-
Reklama w motoryzacji IV 2005
... wzrosły o 4,7 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 13 tys. 236 (+26,8 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały gazety (+69,4 proc.) przy spadku liczby emisji do 1.442 (-16,4 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów osobowych pokazano w kwietniu 6.797 ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2005
... skurczyły się aż o 36,5 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 9.675. W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie gazety (o 0,7 proc.) przy jednoczesnym spadku liczby emisji do 1.011 razy (-21,5 proc.). Najczęściej reklamy motoryzacyjne ukazywały się w stacjach radiowych - 7 tys. 217 ...
-
NewConnect: debiut Vedia SA i Index Copernicus SA
... dotyczącą podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji akcji serii B o wartości nominalnej 0,1 zł każda, z ... reklamy w czasopismach wydawanych przez Emitentów. W dniu 29.10.2007 r. NWZ Spółki podjęło uchwałę w przedmiocie podwyższenia kapitału zakładowego Spółki z kwoty 5.050.000 zł do kwoty 6.050.000 zł, tj. o kwotę 1.000.000 zł w drodze emisji ...
-
GPW: debiut spółki Pozbud T&R
... 249 inwestorom. Wartość emisji akcji serii D wynosi 13.380.828,00 zł. Środki z emisji akcji serii D mają zostać przeznaczone na: rozwój zdolności produkcyjnych, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjno – informatycznych, rozwój dystrybucji, promocji i reklamy. Zgodnie z informacją zawartą w prospekcie, głównym celem emisji jest pozyskanie ...
-
Product placement w Internecie?
... funkcjonujących obok międzynarodowych sieci handlowych. Poza utartymi ścieżkami Specjaliści ds. reklamy wskazują jednak nowe i nie tak kosztowne kanały dotarcia do konsumenta oraz ... telewizji powinna postawić sprawę jasno - producenci będą mieli obowiązek informowania o emisji projektu z udziałem product placement. Czy stracą na tym reklamodawcy? - ...
-
Debiut GRAPHIC SA na NewConnect
... agencją reklamową, która od 1992 roku prowadzi działalność na polskim rynku reklamy. Firma specjalizuje się w realizacji reklam zewnętrznych, systemach identyfikacji wizualnej, ... handlowe, banki) i drobni odbiorcy (restauracje, piekarnie). Środki z prywatnej emisji akcji Graphic S.A. przeznaczy na zakup wyspecjalizowanych urządzeń do produkcji ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... promocję przeznaczył ponad dwukrotnie więcej niż druga w rankingu Biedronka. Za reklamy, wśród których dominowały kreacje z udziałem kucharzy-celebrytów, sieć zapłaciła cennikowo ... ekranach TV okazje cenowe intensywnie promował Kaufland (ponad 5 tys. emisji), co zauważalnie przełożyło się na zainteresowanie ofertą tej sieci. „Uuuuu Kubuś w promocji ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych. Mailingi są skuteczną formą reklamy, ponieważ pozwalają trafić do świadomej grupy odbiorców. Mimo natłoku ... dynamiczny rozwój w zakresie produkcji programów telewizyjnych, jak rosnąca liczba dróg emisji programów. Nowoczesna telewizja musi zapewnić użytkownikowi mnogość i różnorodność oferty. ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... Banki, firmy i instytucje finansowe w Polsce najchętniej promują się w telewizji. Koszt emisji kampanii na szklanym ekranie wśród wszystkich podmiotów to 290 mln zł, ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki w ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... jak wcześniej przez dekady niczym odkrywczym były prasówki, czy też monitoring emisji w radiu czy telewizji. To raczej podróż w oczywistym kierunku. Jedynym pytaniem, ... są wyrazem problemów dręczących ich autorów traktować należy nie jako okazję do agresywnej reklamy i sprzedaży, a bardziej jako szansę na nawiązanie rozmowy i kontaktu z nadawcą oraz ...
-
Bierzesz kredyt na święta? Reklama może wprowadzić cię w błąd
... kwocie odsetek do zapłaty. Działania kontrolne, podczas których pod lupę wzięto reklamy przedświątecznych produktów kredytowych, miały miejsce w okresie od 1 listopada do 15 ... kwestionowanej praktyki. Przedsiębiorca zwróci wszystkim konsumentom, którzy zawarli umowy w okresie emisji kwestionowanych reklam, 10 zł – czyli koszt pierwszej pożyczki. Na ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... chce wykorzystać Big Data z innych urządzeń do znalezienia sposobu na redukcję emisji dwutlenku węgla w swoich placówkach. 2) Beer Data Nikt wprawdzie nie upędził piwa, ... aż 64 proc. posiadaczy smartfonów dokonało zakupu właśnie pod wpływem wyświetlenia spersonalizowanej reklamy mobilnej. eMarketer prognozuje, że do końca 2017 roku w USA wydatki ...
