-
Czy zlecamy wykończenie mieszkania deweloperowi?
... około 40 proc. kupujących. To dla nich oszczędność czasu i energii oraz gwarancja dobrego wykonania, także dzięki rękojmi. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Nie odnotowaliśmy większego zainteresowania wykończonymi mieszkaniami. Nabywcy wybierają ten wariant w niewielkim zakresie, kierując się głównie ceną. Mniej ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... możliwości w dziedzinie przesyłania treści wideo oraz jako platforma muzyki dostarczanej na żądanie. Najważniejsze trendy z tegorocznego globalnego rankingu BrandZ Top 100: Marketing oparty na inteligencji, między innymi sztuczna inteligencja (AI) oraz rozszerzona rzeczywistość (AR) pozwala markom ‘rozkwitać’ oraz stale wychodzić na przeciw ...
-
Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny
... rocznie w 2025 roku – w porównaniu do 3,9 bln w 2017r. Oszałamiająca dynamika tego rynku wiele zawdzięczać będzie branży retail. Jak donosi IDC, marketing kontekstowy w tradycyjnych sklepach, wykorzystujący techniki trackingu towarów oraz ścieżek klienckich, będzie jednym z najszybciej rosnących obszarów zastosowań IoT w latach 2017-2021, zaś ...
Tematy: e-commerce, handel detaliczny -
Spekulacyjny zakup mieszkania: standard czy wyjątek?
... ograniczeniem marży deweloperskiej i wywołując w ten sposób presję na wzrosty cen mieszkań w tych projektach, które trafiają na rynek. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Masowe inwestowanie, jak również zakupy spekulacyjne zawsze miały miejsce i zdarzają się także obecnie. Nie obserwujemy jednak wzrostu ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
Przepisy RODO obowiązują już od ponad miesiąca. Jego wejście w życie wymusiło wiele zmian, którym nie oparły się również portale społecznościowe. Swoje regulaminy musieli zmienić tacy giganci jak Facebook, Twitter czy Google. Kamil Sadkowski z ESET uważa, że wprowadzony przez rozporządzenie porządek prawny zainicjował wiele pozytywnych zmian, ...
-
Ile kosztują najmniejsze mieszkania trzypokojowe?
... zarządu Grupy CTE Trzypokojowe mieszkania o powierzchni od 53 mkw. mamy w ofercie w naszych wrocławskich inwestycjach w cenie od 5300 zł/mkw. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Ceny mieszkań w naszych inwestycjach zaczynają się od 5800 zł/mkw. Powierzchnia lokali trzypokojowych znajdujących się w naszej ofercie mieści ...
-
Jak szła sprzedaż mieszkań w I poł. 2018 r.?
... , menedżer ds. sprzedaży i marketingu w Duda Development Nasze tegoroczne wyniki sprzedaży mieszkań nie różniły się od tych z ubiegłego roku. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Zainteresowanie klientów zakupem mieszkań nadal jest wysokie, podobnie jak było to w pierwszym półroczu roku. Zarówno ilość wizyt ...
-
Jak inwestować w condohotele i aparthotele
... zarządzania wynajmem w ręce właścicieli apartamentów, ale wyspecjalizowanemu operatorowi. Często ten operator działa jako podmiot zależy dewelopera. To on odpowiada za marketing i bieżącą obsługę gości. Na podstawie swoich szacunków, inwestorzy otrzymują obietnice zysku – najczęściej na poziomie kilku procent zainwestowanej kwoty rocznie. – Nad ...
-
Debiut PASSUS SA na NewConnect
... współpracę podjęło 30 osób (w ramach umów o pracę lub umów cywilno-prawnych) - wszyscy pracownicy działu Networks, R&D oraz część osób odpowiedzialnych za marketing, backoffice oraz logistykę i zamówienia. Historia Działu Networks w spółce Passus Sp. z o.o. rozpoczęła się w roku 2000, kiedy to Paweł Misiurewicz oraz Tadeusz ...
-
Wakacyjna promocja u deweloperów
... oferuje sezonowo atrakcyjne formy finansowania 10/90, jak również pokrycie kosztów notarialnych. Oferta ma charakter limitowany i ograniczony w czasie. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Planujemy kilka ciekawych akcji promocyjnych związanych z cenami mieszkań i miejsc parkingowych w warszawskich inwestycjach Lifetown i Next Ursus ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
Pomimo ogromnych oczekiwań co do mundialowych osiągnięć reprezentacja Polski rozczarowała kibiców. Porażka znalazła odzwierciedlenie również w wartości marketingowej drużyny Adama Nawałki. Z badania zrealizowanego przez SW Intelligence, dział analiz Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że od momentu rozpoczęcia rozgrywek sumaryczny ...
