-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... luksusowy Bentley, docierać do swoich potencjalnych klientów za pomocą wyłącznie jednego portalu społecznościowego. Facebook to doskonała platforma, zarówno dla marek masowych, jak i luksusowych. W dobie ... na Facebooku niż na każdej innej stronie internetowej. 27% osób, które kupuje samochody, „klika” na ich reklamy na Facebooku. Liczba tych kliknięć ...
-
Gry na komórki w Facebook
... od dłuższego czasu przestał się rozwijać. Zaledwie 5% użytkowników faktycznie rejestruje i kupuje gry, w serwisach, które to oferują”, mówi Daniel Winterbottom, analityk z ... samodzielnie, zwłaszcza w portalach społecznościowych. Umieszczenie gry Tower Bloxx w serwisie Facebook, przyniosło wymierny efekt – 400 tys. nabywców tego tytułu. „Rezultaty ...
-
Amazon "kupuje" Cypr, czyli szokujące prognozy Saxo Banku na 2021
... problemu fake newsów dzięki turbodoładowanej technologii blockchain. 1. Amazon „kupuje” Cypr W 2021 r. Amazon oraz inni internetowi monopoliści i giganci z branży ... ONZ i zatrudnił dyplomatę do utrzymywania relacji z rządami europejskich państw. Facebook z kolei ustanowił „Sąd Najwyższy” do rozpatrywania reklamacji i innych kwestii. W 2021 r., ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... marka”. Pytaj o zdanie! Chociaż podobne podejście wymaga włożenia sporej ilości czasu i stałej czujności, firmy także na tym stałym kontakcie zyskują. Facebook czy Instagram to platformy, na których bardzo szybko mogą uzyskać od młodych konsumentów feedback czy prowadzona przez nie konkretna akcja ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... konsumenci? Kto kupuje w social commerce? Jakie czynniki sprawiają, że decydujemy się na zakup przez media społecznościowe? SOCIAL COMMERCE ROŚNIE W SIŁĘ, KRÓLUJE FACEBOOK Liczba osób deklarujących robienie zakupów w SoMe oraz wykorzystujących je jako kanał sprzedaży konsekwentnie rośnie. Obecnie już 36% Polaków kupuje przez platformy ...
-
Konkursy na Facebooku - błędy
... page rozrósł się z kilkuset do kilku tysięcy fanów. Pytanie, czy któryś z nowych fanów kupuje w tym sklepie? Moim zdaniem nikt. Wszystkim zależy tylko na nagrodach, które można w ... wydały mi się najbardziej istotne i najczęściej występujące. Warto ich unikać. Rosnący w siłę Facebook może się okazać wówczas dla nas przysłowiową ziemią obiecaną, bo ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... polski konsument jest bardzo ostrożny i zdyscyplinowany. Dość, że o wiele rzadziej kupuje impulsywnie niż większość z mieszkańców dwunastu krajów uczestniczących w badaniu, ... decyzji o otwarciu konta ma największe zaufanie do serwisów typu Facebook czy Twitter. Dla porównania, w Niemczech zaufanie do mediów społecznościowych wynosi w tym wypadku 7%, w ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” wynika, że 46 proc. ankietowanych kupuje na platformach marketpalce ubrania. Częściej są to kobiety (58 proc. pań w ... YouTube (25 proc.). Co czwarty wybiera w tym celu media społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy Tik-tok (24 proc.). Co ciekawe, niemal równie często ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... wydając przy tym moc pieniędzy i/lub ściśle trzymając się raz wytyczonej drogi. Facebook nie załatwił za nich sprawy - popularność marek w tym serwisie odzwierciedla raczej ich popularność ... praktyk zajmujący się społecznościami uśmiechnie się pod nosem. I słusznie. Fanów nie kupuje się w tak prosty sposób. Fanów należy kupić za pomocą bardziej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2012
... patentów za ok. 1 mld USD. Teraz Facebook kupuje część z nich: 650 patentów i wniosków patentowych, a także dokupi licencje na 275 patentów Microsoftu. Transakcja jest szacowana na ok. 550 mln USD. Warto przypomnieć, że w podobnej sytuacji (miesiąc temu) Facebook zakupił od IBM 750 patentów. To ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
... spowodował szybki rozwój trendu cycle chic. Kilometry na Facebooku, cycle chic na Instagramie Media społecznościowe są ulubionym miejscem rowerzystów w Internecie. Facebook jest najpopularniejszym serwisem, głównie dzięki jego licznym funkcjonalnościom – użytkownicy mogą dzielić się opiniami, zdjęciami, filmami nie tylko ze znajomymi, ale ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... reklamy. Po dokonaniu selekcji, możesz wybrać zdjęcie reklamy zasugerowane przez Facebook lub sam zdecydować, które będzie odpowiednie. Dodaj nagłówek i wcześniej opracowany tekst ... regionie! Kiedy podejmujesz decyzję odnośnie wieku i płci, pomyśl, kto najczęściej kupuje Twoje produkty i postaraj się zawęzić krąg odbiorców wyłącznie do tej grupy. Z ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... , które coraz częściej szukają oraz wykorzystują influencerów do promocji swoich produktów. Szukasz butów? Facebook pomoże Według danych IMM w TOP 3 najaktywniejszych źródeł publikacji o butach znalazły się Facebook, Twitter i Instagram. Zdecydowanie najczęściej w obuwniczej komunikacji korzystaliśmy z Facebooka, gdzie znalazło się 67% wszystkich ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
W co inwestują najbogatsi?
