-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... na reklamę behawioralną balansują na granicy 1%. Uwzględniając kwoty wydane w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Jak czytamy w raporcie z badania, finanse, telekomunikacja oraz multimedia to sektory ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... proc. marketerów decyduje się ulokować w programmatic ponad 80 proc. budżetu reklamowego display, jednak powoli się to zmienia. – Wydawcy zrozumieli już, że technologia ta ... minut dziennie. To jednak nie wszystko. Liczne badania i analizy pokazują, że reklama mobilna jest skuteczniejsza od tej w desktopie, osiągając wyższy CTR w prowadzonych ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
... modelu są tanie. Są efektywne kosztowo i pozwalają na większą konwersję, a to finalnie przekłada się na lepszą skuteczność kampanii. 3. „Tradycyjnie” kupowana reklama display ma większą konwersję. I tak, i nie. Reklamy zakupione w systemie aukcyjnym potrzebują określonego czasu dla zoptymalizowania kampanii. Dla reklamodawcy mylące może być ...
-
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
... nasza oferta będzie za nimi podążać i delikatnie przypominać o sobie. Zazwyczaj taka reklama ma formę graficzną, może też być w postaci tekstowej. W jakich sytuacjach ... Oferujemy kampanie display, mailingi, działania content marketingowe oraz skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
-
DOOH jak gorąco, czyli co marketer może zrobić z pogodą
... temperatury. Inną kampanią podpowiadającą, czym ugasić pragnienie w upalne dni była reklama piwa San Miguel, która kierowała odbiorców do najbliższego punktu ... Rotacja różnymi komunikatami w obrębie jednej kampanii pozwala na uniknięcie zjawiska „Display blindness”, które występuje w momencie, kiedy spodziewający się nieciekawych spotów obserwatorzy ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... zanotowała wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen oraz Grupy Lotos. Kanały komunikacji W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 21,0% oraz 13,6%, zaś dzienniki i magazyny 29,9% i 35,3%. Najsilniejszą ujemną ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których udział wyniósł w ub. roku 70% wobec 64% w roku 2007 ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują formy ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... bądź robią to błędnie – co przekłada się zazwyczaj na to, że działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. Istnieje także grupa osób przekonanych o skuteczności wybranego jednego lub kilku narzędzi zapominając ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... danych na temat zainteresowań i upodobań klientów. Jest to tzw. reklama osobista. Według badań przeprowadzonych przez ResearchNow, taki sposób prezentacji oferty ... tworzą spersonalizowane reklamy. Dzięki technologii RTB możliwy jest też zakup powierzchni display na aukcjach. Wszystko odbywa się oczywiście w czasie rzeczywistym i na poziomie ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość ... Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... – DOZ – zdecydowanie korzysta z searchu pozostając przy tym przy relatywnie wysokich cenach swoich produktów (kluczowym źródłem ruchu dla DOZ jest reklama display). Z searchu zdecydowanie korzysta również Gemini, które jednocześnie oferuje niskie ceny swoich najbardziej popularnych produktów. Popularność Gemini w Google nieprzerwanie rośnie ...
-
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... wydatki na reklamę internetową – podaje Nano Interactive. Po raz pierwszy na tak dużą skalę będzie wykorzystywana reklama intencyjna, która jest połączeniem danych z wyszukiwarek (search) oraz kampanii display i wideo, dostępna także w Polsce. Fox i Telemundo zakupiło od FIFA prawo do transmisji TV w 2018 i 2022 ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... rewizję nakładów deklarowano w odniesieniu do liderów tortu reklamy w internecie: reklamy w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM 48%) i reklamy graficznej (klasyczny display: 45%, wideo: 42%). Najrzadziej redukowano wydatki na SEM, wideo, programmatic, reklamę w social media. Wyłącznie spadki deklarowano w przypadku lokowania produktu ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... zaobserwowaliśmy wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen. KANAŁY KOMUNIKACJI Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, zaś dzienniki i magazyny 29,6% i 37,4%. Najsilniejszą ujemną dynamikę ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... częściej jest z chorym dzieckiem w domu? Mama czy tata? Wobec tego, czy reklama na portalach dla ojców będzie trafna? Takie pytania należy sobie zadać, aby ... zbudowaniu świadomości wśród grupy docelowej. Świetnie do tego posłużą choćby kampanie display i/lub content marketingowe, w których celem może być zasięg i liczba kontaktów z marką. Pomyśl, ...