kampanii. FB daje ogromne możliwości odnośnie formy kampanii społecznej Facebook oferuje internautom, niespotykane ...
-
Akcja "Dziecko w sieci"
... się z "poznanymi" przez Internet obcymi osobami! Pod wrażeniem powyższych danych Fundacja Dzieci Niczyje zaplanowała przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii społecznej "Dziecko w sieci". Celem kampanii jest uwrażliwienie opinii społecznej na problem pedofilii w Internecie, edukacja dzieci w zakresie niebezpieczeństw czyhających w Internecie oraz ...
-
ComArch stawia na reklamę
... związanych z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej. Tematem kampanii są systemy do zarządzania przedsiębiorstwem. W ramach kampanii reklamowej przewidziane są emisje spotów w ramach Biznes Folder w TVN24, oraz szerokie wsparcie kampanii w prasie i Internecie. Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży produktów ComArch, klasy CDN wspomagających ...
Tematy: comarch -
Skuteczna kampania reklamowa
... kampanii, które nie są już celem samym w sobie, ale bardziej skupić się na mierzeniu efektu w sensie skutku, który dana kampania wywołała – przecież celem kampanii ... 55, miasta 50+” jest zbyt ogólne i nie daje odskoczni do zaplanowania kampanii, która pozwoliła kupić serca i umysły naszych konsumentów. Oczywiście powinniśmy zdefiniować grupę ...
-
Ukryta reklama w mediach
... . Badanie zostało zrealizowane przez SMG/KRC Millward Brown na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków, w ramach kampanii "Czyste Informacje", na podstawie kwestionariusza przygotowywanego przez Institut of PublicRelations. Celem kampanii zainicjowanej przez Związek Firm Public Relations jest ograniczenie zjawiska "kupowania" materiałów w mediach ...
-
Prawa konsumenta w UE
... bner otworzyła wczoraj ogólnopolską kampanię informacyjną, mającą przybliżyć polskim konsumentom prawa, jakie przyniosło im członkostwo w Unii Europejskiej. Hasło kampanii brzmi: "Sprawdź, jakie masz prawa". Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do poznania ich praw oraz pokazanie korzyści, jakie mogą odnieść, korzystając z tych praw. "Dzisiaj ...
-
Jak bezpiecznie kupować w Internecie?
... wystartowała promocja trzeciej już edycji akcji "Kupuję w Internecie". To ogólnopolska akcja o charakterze edukacyjnym, która powstała z inicjatywy Izby Gospodarki Elektronicznej. Celem kampanii jest edukacja z zakresu bezpiecznych zakupów oraz pokazanie, że zakupy przez Internet są łatwe, szybkie i wygodne. Jak podaje raport „E-commerce w Polsce ...
-
Kampania phishingowa wymierzona w platformę Zimbra
... , popularna alternatywa dla korporacyjnych rozwiązań poczty elektronicznej. Celem kampanii phishingowej są korzystające z Zimbry małe i średnie firmy oraz podmioty rządowe. Zimbra, podobnie jak inne narzędzia będące alternatywą dla największych rozwiązań korporacyjnych, jest interesującym celem dla cyberprzestępców. Jest popularna wśród firm ...
-
Miesiąc kopii zapasowych
... kopii zapasowych" (Backup Awareness Month). Celem kampanii jest podniesienie poziomu wiedzy o sposobach wykonywania kopii zapasowych danych oraz uświadomienie ... będzie można codziennie wygrać jeden napęd Maxtor Shared Storage. W ramach kampanii firma Maxtor będzie promować pięciopunktowy program najlepszych praktyk, dotyczących podstawowego poziomu ...
-
Nie dbamy o higienę stanowiska pracy
... przyjemnym, ale przede wszystkim bezpiecznym dla zdrowia. Informacje o badaniu Ankieta została przeprowadzona w ramach akcji informacyjnej „Ergotest – Czyste Biuro”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem nieczyszczonych stanowisk pracy oraz wynikających z tego zagrożeń. Jest ona uzupełnieniem corocznej, ogólnopolskiej akcji edukacyjnej ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... najlepiej w przypadku: Sklepów on-line: podstawowym celem strony jest sprzedaż. Sklepów internetowych z dużym portfolio produktów i usług: sklep ma w swojej ofercie tysiące produktów i usług, które mogą podobać się różnym klientom Dużej grupy docelowej kampanii: setki, tysiące, a nawet miliony klientów są celem kampanii, a każdy z nich ma inne ...
