-
Zakaz handlu, czyli turbodoładowanie dla e-commerce
... w stanie konkurować i walczyć o zainteresowanie Internautów z największymi, zagranicznymi graczami na rynku. Teraz, kiedy uwaga konsumentów naturalnie zwróci się w stronę Internetu, sprzedaż przez 365 dni w roku będzie intensywniejsza, ale i niedziele mogą stać się świętami dla kupujących i zamiast jednorazowego „Cyber Monday”, zobaczymy cykliczne ...
-
MŚP i e-commerce napędzają rozwój Polski i regionu
... . Naturalnym kierunkiem rozwoju rynków badanych krajów jest kontynuacja inwestycji w innowacyjne branże, dalsza cyfryzacja gospodarki i rozwój sektora e-commerce, a także postawienie na sprzedaż usług i towarów na rynkach międzynarodowych. Nie do przecenienia jest tu rola małych i średnich firm – dlatego też mocno kibicujemy ich ekspansji ...
Tematy: rozwój gospodarczy, Europa Wschodnia -
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... 41% polskich użytkowników, przy czym możliwość dokonania zakupów bezpośrednio w aplikacji dotyczy tylko niektórych rozwiązań. Proponowane przez firmy usługi raczej wspierają sprzedaż, niż ją umożliwiają z poziomu urządzeń mobilnych. Mając jednak na uwadze zmiany, jakie przyniósł ubiegły rok, możemy się spodziewać śmielszych inwestycji ...
-
Zapowiada się rekordowy rok w nieruchomościach komercyjnych
... dla kupujących, z drugiej zaś są korzystne dla sprzedających. W konsekwencji, w 2018 roku możemy mieć do czynienia ze wzrostem inwestycji wystawianych na sprzedaż. Jednocześnie rynek nieruchomości komercyjnych znajduje się w późnej fazie cyklu, i taka koniunktura potrwa jeszcze rok-dwa – mówi Przemysław Felicki, Dyrektor w Dziale Rynków ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... okolicznościowe, badania satysfakcji czy programy lojalnościowe powodują, że klienci wracają do e-sklepu, polecają go innym, a tym samym oczywiście generują większą sprzedaż. Prostota - platforma do obsługi komunikacji SMS jest bardzo intuicyjna. Daje możliwość korzystania z wielu szablonów, a także automatyzacji, sprawdzających się przy wysyłkach ...
-
Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?
... . Usługobiorca nie jest związany tymi postanowieniami regulaminu, które nie zostały mu udostępnione we wskazany sposób. Przykładem usługi elektronicznej jest np. sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalne – jest ona w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej. Pozostali przedsiębiorcy e-commerce, czyli przede ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... właśnie niezwykle pomocna jest personalizacja. Administratorzy sklepów, znając potrzeby i nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą sprzedaż, ale również będzie budować lojalność. - Personalizacja to obecnie niezbędne narzędzie każdego e-sklepu. Działania te często wiążą się ze skomplikowanymi algorytmami ...
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... oglądać i słuchać w Internecie – od programów TV, przez filmy online po muzykę i podcasty. Młodzi poświęcają na to około 22 godzin tygodniowo. Sprzedaż w świecie rzeczywistym: przedstawiciele pokolenia Z cenią sklepy stacjonarne. Choć 77% preferuje zakupy online to 80%, jeśli tylko ma czas, chętnie robi ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, detaliści powinni wprowadzać rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy, poprzez sprzedaż, aż po obsługę posprzedażową.
-
Rozszerzona rzeczywistość - rozszerzone możliwości
... . Według eMarketer Retail 42% klientów uważa, że nowe technologie, takie jak VR, poprawiają wrażenia klientów. Jak wobec tego będzie wyglądać sprzedaż w najbliższych latach? - “Przede wszystkim firmy będą skupiać się na sprzedaży doświadczeń, a nie produktów. Jest to szczególnie istotne dla pokolenia C, które ...
-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
... , a lustra wykorzystujące technologie cyfrowe w przymierzalniach dostarczają im dodatkowych informacji, w tym także o dostępnych rozmiarach i kolorach. Lustra w sklepie FashionAI będą stosowały sprzedaż krzyżową na podstawie już wybranych produktów, podobnie jak asystent modowy Zalando. Siłą rzeczy sklepy coraz częściej będą działały wielokanałowo ...
-
40% MSP boi się o klientów i koszty prowadzenia działalności
... vs offline Zakupy online swoim klientom oferuje co druga średnia firma (50%), 43% mikro i 37% małych organizacji. Okazuje się, że sprzedaż internetowa jest znaczącym źródłem przychodu dla tych organizacji. Niemal co trzecie MŚP (32%), które wprowadziło e-commerce więcej niż połowę swojego ...
-
Amazon nawiązuje współpracę z InPostem?
