-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... tym roku 16,3%, a 2027 r. 17,5%. Na horyzoncie widać dodatkowo dwa niepokojące zjawiska, które jeszcze bardziej skomplikują obsługę logistyczną tego sektora. Moda, czyli odzież wraz z obuwiem i akcesoriami od lat stanowi jedną z najpopularniejszych kategorii spośród wszystkich dostępnych grup produktywnych sprzedawanych w internecie. Jest tak ...
-
Polska moda na mieszkanie własnościowe
Polska należy do tych krajów Unii Europejskiej, w których odsetek posiadaczy mieszkań jest jednym z najwyższych – wynika z najnowszego raportu Hypostat 2015 opublikowanego przez European Mortgage Federation. Aż 82,4% ogólnych zasobów mieszkaniowych stanowią mieszkania własnościowe, nabyte na rynku pierwotnym lub wtórnym albo wzniesione w ramach ...
-
Miejsca noclegowe na EURO 2012 już gotowe
... dzięki zbliżającej się tak wielkiej imprezie sportowej w stolicy na stałe zagości moda na wynajem mieszkań dla turystów, mówi Michał Kosiedowski, wiceprezes Metrohouse & Partnerzy S.A. ... . – Sukcesywnie pytamy naszych klientów, czy biorą pod uwagę wynajem krótkoterminowy podczas Euro. Jeśli mieszkanie nie jest w tym czasie zajęte, wynajem na doby jest ...
-
Euro pod lekką presją sprzedających
... się koniunktury w strefie euro, ryzyka deflacji i braku satysfakcjonującej akcji kredytowej, co przełożyłoby się na dalszą deprecjacje euro. W przeciwnym przypadku korekta ... Na dobre pół godziny przed publikacją popytu na grudniowym przetargu TLTRO euro pozostaje pod lekką presją sprzedających. Wyjście powyżej wspomnianego oporu geometrycznego ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... . Polaków deklarujących posiadanie aktywów płynnych o wartości od 1 do 8 milionów Euro. Co ciekawe, ośmiu na dziesięciu z nich żyje w aglomeracji warszawskiej. ... 4 796 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Coraz silniejszą reprezentację ma moda dedykowana mężczyznom. Marki takie jak Bytom, Wólczanka, Vistula, Lavard i Próchnik inwestują ...
-
Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym
... które stanowią podstawę doboru najemców dla małych i średnich lokali w centrach handlowych. Moda męska jest silnie reprezentowana przez Bytom, Wólczankę, Próchnik, Lancerto, Recman oraz ... znaleźć polskiego sprzedawcę. Większość sieci handlowych należy do polskich właścicieli i inwestorów – m.in. RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet czy wywodzący się z ...
-
Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
... . Na stronie PKO BP kusi „Mini Ratka na max marzenia”, Pekao nie pobiera prowizji i dodaje w prezencie prepaidową kartę z logo Euro 2012. W Euro Banku Piotr Adamczyk pod palmami zachęca do pożyczenia 10 tys. zł na 84 miesiące. Lepiej pożyczać z banku niż od rodziny ...
-
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... w mniejszych i średnich miastach w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie przystępna cenowo moda Sinsay trafia do wrażliwych na cenę konsumentów – komentuje ... pierwszym półroczu 2024 roku oraz zyski ze sprzedaży na poziomie 18,1 mld euro. Inditex zawdzięcza swój sukces innowacyjnemu podejściu i szybkiemu dostosowywaniu się do zmieniających się ...
-
Moda na ACCA
... jest dobrym potwierdzeniem tej wiedzy. Można nawet powiedzieć, że pojawiła się moda na ACCA. Zwiększenie zainteresowania tymi kwalifikacjami potwierdza Agnieszka Wolińska, Human Resources ... jest atutem przy rekrutacji. Również w jednym z najnowszych polskich banków, Euro Banku, nie poszukiwano jeszcze osób z takimi kwalifikacjami, ale dwóch obecnych ...
