-
Bezpieczne wakacje. Oto najpopularniejsze pułapki na turystów
... , żeby nas wykorzystać, będziemy mieli większe szanse, by temu zapobiec. Nocleg w centrum wielkiego miasta z pięknym widokiem w cenie niższej niż wyjście do kina? Jeśli ... skontaktować się z właścicielem, a jeśli to nie pomoże, nie wahajmy się napisać do obsługi klienta pośrednika. Ważnym aspektem jest również sposób dokonywania płatności za wynajem. ...
-
Bankowość online: błąd banku może odstraszyć klienta
... i kompetentnej obsługi klienta ... centrum zysków (ale i kosztów) banków, to widać wyraźnie, że większość instytucji mocno postawiła na bankowość internetową. Problemy z zapewnieniem bezpieczeństwa najczęściej zdarzają się w bankach, które działają od wielu lat. Nagle banki stanęły przed problemem migracji danych na nowe systemy przystosowane do obsługi ...
-
Podatek akcyzowy: jak założyć skład podatkowy?
... lub klucza do bezpiecznej transmisji danych wydawanego przez Centrum Bezpiecznej Transmisji Danych, działające przy Izbie Celnej w Krakowie. 5.2. System OSOZ Konieczna jest również rejestracja w Ogólnopolskim Systemie Obsługi Zabezpieczeń (OSOZ). System ten wykorzystywany jest do obsługi zabezpieczeń stosowanych podczas rejestracji zgłoszeń celnych ...
-
Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point
... Getin Point ma odpowiadać na oczekiwania Klientów, łącząc wysoki standard obsługi i najnowsze osiągnięcia technologiczne. INNOWACYJNOŚĆ W grudniu 2012 roku, wdrażając rachunek Getin UP ... w Polsce samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie w I kwartale br ...
-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
... Wspomniane powyżej cztery globalne trendy wyraźnie zaznaczają się w sposobie obsługi klientów przez marki HoReCa: 1) Personalizacja Wprawdzie trudno jeszcze stwierdzić, czy ... robotów i rzeczywistości wirtualnej, a w Inamo w Londynie, stoły zamieniają się w centrum zabawy. 3) Społeczność Restauracja jest przede wszystkim miejscem społecznym. Pojawiły ...
-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... funkcji. Są to: centra obsługi zamówień internetowych, huby kurierskie/sortownie, miejskie centra logistyczne, centra obsługi zwrotów czy magazyny artykułów spożywczych sprzedawanych ... też jego zwrotu, lecz może również pełnić funkcję showroomu, a nawet centrum usług dodanych (na przykład drobne i ekspresowe usługi krawieckie dla firm z branży ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... obszary e-commerce. Które z nich sprawdzą się i zostaną na stałe włączone do obsługi sklepów internetowych? Na to pytanie odpowiadają specjaliści IdoSell. Niewątpliwie ... poprawią pozycjonowanie sklepu oraz zwiększą współczynnik konwersji, co stawia optymalizację SEO w centrum uwagi przedsiębiorców. Moderacja Opinii W kontekście trendów AI na rok ...
-
Ulga B+R 2024/2025. Kto może skorzystać?
... korzyści dla firm? Ekspert wyjaśnia. Co więcej, dla firm, które mają status Centrum Badawczo-Rozwojowego (CBR) stawka odliczenia wynosi aż 200% – mówi Beata Tęgowska. ... m.in. kosztów zakupu nowych robotów przemysłowych, oprogramowania do obsługi robotów, a także kosztów szkolenia pracowników w zakresie obsługi robotów. Tu trzeba pamiętać, że ulga na ...
-
Bezpieczniej w górach
... Dzięki wdrożeniu zaawansowanych technologii odbioru i przesyłania informacji, większość operacji wykonywana jest w nim automatycznie (System Obsługi i Rejestracji Zgłoszeń). Sieć Plus GSM stanowi platformę wymiany informacji pomiędzy Centrum Koordynacji, zgłaszającym a Służbami Ratowniczymi na miejscu zdarzenia. Medium jest w tym wypadku zależne od ...
