-
Dobra luksusowe odporne na wojny i kryzysy
... zachowanie elitarności, która jest jego istotą. Sprzyja temu moda na personalizację produktów i poszukiwanie wyjątkowości, zwłaszcza wśród wpływowej grupy ultrazamożnych klientów ... wzrost o 100-130 proc. odnotowała niewielka pod względem wartości (4 mld euro) kategoria podróży luksusowymi wycieczkowcami, z których chętnie korzystają klienci z USA ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... odbu marek w Euro 2016 (Biedronka dodatkowo jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.) – To są jedyne marki, których aktywność związana z EURO znacząco wpłynęła na ich ... powiększyła się o 5 marek i co ważne nie są to marki związane z EURO. – Francuski turniej to „zaledwie” niecały miesiąc z półrocznej aktywności. Dlatego ...
-
Kontenery przyszłością kolejowego cargo
... . Szacuje się, że transport drogowy ma aż 30-procentowy udział w zanieczyszczeniach powietrza, a łączne jego koszty zewnętrzne sięgają 90 euro za tonokilometr (na kolei - 19 euro). Nijak się też mają nasze tendencje w strukturze transportu do przemian, jakie są udziałem np. Niemiec czy Austrii. Tam ...
-
Dług publiczny w Polsce rośnie
Moda na finansowanie wszystkiego, co tylko można, z budżetu państwa nie jest ... - jak odpowiadają eksperci - nie, a nasz główny kłopot to bariera w dostępie do zewnętrznych długoterminowych źródeł finansowania. Strefa euro w tym sensie byłaby pożądana. Finansowanie wewnętrzne ma bowiem jedną zasadniczą wadę – konkurowanie o kapitał na rynku finansowym ...
-
Galeria Kaskada w Szczecinie
... wysokość kredytu wynosi 111 milionów euro, czyli blisko pół miliarda złotych. Całkowita wartość inwestycji sięga 190 milionów euro. Na około 43 tys. m kw. ... liczne punkty usługowe. Pod względem ilości sklepów wśród najemców będzie dominowała moda. Atutem Galerii Kaskada ma być niespotykany dotąd w regionie zachodniopomorskim wybór nowoczesnych ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... niż przed kwartałem wydatkom, jak i dzięki mniejszej aktywność innych reklamodawców. Trzeci w rankingu Euro Bank powraca do czołówki zestawienia po trzech miesiącach nieobecności z kwotą 20 mln zł ... 24,5 mln zł. Do telewizji równie dużą wagę przyłożył Vivus (20,5 mln zł), Euro Bank (niemal 20 mln zł) oraz Bank Millennium (18 mln zł). Promocja w radiu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2015
... latach również będą się rozwijać przy wsparciu środków z UE. Na poprawę infrastruktury kolejowej z programu Infrastruktura i Środowisko trafi do Polski 5 mld euro. Z kolei na rozwój sieci drogowej TEN-T (transeuropejskiej sieci transportowej) i transportu multimodalnego, czyli wykorzystującego różne środki transportu, przeznaczono ponad 9,5 mld ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... . ton pszenicy. Kraje unijne uzgodniły warunki utworzenia funduszu pomocowego dla syryjskich uchodźców, przebywających w Turcji o wartości 3 mld euro. Polska składka do tego funduszu wyniesie 57 mln euro. Informacje na całym świecie przenoszą się do sieci internetowej, a wydawnictwa cyfrowe systematycznie zwiększają liczbę czytelników kosztem ...
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
... , który zwiększył swoją aktywność w TV aż o 40%. Jest to w głównej mierze rezultat aktywności związanej z EURO. Podobnie sytuacja ma się w przypadku Procter & Gamble, które dzięki swej aktywności (EURO i Igrzyska Olimpijskie) zdołało wskoczyć na podium. Ubiegłoroczną aktywność reklamową w znacznej mierze zaburzyły właśnie imprezy sportowe ...
-
Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?
... dwukrotnie wyższym wynikiem od tego, który zanotować ma pikujący PKB strefy euro (9%). Jak czytamy w komunikacie opublikowanym przez Euler Hermes, do końca 2021 roku ... niż na ilość, co stanowiłoby 180-stopniowy zwrot z paradygmatu fast-fashion (szybka moda), który działa przeciwko interesom branży produkcyjnej w Europie. Rosnąca konsumpcja per ...