Tematy: -
SUV i crossover, czyli moda na sukces
Segment SUV zawojował świat. Moda na tego typu pojazdy, którą obserwowano w USA od dawna, przyszła również do Europy i od kilku lat przybiera na sile. Coraz ...
Tematy: suv, crossover, testy samochodów, testy aut, samochody, samochody terenowe, Kia Sportage, Audi Q5, BMW X5, Porsche Cayenne -
Moda napędza konsumpcję
Moda w Europie Środkowej i Wschodniej notuje pokaźne wzrosty i w wyraźny sposób stymuluje konsumpcję - pisze Colliers International w swoim najnowszym raporcie „ExCEEding Borders – the fashion ...
-
e-Faktura: moda czy konieczność?
Dokumenty elektroniczne, w tym faktury, z roku na rok zyskują coraz większe znaczenie. Dzieje się tak m.in. dlatego, że Unia Europejska konsekwentnie dąży do praktycznego, a nie jedynie formalnego zrównania w obrocie gospodarczym dokumentów w postaci elektronicznej z dokumentami w postaci papierowej. Polska konsekwentnie liberalizuje prawo ...
-
Typowo polska moda na nowe mieszkania
Prawie co druga złotówka wydawana w Polsce na mieszkanie, trafia na konta deweloperów. Żaden duży kraj na starym kontynencie nie notuje tak dużego popytu na nowe mieszkania. Najmniej takich lokali sprzedaje się w Danii, gdzie udział deweloperów w rynku mieszkaniowym jest aż 76 razy niższy niż „nad Wisłą” – wynika z szacunków Open Finance opartych ...
-
Czy to już moda na wynajem mieszkania?
Konieczność posiadania wysokiego wkładu własnego, to powód dla którego coraz więcej osób rezygnuje z zakupu, decydując się na wynajem mieszkania. Rynek najmu w Polsce wciąż jest niewielki, ale przez ostatnie lata bardzo dynamicznie rośnie - wynika z danych Eurostatu, do których dotarł Open Finance. Jeszcze w 2009 roku „nad Wisłą” było tylko 839 ...
-
Build-to rent, czyli moda na inwestycje mieszkaniowe na wynajem
Jeszcze do niedawna o mieszkanie dla studenta lub osoby rozpoczynającej karierę zawodową w nowym miejscu bywało naprawdę trudno. Dzisiaj sytuacja przedstawia się już znacznie lepiej, co jest m.in. efektem dynamicznie rozwijającej się oferty nowoczesnych inwestycji mieszkaniowych na wynajem. Obecnie w regionie Europy Środkowej i Wschodniej pojawia ...
-
Kup Teraz Zapłać Później: o co ten hałas?
... – 2/3 zakupów finansowanych za pomocą BNPL ma wartość od 50 do 250 euro. W Czechach, Polsce, czy w Rumunii są to mniejsze kwoty. W Czechach ... roku lub częściej, a najniższa w Portugalii i Hiszpanii. Elektronika, wyposażenie wnętrz i moda dominują w zakupach z BNPL Elektronika, elementy wyposażenia wnętrz i moda to kategorie, które dominują w zakupach ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... pod względem wartości świadczonych usług (170,7 mld euro.). Różnica jest jednak marginalna i wynosi zaledwie 4,1 mld Euro. Drugie miejsce daje obecnie udział w rynku globalnym ... jak i unijnym e-commerce jest niezagrożony. Nawet w słabszym dla handlu 2023 roku, moda sprzedawana przez internet osiągała niezłe wyniki, zarówno pod względem przychodów, ...
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... Chmielna (40%) i ul. Poznańska (37%). Z kolei najpopularniejsza kategoria zakupowa w galeriach handlowych, czyli moda, przypada na zaledwie 13% sklepów obecnych przy głównych ... Środkowo-Wschodniej, np. Budapeszt (100 euro / mkw. / miesiąc) i Praga (220 euro / mkw. / miesiąc), wyprzedzając jedynie Bukareszt (60 euro / mkw. / miesiąc). Wyzwania ...
