-
Smart Commerce przyszłością handlu
... w 2018 r. już ponad połowa (54 proc.) internautów zadeklarowało się, że kupuje przez Internet. Raport Bisnode Polska potwierdza, że powstaje coraz więcej sklepów ... pozostałych kanałach kontaktu. – W implementacji rozwiązania Smart Commerce platformy takie jak Facebook Messenger stają się wygodnym sposobem na robienie zakupów. W przyszłości ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2018
... Ale czy te wyniki zmienią bieg cyklu rynku finansowego? Jest to mało prawdopodobne. Facebook profilaktycznie blokuje pewną liczbę kont na Facebooku i Instagramie w przeddzień wyborów ... . To kolejne już starcie R.T. Erdogana z D. Trumpem. Warto dodać, że Turcja kupuje w Iranie 10 mld metrów sześciennych gazu ziemnego rocznie. Zrywając umowę atomową z ...
-
Kryptowaluty w Azji, Europie i Afryce
... możliwość. Nauka o kryptowalutach zaczyna się na Facebooku Dla uczestników badania Luno pierwszym źródłem informacji o kryptowalutach są media społecznościowe, przede wszystkim Facebook (ok. 60% wskazań). Wyjątkiem jest jedynie Francja, gdzie to źródło informacji preferuje 37% respondentów. O wirtualnym pieniądzu uczymy się także od ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... sieci są wygodniejsze, bezpieczniejsze, szybsze i tańsze. Sprzyjająca koniunktura branży (online kupuje 62 proc. ankietowanych w porównaniu z 54 proc. w 2017 r.) ... .). Systematycznie zwiększa się też odsetek sprzedawców wykorzystujących reklamy na portalu Facebook (60 proc. ankietowanych). W istocie, przytoczone aktywności mogą podnieść sprzedaż w ...
-
Pokolenie Z: pieniądze i technologie czy tradycyjne wartości?
... ze znajomymi czy rozwijać swoje pasje. Do najpopularniejszych platform społecznościowych należą Facebook (95%), YouTube (93%) oraz Instagram (78%). Aż 73% ankietowanych z Polski ... środowiskiem jest e-commerce. Aż 84% przedstawicieli pokolenia Z z Polski kupuje w internecie przynajmniej raz w miesiącu, najczęściej sięgając po odzież (70%), jedzenie ...
-
Producenci garniturów zapłacą ponad 2 mln za fałszowanie składów
... – etykiety nie mogą wprowadzać w błąd. W przeciwnym razie konsument nieświadomie kupuje produkt niezgodny z jego oczekiwaniami jakościowymi i przepłaca za gorszą jakość. Gdyby konsumenci ... powiadomić konsumentów o decyzji – na swoich stronach internetowych, na profilach w portalu Facebook oraz przy kasach w firmowych sklepach. Na co zwrócić uwagę ...
-
Polskie firmy za granicą: blisko 1/2 polskich biznesów myśli o ekspansji
... wybory, warto spojrzeć na potrzeby, o których wspominają w badaniu. Co trzeci konsument w Polsce zaznacza, że kupuje produkty z zagranicznych stron, tylko gdy opłata za dostawę jest rozsądna. Z kolei 25 proc. unika ... to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, współpracująca z takimi firmami jak Facebook, ...
1 2