-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... ). Najszerzej reprezentowane były następujące branże: sprzedaż (ponad 10%), finanse, księgowość, bankowość (7%), marketing, promocja, PR (5%), administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta (3,96%), technika, inżyniera (3,84%). Do pobrania:
-
Systemy Business Intelligence przyspieszą
... ), nazywany „wschodzącą technologią”, jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów rynku IT. Potwierdza to najnowsza analiza Forrester Research ("The Top 10 Technology ... bardziej zaawansowane aplikacje BI. Przykładowo, polska firma Holicon, świadcząca usługi contact center wykorzystuje tzw. Platformę Wymiany Informacji (PWI), która gromadzi i ...
-
Czy przeglądarki internetowe są bezpieczne?
... temu żadne dodatkowe działania ze strony specjalistów IT nie są wymagane w celu dodania pożądanego oprogramowania do listy aplikacji „dozwolonych”. Podobnie jak inne technologie kontroli punków końcowych, Kontrola aplikacji działa w sposób scentralizowany. Dzięki Kaspersky Security Center łatwą sprawą jest przeprowadzenie ewidencji zainstalowanych ...
-
Niebezpieczne luki a aktualizacja oprogramowania
... w przypadku produktu Kaspersky Endpoint Security wspomaganego konsolą administracyjną Kaspersky Security Center. Jego zróżnicowany zestaw narzędzi śledzi aplikacje, urządzenia i aktywność sieciową. Jeśli chodzi o luki, pierwszym krokiem jest sprawdzenie inwentarza. Rzeczywiście, dla wielu działów IT jest to zadanie często tak złożone, że staje się ...
-
Notebooki Dell Latitude 3000, 5000 i 7000
... Workspace. Opracowane pod kątem oszczędności czasu pracy i kosztów działu IT, osobiste komputery komercyjne Dell zapewniają najlepsze w branży możliwości centralnego zarządzania, ... sprzęcie Dell i narzędziom, które automatycznie wpinają je w systemy Microsoft System Center i Dell KACE. najbezpieczniejsze na świecie ultrabooki z najlepszymi w swojej ...
-
Finał konkursów technologicznych "Gazety Bankowej"
... Ferryt FrontEnd firmy DomData AG Sp. z o.o. Advantica HCE firmy SOFTAX Ryszard Srokosz sp. j. alfa Video Contact Center firmy Alfavox Sp. z o.o. Dynatrace APM firmy CompFort Meridian Polska Rekomendacja w kategorii: Usługa Nowa odsłona ... debaty: COMARCH SA, Tmatic, patroni medialni: Bankier.pl, eGospodarka.pl, wGospodarce.pl, IT Professional, IT ...
-
Rusza konkurs Outsourcing Stars 2015
... innych - mówi Wiktor Doktór. Nagrody Outsourcing Stars 2015 zostaną przyznane w kategoriach: Archiwizacja Dokumentów, BPO, Call/Contact Center, Car Fleet Management, Deweloper, HR / Leasing Pracowniczy, HR / Rekrutacja, IT Contracting, Księgowość / Kadry / Płace, Miasto, Outsourcing Sił Sprzedaży, Real Estate – Konsulting dot. Rynku Nieruchomości ...
Tematy: -
Nowe technologie w służbie pacjentom, ale nie tylko
... korzysta zaledwie 18 proc. pacjentów po zawale. Już teraz wartość polskiego rynku IT w sektorze zdrowia wynosi 2 mld zł, a wartość rynku prywatnej opieki zdrowotnej aż 5 ... medycznej. Za pięć lat rynek IT dla służby zdrowia zwiększy wartość co najmniej do 5 mld zł (łącznie z inwestycjami w data center i zabezpieczenie danych). Program zintegrowanej ...
