-
Nowe oferty pracy III 2010
... klienta/call center. To druga w kolejności pod względem liczby ofert grupa branżowa poszukiwanych pracowników – w marcu oczekiwało na nich przeszło 4 tys. 800 posad, o 33 procent więcej niż w lutym. Oprócz pracowników odpowiedzialnych za szeroko rozumiane kontakty z klientami intensywnie poszukiwani są również specjaliści z zakresu IT oraz ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2010
... najczęściej poszukiwanych pracowników nadal są specjaliści ds. sprzedaży oraz osoby do pracy w dziale obsługi klienta i call center. Trzecie miejsce, ex aequo, przypadło finansistom i specjalistom IT. Regiony: Lepiej wybrać Mazowsze niż zagranicę Od początku tego roku systematycznie spada zainteresowanie naszymi pracownikami wśród zagranicznych ...
-
Jakie oferty pracy w VII-VIII 2010?
... Pracuj.pl firmy szukały głównie handlowców (ponad 16 000 ofert) i osób do działów obsługi klienta i call center (ponad 7 600 propozycji), a na trzecim miejscu uplasowali się specjaliści IT (ponad 7 200 ofert.) Jak zauważa Przemysław Gacek, mimo wzrostu liczby ogłoszeń trudno jeszcze mówić o powrocie ...
-
Polskie firmy a outsourcing
... IT (38%) oraz dystrybucji i logistyki (33,5%). Duży potencjał rynkowy istnieje natomiast w zakresie usługi związanej z pozyskaniem odzieży roboczej (korzysta z niego obecnie 21% badanych firm) i wynajmu urządzeń higieny (18% firm). Zaskakująco niewielkie okazało się wykorzystanie outsourcingu centrów obsługi klienta, czyli między innymi call center ...
-
Debiut SEVENET SA na NewConnect
... nowoczesnej komunikacji biznesowej w relacjach B2B i B2C oraz Contact Center - będące zaawansowanymi platformami, wykorzystywanymi do komunikacji z klientem. ... WiComm na Politechnice Gdańskiej przy tworzeniu klastra „ICT Pomorze” firm z branży IT, oraz prowadzi prace laboratoryjne nad nowymi innowacyjnymi produktami. Ponadto, wspólnie z Politechniką ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2011
... więcej niż co 3. oferta była do nich skierowana), specjaliści IT (blisko 19 tys. ofert) oraz osoby z wykształceniem technicznym (prawie 15 tys. ofert). Równie dużo poszukiwano osób do działów obsługi klienta i call center (prawie 14 tys.), ale na brak ofert pracy nie miały ...
-
Przekwalifikowanie zawodowe nieobce Polakom
... zmianę specjalizacji wykazują osoby zatrudnione w dziale sprzedaży i handlu (56% badanych), a także działach marketingu (55%) oraz obsługi klienta i call center (52%), najmniejszą natomiast specjaliści IT (22%) oraz osoby pracujące w służbie zdrowia (25%). Wydaje się to dość oczywiste, biorąc pod uwagę wiedzę i umiejętności, które ...
-
Praca zdalna: blaski i cienie
... jak Citrix, mogą zapewnić bezpieczny dostęp i ułatwić wdrożenie działowi IT. W przyszłości zdalni konsultanci powinni mieć możliwość wykorzystania pełnego zbioru funkcji ... wyszkolonego personelu do konkurencji. W pewnej firmie z branży outsourcingowych call center zatrudnienie zdalnych konsultantów zmniejszyło wskaźnik rotacji personelu z 25 do ...
-
Bezpieczeństwo w Internecie - zagrożenia 2011
... — wysokiej klasy ośrodek badawczy zajmujący się analizą i wykrywaniem podatności w systemach IT. HP DVLabs analizuje dane dotyczące wykorzystania podatności, gromadzone z tysięcy ... (Web Security Research Group) w HP Fortify Application Security Center — ośrodku, który ułatwia specjalistom ds. bezpieczeństwa i zapewnienia jakości oraz programistom ...
