-
Wybieraj sprawdzone firmy - XXIII edycja programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
... reklamy, bilbordy i spersonalizowane oferty online. Firm jest coraz więcej i stosują coraz to bardziej wyrafinowane techniki ... działania podejmują na rzecz ochrony środowiska. Nasz certyfikat to prosty i rozpoznawalny komunikat, że dana firma jest uczciwa i możemy oczekiwać od niej najwyższych standardów.” Troska o środowisko naturalne od zawsze ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play -
Groźny trojan odradza się po 5 miesiącach uśpienia
Firma Check Point opublikowała najnowsze zestawienie najbardziej dokuczliwego malware. Okazuje się, ze lipiec ... programów. Następnymi szkodnikami na liście TOP3 są trojan dropper Necro oraz PreAMo, infekujący Androida malware klikający w reklamy należące do trzech agencji: Presage, Admob, oraz Mopub. - To ciekawe, że Emotet był uśpiony przez kilka ...
-
Zakupy online w styczniu 2021. Co kupimy taniej?
... zakupy w sklepach internetowych. Na jakie okazje cenowe mogą liczyć? Zbadała to firma Deloitte we współpracy z Dealavo w ramach kolejnej edycji "Świątecznego Barometru Cenowego". ... 3,5 tys. cen. Ceny w górę i trochę w dół Z analizy Deloitte wynika, że reklamy obniżek w sklepach internetowych nijak się miały do rzeczywistości. Ceny dwóch trzecich ...
-
Cyberbezpieczeństwo: jakie cyberataki grożą poszczególnym branżom?
Firma Cisco przyjrzała się aktywnościom, które występowały w środowisku zagrożeń w ostatnich 12 ... scenariusze pojawiają się w innych kategoriach: W 70 procent organizacji znaleźli się użytkownicy, którym prezentowano złośliwe reklamy w przeglądarce. 51 procent firm spotkało się z aktywnością związaną z ransomware. 48 procent organizacji wykryło ...
Tematy: cyberbezpieczeństwo, rok 2021, ransomware, cyberzagrożenia, phishing, ransomware, trojany, cyberataki -
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
Firma Deloitte zaprezentowała właśnie najświeższą odsłonę raportu Global Marketing Trends 2022. ... nad własnymi strategiami dotyczącymi pozyskiwania i wykorzystywania danych, aby dalej móc skutecznie i angażująco adresować reklamy. Wyniki badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, zmieniają swój ekosystem danych – ...
-
Oszustwa na ChatGPT. Facebook zalany fałszywymi treściami o sztucznej inteligencji
... Google Bard, Midjourney i Jasper. Oszuści tworzą zarówno fałszywe strony, jak i reklamy. Niektóre ze stron mają dziesiątki tysięcy obserwujących, którzy narażeni są na ... domen z drobnymi błędami or-tograficznymi lub takich, które wydają się wiarygodne. Na przykład firma.com może zostać zastą-piona przez firmowa.com, a adres e-mail może pochodzić ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... granice świata online i zaczyna wpływać na reklamy telewizyjne. W bieżącym doku firma HP wyemitowała w USA 30-sekundową reklamę, która składała się niemal w całości z elementów zaczerpniętych z filmików na platformie Vine sponsorowanych przez HP. Wiele innych marek taguje swoje reklamy telewizyjne, umieszczając odnośnik do swojego kanału na ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Dopasowana reklama trafia w target
... RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy graficznej. Warszawa została piętnastym zagranicznym oddziałem wywodzącej się z Danii spółki. Firma jest m.in. właścicielem platformy RTB, umożliwiającej automatyczny zakup reklam internetowych, dopasowanych do zainteresowań odbiorcy. – RTB ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... firma i każda marka. "My" nie znaczy nic. Dokładnie nic. Nigdy nie używaj słów "my", "nas" czy "nasze" w nagłówku reklamy. Reklama nie dotyczy was. Dotyczy korzyści, jakie może klientowi dać twój produkt. Kiedy w reklamie pada słowo "my", a nie nazwa marki, firma ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... reklamy internetowej oczywiście pod warunkiem poszanowania prywatności odbiorców oraz odpowiednią segmentacją adresatów przekazu. Aspekty prawne i problematyka spamu Zanim jednak firma ... ciągu nie mogą naruszać ustawy o ochronie danych osobowych. Zatem firma oferująca taki rodzaj reklamy, najczęściej duże portale, nie przekazuje żadnych danych (nawet ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... konkurencji, ale i możliwości działania poza granicami kraju, firmy dostrzegają korzyści z reklamy, handlu i usług online. Polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w Europie, ... Internecie. Główne podawane powody nieposiadania strony internetowej to opinia, że „moja firma nie potrzebuje strony WWW” bądź przeświadczenie, że „nie będzie to ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... też poprawę ich jakości. Firma badawcza Gemius szacuje, że aktualnie ok. 36 proc. polskich użytkowników sieci to właśnie prosumenci. Firma w sieci Bez względu ... sieci pojawiają się także reklamy wideo, przypominające tradycyjne reklamy telewizyjne, umożliwiające jednak użytkownikowi interakcję i przejście na witrynę reklamodawcy. Reklamy tego typu ...