-
Cyberbezpieczeństwo w firmach: brakuje spójności
... . Z czego wynika to przekonanie? Pewności badanym dodają przede wszystkim inwestycje w mechanizmy zapobiegające cyberatakom oraz monitorujące zagrożenia zespoły operacji bezpieczeństwa IT (SOC – Security Operations Center). Okazuje się jednak, że wdrożenie tych działań to ciągle za mało. 86% badanych nadal wskazuje, że cyberbezpieczeństwo wymaga ...
-
Czy ochrona danych osobowych sprosta GDPR?
... wspólny projekt Intel Security we współpracy z Centrum Badań Strategicznych i Międzynarodowych (Center for Strategic and International Studies – CSIS). Dane te nie są zbyt ... odbiorcę takich danych osobowych. Jak może pomóc technologia? Najnowsze rozwiązania IT mogą oszczędzić czas i zredukować ryzyko w zakresie bezpieczeństwa i prywatności. Biorąc ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2017
... jak i VMware vShield Endpoint oznaczają, że dowolne strategie bezpieczeństwa oraz IT mogą zostać całkowicie dostosowane do określonych potrzeb biznesowych powiedział Witalij ... zostały ujednolicone w ramach jednej konsoli administracyjnej Kaspersky Security Center, co pozwala kontrolować wszystkie maszyny wirtualne wraz z urządzeniami fizycznymi ...
-
Programy poleceń, czyli jak praca po znajomości zyskała inny wymiar
... branżach, które w największym stopniu utyskują na brak talentów, a więc np. w IT, konsultingu czy nowoczesnych usługach biznesowych czy konsultingu. Badania realizowane ... wysoko oceniamy – tłumaczy Anna Mikucka, Head of DCX w Capgemini Software Solutions Center we Wrocławiu. Kwoty za polecenia są atrakcyjne i teoretycznie na wyciągnięcie ręki ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w XI 2017
... (10%). Tuż za nimi znalazły się osoby ze specjalizacją Sprzedaż (9%), Obsługa klienta (9%), a także IT - Administracja (8%). Warto przy tym podkreślić, że kandydaci mogą w swoim profilu zaznaczyć więcej ... . Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (16% wszystkich ofert pracy), Obsługa klienta/Call Center (15%), Informatyka/Programowanie ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w V 2018
... , w których panuje tzw. rynek pracownika. O ile od dawna mówi się w tym kontekście o pracownikach IT, to pojawienie się w maju w pierwszej piątce najbardziej poszukiwanych pracowników osób z ... % wszystkich opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (16%), Obsługa klienta/Call Center (16% wszystkich ofert), ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... 10,5%. Niezmienną popularnością cieszą się oferty pracy dla specjalistów ds. IT (14,2%). Oprócz tradycyjnych ogłoszeń rosnącą niszę wśród specjalistów od nowych ... m.in. Sprzedaży, Logistyce, dziale Kas, Komunikacji i Projektowania Wnętrz, czy contact center Domolinia. Dzięki naszej kampanii wizerunkowej #TyJesteśZmianą pokazaliśmy, że poszukujemy osób ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w XI 2018
... GoldenLine. Jak wynika z analiz, dominowały w tym gronie (18%) osoby z zaznaczoną specjalizacją IT - Rozwój oprogramowania. Na drugim miejscu znaleźli się kandydaci ze specjalnością Inżynieria (15%), a ... 21% wszystkich opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (15%), Obsługa klienta/Call Center (12% wszystkich ofert), ...
-
5 wskazówek jak skutecznie odtwarzać dane z kopii zapasowej
... w sytuacji wystąpienia problemów w firmowym środowisku, np. serwerowni czy obiekcie data center. 4. Kompetencje. Osoby, które nie są wystarczająco dobrze przeszkolone ... Intelligence), możliwe jest zmniejszenie kosztów i czasu poświęcanego przez personel IT na ręczne i pracochłonne zadania informatyczne, takie jak zarządzanie i przechowywanie ...
-
Człowiek sednem strategii cyberbezpieczeństwa
... dzienne wychodzi sporo problemów dotyczących pracowników – zarówno specjalistów IT, jak i pozostałych osób zatrudnionych w firmie. Po pierwsze, CISO zmagają się ze skutkami utrzymującego się niedoboru wykwalifikowanych pracowników w branży cyberbezpieczeństwa. Według instytutu CSIS (Center for Strategic and International Studies), 82% pracodawców ...