... gigant coraz poważniej traktuje nasz rynek. W Polsce od dawna powstają kolejne magazyny Amazona, jednak oficjalnie firma nie otworzyła polskiego oddziału, a sprzedaż odbywa się z niemieckiej platformy. Zbliżający się Czarny Piątek byłby doskonałą okazją do efektownego wejścia na nasz rynek, bowiem amerykański gigant ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... i fazy domowej izolacji sprawiają, że dla producentów, e-commerce staje się jedynym pewnym kanałem dystrybucji. W sklepach, które już wcześniej prowadziły sprzedaż online, jej udział znacznie wzrósł, a wielu tradycyjnych sprzedawców, korzystając z dostępności wygodnych narzędzi e-commerce, szybko uruchomiło sklepy internetowe. Na platformie ...
-
Finansowanie dłużne nieruchomości - co nas czeka w 2021 roku?
... trend nearshoringu, w który Polska świetnie się wpisuje dzięki centralnemu położeniu na mapie Europy, a także rozwój logistyki ostatniej mili, napędzanej przez sprzedaż internetową i coraz ważniejszej w budowaniu przewagi konkurencyjnej dla wielu firm. W związku z tym banki są i nadal będą zainteresowane finansowaniem centrów logistycznych. Z racji ...
-
Odroczone płatności elementem rozwoju e-commerce
... swojej sytuacji finansowej, z reguły sięga po opcję zakupu, będącą dla niego najbardziej bezpieczną. Odroczona płatność wywiera zatem pozytywny wpływ na sprzedaż oraz może być czynnikiem decydującym podczas wyboru sklepu, w którym klient nabędzie dany towar. Z perspektywy kupującego, jest to odpowiednie narzędzie zarówno ...
-
Magazyny z kolejnymi rekordami w 2022 roku?
... jednak spodziewać wzrostu stawek czynszu. E-commerce motorem napędu Popyt na rynku magazynowym generują przede wszystkim firmy z sektora e-commerce. W Polsce rośnie sprzedaż online – klienci, którzy zaczęli kupować w ten sposób, utrzymali ten nawyk, co nakręca rozwój infrastruktury, niezbędnej do sprawnej obsługi rosnącej liczby ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... jest dokonywanych w godzinach 10:00-13:00 i 20:00-22:00. Ważny jest także dzień. Zakupy najczęściej robione są w poniedziałki i wtorki. Największa sprzedaż odbywa się w marcu, listopadzie i grudniu. Warto zastanowić się również, co nas motywuje do e-zakupów. Okazuje się, że niższa cena produktu ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... reklamowe w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Wyniki 2-giej edycji badania Google Polska i e-point pokazują, że dla polskich przedsiębiorców sprzedaż przez kanał mobilny jest bardzo istotna i chętnie go usprawniają, ale nadal pojawia się wiele obszarów, w których można osiągnąć lepsze rezultaty ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... za granicą powinny przede wszystkim oferować wsparcie w wielu językach. Inwestycja w wielojęzyczną obsługę klienta może radykalnie poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć sprzedaż. Kolejny aspekt to zapewnienie sprawnego systemu płatności - współpraca z dostawcami, którzy obsługują transakcje w wielu walutach oraz zapewniają sposoby płatności ...
-
Sklepy internetowe mają ponad 95 mln zł długów
... zmusza do weryfikacji Jak wynika z badania Dun&Bradstreet przeprowadzonego w połowie 2022 r., spośród ponad 54 tys. firm, których główną zarejestrowaną działalnością jest sprzedaż online, w bardzo dobrej sytuacji finansowej znajduje się tylko 8 proc. firm, a w dobrej 41 proc. Sytuację 30 proc. można określić jako złą ...
-
Rynek magazynowy rośnie stabilnie
... 2022 roku zajęły pierwszą pozycję z inwestycjami na poziomie 842 mln euro. W tym okresie miała miejsce jedna z największych historycznie transakcji, czyli sprzedaż portfela magazynowego Hillwooda do CBRE Investment Management, na kwotę 524 mln euro. Rok zamknie się z wynikiem ok. 1,9 mld euro zainwestowanych ...
-
Ruszył ogólnopolski konkurs Kobieta e-commerce 2023
... ostatnich 26 miesięcy wymyśliły, zaplanowały i zrealizowały efektywną i ciekawą kampanię online, która pomogła zwiększyć widoczność firmy w Internecie oraz zwiększyła sprzedaż. • Innowacja w e-commerce, której patronuje InPost; Kategoria, w której wyróżniamy kobiety wizjonerki z innowacyjnym podejściem do biznesu internetowego, które wymyśliły lub ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Jak wybrać bramkę płatniczą do sklepu internetowego?