-
Kaspersky Security for Virtualization 2.0
... . Brak scentralizowanych narzędzi zarządzania może stać się problemem podczas zarządzania wieloskładnikową infrastrukturą informatyczną firmy. Dzięki modułowi Kaspersky Security Center specjaliści ds. IT mogą monitorować stan wszystkich chronionych firmowych stacji roboczych, zarówno fizycznych, jak i wirtualnych. Jest to szczególnie wygodne, gdy ...
-
Jak znaleźć i zatrzymać pracownika?
... jak trudno jest pozyskać dobrego managera, świadczą wyniki badań przeprowadzonych przez The Center for Creative Leadership. Według nich 40-50 proc. osób obejmujących tego typu ... – mówi Anna Marciniak, HR Manager, Skanska Property Poland. Według opinii ekspertów branże IT, SSC/BPO czy bankowości są w dalszym ciągu rynkami kandydata. Oznacza to, ...
-
Kaspersky Security for Virtualization | Light Agent
... użyciu konsoli administracyjnej Kaspersky Security Center, Kaspersky Security for Virtualization (zarówno w wersji Agentless jak i Light Agent) jest zarządzany z tego samego panelu co rozwiązania bezpieczeństwa firmy Kaspersky Lab przeznaczone dla maszyn fizycznych oraz urządzeń mobilnych. Dzięki temu menedżerowie IT mają pełny obraz sieci ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna: dozwolone i zakazane pytania
... umiejętności – mówi Weronika Florkowska z PrimeSoft Polska firmy działającej w branży IT – W trakcie spotkania kandydaci sami mogą zadawać pytania dotyczące przyszłej pracy. ... trzeba wykonać, rozmowy weryfikujące znajomość języka, czy testy kompetencyjnie w Assessment Center. Co zatem z pytaniami bardziej osobistymi? Pole manewru jest tu ograniczone ...
-
Notebook ASUSPRO PU551LD
... , która objęta została dwuletnią gwarancją w systemie On-site. Całość uzupełnia zaawansowana platforma ASUSPRO Business Center, która powstała z myślą o małych przedsiębiorstwach, nieposiadających własnego zarządzanego środowiska IT. Wspomniane rozwiązanie składa się ze sprzętu, aplikacji oraz oprogramowania sprzętowego, które zapewniają wysokie ...
-
Targi Outsourcingu - Innowacje dla Twojego biznesu
... przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się branży outsourcingu, oferujący usługi z 12 sektorów: HR Wsparcie Sprzedaży IT Marketing TSL/Usługi kurierskie CFM BPO Księgowość/Rachunkowość Doradztwo/Konsulting Call Center Zarządzanie nieruchomościami Biuro Odwiedzającymi są firmy, które poszukują oferowanych przez wystawców rozwiązań przyczyniających ...
Tematy: Targi Outsourcingu, targi -
Wynagrodzenia w telekomunikacji w 2014 roku
... na stanowisku inżyniera oprogramowania – 8 300 PLN oraz administratora systemów IT – 7 050 PLN. Natomiast, administrator sieci informatycznych, który przeciętnie zarabiał 4 900 PLN, otrzymywał ponad dwa razy większe wynagrodzenie od konsultanta call center pracującego w branży telekomunikacyjnej. Wynagrodzenia na szczeblach Połowa dyrektorów ...
-
W BPO/SSC jest praca dla młodych
... Dla zatrudnionych oznacza to pracę w jednym z obszarów, na które składają się zwykle IT, księgowość, finanse, zakupy, usługi prawne, farmaceutyka, HR czy też konsulting. – ... obcych. – Praca w BPO/SSC wciąż jeszcze kojarzona jest niekiedy z zatrudnieniem w call center, w którym niewiele można się nauczyć, ale to błędne wyobrażenie, – przekonuje ...
-
Przetwarzanie w chmurze 2014-2019
... ciągu najbliższych 5 lat – powiedział Grzegorz Dobrowolski, Dyrektor Sprzedaży Rozwiązań Data Center & Virtualization w Cisco Poland. – Duże firmy i sektor publiczny odchodzą od ... firmy coraz dokładniej analizują koszty związane z dedykowanymi zasobami IT i oczekują coraz większej sprawności, wzrastać będzie wykorzystanie chmury publicznej. ...