... świata 2016 Celebryta inwestor Wielu inwestorów wierzy zazwyczaj we własny instynkt i rozeznanie rynku i kupuje aktywa na własną rękę. Żyłkę do inwestycji ma np. spora grupa ... aplikacji do robienia zdjęć. Aniston ma nosa Jedną z ulubionych spółek celebrytów jest Facebook. Fortunę zbił na nim Elevation Partners, fundusz o aktywach 2 mld USD, w którym ...
-
6 trendów, które w 2019 roku zmienią branżę IT
... dnia, na taki który jest w pełni zrozumiany przez komputery. I na odwrót. W roku 2019 zapowiada się prawdziwa rewolucja w tej dziedzinie. W grudniu Facebook udostępnił swój framework PyText, który od teraz działa na zasadzie open-source’owej. Wciąż jednak istnieją zagadnienia, które trudno komputerom wytłumaczyć ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... wyświetleń, z czego 480 mln pochodziło z portali internetowych, blogów i forów, a 37 mln - z postów i dyskusji na portalach społecznościowych. Wśród tych ostatnich króluje Facebook z zasięgami na poziomie 28 mln wyświetleń, na drugim miejscu znajduje się Twitter - 9 mln. Niemal 60 proc. dyskutujących o zakupach online to ...
-
Jak sprzedawać rękodzieło?
... coraz więcej klientów kupuje u rzemieślników. Doceniają pomysł, ręczne wykonanie oraz limitowane serie. Skoro wszystko wygląda tak pięknie ... założycielka marki Oplotki. 5. Zadbaj o promocję W promocji rękodzieła prym wiodą media społecznościowe. Instagram, Facebook i Pinterest to podstawowe kanały promocyjne większości marek handmade. Aby przyciągnąć ...
-
Połowa seniorów robi zakupy online
... kupuje online, korzysta z bankowości internetowej, a 71 proc. korzysta z internetu. Czego jeszcze możemy się ... lojalnościowych. Nowe technologie 71% dojrzałych konsumentów korzysta z internetu. Najpopularniejsze media społecznościowe wśród seniorów to Facebook (35%) oraz Youtube (24%), a komunikatory: WhatsApp’a (33%) i Messenger (32%). Media ...
-
Rynek fuzji i przejęć zaczyna się budzić?
... Pojawiają się jednak pierwsze jaskółki mogące zwiastować odwilż na rynku fuzji i przejęć. Buffett kupuje w dołku Warren Buffett przez wiele lat obecności na rynku kapitałowym ... wskazuje, że przyszłość rynku gier znajduje się w serwisach społecznościowych (np. Facebook). Uogólniając, na podstawie obserwacji rynku fuzji i przejęć, można postawić tezę, ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny
... Profil konsumenta digitalnego Konsument digitalny, to na ogół osoba, która regularnie kupuje w e-sklepach oraz korzysta z wielu aplikacji dostępnych na platformach Windows Phone, Android ... się wokół nas, robimy fotkę i informujemy o tym swoich znajomych na Facebook’u. Aż 85% z nas korzysta z portali społecznościowych lub aplikacji typu Wykop, ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... piękności dla psów oraz w internecie. Internet na smyczy Według badań w internecie kupuje karmę i akcesoria dla zwierząt ponad 40 proc. właścicieli. Ponadto poszukuje się ... zlokalizować zwierzę, gdyby nam się zerwało ze smyczy (np. Aportuj.pl). Facebook miauczy i szczeka Facebook oszacował, że około 10 proc. kont na tym portalu nie należy ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... we właściwym czasie. Czytaj także: - M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon? - Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku? Media społecznościowe pomagają ... społecznościowych takich jak Facebook czy Pinterest. Media społecznościowe dodają także funkcjonalności mające pozytywny wpływ na sprzedaż. Facebook już jakiś czas temu ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2019
... obłożenia podatkiem "GAFA" takich amerykańskich koncernów jak Google, Amazon czy Facebook. Poinformowano, że władze USA "są bardzo zaniepokojone tym, że podatek od usług ... udało mu się wypracować zysk po trzech latach strat. Kto najczęściej kupuje mieszkania w Polsce? Wg Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji są to Ukraińcy, Niemcy i ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
