-
e-Commerce Polska awards 2015
... . Z przyjemnością kolejny raz poddamy się ocenie najlepszych specjalistów z branży e-commerce. – mówi Małgorzata Chudobińska, właścicielka sklepu Gorseciarka.pl, laureat zeszłorocznej edycji konkursu „e-Commerce Polska awards” w kategorii Strona roku. - „e-Commerce Polska awards” to bardzo cenna inicjatywa, która pozwala ocenić swoją pracę ...
Tematy: e-commerce polska awards -
Nominacje w konkursie "e-Commerce Polska awards 2013"
... swoje standardy. – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska z e-Commerce Polska Nad prawidłowym przebiegiem prac Jury czuwał Audytor konkursu - Radca Prawny Włodzimierz Głowacki z Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Kancelaria Prawnicza : Przeprowadzono szczegółowy audyt III etapu konkursu e-Commerce Polska awards 2013. Audyt wykazał pełną zgodność ...
Tematy: e-commerce polska awards -
e-Commerce Polska awards 2013 - czas ocenić e-sklepy!
... stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska 27 września jury Konkursu ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach Konkursu. Wręczenie nagród laureatom „e-Commerce Polska awards ...
Tematy: e-commerce polska awards -
E-sklepy ponownie zmierzą się w konkursie "e-Commerce Polska awards"
... zgłoszeń do drugiej edycji konkursu dla sklepów online "e-Commerce Polska awards 2014" organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Kto w tym roku miał najlepszy pomysł promocyjny? Jakie rozwiązanie było najbardziej innowacyjne? Komu udało się skutecznie przełamać nieufność? „e-Commerce Polska awards 2014” składa się z kategorii z zakresu ...
Tematy: e-commerce polska awards -
Znamy laureatów III edycji konkursu e-Commerce Polska awards
... zarządu firm tworzących branżę e-commerce. Tematem przewodnim panelu był rozwój e-commerce w Polsce - doświadczenia i oczekiwania. Gratulujemy laureatom i wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu. Sponsorami konkursu e-Commerce Polska awards 2015 byli Emarsys, Orba, Poczta Polska, Przelewy24, Visa Europe, Wydawajdobrze ...
Tematy: e-commerce polska awards -
Laureaci konkursu "e-Commerce Polska awards 2013"
... gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń. – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska z e-Commerce Polska Konkurs „e-Commerce Polska awards 2013” był sponsorowany przez: Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firma Hybris.
Tematy: e-commerce polska awards -
Laureaci konkursu "e-Commerce Polska awards 2014"
... środę, 5 listopada 2014 r. w kinie Praha w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenie nagród w konkursie dla sklepów internetowych "e-Commerce Polska awards 2014". Przyznano 10 nagród w kategoriach głównych oraz 2 nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. W kategoriach z zakresu brandingowego wyłoniono ...
Tematy: e-commerce polska awards -
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... z e-commerce w nadchodzących pięciu latach będą: doręczanie zamówień tego samego dnia (100%), obsługa zwrotów (60%), sprzedaż transgraniczna (40%), bezpieczeństwo (20%), wzrost kosztów pracy (20%), kwestie długości umowy najmu (20%) oraz dostępność odpowiedniej powierzchni magazynowej (10%). Magazyny dla najemców z sektora e-commerce – Polska ...
-
Długi e-commerce wzrosły o 50%. Pomoże Boże Narodzenie?
... sklepu internetowego, konsumenci podkreślają znaczenie nie tylko atrakcyjnej ceny, ale także szybkiej i taniej dostawy oraz pozytywnych doświadczeń z danym sklepem – podaje e-Commerce Polska. Promuje to większych graczy, którzy mają odpowiednie doświadczenie w obsłudze klienta. A ci oczekują od zakupów online wygody. Na przykład ponad połowa ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... roku do wiosny 2016 wykorzystanie kanałów mobilnych wzrosło o prawie 50%. W Katowicach oficjalnie, w Lublinie w sukienkach Aż 72% e-konsumentów (Raport „E-commerce w Polsce 2016.” Gemius dla e-Commerce Polska) wskazuje odzież, akcesoria i dodatki jako te, które najczęściej kupują przez Internet. Jak wynika z analizy Zalando, poszczególne kategorie ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... Jednym z ważniejszych wydarzeń dla branży e-commerce jest powstanie polskiej wersji językowej sklepu Amazon. Gigant rynku e-commerce coraz bardziej otwiera się na polskich ... dnia. Nikogo nie trzeba przekonywać o znaczącej roli Amazona na światowym rynku e-commerce. Polska wersja serwisu jest dużym wydarzeniem i przyszły rok pozwoli ocenić, jak ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... od e-commerce? ? Miniony rok w naszej pamięci zapisze się na długo. Pandemia i związane z nią obostrzenia zamknęły przed nami drzwi sklepów i galerii handlowych, zmuszając handlowców do gorączkowego poszukiwania rozwiązań, na których wdrożenie nie wszyscy z nich byli przygotowani. Z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... płatności za ważną przy wyborze e-sklepu. M-commerce Nieustannie rośnie rola smartfonów w rozwoju handlu internetowego. 47 proc. Respondentów badania “E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” używa telefonu komórkowego do zakupów. Rozwój technologii mobilnych i tworzenie stron RWD może tylko zwiększyć udział zakupów przez telefon. Może ...
