-
Polacy w UK poruszeni sytuacją w Polsce
... dla Polaków w UK i 4. stosunki międzynarodowe. Od 17 lipca Polacy w UK zaczęli wykazywać wzmożone zainteresowanie: wizytą brytyjskiej pary królewskiej w Polsce (28% interakcji) zmianami prawnymi w Polsce w związku z reformą sądownictwa (23% interakcji) sytuacją polskich ekspatów w innych krajach (12%) transportem Polaków z i do UK (7%) (zarówno ...
-
Promocja alkoholu w Polsce - czy to legalne?
... ograniczanie dostępu do konkretnych stron internetowych. Portale takie jak Facebook dają właścicielom stron (tzw. fanpage) możliwość zablokowania dostępu osobom ... w wybranych lokalizacjach. Regulamin serwisu nie pozwala na promocję napojów alkoholowych w Polsce. W sieci istnieją także blogi oraz portale internetowe związane z tematem alkoholi. Czy ...
-
Internet w Polsce XI 2012 - I 2013
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, obecna penetracja ... ., a na trzecim YouTube z 61,10 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się onet.pl, facebook.pl, Wirtualna Polska oraz gadu-gadu. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna nk.pl z 24 proc ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC ... podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane ...
-
Internet w Polsce XII 2010 - II 2011
... śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak ... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal społecznościowy Facebook z 30,10 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w Internecie – w ... Klasa. Najwyższy wzrost popularności w stosunku do roku ubiegłego odnotował facebook.com. Outdoor Zarówno liczba jak i wartość inwestycji w outdoor w pierwszym półroczu ...
-
Internet w Polsce I-III 2012
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... 58,10 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się onet.pl, Wirtualna Polska, nk.pl oraz facebook.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 29,50 proc. wskazań. Informacje ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2012
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, jednak przyrost ... ., a na trzecim YouTube z 59,56 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się onet.pl, facebook.pl, Wirtualna Polska oraz nk.pl . Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 28, ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2012
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, obecna penetracja ... ., a na trzecim YouTube z 59,90 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się onet.pl, facebook.pl, Wirtualna Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 26, ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2012
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, obecna penetracja ... ., a na trzecim YouTube z 59,70 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się onet.pl, facebook.pl, Wirtualna Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 24, ...
-
Internet w Polsce III 2013 - V 2013
... pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. Dynamika wzrostu liczby użytkowników Internetu jest nadal niewielka, obecna penetracja ... ., a na trzecim YouTube z 62,80 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się onet.pl, facebook.pl, Wirtualna Polska oraz ceneo.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 21 ...
-
Uchodźcy w Polsce: a co na to internauci?
... Monitorowania Mediów przeprowadzonej między 16 lipca a 3 września. Głównym miejscem dyskusji jest Facebook, gdzie opublikowano prawie 17 tysięcy wzmianek. Dyskusja trwa ... Na 12 września w Warszawie zapowiedziano manifestację przeciwko przyjmowaniu imigrantów w Polsce, a udział w wydarzeniu na Facebooku zadeklarowało 3,6 tysięcy osób. "...To nasz ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... Marketing i PR w Polsce ’17. Tym razem jego autorzy zgromadzili opinie niemal 260 średnich i dużych firm. Czego dowiodły ... relations oraz biuro prasowe. Jeżeli chodzi o komunikację poprzez media społecznościowe, to w tym przypadku mamy Facebook, a potem długo, długo nic. Z kolei działania odpowiedzialne społecznie to dla większości badanych zwykłe ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
... zaskoczeniem może być grupa zamykająca podium, czyli użytkownicy w wieku 13 – 17 lat, którzy stanowią 17% społeczności aplikacji. Głównymi użytkownikami Instagrama w Polsce są kobiety – 58%. Natomiast z Instagrama rzadziej korzystają mężczyźni, których jest 42%.
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... Polsce ma się całkiem dobrze - po trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na reklamę ... , jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis Media, Agora, Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), ...
-
SMS-y czy Facebook Messenger?
... smartfonów z Androidem i ponad trzy czwarte z Windows Phone. TOP 5 komunikatorów mobilnych Zgodnie z raportem Komunikacja SMS w Polsce wśród najczęściej wykorzystywanych komunikatorów mobilnych bezsprzecznie pierwsze miejsce zajmuje Facebook Messenger, z którego korzysta 84 proc. posiadaczy smartfonów. Na drugim miejscu znalazł się Skype (36 proc ...
-
Internet mobilny w Polsce 2010
... wywiadów pogłębionych) jak i próbę ilościową (ankieta przeprowadzona na grupie ponad 1000 osób pokrywającej się z obrazem populacji internautów w Polsce i dodatkowy tzw. boost na grupie ponad 100 użytkowników popularnych mediów społecznościowych, takich jak „Facebook” i „Wykop” oraz portali poświęconych tematyce internetu mobilnego). Do pobrania:
-
Facebook: polskie marki pokonują gigantów
... 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej "10" średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze! A jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po Pringles angażują średnio po 22 983 użytkowników miesięcznie. Teoretycznie trudno porównywać fan page ...