... . Około 1/3 konsumentów kupuje w ten sposób i 1/3 firm oferuje tego typu usługę. Popularność handlu społecznościowego różni się jednak w zależności od położenia geograficznego. Najwięcej osób kupuje tak w Indiach (57%). Jeśli chodzi o typy platform, gdzie zakupy społecznościowe są najpopularniejsze to są to Facebook, Instagram i WhatsApp ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... wg danych analitycznych M/platform), przynoszą dodatkowe korzyści dla sklepu. Klient przyciągnięty promocjami kupuje też inne produkty i częściej wraca. Dane M/platform pokazują, że klient, ... promocji. Apka mobilna w sklepie tradycyjnym? W erze Apple’a, Google’a i Facebook’a spędzamy godziny w wirtualnym świecie smartfona. Duże sieci handlowe od ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... , na firmowych profilach w social media np. Facebook Fan Page oraz we wszystkich innych miejscach w sieci, gdzie promuje się nasza firma. Drugie własne źródło pozyskania kontaktu, to moment transakcji, gdy klient podpisuje z nami umowę o usługę czy zwyczajnie kupuje nasz produkt w salonie – możemy wówczas ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... zdyskredytowania tradycyjnej sieci handlowej. 72 proc. respondentów z Indii i Chin stwierdza, że kupuje więcej produktów online niż w tradycyjnym sklepie. Dla porównania to samo ... odczytu wiadomości i odpowiedzi na nie, znajomym na np.: Facebook’u. Tę charakterystyczną zmianę zachowań, próbują wykorzystać handlowcy uruchamiając swoją sprzedaż ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... i Dom i Ogród. Statystyki pokazują, że moda to zdecydowanie domena kobiet. Dwie trzecie pań kupuje ubrania w sieci. Jest to zdecydowanie najpopularniejsza dla nich kategoria. Na kolejnych ... w przeważającej mierze pozytywne. Wpływ na to ma też rozwój takich portali jak Facebook. Wielu z nas zanim pójdzie na obiad do restauracji czy do mechanika ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... je w sklepie tradycyjnym. Według Accenture, nawet 78 proc. użytkowników z USA kupuje w ten sposób. Drugie natomiast jest jego przeciwieństwem i polega na sprawdzeniu cech produktów w ... Środkową i Wschodnią w Sociomantic Labs. Takie narzędzia udostępniają m.in. Google i Facebook. Sklepy stacjonarne monetyzują internet Największym wyzwaniem do tej pory ...
-
5 sposobów na większe zarobki w e-commerce
... plan, dzięki któremu jak najlepiej wykorzystasz wygenerowany ruch. Newsletter – kiedy użytkownik już pewien czas pozostaje na stronie, a jednak nic nie kupuje, może to oznaczać, że jego intencja do zakupu osłabła. Warto wtedy wyświetlić prosty komunikat z propozycją zapisu do newslettera, czyli dołączenia ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... celów zakupowych wykorzystuje już 37 proc. klientów sklepów internetowych, a z wykorzystaniem tabletu kupuje 24 proc. z nich. Konsumenci wyszukują informacje i opinie o produktach, ... których będzie korzystać firma, warto uwzględnić nie tylko te najpopularniejsze (jak Facebook i Twitter), ale również zastanowić się nad tym, z których korzystają ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... , ale dużo część konsumentów wciąż nie jest zadowolona z tego, w jaki sposób kupuje się za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ponad połowa z nas woli finalizować transakcję przy ... , do czego przyczynią się zarówno stale rosnące zasięgi takich serwisów jak Facebook, Instagram czy Snapchat, a także zwyczaje internetowych konsumentów. Nie brakuje głosów, ...
-
Platformy e-commerce. Wybrać licencję czy SaaS?
... z systemami zewnętrznymi, w tym wspomagającymi sprzedaż w wielu kanałach: Allegro, eBay, Facebook, porównywarki cen, Google Zakupy, sieci afiliacyjne czy sprzedaż stacjonarna. ... Co wpływa na wzrost sprzedaży? - Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje? Indywidualne potrzeby – co dla kogo? Wybór oprogramowania udostępnianego w ...
-
Lektura na wakacje. Tradycyjne książki czy e-booki?
... skompletowania na półce cieszącej oko biblioteki. Informacje o badaniu Ankieta “czytanie podczas wakacji” została udostępniona na profilach marki inkBOOK w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter) oraz na grupach dyskusyjnych (AK - Klub (nie) Anonimowych Książkoholików, Poczytalni, Polskie Kundelki, Nie mam czasu, czytam książki). W badaniu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 21/2018
... chronić użytkowników Facebooka". Mówił o uruchomieniu nowych przedsięwzięć. Ich celem będzie to, że Facebook będzie bardziej odporny na dezinformację i w lepszy sposób będzie chronił dane ... amerykański organ federalny doszuka się oszustw na tzw. rynkach spot, gdzie kupuje się i sprzedaje kryptowaluty, może nałożyć na nie sankcje. Fakt wszczęcia ...