-
E-commerce rośnie w siłę
... niesie ze sobą Internet. Przedsiębiorcy zaczęli dostrzegać, że konsumenci coraz chętniej kupują w e-sklepach. Klienci indywidualni Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” z kwietnia 2016 roku, 48 % polskich Internautów robi zakupy w sieci. Jednak liczba osób kupujących online wzrośnie w kolejnych latach. Związane ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... Filipiak (właściciel m.in. sklepu internetowego Militaria.pl). Jak pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” Polacy bardzo chętnie kupują w Internecie odzież oraz akcesoria i dodatki. To właśnie na ich promocję reklamodawcy z branży e-commerce wydali w pierwszej połowie 2017 roku najwięcej – ponad 35,1 mln zł ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... największe nakłady, była odzież i obuwie oraz kategoria „grupa”, w której znajdują się różnorodne produkty i producenci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” e-konsumenci bardzo chętnie kupują odzież i obuwie w sieci i planują zwiększenie wydatków na te produkty. Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy ...
-
E-commerce czyli jak założyć sklep internetowy?
Rynek e-commerce w Polsce wciąż się rozwija. Potwierdzeniem są wyniki raportu prowadzonego przez Gemius PBI „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” gdzie wykazano, że liczba internautów w Polsce w 2018 roku wyniosła 27,8 mln, a z 1,5 tys. przebadanych osób ponad połowa dokonała choć raz zakupów ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... , w których nie brakuje beneficjentów koronawirusa, znalazły się podmioty z branży e-commerce. Wszystko za sprawą wzmożonych zakupów w sieci - w trakcie pandemii rzesza kupujących ... komunikacie ExpertSender. Zakupy online coraz popularniejsze Z opracowanego przez Gemius raportu „e-commerce Polska 2020” wynika, że od 2019 roku do dziś odsetek osób ...
-
Jak się ma cyberbezpieczeństwo w polskim e-commerce?
... Gemius w badaniu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”. Tak niski poziom zaufania może mieć niewątpliwie związek z tym, że e-sklepy ciągle nie podchodzą z należytą powagą do kwestii związanych z cyberbezpieczeństwem. Potwierdzeniem tego jest badanie „Stan Cyberbezpieczeństwa Polskiej Branży E-commerce”, które TestArmy CyberForces ...
-
IAB Polska: Dobre Zasady e-Commerce
... Polska opracował dokument Dobre Zasady E-commerce. Samoregulujący spis norm, wskazujący czym może kierować się internetowy przedsiębiorca, został opracowany przez praktyków e-commerce z myślą o bezpieczeństwie kupujących. Dokument Dobre Zasady e-commerce jest wynikiem pracy ekspertów Grupy Roboczej ds. E-commerce, działającej w ramach IAB Polska ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... dowiesz się m.in.: Jaki udział posiada e-commerce w przychodach firm? Jakie branże w największym stopniu wdrożyły rozwiązania e-commerce? Jakie są perspektywy na 2021 r.? Polski e-commerce bez kompleksów Jak czytamy w komunikacie Santander Bank Polska, jeśli przyjrzeć się jaki udział posiada e-commerce w przychodach firm, nie uwzględniając przy tym ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... Polacy oczekują od cross-border e-commerce całodobowej dostępności do obsługi klienta, dostawy door-to-door i transparentności procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i Ogród, Multimedia, Odzież i Tekstylia. Polska w raporcie Polska jest szybko rozwijającym się rynkiem w branży e-commerce i oferuje sprzedawcom wiele możliwości ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... klientów B2B i B2C wobec sektora e-commerce będą w najbliższych latach oznaczały dla branży logistycznej konieczność inwestycji w digitalizacje, usprawnienie procesów i systemów – wyjaśnia Małgorzata Nesterowicz, dyrektor ds. sektora usług i firm rodzinnych w Santander Bank Polska. Na pozytywną ocenę e-commerce w dużej mierze wpływa logistyka ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... zaobserwowało aż 66% firm – mówi Renata Dutkiewicz, dyrektor ds. sektora spożywczego w Santander Bank Polska. Artykuły spożywcze a pandemia Raport „E-commerce B2B – perspektywa branży spożywczej” przygotowany dla Santander Bank Polska przez Mobile Institute, rzucił nowe światło na wpływ pandemii na firmy z łańcuchu produkcji i dystrybucji ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... Polska z 41% przyrostem. Dużym zainteresowaniem będą się również cieszyć usługi transgraniczne, dla których prognozuje się średnioroczny wzrost na poziomie 10,65% do 2026 r. E-commerce ...