-
Polityka klimatyczna a gospodarka
... decyzjach motywowanych jedynie polityczne. Obszarem, w którym dochodzi do wyznaczania pozamerytorycznych celów, jest polityka klimatyczna. Ona sprzeciwia się logicznemu rozumowaniu i faktom. Moda na zieloną ekologię prowadzi do niszczenia państw narodowych oraz przyczynia się do pogłębiania różnic w rozwoju poszczególnych państw Europy. Klimat stał ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
... nawet dość wysokie czynsze - w Warszawie za m2 przychodzi zapłacić od 60-80 euro, podobne stawki obowiązują w Krakowie. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa lektura ... stanowi niemal 40% wszystkich lokali usytuowanych przy głównych ulicach handlowych, natomiast moda i akcesoria (w tym pamiątki) to 30%. Stolica Małopolski wyróżnia się na tle ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... BP, który wydał na cele reklamowe 18,9 mln zł. Wyprzedził on nieco Euro Bank, który przeznaczył na promocję 18,5 mln zł. Grupa ING, która już ... koszulki lidera – zarobił ok. 10,5 mln zł, a na falach stacji najchętniej reklamował się Euro Bank (2,3 mln). Pozycję wicelidera wśród stacji radiowych uzyskało Radio Zet, które w I kwartale 2015 r. zarobiło ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... i prasie niemal 24 mln zł. To 15 mln zł więcej niż w okresie styczeń - marzec. Poza pierwszą dziesiątką znalazł się natomiast Euro Bank oraz SKOK Stefczyka. Choć przeznaczyli na reklamę niewiele mniej niż kwartał wcześniej, to inne banki i instytucje znacznie zwiększyły intensywność ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... wiedzie Radio RMF FM, które pomiędzy kwietniem a czerwcem zarobiło 11 mln złotych – na reklamy w tej stacji postawiły przede wszystkim banki – Euro Bank oraz PKO BP. W prasie najwięcej w II kwartale zyskał dziennik „Fakt”, na którego łamach reklamodawcy z branży finansowej zamieścili materiały promocyjne ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... raport DNB Bank Polska i firmy Deloitte „Sektor farmaceutyczny i med-tech” (listopad 2015) pokazuje że średnie, roczne wydatki na farmaceutyki to 139 euro na osobę. Nic zatem dziwnego, że firmy farmaceutyczne robią co mogą, aby zdobyć klientów. Branże i kategorie Z danych Codemedia wynika, że ...
-
Volvo V90 Cross Country B5 nie ma słabych stron
... są tańsze, zazwyczaj bardziej praktyczne, prowadzą się lepiej i zużywają mniej paliwa. Poza tym, moda przemija. Czas już przejść do konkretów. Oto Volvo V90 Cross Country, czyli jeden z ... dobre auto, stawiają na crossovery lub SUV-y. Po co? Bo taka jest moda. Możliwość wyboru jest oczywiście piękną stroną motoryzacji, ale trochę szkoda, że to ...
-
Wydatki na święta Bożego Narodzenia rosną w całej Europie
... po okresie spadków w tej kategorii zaobserwowanych po zakończeniu pandemii. W okresie Bożego Narodzenia duży potencjał rozwoju mają popularne kategorie prezentowe: kosmetyki, moda oraz elektronika. Wydatki na odzież najbardziej wzrosną wśród Węgrów (+5,9% r/r), Hiszpanów (+4,5% r/r) i Czechów (+4,5% r/r), z kolei na elektronikę wśród mieszkańców ...
-
Catalyst: jak nasz rynek obligacji wypada na tle Europy Środkowo- Wschodniej?