-
Mistrzowie w ComArchu
... implementacji procesów biznesowych (workflow) oraz system obsługi baz danych znajdą zastosowanie we wszystkich sektorach produkcji oprogramowania w ComArch, czyli w produkcji systemów dla telekomunikacji, finansów i bankowości, handlu przemysłu i usług oraz w sektorze administracji publicznej. "Centrum działa w ramach ComArch, ale równolegle do ...
-
Karty i transakcje internetowe: o czym warto pamiętać
... . W tym celu należy skontaktować się z dostępnym przez 24 godziny centrum autoryzacji kart. Numer centrum jest zapisany na odwrocie karty, otrzymują go także Państwo razem ... i informacje dotyczące sklepu – jego adresu, danych kontaktowych do działu obsługi klienta, warunków i czasu dostawy zamówionego towaru. Dlaczego płatności kartowe dokonywane w ...
-
Rynek ziemi odporny na kryzys
... a więc położone w obrębie terenów oznaczonych jako rolne, terenów obsługi produkcji w gospodarstwach rolnych, hodowlanych, ogrodniczych oraz gospodarstwach ... nie znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie stolicy, będzie miał porównywalne połączenie z centrum Warszawy, jak niektóre z jej dzielnic. Podobne zmiany szykują się również w innych regionach ...
-
Lotniska wabią parki biznesowe
... 5 biurowców o powierzchni ponad 45 000 m kw., centrum konferencyjno-wystawiennicze, centrum usługowohandlowe oraz czterogwiazdkowy hotel. Kompleksowość oraz ... dalszym wzrostem rynku lotniczego w Polsce oraz rozwojem infrastruktury niezbędnej do jego obsługi, w otoczeniu portów lotniczych należy spodziewać się kolejnych inwestycji o charakterze ...
-
Ceramika Paradyż w ŁSSE
... stanowiącym o wyborze miejsca na nowe centrum logistyczne była bardzo dobra lokalizacja. Działka leży w centrum Polski, na skrzyżowaniu głównych tras komunikacyjnych – ... produktów firmy, usług i rozwiązań, przy równoczesnym utrzymaniu wysokich standardów obsługi. W 2012 roku Inwestorzy w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej zadeklarowali jak ...
-
Czy galerie handlowe przegrają z e-commerce?
... Network na podstawie badania SW Research. Wyniki badania pokazują, że wyjście do centrum handlowego nie służy jedynie zakupom, ale poszukiwaniu wartości dodanej, której nie ... produktów (47%). Niemal co trzecia osoba za zaletę uznała skorzystanie z porady obsługi sklepu oraz łatwość zwrotów lub wymiany towarów. Robienie zakupów ze znajomymi doceniło ...
-
Podatek VAT: jak szeroko rozumieć usługi na nieruchomości?
... W szczególności umowy o najem dotyczą tego konkretnego Centrum Handlowego, strategia rozwoju jest opracowana dla tego Centrum Handlowego w Bytomiu, przygotowanie i kontrola ... ustalenia kwoty odpłatności (ceny) za wykonywaną przez Wnioskodawcę usługę obsługi projektu związanego z nieruchomością. Należy tu wskazać, że zgodnie z art. 29a ust. 1 ustawy ...
-
Czym polski rynek nieruchomości przyciąga inwestorów?
... budujących centra obsługi klienta, dedykowane firmom z sektora finansowego, IT i telekomunikacji. Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A. Polska to jeden z największych krajów Unii Europejskiej, funkcjonujemy w dużej i stabilnej gospodarce, co jest dobrze postrzegane przez partnerów zagranicznych. Położenie naszego kraju w centrum Europy ...
-
Inwestycja w mieszkanie na wynajem w średnim mieście. Czy to ma sens?
... kolejna kadencję. O wysokiej pozycji wicelidera rankingu decyduje m.in. jego lokalizacja. - Z centrum Chorzowa jest dużo bliżej do centrum Katowic, niż z niektórych dzielnic stolicy Śląska (np. z ... krótkoterminowy tego nie zapewnia (chyba, że lokal oddaje się do obsługi firmie zarządzającej najmem). Inną kwestią jest zasób lokali mieszkalnych w ...