-
Czy z zakupem mieszkania czekamy do jesieni?
... będziemy m.in. sprzedaż trzech nowych inwestycji na warszawskiej Pradze-Północ. Będą to Stalowa 69, Wileńska Express i Atelier Praga II. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Zainteresowanie nadal jest wysokie. Zarówno ilość wizyt w biurach sprzedaży jak i ilość zapytań mailowych czy telefonicznych jest na ...
-
Ile nowych mieszkań oferują deweloperzy?
... Park II oraz Piasta Park III. Ponadto, w połowie ubiegłego roku wprowadziliśmy do sprzedaży Apartamenty Nowa Bonarka i Krygowskiego II. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Nasza oferta zwiększyła się dzięki wprowadzeniu do sprzedaży kolejnych etapów inwestycji Lifetown i Next Ursus. Jeszcze większy wzrost ...
-
Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?
... o nowych projektach. Planujemy również aktywności adresowane do klientów, takie jak dni otwarte oraz wydarzenia skierowane do społeczności lokalnych. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Tak planujemy kilka ciekawych akcji promocyjnych związanych z cenami mieszkań i miejsc parkingowych. Warto śledzić strony naszych inwestycji aby ...
-
CSR szansą dla lokalnych detalistów?
Wprawdzie polscy konsumenci strategie CSR-owe firm często traktują jak marketingowe wydmuszki, to jednocześnie chcą, aby działania etyczne i społeczna odpowiedzialność biznesu towarzyszyła im na co dzień. To istotny sygnał dla małych, lokalnych detalistów, którzy na tym polu mogą zyskać przewagę nad większymi konkurentami. Tego przynajmniej ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... , zbyt częste akcje rabatowe powodują, że klienci będą decydowali się na kupno produktu jedynie w okresach objętych promocją - mówi Daria Widerowska, Marketing & PR Manager, IT.integro. 2. Określ grupę docelową - Wybór grupy docelowej lub pojedynczych person to istotny etap planowania działań promocyjnych. Rozważając ...
-
Do kogo po mieszkania w sąsiedztwie zagłębi biurowych?
... . do ponad 60 mkw. W planach mamy też dwie kolejne inwestycje, które powinny pojawić się w sprzedaży we wrześniu br. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Blisko zagłębia biurowego zlokalizowana jest inwestycja LifeTown na warszawskim Ursynowie. W projekcie dostępne są mieszkania w metrażu od 26 ...
-
Automatyzacja: kogo roboty wyrzucą na bruk?
... w obawie przed postępem technologicznym - w końcu oznacza on też nowe miejsca pracy. Ponadto istnieją profesje, których maszyna zastąpić nie umie. Chirurg, marketing menedżer, analityk systemów komputerowych. Przedstawiciele tych profesji nie muszą obawiać się, że lada dzień ich miejsce zajmą roboty. Co innego ...
-
Ceny mieszkań nie będą spadać
... drożeją. Kolejnym czynnikiem, który wpływa na podwyżki stawek ofertowych na rynku mieszkaniowym są rosnące ceny gruntów pod inwestycje. Piotr Zagórski , Marketing Manager w Nexity Polska Popyt na mieszkania ciągle wzrasta. Ceny od zeszłego roku poszybowały w górę o kilka procent i nadal jest tendencja wzrostowa ...
-
Jakie inwestycje mieszkaniowe wejdą na rynek w 2018 roku?
... mkw. do 113 mkw. W tym roku do sprzedaży powinien trafić również projekt Przy Agorze 6, położony na warszawskich Bielanach. Piotr Zagórski , Marketing Manager w Nexity Polska Poszerzamy naszą ofertę o nowe lokalizacje w Warszawie, ale również wchodzimy na poznański rynek z propozycją wieloetapowego osiedla. W obecnych, warszawskich ...
-
5 etapów obsługi klienta
... i zamknąć sprzedaż z sukcesem. Klient poświęci Ci swój cenny czas tylko wtedy, gdy do zaciekawisz. Coraz częściej w zaciekawieniu klientów pomaga nam marketing internetowy czy strona WWW, na której znajdują się ciekawie podane informacje. Jeśli staje obsługujesz klientów i oferujesz dobre oraz sprawdzone rozwiązania ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 33/2018
... mkw. do 113 mkw. W tym roku do sprzedaży powinien trafić również projekt Przy Agorze 6, położony na warszawskich Bielanach. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Poszerzamy naszą ofertę o nowe lokalizacje w Warszawie, ale również wchodzimy na poznański rynek z propozycją wieloetapowego osiedla. W obecnych, warszawskich ...