-
Rynek pracy: nowe technologie i brak pracowników
... spadły o 5 proc., a wartość tego rynku wyniosła ok. 1,5 mld zł. Jednocześnie obserwujemy dalszy wzrost outsourcingu wielu usług. Księgowość, płace, call center, a nawet IT to dziedziny szczególnie chętnie “oddawane” zewnętrznym podmiotom. Głównym atutem takiego rozwiązania jest oszczędność czasu i pieniędzy, pozwalająca skupić się przedsiębiorcom ...
-
Logistyka wdroży każdą znaczącą technologię, od Big Data po 5G
... stanowić prawie 43 proc. wszystkich wydatków. Liczą się oczekiwania klientów, nowości IT i chłonność rynku Sektor logistyczny jest i pozostanie wyjątkowo chłonny i otwarty nie tylko ... decydentów wierzy, że automatyzacja pozwoli obniżyć koszty operacyjne o więcej niż połowę. image 1 center original> Uwagę logistyki coraz mocniej skupia się na 5G W ...
-
Do zmiany pracy motywują nas pieniądze. A co nas powstrzymuje?
... wzrostu stopy bezrobocia. Jak wskazała prawie połowa badanych pracodawców, nie jest łatwiej pozyskać pracownika w czasie pandemii, w szczególności w branżach IT, e-commerce, call center czy FMCG. Firmy wykorzystują więcej kanałów dotarcia do kandydatów oraz publikują większą liczbę ogłoszeń rekrutacyjnych w poszczególnych procesach, czasem pomimo ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2021. Co nam zagrażało?
... względem liczby przeprowadzonych cyberataków, o czym świadczą dane Identity Theft Resource Center (ITRC). Już w październiku 2021 liczba naruszeń przekroczyła poziom z całego 2020 roku ... który w bieżącym roku zyskał na znaczeniu jest zainteresowanie branżą bezpieczeństwa IT. To logiczny krok w ewolucji cyberataków. Rozwiązania z zakresu ...
-
Jakie antidotum na brak pracowników, kwalifikacji i wypalenie zawodowe?
... co najmniej 3 tysiące osób, głównie z sektorów specjalistycznych: bankowości i finansów, IT i technologii oraz biotechnologii i farmacji. Zdaniem 84 proc. polskich liderów ... zawodowym, motywacjach, a nawet życiowych aspiracjach – podkreśla Małgorzata Lakowska, Delivery Center Manager w Randstad Polska. Skupianie się na potencjale zawodowym, pozwala ...
-
T-Mobile wprowadza Cyber Guard® Lite
... które będą musiały spełnić rygorystyczne wymogi w zakresie bezpieczeństwa IT, w tym modernizację zabezpieczeń IT. Cyber Guard® Lite jest w pełni zgodny z założeniami ... aspekty związane z bezpieczeństwem są w rękach ekspertów Security Operations Center T-Mobile i Fortinet, partnera technologicznego odpowiedzialnego za opracowanie rozwiązania. ...
-
EDR, MDR, XDR - które narzędzie najlepsze dla firmy?
... u swoich klientów. Ich centrum operacji bezpieczeństwa (Security Operations Center, SOC) przejmuje w dużej mierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemu informatycznego i ... funkcji EDR, SIEM i NTA w jednym narzędziu, które chroni wszystkie zasoby IT za pomocą jednego dostawcy. W przeciwieństwie do MDR, XDR przyspiesza czas reakcji dzięki ...
-
Egzaminy VUE w Compendium
... swoim klientom możliwość przeprowadzenia certyfikowanych egzaminów. Tytuł autoryzowanego centrum testowego firmy Virtual University Enterprises, VUE Testing Center, uprawnia do egzaminowania specjalistów IT w zakresie znajomości produktów i technologii: Avaya Inc. Testing BMC Software BROCADE Communications Certifications International Check Point ...