-
Rynek nieruchomości i kredytów IV kw. 2018
... ekspertów Centrum AMRON podobnie jak w latach poprzednich, sytuację na rynkach nieruchomości mieszkaniowych i kredytów hipotecznych kształtowała przede wszystkim dobra koniunktura w polskiej gospodarce i związany z nią wzrost płac i siły nabywczej dochodów, a także historycznie niskie stopy procentowe NBP, utrzymujące niski koszt obsługi kredytu ...
-
Płock i reszta, czyli innowacyjność średnich miast w Polsce
... i e-government jak projekt Centrum Usług Wspólnych dla 22 gmin subregionu tarnowskiego czy pilotażowy projekt wdrożenia inteligentnych rozwiązań technologicznych dla Tarnowa służących podniesieniu jakości życia, zdrowia, komfortu i efektywności energetycznej. W mieście istnieje kompleksowy systemu obsługi inwestora, dobrze funkcjonuje także ...
-
Rynek handlowy w III kw. 2023
... Złotych Tarasach, marka odzieżowa Solmar, która na debiut wybrała poznańskie centrum Posnania czy amerykańska sieć barów szybkiej obsługi Popeyes z punktem w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu (a od września także w Złotych Tarasach w Warszawie). Do listy najemców centrum handlowego Wola Park dołączyła marka biżuteryjna Acium. W stolicy otwarto ...
-
Tydzień 10/2005 (07-13.03.2005)
... poniżej 3%PKB i utrzymaniu długu publicznego poniżej 60%PKB. W opinii Rządowego Centrum Studiów Strategicznych w połowie roku 2005 inflacja spadnie do 2%. Ekonomiści bankowi szacują ... dla importerów. Lecz wzrost wartości złotówki to także niższe koszty obsługi długu zagranicznego. Eksport był dotąd silnym bodźcem dla wzrostu gospodarczego, ...
-
Logistyka w firmie: wady i zalety
... handlowy dobiera, jego zdaniem, najbardziej optymalny pod względem ryzyka, kosztów i terminowości dostaw system obsługi logistycznej. - Na przykład Tesco obecnie wynajmuje obiekty, ale planuje w najbliższym czasie budowę własnego centrum dystrybucyjnego na południu Polski. Sieć Kaufland buduje własny magazyn centralny, Aldi wynajmuje magazyn, zaś ...
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... że tylko duże firmy świadczące usługi hostingowe posiadają własne data center, czyli centrum, w którym znajduje się całe zaplecze technologiczne. Są to m.in. łącza telekomunikacyjne ... firm. Obsługa klienta Poziom obsługi klienta jest niezwykle ważny z kilku względów. Mylne jest przekonanie, że sprawność oraz szybkość obsługi klienta są istotne tylko ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... pani Zosi była więc w pełni uzasadniona. Niestety sprzedawca (czyli pracownik w punkcie obsługi klienta w supermarkecie) był innego zdania i nie chciał w ogóle z nią ... udziela informacji i porad, tel. 022 333 73 26 – 28. Centrum Informacji Konsumenckiej przy Urzędzie Komunikacji Elektronicznej udziela informacji i porad związanych z usługami ...
-
Karta Visa: za 5 lat zapłacisz nią wszędzie
... . Dodatkowe środki z Funduszu Rozwoju Akceptacji mają pozwolić agentom na rozpoczęcie obsługi kart płatniczych w punktach detalicznych o relatywnie niskich obrotach, gdzie bez ... Polbank oraz SIXPay. W marcu br. dołączył do nich Bank BPH (z którym współdziała Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności). Po to, by ułatwić rozpoczęcie i ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... poziomie obsługi klientów przy umiarkowanych cenach. Są to działania w pełni uzasadnione, gdyż ryzyko pozycjonowania jako delikatesy mogłoby skończyć się takimi problemami, z jakimi borykają się delikatesy Bomi i Alma. W kategorii MSD (małych, średnich i dużych) sklepów spożywczych na pierwszym miejscu umacniają się Delikatesy Centrum (64 ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2013
... i 1%). Firmy nadal najczęściej szukały handlowców (ponad 41 tys. opublikowanych ofert) oraz pracowników obsługi klienta (prawie 19 tys. ofert). Niezmiennie również specjaliści IT mogli ... te nie mając stałych zleceń nie mogą płacić dużo. Stała współpraca z centrum transportowo-logistycznym rozwiąże ten problem. I wreszcie, usytuowanie trzech centrów w ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... by miało ono pozytywny wpływ na wrażenia i opinie klientów. Klient postawiony w centrum uwagi nie jest niczym nowym, jednak tu kluczowe jest uwzględnienie gruntownych ... już 76% szefów sprzedaży koncentruje się na zapewnieniu proaktywnej sprzedaży i obsługi klienta, a 78% na wdrożeniu narzędzi do przewidywania potrzeb klientów. Firmy o najlepszych ...