-
Ile zapłacisz za najtańsze mieszkania u dewelopera?
... 6700 zł/mkw. W apartamentach Nowa Bonarka w Krakowie kawalerka o powierzchni ponad 31 mkw. jest dostępna w cenie 7358 zł za mkw. Piotr Zagórski , Marketing Manager w Nexity Polska Aktualnie w ofercie posiadamy mieszkania o powierzchni od 31 mkw. w inwestycji LifeTown na warszawskim Ursynowie w cenach od 6700 zł/mkw ...
-
Miejsca postojowe będą drożeć?
... miejsc postojowych w odniesieniu do liczby mieszkań w danym projekcie. W przypadku ujemnego bilansu miejsc do mieszkań ich ceny są wyższe. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Ceny miejsc postojowych, które aktualnie oferujemy nie uległy zmianie. Zgodnie z założeniami naszej polityki, nie zmieniamy zasad w trakcie ...
-
Zamknięty rachunek powierniczy a ceny mieszkań
... podwyżkę stawek ofertowych na rynku mieszkaniowym. Szacujemy, że będzie to wzrost o około 200 zł za metr kwadratowy mieszkania. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska W naszym przekonaniu zamknięte rachunki powiernicze nie będą miały wpływu na ceny mieszkań. Postaramy się aby tak było ...
-
Jak deweloperzy inwestują w osiedlową infrastrukturę?
... się na sąsiednich działkach. Zdarzało się, że konieczne było również zabezpieczenie okolicznej zieleni miejskiej na czas realizacji inwestycji. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Zmiany infrastrukturalne realizujemy, gdy tworzymy wieloetapowe osiedla. Wtedy musimy zapewnić drogi dojazdowe, przejazdowe oraz chodniki, co jest ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
... kanałów. Dlatego ważne jest, by tworzyć spójny obraz marki. Marka = przyjaciel Na ten stan rzeczy zwraca uwagę również Philip Kotler w „Marketing 4.0”. W pierwszej kolejności ukazuje on słabnącą rolę przekazu reklamowego, na rzecz przekonań w kręgach społecznych i rodzinnych. Konieczne jest więc, by kreować pozytywne ...
-
Jak się miewa polska poligrafia?
... pracy, zaczyna się wyczerpywać. Sektor będzie potrzebował dodatkowych nakładów inwestycyjnych, podnoszących stopień automatyzacji procesów produkcyjnych oraz wydatków na marketing i promocję. Oprócz wymienionych w raporcie rynków, tj. Szwajcarii, Niemiec, Belgii i Francji, musimy rozwijać aktywność w Wielkiej Brytanii, Holandii, Austrii i krajach ...
-
Osiedle zamknięte czy otwarte? Które wygrywa?
... łączy, a nie dzieli ludzi. Marzena Christiansen, dyrektor sprzedaży Aura Sky firmy Mill-Yon Budujemy osiedla, zarówno otwarte, jak i zamknięte. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska O zamknięciu osiedla decydują często warunki zabudowy, jednak jeśli chodzi o nasze inwestycje, najczęściej staramy się wprowadzać na rynek ...
-
Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?
Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie działania SEO wpisać w stały element ...
-
O ile wzrosły ceny gruntów inwestycyjnych?
... . Co więcej, w dużych miastach, brakuje działek pod projekty większe niż 100-150 mieszkań, co powoduje zaciekłą walkę pomiędzy deweloperami. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Ceny gruntów to bardzo indywidualna sprawa, wiele czynników ma na to wpływ. Niemniej, notujemy wzrost cen gruntów ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach ...
-
Czy popyt na nowe mieszkania słabnie?
... Nasza firma nie korygowała planów sprzedaży. Regularnie sprzedajemy oferowane nieruchomości. W ostatnich tygodniach widać nawet zwiększone zainteresowanie klientów. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Nie odczuwamy tendencji malejącej w kwestii sprzedaży mieszkań. Rytm sprzedaży pozostaje, taki jak był zakładany. Oczywiście okres ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... płatności. Nadal co piąta osoba, która dokonała zakupu za pomocą smartfona, samą płatność woli wykonać korzystając z komputera – mówi Piotr Anuszczyk, Marketing Director w Media4U.
-
Nowe mieszkania: co sprzedaje się na pniu?
... poszły w górę już o około 20 proc. i na krakowskim rynku utrzymują się już od dłuższego czasu w granicach 6000 zł/mkw. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Patrząc na ceny sprzedanych mieszkań w naszych inwestycjach można zauważyć, że kwota do jakiej wybierane są mieszkania waha ...