-
Udany rok Talexu
... z Ministerstwem Finansów, a także umowy z Raben Logistics i z Biurem Komitetu Integracji Europejskiej (na dostawę rozwiązań IT dla GUC). W planach na 2003 jest utrzymanie dobrych kontaktów z dotychczasowymi partnerami wywodzącymi ... udział usług w sprzedaży ogólnej, koncentrując się na usługach outsourcingowych (w oparciu o Data Center w Poznaniu), a ...
Tematy: wyniki finansowe za 2002 rok, talex -
Dostępność - walor niezbędny witryny
... o architekturze serwisu od strony utrzymania go w sieci (problem bardziej po stronie wszelkich data center i rodzaju świadczonych przez nich usług) i o samym zaprojektowaniu i wykonaniu serwisu, czyli o jego ... to nie może on być pozostawiony tylko i wyłącznie służbom IT. Wręcz przeciwnie, wymaga on synergii działania między informatykami a osobami ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... oraz call center. Oferty pracy z tych dwu działów stanowiły w sumie prawie 28% wszystkich propozycji. Na trzecim miejscu, tuż za działem obsługi klienta, znalazły się oferty pracy w dziale technologicznym. Nieco więcej ofert pracy niż w poprzednim kwartale mieli do wyboru pracownicy działów IT, zarówno ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... ), elektroniczne repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na zewnątrz przez 32% przedsiębiorstw, ... pytania udzielali głównie przedstawiciele kadry zarządzającej i menedżerskiej (67% badanych) z działów administracji (50%), IT ...
-
Rynek pracy specjalistów 2006
... center (prawie 7000 ofert więcej niż w 2005 roku) oraz osoby z wykształceniem technicznym, którym ponad dwukrotnie częściej oferowano pracę w działach technologicznych. Kolejność pozostałych działów w zestawieniu jest podobna do tej z 2005 roku, choć można zauważyć nieco większe zapotrzebowanie pracodawców na osoby do działów IT ...
-
Rynek pracy specjalistów I-III 2007
... O blisko 75% wzrosło także zainteresowanie pracownikami działów obsługi klienta i call center – liczba ofert dla tej grupy wzrosła z 1816 w I kwartale 2006 roku do ... niż w I kwartale 2006 r.). Niewielkie spadki odnotowano natomiast w przypadku działów IT – Internet i e-commerce oraz badań i rozwoju, gdzie w każdym przypadku było o kilkadziesiąt ...
-
Wsparcie Microsoft dla debiutujących firm
... SQL Server, Microsoft Office SharePoint Portal Server, BizTalk Server oraz Systems Center. Wkrótce do tego zestawu dojdzie także Microsoft Dynamics CRM. „BizSpark ... mogły bezpłatnie korzystać z legalnego oprogramowania Microsoft, co wprawi potężną machinę rynku IT w duży ruch. Dotychczas drogie rozwiązania hamowały zapędy młodych przedsiębiorców ...
-
Komunikacja z klientem a model SaaS
... zamiast jednorazowego wydatku przed wdrożeniem systemu czy zmniejszenie nakładów na infrastrukturę IT. Dla małych firm jest to jedyna szansa na uzyskanie dostępu ... zaufać dostawcy usługi na tyle, aby przekazać do zewnętrznie zarządzanego data center wrażliwe i poufne informacje klientów. Interactive Intelligence zauważa, że przed zaangażowaniem się w ...
-
Knowledge Process Outsourcing ma w Polsce przyszłość
... a KPO? Indie, kojarzone do tej pory z outsourcingiem prostych procesów produkcyjnych i call center, dziś są globalnym liderem nowoczesnych usług biznesowych. Wyceniany na 4 miliardy ... nich jest IBM, który wiosną otwiera we Wrocławiu Zintegrowane Centrum Dostarczania Usług IT, gdzie pracę znajdzie 3 tysiące specjalistów. Z kolei w Warszawie, Gdańsku ...