-
Franklin Templeton: perspektywy inwestycyjne na 2019 rok
... waluty. Co więcej, członkostwo Włoch w strefie euro pomaga utrzymać koszty obsługi długu na znacznie niższym poziomie w porównaniu z tym, z jakim Włosi musieliby ... prezesa EBC kończy się w październiku 2019 r. i tematem, który wkrótce znajdzie się w centrum uwagi, będzie powołanie jego następcy i obsadzenie innych stanowisk na wyższych szczeblach ...
-
Pracodawcy planują przyszłość. Wynagrodzenia i zatrudnienie raczej bez zmian
... 200 tys. mieszkańców (19%). Redukcji etatów najczęściej spodziewać się mogą mieszkańcy centrum Polski (14%) oraz wsi znajdujących się w obrębie aglomeracji (15%). Jeśli ... oraz w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców (18%). W najlepszej sytuacji są przedsiębiorstwa z branży obsługi nieruchomości i firm. 61% z nich określa swoją kondycję jako dobrą ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... (to wzrost o 4% w stosunku do badania z 2018 r.). Zarządzanie Customer Experience w centrum uwagi firm – 68% z grupy underperformers prowadzi działania marketingowe dla budowania ... marketingu jest budowanie zaufania klientów, które zależy nie tylko od właściwie dostosowanej obsługi. Duży wpływ na nie ma sposób wykorzystywania przez firmę danych ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... w ofertach rok do roku można uznać za przyzwoity wynik. Stacjonarne punkty obsługi klienta i centra kontaktu mierzyły się w pierwszych miesiącach pandemii z dużymi trudnościami. ... aktywność firm z południowej Polski oraz nieco mniejszą – przedsiębiorstw z województw w centrum i na północy kraju. Jak aktywni byli kandydaci w 2020 roku? Nowością w ...
-
Pakiet VAT e-commerce czyli nowe zasady opodatkowania VAT w handlu
... (nr z wykazu UC60) opublikowanego 29 października 2020 r. na stronach Rządowego Centrum Legislacji celem nowelizacji jest zrealizowanie przez Polskę obowiązku zaimplementowania ... świadczone drogą elektroniczną (usługi TBE), funkcjonujące w procedurze małego punktu kompleksowej obsługi MOSS – Mini One Stop Shop, zostaną objęte uproszczoną procedurą ...
Tematy: limit sprzedaży wysyłkowej, sprzedaż wysyłkowa, transakcje wewnątrzwspólnotowe, wewnątrzwspólnotowa dostawa towaru, opodatkowanie VAT, miejsce opodatkowania, czynności opodatkowane VAT, usługi elektroniczne, usługi telekomunikacyjne, rozliczenie świadczenia usług elektronicznych, rozliczenie VAT, VAT od usług elektronicznych, świadczenie usług, import usług -
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... to osiągnąć kluczowe jest wykorzystanie rozwiązań technicznych, zdaniem ekspertów Deloitte w centrum tych systemów zawsze stoi człowiek. Dostosowując swoje działania do ... w lepszym zrozumieniu potrzeb klientów jak i dostosowaniu strategii obsługi oraz zautomatyzowaniu komunikacji. Wyzwaniem pozostaje natomiast odpowiednie połączenie technologii z ...