-
Dlaczego zarządcy nieruchomości muszą znać prawo?
... zapowiadanych karach dla Polski, w związku z brakiem ratyfikacji przepisów o ograniczeniu emisji CO2. 3) Użytkowanie wieczyste (aktualizacje opłat; ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 ... zależności od rodzaju reklamy, opłata ta będzie stanowiła koszt wchodzący w skład opłat eksploatacyjnych albo bezpośrednio ponoszony przez właściciela reklamy. Od 1 ...
-
Co warto wiedzieć o invalid traffic?
... ruch, ale także przypadkowe kliknięcia użytkowników. Każdy wydawca chce aby jego reklamy były odbierane wyłącznie przez realnych użytkowników, a nie przez źródła nieprawidłowego ruchu w ... , że jest to w porządku. Każdy wydawca może w mieć wgląd do swoich emisji, chociażby za pomocą paska narzędzi wydawcy. Kilkukrotne sprawdzenie implementacji – każdy ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... , w porównaniu do 24% dla przeciętnej marki, kategoria FMCG ostrożnie podchodzi do emisji reklam video w kanałach niestandardowych typu telewizja OTT (Over-the-top). Z wyłączeniem Chin, ... wideo na żądanie (SVOD), która umożliwia odbiorcom unikanie bezpośredniej reklamy, sprawi, że będzie to jeszcze trudniejsze, podobnie jak wycofanie plików ...
-
Reklama w motoryzacji III 2005
... poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (o 108,3 procent) przy wzroście liczby emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów osobowych pokazano w marcu 8.596 razy (wzrost o 139 procent względem marca 2004 r.). Od początku roku ...
-
MIDWIG i WIRR: niebezpieczna euforia?
... ekrany telewizyjne hurtem powróciły (podobnie jak w kwietniu br.) reklamy funduszy inwestycyjnych. Tyle o zachowaniu mas. A gdzie w tym całym ... będą jeszcze większe, jeśli uwzględnić rozwadnianie kapitału akcyjnego wskutek boomu nowych emisji. Oprócz zbiorczej analizy wyszczególniono także spółki najbardziej atrakcyjne fundamentalnie względem ...
-
IPO SA i IPO DORADZTWO STRATEGICZNE SA na NewConnect
... . W zakresie tej działalności emitent prowadzi działalność w zakresie reklamy internetowej. Spółka oferuje także usługę czatów giełdowych i biznesowych. ... objętych w trybie subskrypcji prywatnej Cena emisyjna akcji serii C: 0,33 zł. za jedną akcję; w wyniku emisji akcji serii C emitent pozyskał 412.500 zł Papiery wartościowe debiutujące na NewConnect ...
-
Ramówka TV na święta wg Polaków
... liczbach 35 emisji obu części w ciągu 15 lat to łącznie 3826 minut, czyli blisko 64 godziny na antenie. W Wigilię najczęściej emitowane są reklamy branży telekomunikacyjnej ... trylogii emitowany był kultowy serial „Czterej pancerni i pies” (290 emisji). W tym wypadku poczynania Grzegorza Brzęczyszczykiewicza, jak i zmagania czołgu Rudy 102 można ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Dyskusja rozgorzała. "Jaka jest szacowana wartość promocyjna reklamy, którą polski rząd robi Biedronce faworyzując ją?" - zapytał na swoim ... które zamieściły informację, to blisko 25 mln. Dyskusja była najgłośniejsza zaraz po emisji programu z Ewą Kopacz w TVP Info, oraz chwilę po ujawnieniu planów odznaczenia ...
-
Catalyst w modzie. Inwestorzy szukają zysków
... na kwotę wyższą niż bank potrzebuje (150 mln zł). Jednak zgodnie z warunkami emisji zapisy można składać jeszcze drugiego dnia, czyli 15 kwietnia. W rezultacie obligacji ... podatku bankowego obecnie takich ofert już nie znajdziemy. Oczywiście wciąż można zobaczyć reklamy, na których oprocentowanie depozytów wynosi nawet 4% lub 5%. Zwykle można na nich ...
-
Obligacje korporacyjne tylko dla zainteresowanych
... akceptowalne ryzyko inwestycyjne. Ponadto nie powinni otrzymać oferty wzięcia udziału w emisji, nawet jeśli są oni zainteresowani takimi inwestycjami, a nie posiadają wymaganych przez Komisję aktywów. Mogą natomiast zgłosić się sami (np. po zobaczeniu reklamy emisji publicznej w innym miejscu w internecie) – wówczas przeszkodą nie będzie ani ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... tego, że stacje TV mogą mieć powody do zadowolenia - ich przychody z tytułu emisji reklam podskoczyły w minionym roku aż o 17%. Na pierwszym miejscu zestawienia niepodzielnie króluje ... czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie ...
-
Inwestowanie w tokeny NFT. Jak Dyrektywa 770 ochroni polskich konsumentów?