... . Wartość rynku obligacji korporacyjnych w Łotwie wynosi 10 mln euro, na Litwie 1,4 mld euro, a w Estonii – 340 mln euro. Są to zatem rynki nieporównywalnie mniejsze od ... występujących na tych rynkach. Większość stanowią banki, inne sektory to moda, telekomunikacja, energetyka i pożyczki. Nie wdając się w szczegóły, przy tak niskich wartościach ...
-
Kredyt hipoteczny w PLN nie dla emigranta
... w euro, walucie, ... moda na walutowe kredyty wśród zarabiających w PLN zdecydowanie minęła. Zapał przeszedł i bankom i klientom. Kredyty w euro wciąż jednak są sprzedawane, w I kwartale 2014 r. na ponad 8,8 mld zł nowo udzielonych kredytów mieszkaniowych na euro przypadło ponad 45 mln zł (0,51 proc.). Jaki w tym udział mieli zarabiający w euro ...
-
Rynek TSL w 2023 roku. Spowolnienie we wszystkich sektorach
... PKB w 2022 r. dla całej Unii na poziomie 3,3%, a w strefie euro 3,2%. Rok 2023 to duży spadek do 0,3% zarówno w strefie euro, jak poza nią. Odbicie ma następować w kolejnych latach, ... będzie wyglądał następująco: Azja Pacyfik 34,4% (91,3 mld euro), Europa 32,2% (85,3 mld euro), Ameryka Pn. 22,3% (59,1 mld euro). Wolniejszy bieg wrzuci także kolej Ze ...
-
Transport do Wielkiej Brytanii po Brexicie: nowe przepisy
... i bezpieczeństwa dla pojazdu silnikowego „Euro III bezpieczny”, „EURO IV bezpieczny” lub „EURO V bezpieczny” EKMT zgodności potwierdzającego spełnienie przez pojazd wymogów technicznych i bezpieczeństwa dla pojazdu silnikowego „EURO IV bezpieczny”, „EURO V bezpieczny”, „EEV bezpieczny” lub „EURO VI bezpieczny” EKMT zgodności potwierdzającego ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2017
... sierpniu. Dzięki poręczonemu przez rząd Niemiec kredytowi w wysokości 150 mln euro możliwe stało się przedłużenie działalności firmy do końca października. Wzrost ... płaca robotników wykwalifikowanych w branży na poziomie 15,2 euro, a robotników zatrudnionych w pracach pomocniczych w wysokości 12,20 euro za godzinę. Komentarz do wydarzeń ...
-
Bank Anglii dostarcza emocji
... się niekonwencjonalnie zwiększając poziom kosztu pieniądza pomimo ryzyka wynikającego z pandemii. Z kolei euro zyskało po decyzji EBC. Polityka monetarna instytucji pozostaje nadal ... zostanie rozszerzony w II kwartale do 40 mld euro a potem będzie zmniejszany do 30 mld euro w III kwartale i do 20 mld euro od października. Rynek walutowy odebrał to ...
-
Polacy mistrzami "Kup teraz zapłać później"
... proc. wszystkich transakcji ze wspomnianą opcją jest wycenianych na kwotę przewyższającą 500 euro. Prawie trzy czwarte użytkowników BNPL (73 proc.) w Europie korzysta z ... Europejczycy decydują się na odroczone płatności niemal równie chętnie jest moda. Kup teraz zapłać później do zakupu ubrań, butów i akcesoriów najczęściej używają konsumenci ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart do 2008 roku ponad 4 miliardy euro. Interactive Advertising Bureau to założona w Stanach Zjednoczonych, działająca obecnie na całym świecie organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Do IAB należy ...
-
Opłacalne inwestycje w zabytkowe samochody
... Europejski rynek obrotu samochodami klasycznymi szacowany jest na prawie 20 miliardów euro rocznie. Jest on najbardziej rozwinięty w krajach Europy Zachodniej, w szczególności w ... produkcji, historia pojazdu np. udział w wyścigach, ale również chwilowa moda i rola w pop kulturze. Wszystkie te aspekty uzależnione są również od lokalizacji – inne ...