-
Bentley Bentayga V8 First Edition
Moda na SUV-y sprawia, że bardzo wielu klientów decyduje się na ich zakup. Jak wyróżnić się ... Za wyposażenie dodatkowe można kupić… świetnie wyposażony samochód klasy średniej. Lista opcji sięga 53 360 euro. Prezentowany egzemplarz został wyceniony na 210 260 euro. Przy aktualnym kursie (4,63) oznacza to wydatek 973 503 złotych. Kwota ogromna, ale ...
-
Kupno samochodu: ile lat mają auta Polaków?
... "? Czy w ocenie wieku auta surowsze są kobiety czy mężczyźni? Która grupa wiekowa najczęściej decyduje się na kupno samochodu z długą historią? Moda na kupno samochodu? Z danych opublikowanych przez GUS wynika, że liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów osobowych zwiększyła się na przestrzeni lat 2015-2019 ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... 60 proc. dyskutujących o zakupach online to mężczyźni. Często powtarzają się hasztagi „moda” i „shopping”. Polskie wydatki w e-sklepach rosną najszybciej w Europe - w 2020 r. Polacy wydali tą drogą ... pod względem liczby wzmianek, jak i zasięgu największą popularnością cieszy się RTV EURO AGD (584 tys. wzmianek i 678 mln zasięgu). Jeśli chodzi o ...
-
Polski rynek sztuki z rekordowymi wzrostami
... do około 43,2 mld euro, notując tym samym 22 proc. spadek, w porównaniu z rokiem 2019, gdy wyniosła 55,3 mld euro. Tymczasem Polska wciąż przeżywa ... proc. i Agra-Art - 9,3 proc. W Polsce na pewno czynnikiem stymulującym jest również wzrost zamożności, jak i moda na otaczanie się oryginalnymi pracami artystów. Jednocześnie popularność inwestowania w ...
-
Dlaczego ceny nieruchomości stale rosną?
... zobowiązania, również wobec dużych zagranicznych inwestorów, przekraczają gigantyczną kwotę 260 mld euro. Wierzycielami holdingu jest ponad 170 lokalnych banków i więcej niż ... , którą po raz kolejny zapowiedział ostatnio Piotr Uściński, Wiceminister rozwoju. Moda na wynajem instytucjonalny (PRS) Dominującym rynkiem w Polsce jest sprzedaż mieszkań ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... reklamowych, docierając do 85,16% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (333,18 mln kontaktów ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w maju marka Media Expert (12,42%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (3,76%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... reklamowych, docierając do 86,04% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339,9 mln kontaktów, 72,71 ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w czerwcu marka Media Expert (11,99%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (3,82%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... reklamowych, docierając do 86,57% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,516 mld kontaktów, 75,02 ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lipcu marka Media Expert (12,08%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (4,63%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... kontaktów reklamowych, docierając do 86,34% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld kontaktów, 76,41% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,18%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz ...
-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... zamawiania. Tu liczą się dosłownie minuty oraz możliwość obsługi zwrotu towarów kupionych przez internet, co jest wyzwaniem zwłaszcza w kategorii elektronika i moda. Zupełnie innym rodzajem wyzwania jest także zdolność do poradzenia sobie z ogromnym wolumenem zamówień, liczonym w setkach tysięcy sztuk i nie ważne czy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowych, docierając do 87,64% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19% ... w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... reklamowych, docierając do 87,87% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,89 mld kontaktów, 84,01% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w październiku marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... zapasów przebiegała według podobnego schematu, ale z dodatkowymi komplikacjami. Sprzedawcy detaliczni w strefie euro musieli stawić czoła nie tylko presji inflacyjnej, ale także ... Poza żywnością, inne trendy odpowiedzialności ze strony kupujących, takie jak zrównoważona moda i przyjazne dla środowiska produkty do domu również zmagają się z ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... , docierając do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 mld kontaktów, 83,56 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w listopadzie marka Media Expert (13,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,88%) oraz oponeo ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamowych, docierając do 86,98% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 mld kontaktów, 79,53% zasięgu ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w styczniu marka Media Expert (12,12%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,76%) oraz ...