... dokonywać zakupów nawet w mniejszych czy początkujących sklepach. Przypadek pierwszy: sklep odzieżowy wchodzi do sieci Producent wysokiej jakości odzieży postanowił prowadzić sprzedaż w sieci, by uzupełnić ofertę sklepów stacjonarnych. Wybierając bramkę płatności właściciel brał pod uwagę oferty gwarantujące mu szybkie wypłaty oraz niskie ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... szukając w internecie kodów rabatowych do wykorzystania na popularnych platformach. Ma to szczególne znaczenie w czasach wysokiej inflacji i wzrostu liczby świadomych konsumentów. Sprzedaż przy użyciu kodów rabatowych i kuponów odnotowuje szybki wzrost w Polsce - liczba zamówień z wykorzystaniem tej metody zwiększyła się o 20% w porównaniu z rokiem ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... danego kanału sprzedaży, sterując cenami tak, żeby osiągać indywidualne cele w obrębie każdego z kanałów czy też rynków, na których prowadzona jest sprzedaż. Optymalizacja przychodów może również uwzględniać długookresowy cel generowania zysków poprzez takie sterowanie cenami, żeby zachęcić do zakupu odwiedzających, którzy rokują ...
-
Co nowe prawo komunikacji elektronicznej oznacza dla e-commerce?
... przepisami, obejmując nie tylko osoby fizyczne, ale wszystkich "abonentów lub użytkowników końcowych", w tym firmy. To ważna zmiana dla sklepów prowadzących sprzedaż B2B. Dodatkowo, nowe regulacje dotyczące plików cookies wymagają od właścicieli e-sklepów dostosowania stron internetowych i procesów zbierania danych. O czym powinni pamiętać ...
-
Ważne zmiany w e-commerce. Obejmą nie tylko Allegro i Amazona
... . Zmiany będą też dotyczyły polskiego Allegro. Duże zwroty na Amazonie Na Amazonie część produktów oferowanych jest przez samą platformę, jednak sprzedaż mogą na niej prowadzić także zewnętrzni sprzedawcy. Z możliwości tej chętnie korzystają przedsiębiorcy z Polski, oferując produkty zarówno w polskiej, jak i niemieckiej wersji ...
-
Jak zabezpieczyć sklep internetowy przed różnymi rodzajami cyberataków?
... portale z pełną ochroną transakcji są bezpieczne dla obu stron. Wszelkie próby omijania tradycyjnego procesu sprzedaży powinny być dla nas alarmujące. Sprzedaż online może być bezpieczna, jeśli wiemy, na co zwrócić szczególną uwagę. Choć internetowe transakcje oferują ogromne możliwości, to niestety również ...
-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... commerce typu marketplace można przypisać do dwóch podstawowych kategorii. Po pierwsze, ze względu na rodzaj oferowanego asortymentu, po drugie ze względu model sprzedażowy. Pierwsza grupa może obejmować sprzedaż horyzontalną, tj. dosłownie wszystkie produkty, od żywności, przez AGD, po sprzęt sportowy lub tylko sprzedaż ... sprzedaż internetową w ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... . Jak te problemy dobrze rozwiązać, to najczęściej zadawane pytania przez początkujących e - handlowców. E – commerce w Polsce w 2010 roku Sprzedaż przez Internet w Polsce z roku na rok rośnie. Jednak obecnie, jeśli idzie o rynek e- commerce jesteśmy daleko za czołowymi potentatami europejskimi w tej branży. Największym rynkiem e-commerce w Europie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... w Bułgarii oraz centrum dystrybucyjnego w Chorwacji. O doświadczeniu firm chińskich na rynku e commerce świadczy obecność firmy JD.com w pierwszej dziesiątce rankingu dla ... dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Worldpanel), aby wyodrębnić wpływ marki na generowaną sprzedaż i wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości ...
-
Parki handlowe nadal na topie w II kw. 2024
... BNP Paribas Real Estate Poland zwracają uwagę na coraz większą popularność trendu, jakim jest social commerce, czyli sprzedaż za pomocą platform społecznościowych. Wykorzystanie funkcji social commerce może przynieść przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną w świecie e-commerce. W przeciwieństwie do popularnych strategii marketingowych opiera się ...
-
Kupuj bezpiecznie w Internecie - III edycja Konkursu Bezpieczny eSklep
Od wielu lat obserwujemy w Polsce dynamiczny rozwój rynku e-commerce. Choć w naszym kraju sprzedaż przez Internet ma największą dynamikę wzrostu w całej Europie, to z poziomem 3% udziału e-commerce w całości sprzedaży detalicznej daleko nam do liderów – Wielkiej ...
Tematy: -
Rynek e-commerce wart 8,1 mld zł
... przez serwisy Internet Standard i Sklepy24.pl. Cały rynek osiągnął wartość 8,1 mld zł. Połowa polskich firm z sektora e-commerce prowadzi równolegle tradycyjną sprzedaż. W polskiej sieci działa około 4 tysięcy sklepów internetowych. Miniony rok był dla polskich sklepów internetowych kolejnym dobrym rokiem, o czym najlepiej świadczy ...