-
Informatyka śledcza 2015
... incydentu, odpowiedzi na pytania: Kto? Co? Kiedy? W jaki sposób? Zauważamy też coraz większe zainteresowanie włączeniem narzędzi informatyki śledczej w systemy bezpieczeństwa IT, na przykład w ramach Security Operations Center - podsumowuje Michał Ferdyniok kierownik laboratorium Mediarecovery.
-
Spółka SARE S.A. debiutuje na GPW
... na rozwijaniu i udostępnianiu klientom nowoczesnych, dedykowanych rozwiązań IT, znajdujących zastosowanie przede wszystkim w obszarze komunikacji i marketingu. Spółka rozwija swoje oprogramowania w kierunku integrowania i zarządzania wielokanałową komunikacją marketingową integrującą systemy typu: call center, CRM, ERP, drukarnie cyfrowe, platformy ...
-
Cisco: bezpieczeństwo w Internecie I poł. 2016
... cyberprzestępcom wykorzystać podatności w niej obecne do ataku na firmowy system IT. Cisco radzi jak w kilku prostych krokach zwiększyć bezpieczeństwo środowisk biznesowych Badacze ... ” - mówi Gaweł Mikołajczyk, Dyrektor Cisco Security Operations Center w Krakowie: „W miarę jak cyberprzestępcy kontynuują czerpanie zysków ze swojej aktywności ...
-
Zobacz, gdzie powstają nowe inwestycje biurowe
... Polsce. Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych podaje, że w centrach BPO, SSC, IT i R&D zlokalizowanych w obrębie aglomeracji pracuje ponad 50 tys. osób. ... powierzchni biurowej, który ma być gotowy w 2018 roku. A także projekt Avangarda Center, który firma Okam Capital planuje realizować etapami. W pierwszej fazie realizacji inwestycji, ...
-
Poznań bez kompleksów. Rynek biurowy rozkwita
... mierze odpowiada sektor usług dla biznesu. Dane udostępnione przez ABSL dowodzą, że w mieście funkcjonuje obecnie aż 76 centrów BPO, SSC, IT i R&D. Swoje siedziby w Poznaniu ulokowały m.in. Capgemini, Carlsberg, Franklin Templeton, GSK, IKEA oraz McKinsey. Zatrudnienie w nich znajduje przeszło 13 tys ...
-
Oferty pracy. Tylko jeden region Polski nie dopisuje
... 42 proc.) i organizacjach pozarządowych (- 40 proc.). Mniej ofert pojawia się także w call center, sprzedaży detalicznej, a nawet produkcji. – W następnym kwartale spodziewać się należy wzmożonego ... W gronie najbardziej poszukiwanych pracowników są handlowcy, specjaliści IT, inżynierowie, księgowi, z branży produkcyjnej, obsługi klienta, logistycznej ...
-
Wydobywanie kryptowalut - jak zbudować centrum danych?
... możliwość doboru zakupu, konfiguracji odpowiedniego sprzętu i rozmieszczenie go w Data Center, aby tam mógł nieprzerwanie pracować w odpowiednich do tego warunkach, na bardzo korzystnych zasadach finansowych, w myśl motta, które przyświeca firmie: „We make it easy for You”, co oznacza dosłownie, że nie będziemy musieli ...
-
InfoPraca: w III kw. rynek pracy w rękach pracowników
... 30 proc.), budownictwo (+28 proc.), edukacja/szkolenia (+25 proc.), farmacja/laboratorium (+19 proc.), IT – Hardware (+17 proc.), doradztwo/konsulting (+14 proc.). Patrząc na dane ... (-49 proc.), produkcja (-43 proc.), sprzedaż detaliczna (-42 proc.) i call center (-35 proc.). Regiony i ich specyfika Patrząc na liczby, najwięcej ofert pracy pochodzi ...