-
YouTube i Facebook - ulubione aplikacje Polaków
... naszym kraju zwycięzcą okazał się YouTube, kolejne pozycje zajęły odpowiednio: Facebook, Google Chrome, przeglądarka systemu Android oraz Google Maps. Badanie ... przy planowaniu codziennych dojazdów - powiedział Oliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce. Raport Ericsson Mobility Report przedstawia dane prognostyczne, analizy i daje wgląd ...
-
Google i Facebook, czyli na co pracownicy marnują czas pracy?
... na pierwszym miejscu znalazła się przeglądarka Google (24%), drugie miejsce zajął Facebook (23%) a na trzecim znalazł się LinkedIn (14%). Poza serfowaniem w sieci ... decyzję o odrzuceniu oferty. Warto mieć na uwadze, że w dobie rynku pracownika w Polsce, pracodawcy będą musieli wyjść naprzeciw oczekiwaniom kandydatów i stworzyć komfortowe warunki do ...
-
Jakie zwyczaje zakupowe mają Ukraińcy w Polsce?
... i offline. Spotkania ze znajomymi uzupełniają przez aktywność w serwisach społecznościowych, takich jak rosyjski VKontakte, ale i Facebook. Niezmiernie ważny jest dla nich stały kontakt z rodziną oraz z innymi Ukraińcami w Polsce. Pracownicy zza granicy potrafią się świetnie zorganizować, wspierać się nawzajem i optymalizować ponoszone koszty tak ...
-
Euro w Polsce: dyskusje wśród Polaków nie cichną, są za czy przeciw?
... waluty euro w Polsce? Tusk liderem. Oprócz kontekstów wypowiedzi towarzyszących wpisom o euro, w badanych treściach często pojawiają się wzmianki o politykach lub osobach publicznych. Największe zaangażowanie generowały wypowiedzi dotyczące w szczególności Donalda Tuska (Twitter) i Mateusza Morawieckiego (Facebook). Zwłaszcza nazwisko Tusk ...
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... . Co dominuje na Snapie? Przeważnie selfie – jeśli obserwujemy konta znanych osób. W Polsce na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych użytkowników Snapchata według rankingu serwisu hash. ... „Sztuką wojny” Sun Tzu, nie bał się odmówić takim gigantom jak Facebook, który zaproponował mu odkupienie firmy za 3 mld dolarów, czy Google, które zaoferowało ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna ...
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... edukacyjnych akcji społecznych. Badania na temat stanu czytelnictwa w Polsce regularnie prowadzi Biblioteka Narodowa. Spośród 3049 tys. ankietowanych, aż 63% ... nawiązania relacji z potencjalnymi czytelnikami. Głównymi źródłami internetowych dyskusji o książkach są: Facebook (53% wszystkich wzmianek) oraz Twitter (33%). Wiele informacji na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna ...
-
Internet w Polsce II-IV 2010
... uplasował się Onet.pl z 47,3 proc. wskazań. Dalsze miejsca zajmują odpowiednio nasza-klasa.pl, WP.pl, INTERIA.pl, Wikipedia, o2.pl, Facebook, a na ostatniej pozycji znalazł się portal operatora komórkowego Orange z 5,3 proc. wskazań. Biorąc pod uwagę odwiedzone strony internetowe w ciągu miesiąca, kolejny ...
-
Internet w Polsce II-IV 2014
... liderem został Google, który uzyskał 57, 6 proc. wskazań. Na drugim miejscu znalazł się serwis aukcyjny Allegro (46,1 proc.), a na trzecim – Facebook (43,7 proc.). stron, które internauci wskazali jako odwiedzone przez nich w ciągu ostatniego miesiąca, również zwyciężył Google. Aż 92,2 proc. spośród ...
-
Internet w Polsce IX–XI 2014
... liderem został Google, który uzyskał 61, 1 proc. wskazań. Na drugim miejscu znalazł się serwis aukcyjny Allegro (48,4 proc.), a na trzecim – Facebook (47,4 proc.). Wśród stron, które internauci wskazali jako odwiedzone przez nich w ciągu ostatniego miesiąca, również zwyciężył Google. Aż 90,2 proc ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... duże zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częśc. szac.), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska ...
-
Internet w Polsce I-XII 2014
... liderem został Google, który uzyskał 59,8 proc. wskazań. Na drugim miejscu uplasował się serwis aukcyjny Allegro (46,9 proc.), a na trzecim – Facebook (46,5 proc.). Wśród stron, które internauci wskazali jako odwiedzane przez nich w ciągu ostatniego miesiąca, również zwyciężył Google. Aż 91,9 proc ...
-
Internet w Polsce I-III 2015
... spontanicznej znajomości liderem został Google, który uzyskał 21,3 proc. wskazań. Na drugim miejscu uplasował się Onet (18,4 proc.), a na trzecim – Facebook (14,6 proc.). Wśród stron, które internauci wskazali jako odwiedzane przez nich w ciągu ostatniego miesiąca, również zwyciężył Google. Aż 84,4 proc ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2015
... znajomości liderem został Onet, który uzyskał 57,2 proc. wskazań. Na drugim miejscu uplasowała się Wirtualna Polska (55,2 proc.), a na trzecim – Facebook (52,5 proc.). Wśród stron, które internauci wskazali jako odwiedzane przez nich w ciągu ostatniego miesiąca, zwyciężył Google. Aż 85,7 proc. spośród ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis Media, Agora, Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Cyfrowy Polsat, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj ...