-
Branża przemysłowa szuka liderów
... z innymi kontynentami ta różnica jest niewielka. Deficyt talentów najbardziej, zdaniem ankietowanych, dotyczy takich funkcji jak zarząd, kadra techniczna oraz sprzedaż i marketing, w najmniejszym stopniu jest on odczuwalny w HR, IT i finansach. Konsultanci ze Stanton Chase zapytali też swoich respondentów, jakie cechy są najbardziej ...
-
Święta Bożego Narodzenia w firmie
... odpowiednim dla zawierania bliższych znajomości. Dlatego ich zdaniem spotkania w celach innych niż służbowe są stratą czasu. Z badań Show Service Events Marketing wynika jednak, że aż 95% ankietowanych pracowników uważa, że firmowe przyjęcia są potrzebne, z czego niemal 70% sądzi, że powinny odbywać ...
-
Pokolenie Z wkracza na rynek pracy
... odnotowaliśmy znaczy wzrost zainteresowania ofertami pracy z ich strony – zdradza Sebastian Zelek. W jakich branżach pokolenie Z znajdzie pracę? Przede wszystkim IT oraz marketing.
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... ją sprawdziło)? Jeśli opinia zamieszczona na forum jest zdawkowa i zawiera link do jakiejś strony, to z reguły jest to typowy buzz marketing i nie warto wierzyć w takie posty. Spece od tego typu marketingu tworzą często sztuczne dyskusje, utrudniając nam rozpoznanie takich podstawianych komentarzy ...
-
Weidenhammer i VPK inwestują w ŁSSE
... ”, ŁSSE kolejno zajmowała: Global Free Zones of the Future 2012/2013 - 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Digital Marketing Awards 2012 - 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ekonomicznych fDi IPA Innovation Awards 2013 - 1 miejsce na świecie w kategorii ...
-
Raporty awaryjności aut - wierzyć czy nie?
Raporty awaryjności zwykle dzielą odbiorców na dwie kategorie: patrzących w nie jak w święte obrazki i uważających takowe rankingi za marketingowe mydlenie oczu. Jak zwykle prawda leży pośrodku. Warto spoglądać, ale trzeba brać pod uwagę wszystkie możliwe dostępne informacje i zdawać sobie sprawę, że i tak nie stworzą one pełnego obrazu danego ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 1/2014
... proces, którego celem jest czytelne oraz wiarygodne przedstawianie danych o spółce w aspekcie jej obecności na giełdzie. – Efektywne relacje integrują dwustronną komunikację, marketing, finanse oraz kwestie prawne. Przyczyniają się do osiągnięcia odpowiedniej, zazwyczaj wyższej, wyceny spółki na giełdzie. Należy jednak pamiętać, że osiągnięcie ...
-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... do zasad, a wbudowane mechanizmy przełożyły się na efekt sprzedażowy. Cezary Hurka, właściciel Advertiva Loyalty Solutions Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Picie kawy pomoże Ci w pracy
Kawa jest jednym z najpowszechniejszych i najbardziej popularnych produktów na świecie. Jest ona, w mniejszych bądź większych ilościach, konsumowana w każdym zakątku świata. Nie trzeba więc dodawać, że przemysł kawowy ma stabilną pozycję oraz zatrudnia miliony pracowników - od zbieraczy ziaren kawy do wysoko postawionych marketingowców firm ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... w cyklu 24-miesięcznym. S&OP jest procesem decyzyjnym, który wygładza istniejące plany taktyczne i operacyjne wszystkich funkcji biznesowych w firmie (zakupy, sprzedaż, marketing, produkcja, jakość, finanse, zarząd). Głównym celem S&OP / IBP jest osiągnięcie porozumienia w sprawie jednolitego planu operacyjnego, do którego kierownictwo zespołu ...
-
Małe mieszkania zyskowne
... SPA). Plusem tego rozwiązania jest natomiast niewielka czasochłonność z punktu widzenia nabywcy. Wszystkimi kwestiami związanymi z prowadzeniem biznesu (utrzymanie, zarządzanie, marketing, opłaty, remonty) zajmuje się firma zarządzająca. Co więcej, w przypadku większości projektów typu condo właściciel pokoju ma zagwarantowaną opcję korzystania ...
-
Praca w banku dla artystów i humanistów?
Banki inwestycyjne, a szczególnie wyraźnie J.P. Morgan oraz Royal Bank of Scotland, ogłosiły chęć zatrudnienia absolwentów "kreatywnych", czyli po uczelniach artystycznych i humanistycznych. Prasa fachowa zdążyła już się rozpisać o zaletach pomysłu oraz zaprognozowała "nowy trend w zatrudnieniu w sektorze bankowym". Z drugiej strony trudno ...
-
Sektor finansowy musi postawić na zarządzanie ryzykiem
... , kredytowe, a jeszcze inaczej ryzyko wynikające z zarządzania systemami informatycznymi. Podobnie dzieje się z poszczególnymi wewnętrznymi działami, takimi jak finanse, marketing czy compliance. „Zarządzanie ryzykiem powinno być kluczowym aspektem zarządzania organizacją i w jednakowy sposób oddziaływać na każdy dział i każdego pracownika ...
-
Monitor PHILIPS 284E5QHAD
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek swój pierwszy 28-calowy model oparty na matrycy MVA, która zapewnia bardzo wierne odwzorowanie kolorów. PHILIPS 284E5QHAD wyposażony został również w głośniki stereofoniczne o łącznej mocy 14 W. Dzięki zastosowaniu interfejsu MHL (Mobile High ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... standardu gdzie się da pokazuje, że w 2014 roku będzie to coś istotnego. Związane jest to z tak zwanym marketingiem sąsiedztwa - proximity marketing, czyli możliwością wysyłania komunikatów reklamowych do użytkowników znajdujących się w pobliżu jakiejś lokalizacji. Oczywiście nie będzie to robione w sposób tak nachalny ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... są dla nas wskazówką do dalszych działań, a naszym głównym celem jest tworzenie aktywnej społeczności wokół samej marki – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager w Ferratum Bank Ltd. Najwięcej pozytywnych ocen fanów (49 pozytywów) zebrało Kredito24.pl, które działa zarówno na Facebooku, gdzie ma ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
Polskie oddziały globalnych koncernów technologicznych, odpowiedzialne za marketing i komunikację, działają w zupełnie odmienny sposób niż ich odpowiedniki w regionie Europy Środkowo - Wschodniej (CEE). Jest to jeden z wielu wniosków, które zostały ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... komunikacja w mediach społecznościowych, organizacje III sektora powinny brać pod uwagę także raportowanie społeczne czy na przykład akcje wykorzystujące ambient marketing, czy czerpiące inspirację od innych w ramach działań crowdsourcingowych. Zanim jednak organizacja zacznie, sama czy z pomocą profesjonalnych partnerów, wykorzystywać poszczególne ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... . BSH jest liderem rynku sprzętu AGD w Europie. W Polsce Spółka prowadzi działalność w dwóch lokalizacjach. Centrala firmy znajduje się w Warszawie i skupia marketing, sprzedaż krajową, logistykę i kontroling oraz nadzór nad księgowością. Obiekty produkcyjne i centra logistyczne zostały usytuowane w Łodzi i Bukowcu. W trzech zakładach produkcyjnych ...
-
Płatności kartą Visa w Europie 2013
... płatności Visa nowej generacji: portfela elektronicznego V.me by Visa, płatności osobistych Visa, mobilnych płatności zbliżeniowych Visa oraz platformy Targeted Marketing Solutions umożliwiającej kierowanie do użytkowników kart spersonalizowanych, „szytych na miarę” ofert” – powiedziała Małgorzata O’Shaughnessy. Duże znaczenie w sprawnym wdrażaniu ...
-
Mikro i małe firmy 2013
... ważną barierą jest konkurencja dużych firm, które wygrywają z polskimi mikro i małymi firmami eksportującymi efektem skali, pozycją negocjacyjną, zasobami na promocję i marketing oraz na badania i rozwój. Ważną barierą jest także oszacowanie popytu za granicą, stąd duża rola instytucji publicznych, które oferują analizy ...
-
Rynek targowy 2013
W oparciu o wstępne dane statystyczne targów jakimi dysponują Polska Izba Przemysłu Targowego oraz CENTREX – audytor tych danych, można stwierdzić, że targi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej. Porównując dane statystyczne w układzie 2-letnim (ze względu na cykl organizacji kilku wiodących marek targów co 2 ...
-
Nowe technologie - ranking przegranych
Często zdarza się tak, że kiedy prezes wielkiej firmy ogłasza jej najnowsze, najwspanialsze i najbardziej dopieszczone dzieło, wydarza się... NIC. Wielkie technologie, setki milionów dolarów, wszystko idzie na marne, bo gdzieś został popełniony błąd. Gdzie? W pomyśle, projekcie, marketingu, użyciu – wybór jest nieograniczony. Redakcja serwisu ...