-
Reklama w podcastach
... niezwykle stargetowanej grupy odbiorców. Jedną z technik, która wydaje się być w tym przypadku skuteczna, jest sponsoring podcastu. Takiej taktyki używa klient Euro RSCG - Volvo. Najlepszym rozwiązaniem jest w tym momencie wymienienie na początku i końcu podcastu, jego sponsorów. W jaki sposób jednak mierzyć efektywność reklamy ...
-
Hybrydowy Ford C-MAX
... oferuje swoim klientom oszczędne wersje swoich pojazdów ze znaczkiem ECOnetic, które są zapewne tańsze w zakupie i utrzymaniu, niż samochody hybrydowe. Jednak moda pozostaje modą, coraz większa grupa klientów zachęcona pro-hybrydową propagandą, skłania się do zakupu pojazdu łączącego tradycyjny silnik z elektrycznym. Nie może ...
-
List z podziękowaniami po rozmowie kwalifikacyjnej
... w zdobyciu wymarzonej pracy? A może bardziej zaszkodzi niż pomoże? Na te pytania odpowiadają eksperci Praca.pl. List z podziękowaniami – rzadkość czy nowa moda? W poradnikach dotyczących poszukiwania pracy, publikowanych w serwisach pracy, porady odnośnie tworzenia listu z podziękowaniami po spotkaniu są coraz częstsze. Na polskim rynku ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... powstała klasa średnia, która stara się naśladować swoich rówieśników z Europy i USA. Stąd zwyczaje zakupów są bardzo zbliżone, królują włoska i francuska moda oraz szwajcarskie zegarki. Wprawdzie dochód klasy średniej w Chinach jest wciąż istotnie niższy niż w Europie, jednak liczebność tej grupy społecznej powoduje ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... zwiastować ożywienie w wydatkach i intensywności kampanii w drugim kwartale roku. BZ WBK na marcową promocję przeznaczył 12,5 mln zł, ING - 8,2 mln zł, a Euro Bank - 7,6 mln zł, niemal ex aequo ze SKOK-iem Stefczyka. Korzystając z aplikacji Admonit sprawdziliśmy również, na promocję jakich produktów finansowych reklamodawcy ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... gospodarczy natychmiastowo obniżyły budżety reklamowe na wszystkich rynkach. Paradoksalnie, zaburzenia na rynku reklamy w Polsce wywołały też mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012, kiedy wielu reklamodawców, antycypując wzrost cen reklamy w związku z organizacją tego wydarzenia w Polsce, świadomie zaplanowało obniżenie budżetów w tym okresie ...
-
Kia Cee'd 1.0 GT Line - Koreańczycy kontraatakują
... , pokrytej skórą ekologiczną kierownicą. Nawet już nie chodzi o ceratę, którą została obszyta. Najbardziej przeszkadza fortepianowy plastik (nie wiem skąd ta moda), na którym podczas szybkich manewrów zwyczajnie ślizgają się ręce. Skupmy się jednak na pozytywach, a tych naprawdę nie brakuje. System infomedialny ...
-
Isuzu D-MAX 2.5 TD AT LS+ niedoceniony w Polsce
... pick-upy są finezyjne niczym kowalski młotek. Wbrew pozorom samochody, których destynacją jest ciężka praca w trudnym terenie, mogą być naprawdę ładne. A moda na ładne pick-upy przyszła do nas, a jakżeby inaczej, zza Oceanu. Bo tam właśnie auta tego typu są codziennością i mają najwięcej ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... . A to cenna wiedza. – Wartość wszystkich anonimowych danych, zgromadzonych o internautach z obszaru całej Unii Europejskiej, w 2020 roku zbliży się do okrągłego biliona euro. Finansowo zatem Big Data Europejczyków będzie równoważna blisko 8 proc. PKB, generowanemu przez wszystkie państwa Wspólnoty. Nie to jest jednak najważniejsze ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... zł), a na trzecim Bank Zachodni WBK (14,7 mln zł). Kolejne pozycje zajmują: Bank Millennium, PKO BP, Vivus Finance, Provident Polska, Euro Bank, Alior Bank i Visa Europe. W porównaniu rok do roku, TOP 10 reklamodawców przeznaczyło o prawie 7% mniej na promocję. Największymi reklamodawcami z kategorii ...