... Tomasz Klecor, prawnik, partner w kancelarii Legal Geek, zajmującej się m.in. obsługą prawną emisji NFT. - NFT samo w sobie nie jest ani obrazem, ani inną formą pliku ... wskazują, że sprzedawca może części „bonusów” z nimi związanych nie dostarczyć. Obietnice z reklamy dają nabywcy pewne możliwości dochodzenia swoich praw. Jednak dopiero za trzy ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... topjobs - 300 - jobs.pl - 1185 – (Liczba ofert pracy które zostały zamieszczone we wrześniu - czasy emisji ofert na jobs.pl to 14, 30 oraz 45 dni) - cv.online - 86 - ... Największy spadek zamieszczanych ogłoszeń w stosunku do sierpnia zanotowała branża mediów i reklamy. Pracodawcy z tej branży poszukiwali mniej niż przed miesiącem pracowników działów ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
... - 350 - jobs.pl - 1091 – ( Liczba ofert pracy które zostały zamieszczone w październiku - czasy emisji ofert na jobs.pl to 14, 30 oraz 45 dni) - cv.online - 116 - ... przed miesiącem zamieścili także pracodawcy z branż: hotelarsko - gastronomicznej, usług oraz mediów i reklamy. Praca - Stanowiska W październiku nie zmieniły się trendy w rekrutowaniu ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... : - topjobs - 350 - jobs.pl - 1114 (Liczba ofert pracy, które zostały zamieszczone w grudniu - czasy emisji ofert na jobs.pl to 14, 30 oraz 45 dni) - cv.online - 101 - ... firmach z tej branży. Mniej pracowników poszukiwali również pracodawcy z mediów i reklamy , logistyki , oraz branży elektronicznej. Nie zmieniła się w stosunku do listopada liczba ...
Tematy: -
Wydatki na reklamę w TV
... roku (-0,05%). Wpływ na tę sytuację miała zmiana przepisów dotyczących ograniczeń emisji reklam. W tej sytuacji najbardziej korzystają na tym stacje cyfrowe działające w ramach innych przepisów. Coraz więcej reklamodawców emituje reklamy w stacjach cyfrowych. Udział przychodów stacji cyfrowych w stosunku do ogólnych wydatków w Telewizji ...
-
Nowe statystyki wyprą liczniki
... na celu zastąpić bezużyteczne liczniki odsłon. Na witrynach internautów, korzystających ze statStandard, będą emitowane jedynie ankiety badawcze i reklamy charytatywne natomiast nie będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań oglądalności witryn internetowych gemiusTraffic (Gemius SA). statStandard to ...
-
Akcje Bankier.pl: udany book-building
... jedną akcję. Oferta obejmuje łącznie 3, 35 mln akcji (1,5 mln akcji nowej emisji Serii I, oferowanych przez Spółkę oraz 1,85 mln walorów oferowanych przez dotychczasowych ... trzykrotnie, a od 2004 roku osiąga ona zysk netto. Spółka czerpie przychody z reklamy oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 40 ...
-
Strategia CSR zwiększa sprzedaż
... for Business Value, Goldman Sachs, The Economist, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), londyńska agencja public relations CHA i Liga Odpowiedzialnego Biznesu. ... systemy ograniczające zużycie energii, co w efekcie przekłada się na zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych. Zastosowanie technologii przyjaznych środowisku nie musi wiązać się ...
-
Debiut Call2Action SA na NewConnect
... na rynku reklamy. Firma oferuje reklamę na własnych nośnikach elektronicznych wykorzystując technologię Digital Signage – Call2Action (telewizja w miejscu sprzedaży). Obecnie Call2Action to 336 ekranów w sieci delikatesów „Piotr i Paweł”. W trakcie instalacji jest 200 monitorów w salonikach prasowych sieci „Kolporter”. Podstawa emisji Akcje ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... każdy trafia na ich stronę główną. W druku i emisji telewizyjnej reklamodawcy płacą za całą publiczność – zakłada się, że każdy, kto czyta gazetę, zobaczy też i reklamę. Online reklamodawcy płacą tylko za strony, na których pojawiają się ich reklamy – lub, z Google AdSense, płacą tylko wtedy ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.
... reality show „Kuchenne Rewolucje” zarobiło ponad 27 mln zł. Co wyniosło ten kulinarny program na szczyty? - Zwiększenie dwóch zmiennych - liczby emisji i kosztu reklamy. Trzeba zaznaczyć, że około 65 proc. przychodów reklamowych wygenerowały emisje powtórkowe. Ten sam czynnik spowodował przesuniecie X Factora z miejsca 5 w 2011 ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... głównie tańszego sprzętu czy też, że aż 95 proc. programu telewizyjnego będziemy oglądać „na żywo” lub najpóźniej w ciągu doby od emisji niezależnie od używanego sprzętu.