-
Crowdsourcing - od czego zacząć?
Każdego dnia konkurencja na rynku produktów i usług wzrasta. Firmy coraz częściej poszukują takich rozwiązań, które w pełni odpowiedzą na potrzeby klientów, a co za tym idzie pozostawią rywali daleko w tyle. Działy marketingu, sprzedaży i PR głowią się nad tym, jak wykreować markę, skutecznie ją zareklamować i sprzedać produkt w oczekiwanych ...
Tematy: crowdsourcing, burza mózgów -
Co nakręca e-commerce 2014?
... mają na temat Content Marketingu zdania (54 proc.). Tak wysoki odsetek wynika najczęściej z niskiej świadomości właścicieli sklepów, czym w ogóle Content Marketing jest. Ci, co wiedzą, utożsamiają go z reguły z „jakimiś tekstami umieszczanymi na stronie”, pomijając takie elementy jak – treści video, zdjęcia, webinary ...
-
Suzuki Swift Sport - niepozorny, lecz waleczny
Ten samochód niczego nie udaje. To nie jakiś tani, marketingowy chwyt w nazwie. To po prostu dobra, japońska szkoła tworzenia sportowych samochodów. Tak jak członek Yakuzy, Suzuki jest niepozorne, ale walczy doskonale. Suzuki takie ciche jest jedynie z wymiarów. Sportowe dodatki w karoserii widać na każdym kroku. Spojrzymy na przód samochodu, ...
-
Smartfony - chleb powszedni
Już 44% Polaków posiada smartfony. Tak wynika z najnowszego badania TNS Polska, którego wyniki zostały udostępnione w raporcie jestem.mobi “Marketing mobilny w Polsce 2013/2014”. Tym samym Polska osiągnęła już poziom średniej dla Europy z 2013 roku pod względem penetracji smartfonów. Od dwóch ...
-
Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania
Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym ...
-
Podróże Polaków 2013
... nasze obawy. Okazało się, jednak że mimo zawirowań w tym regionie, udało się osiągnąć zamierzone wzrosty całościowej sprzedaży - mówi Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl. Kiedy Polacy planują wakacje? Praktycznie wszystkie biura podróży pozwalają zarezerwować wycieczkę nawet z dużym wyprzedzeniem. Największą zaletą biur ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... decyzji o zakupie. Materiały informacyjne zamieszczane w serwisach branżowych, forach czy nawet na własnej stronie internetowej pomogą w podjęciu decyzji. Content marketing to koncepcja oparta na udostępnianiu potencjalnym klientom wartościowych treści w różnych formach (m.in. e-booki, nagrania wideo, artykuły, poradniki, webinary). Udostępnione ...
-
Rusza 6 edycja konkursu TELEMARKETER ROKU
Rada Programowa VI edycji konkursu Telemarketer Roku oraz przewodnicząca jury - Urszula Zarańska - Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego w MetLife Amplico, podjęła decyzję o wyborze członków jury Telemarketera Roku 2014. -„ W tym roku było wyjątkowo dużo zgłoszeń do jury konkursu co sprawiło, że wybór był bardzo ...
Tematy: Telemarketer Roku -
Social Video - witamy w erze post-YouTube
... swoich profilach. Owa zmiana to rewolucja w sposobie korzystania z tych serwisów. To także szansa i wyzwanie dla firm, które stawiają na mobilny marketing. Firmy i marki będą mogły jeszcze szybciej i skuteczniej docierać do odbiorców z komunikatami reklamowymi. Internet – więcej widzów niż czytelników Socjologowie Internetu wskazują ...
-
Co daje myślenie projektowe?
... największy, ale wykonany przez kogoś innego. Sprawdźcie sami, jak łatwo można zmieniać się na lepsze. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Rynek usług turystycznych: prognozy 2014
... atrakcje. Dlatego też wciąż szukamy nowych miejsc, które mogą odwiedzać turyści, czego przykładem jest rozrost oferty Grecji – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager FLY.PL. Bardzo istotnym trendem zarysowującym się już od kilku lat jest rosnąca popularność internetowych biur podróży. Rynek usług ...
-
Ekrany Smart All-in-One PHILIPS S221C4AFD oraz S231C4AFD
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek ekrany typu Smart All-In-One w wersjach 21,5 oraz 23 cale obsługiwane za pomocą dotyku i gestów. PHILIPS S221C4AFD oraz S231C4AFD to niezależne urządzenia oparte na systemie Android, które mogą również służyć jako dodatkowe ekrany podpinane do ...