-
Co rynek magazynowy sądzi o e-commerce?
... - Wielka Brytania, Niemcy oraz Francja. Na tym tle Polska wypada dość skromnie - u schyłku minionego roku nasz rynek e-commerce wart był 50 mld PLN (w skali Europy ... – pod kątem jakości i kosztów – Polska jawi się jako idealny wybór lokalizacyjny dla centrów dystrybucyjnych firm z sektora e-commerce. Stąd wynika niesłabnące zainteresowanie ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... można znaleźć więcej ciekawych danych, które składają się na aktualny obraz rynku e-commerce w Polsce. E-commerce nierozerwalnie łączy się z reklamą online. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Przedstawiciele Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska przygotowali tę część Raportu, w której zbadali, jak treści na blogach, opinie ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... czemu branża kosmetyczna szybko rośnie i odrabia dystans do innych sektorów. Z badania „E-commerce B2B - biznes w sieci. Perspektywa branży kosmetycznej” przeprowadzonego przez Mobile Institute na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że tempo wzrostu e-commerce potwierdziło pojawiające się po wybuchu pandemii opinie o rosnącym znaczeniu kanału ...
-
Polski e-commerce na tle Europy: dlaczego nie jest lepiej?
... e-commerce niż młodsze grupy wiekowe. Polska na tle krajów zaawansowanych cyfrowo W Polsce dostęp do Internetu ma tylko 63 proc. społeczeństwa. Natomiast aktywnych użytkowników e-commerce ... od Polski pod względem liczby mieszkańców kraje skandynawskie. W Danii rynek e-commerce wyceniany jest na 4,5 miliarda USD, w Finlandii na 5,2 miliarda USD, a w ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... Wirtualna Polska, Heligo Polska (właściciel Enbutique.com), Polska Press Grupa i Ucando - internetowy sklep motoryzacyjny. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w 2016 roku ponad połowę (52%) wydatków mediowych całego sektora. W porównaniu do 2015 roku jest to spadek o 11 punktów procentowych. Wśród TOP 10 brandów e-commerce ...
-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... , która będzie wywierać znaczny wpływ na realizację nowych wymogów przez e-sklepy – twierdzi Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska. Wykorzystanie kanału e-sprzedaży w tradycyjnych sieciach handlowych stopniowo staje się standardem, nie zaś czynnikiem przewagi konkurencyjnej. W związku z tym ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... konkurencyjność na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Integracja AR, VR i samoobsługowych narzędzi nie tylko poprawia efektywność operacyjną, ale także znacząco wpływa na satysfakcję klientów i ich lojalność wobec marki – dodaje Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A., właściciela marki PolCard from Fiserv. W przyszłości ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... e-commerce? Które debiuty e-commerce zasługują na wyróżnienie? Z czego wynikała porażka rynkowa Shopee? Według raportu przygotowanego przez Strategy& wartość polskiego rynku e-commerce ... , kiedykolwiek Od pierwszych dni czerwca działa polska wersja największej w Ukrainie firmy e-commerce – Rozetki. W rodzimym kraju platforma działała od 2005 r. ...
-
MŚP i e-commerce napędzają rozwój Polski i regionu
... ds. analiz ekonomicznych w Deloitte. Szczególnie e-commerce jest obszarem, w którym już dzisiaj łatwo znaleźć przykłady firm z regionu osiągających sukcesy na międzynarodowych rynkach. Węgierska MakanyMarta aż 60% zysków osiąga ze sprzedaży online szytych przez siebie sukni ślubnych, polska spółka TogetherData już jedną piąta przychodów ...
Tematy: rozwój gospodarczy, Europa Wschodnia -
Trudno dogonić polski rynek e-commerce
... e-commerce wzrósł w 2011 roku o ponad 32% i wyniósł niemal 18 mld zł. Na podobne wartości wskazały także badania Forrester Research „Centre for Retail Research”, w którym Polska znalazła się na pierwszym miejscu w Europie pod względem szybkości wzrostu rynku e-commerce ... w ciągu najbliższego roku wdrożenie narzędzi e-commerce z największym naciskiem ...