-
Największe błędy w marketingu
... Z punktu widzenia reklamodawcy taka taryfa nie zawsze jest najkorzystniejsza, gdyż nie zawsze celem kampanii jest przekazanie informacji, ale często nakłonienie do konkretnego działania. Należy więc ... celem firmy, gdyż często jest tam zbyt wiele linków do różnych treści, co może odwieść klienta od zakupu. Wiele firm uważa, że nie można zrobić kampanii ...
Tematy: -
Wybory parlamentarne niosą ryzyko cyberataków. Znamy potencjalne scenariusze
... celem były podmioty zajmujące się polityką zagraniczną i wewnętrzną, a także ambasady w Europie. Eksperci wskazują na zmieniający się trend i wzrost zainteresowania chińskich grup cyberprzestępczych podmiotami w Europie. I tak chińskie grupy celowały ostatnio większość krajów Europy Wschodniej, takie jak Czechy, Słowacja i Węgry, a celem kampanii ...
-
Ochrona klimatu: ruszyła kampania MŚ
... Ministerstwo organizowało. Kolejna edycja kampanii kończy czas Prezydencji COP 14 trwającej od czasu poznańskiego szczytu. - Pierwsza odsłona kampanii pokazała nam, że mamy sporo do zrobienia w zakresie edukowania na temat zmian klimatu i działań pro-środowiskowych. Stąd pomysł tegorocznej kampanii. Naszym celem jest pokazanie, że poprzez zmianę ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... promowanego serwisu, zapoznało się z zawartością i dokonało zakupów. Celem kampanii marki jest budowanie wśród internautów świadomości marki oraz ... kampanii bannerowej wpływają także: miejsce, w którym umieszczony jest banner (na stronie i w danym serwisie), czas prowadzenia kampanii (dzień tygodnia, godziny, pora roku), długość trwania kampanii ...
-
PR w nowych mediach
... , że po kilku latach funkcjonowania na łamach mediów jego strategia komunikacyjna została wykorzystana w planowaniu telewizyjnych kampanii reklamowych o zasięgu ogólnopolskim. Kampania "Zdrowe Zatoki" pod patronatem Ibupromu Zatoki Celem kampanii było wprowadzenie na rynek nowego preparatu, pozycjonowanego jako lek zwalczający bóle zatokowe. Dzięki ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... do właściwej grupy odbiorców. ROI (Return On Investment). Jeżeli głównym celem naszych działań email marketingowych jest sprzedaż, a nie działania wizerunkowe i ... swoich działań mailingowych, musimy podliczyć koszty kampanii oraz zyski uzyskane w jej wyniku. Następnie całkowity zysk uzyskany z kampanii pomniejszamy o całkowite koszty. Uzyskaną liczbę ...
-
Kreatywna kampania LUKAS Bank
... się szybciej niż w jakimkolwiek innym banku. Innowacyjnym rozwiązaniem jest wprowadzenie do kampanii mechanizmu zliczającego czas przebywania na danym serwisie i wyświetlania go na tle kreacji. Sprawdza się to szczególnie w przypadku kampanii, których celem jest podkreślenie tego konkretnego elementu. W przypadku LUKAS Banku już samo hasło ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... się w monitoringu mediów inaugurują "Ranking wyborczy". Na stronach Epr.pl codziennie przez czas trwania prezydenckiej kampanii wyborczej będzie można śledzić notowania polityków w... mediach. Celem współpracy jest także przybliżenie socjotechniki wyborczej stosowanej przez polityków i uczynienie z nas bardziej świadomych wyborców. Bieżący ...
-
Skuteczność reklamy online
... wykreowane na potrzeby case study, które miało udowodnić skuteczność Internetu jako efektywnego narzędzia promocji marki. Całość akcji koordynowało IAB Polska. Celem kampanii "Pomelo do celó", prowadzonej wyłącznie w internecie, było zbudowanie świadomości nowej marki napoju owocowego wśród internautów. Marka Pomelo została skierowana do ...