-
Inteligentna firma = mobilność + IoT + cloud computing
... Centrum Technologii i Przedsiębiorczości na Harwardzie (Technology and Entrepreneurship Center at Harvard – TECH). Podstawę Inteligentnego Przedsiębiorstwa tworzą ... zostały przeprowadzone łącznie wśród 908 osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji w sferze IT z 9 krajów, w tym z: USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Meksyku, Brazylii, Chin, ...
-
Roboty w medycynie. Czy automatyzacja zagraża lekarzom?
... pacjentów z nowotworami, przygotowana została wspólnie ze specjalistami z Memorial Sloan-Kettering Cancer Center w Nowym Jorku. Do pamięci maszyny trafiły naukowe książki, ponad 290 ... Hrabia. - Trend ten wyraźnie wskazuje, że przed startupami łączącymi w sobie branżę IT oraz nowych technologii stoi wielka szansa na rozwój. Z kolei rola informatyków ...
-
10 powodów, dla których pracownik zwalnia się z pracy
... należy szukać. Rozczarowania unikną obie strony. - Po dwóch weekendach pracy w call center zrezygnowałem. Praca siedząca i nieustanne rozmowy przez telefon okazały się dla mnie zbyt ... się do objęcia kolejnego wyższego stanowiska – mówi Karol, pracownik IT. 6. Zakaz korzystania z telefonów komórkowych Wydawałoby się, że nikt nie zrezygnowałaby ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w I 2018
... styczniu 2018 roku za pomocą usługi rekrutacyjnej Jobile rekruterzy szukali kandydatów z obszarów: Sprzedaż, IT (Java, PHP), Marketing oraz Kadry i płace. Podstawą usługi rekrutacyjnej Jobile ... opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (19%), Obsługa klienta/Call Center (15% wszystkich ofert), Finanse/Ekonomia (12%), ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w II 2018
... roku za pomocą usługi rekrutacyjnej Jobile rekruterzy szukali głównie kandydatów z obszarów: Sprzedaż, IT oraz Finanse. Podstawą usługi rekrutacyjnej Jobile jest realizacja direct search w ... opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (18%), Obsługa klienta/Call Center (14% wszystkich ofert), Informatyka/Programowanie (12 ...
-
Ataki DDoS. Branża finansowa pod ostrzałem
... sobą straty finansowe – tłumaczy Ewelina Hryszkiewicz z Atmana, lidera rynku data center i operatora telekomunikacyjnego. Ochrona i wydajność Według szacunkowych obliczeń instytucje finansowe mogą ... DDoS. – Obecnie bardzo trudno zapewnić skuteczną ochronę firmowych zasobów IT we własnym zakresie. Systemy typu firewall czy IPS są niewystarczające ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w I kw. 2018
... kwartale 2018 roku za pomocą usługi rekrutacyjnej Jobile rekruterzy szukali głównie specjalistów z obszaru Sprzedaż, IT oraz Finanse. Podstawą usługi rekrutacyjnej Jobile jest realizacja direct search w imieniu ... wszystkich opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (18%), Obsługa klienta/Call Center (15%), ...
-
Alternatywne inwestycje w nieruchomości coraz popularniejsze
... 18% inwestorów. Budynki z sektora Healthcare interesują 16% lokujących kapitał, Data Center 11%, a rozrywka co dziesiątego inwestora. – Budynki mieszkalne niemal ... produktem inwestycyjnym będą stały jedne z najsilniejszych finansowo korporacji z branży IT, które dziennie potrzebują miliardów nowych jednostek przestrzeni sieciowej – mówi Przemysław ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... mowy, identyfikowanie obrazów lub tworzenie prognoz). Motoryzacja, medycyna, HR, IT, finanse, marketing, e-commerce, retail, handel - niemalże w każdej branży AI ... biznes. Obecnie jest powszechnie wykorzystywana chociażby w marketingu, call center, chatbotach, pozycjonowaniu, targetowaniu, maszynowych tłumaczeniach tekstów (Microsoft poinformował ...