-
Reklama społeczna w internecie
... wyemitowano. W przypadku analizowanych 22 kampanii najwyższą wartość współczynnika odnotowano dla kampanii "Sieciaki" Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach kampanii reklama dotarła do ponad ... spójną strategię wykorzystującą równolegle różnorodne środki przekazu i działania. Celem, który przyświeca każdej formie reklamy, jest zmiana określonej postawy ...
-
To zrobił Victor Orban, co zrobi rząd PiS?
... ekipy rządzącej na Węgrzech. Jest to dla nas szczególnie ważne, bo w kampanii wyborczej PiS zapowiadał przeprowadzenie reform podobnych do tych, które zrobił rząd ... się także przerośnięty system świadczeń socjalnych, w znacznym stopniu promujący bierność zawodową. Celem był powrót do pracy nieaktywnej zawodowo od lat warstwy społeczeństwa. Służy ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... kampanii SMS pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip. Kwestię monitorowania skuteczności marketingu SMS warto rozważyć już na etapie planowania kampanii. Należy zastanowić się, jakiej reakcji oczekujemy od odbiorów wiadomości? Czy kampania ma za zadanie wspierać nasze działania sprzedażowe? A może jej celem ...
-
Badania cross-mediowe
... Badań). "Podmioty planujące kampanie zdają sobie sprawę, że niezależnie od tego czy celem kampanii jest budowa świadomości marki czy wywołanie reakcji bezpośredniej, uwzględnienie Internetu w media planach znacznie zwiększa zasięg kampanii i pozytywnie wpływa na jej efekty. Opracowane przez nas narzędzie umożliwia ocenę efektów przeniesienia ...
-
Stop hałasowi w pracy
... na stanowiskach pracy w Europie - hałasem. Polską edycję kampanii "Stop hałasowi!" organizuje i koordynuje Krajowy Punkt Centralny Europejskiej Agencji, którego rolę pełni Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy. W ramach kampanii odbędzie się szereg przedsięwzięć, których celem jest rozszerzanie wiedzy na temat zwalczania ...
-
Energooszczędne domy: rusza kampania edukacyjna
... cieplnej i efektywność energetyczna budynków są tak ważne dla ochrony klimatu. Celem kampanii „Otwórz się na pozytywną energię” jest uświadomienie Polakom, że tworzenie budynków w zgodzie ze środowiskiem jest możliwe, opłacalne i zapewnia komfort mieszkańcom. Założenia kampanii „Otwórz się na pozytywną energię” są spójne z najnowszym porozumieniem ...
-
Euro w Polsce: szansa na sukces czy porażka?
... , a także zyskać silny mandat społeczny zbudowany dzięki uczciwej kampanii informacyjnej. Euro w Polsce w 2011 – niezrealizowana obietnica W 2008 roku ówczesny premier Donald Tusk przemawiając na otwarciu Forum Ekonomicznego w Krynicy powiedział: Składam przed przedsiębiorcami obietnicę, że naszym celem jest przystąpienie do strefy euro w 2011 roku ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... : "Skuteczność zależy od celu kampanii. Linki i mailing bywają świetne, ale nie we wszystkich kampaniach ich użycie jest celowe - w kampanii promującej wizerunek marki, link ... do formatu Macromedia Flash był dom mediowy CR Media Consulting. Celem kampanii była prezentacja walorów telefonu Sony Ericsson T610 - trzeba przyznać, że spot rzeczywiście ...
Tematy: -
Reklama w sieci jest skuteczna
... SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i Czechach. ... świadomość bazową marki wśród grupy docelowej. W trakcie kampanii reklamowej badano efekt bezpośredni kampanii. Do jego realizacji wykorzystano skrypty podpinane pod kreacje reklamowe ...
-
Bezpłatna reklama społeczna
... reklamowe w internecie. Celem inicjatywy jest wspieranie programów społecznych organizacji non-profit oraz promowanie wśród internautów społecznie wartościowych wzorów zachowań. Współpraca firm z fundacjami wpisanymi na listę organizacji pożytku publicznego rozpoczęła się w lutym br. przeprowadzeniem dla Fundacji Dzieci Niczyje kampanii z okazji ...