-
Microsoft walczy o rynek reklam online
... Dziękuję Yahoo i Google za udowodnienie, że firma tworząca oprogramowanie może być firmą medialną, a firma medialna może być firmą tworzącą oprogramowanie”. Teraz Microsoft ma bardzo poważne plany urwania większego kawałka z wartego 15 miliardów dolarów amerykańskiego rynku reklamy internetowej, z pomocą zreformowanej wyszukiwarki i nowego systemu ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... podstawie danych z działu firmy Kaspersky Lab zajmującego się zwalczaniem spamu utworzono listę 500 firm. W okresie, w którym firma przygotowywała badanie, wszystkie z nich wykorzystywały spam jako narzędzie reklamy. Liczba firm zaliczających się do poszczególnych obszarów działalności została wybrana na podstawie ilości spamu wykorzystywanego do ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... firma w Polsce się nie mieści. Teoretycznie zatem niewiele trzeba, aby reklamować się na tym medium społecznościowym. Niestety przedsiębiorca reklamujący się na Facebook-u musi pamiętać, że samo zamieszczenie reklamy ... (na formularzu VAT-R). Podatek dochodowy od reklamy na Facebooku Skomplikowane? To i tak nic trudnego w porównaniu ...
-
Idealne CV i list motywacyjny
... Spółki powiernicze, banki inwestujące w nieruchomości oraz prawnicy Spółka powiernicza to firma mająca nadzorować i chronić aktywa ekonomiczne. Czasami aktywami jest przedsiębiorstwo rodzinne. ... stoi przed takim samym problemem, przed jakim stoją ludzie z działu reklamy: jak obmyślić reklamę swojego produktu (w jego przypadku chodziło o własną osobę), ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... proc. przyznaje, że reklamy przekonują ich do zakupu reklamowanego produktu lub usługi. Opinie internautów na temat reklamy W ocenie polskich internautów reklamy w internecie są przede ... jest istotne dla polskich użytkowników to rodzaj reklamowanego produktu oraz firma, której dotyczy reklama. Polscy internauci to także pragmatyczni i wymagający ...
-
Reklama w Internecie 2010
... . mieszkańców - WIR na poziomie 5,75. Reklamy - jak podkreślają analitycy OMG - najmniej przeszkadzają ludziom młodym, w przedziale 15 - 24 lata (WIR 4,96) oraz uczniom i studentom (WIR 5,04). Młody klika chętniej Młodzi ludzie z sieci korzystają najchętniej i najintensywniej, toteż firma Ad-Vice postanowiła sprawdzić, jaki drzemie w nich ...
-
Markowe wydarzenia
... ujęciu marka obejmuje poza kombinacją produktu fizycznego, nazwy, opakowania, reklamy, dystrybucji i ceny także dostarczane konsumentom korzyści funkcjonalne i/lub symboliczne w ... narzędzia promocji - jednym z nich jest event marketing. Należy pamiętać, że kiedy firma staje się marką, strategia komunikacji musi założyć te same komunikaty we ...
Tematy: -
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... reklam: z oprogramowania blokującego reklamy korzysta u nas około 7 mln internautów. Zatrzymują oni niemal co drugą (42 proc.) odsłonę reklamy internetowej, pozbawiając wydawców ich ... Z kolei Paweł Chwaleba, członek Zarządu Interia.pl, stwierdził, że jego firma nie zamierzamy blokować strony głównej. – To niczego nie rozwiązuje. Przecież w ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... . Kampania reklamowa nie może zastępować codziennej, mądrej i konsekwentnej pracy służb handlowych - mówi Edward Bajko. Badania dotyczące skuteczności reklamy w mleczarstwie prowadziła firma Infodome. Z naszych badań wynika, że istotne znaczenie w informowaniu konsumentów o nowych produktach mleczarskich odgrywają media (51,4 proc. wskazań ...
-
Darmowy Internet?
... tam słów wyświetla powiązane z tym słowem reklamy. Na przykład, gdy użyjemy w e-mailu słowa „urlop”, pojawią nam się reklamy portali biur podróży, czy portali ... tak chętnie inwestują w reklamę w wyszukiwarkach. W związku z faktem, że w wielu krajach firma Google skutecznie wyeliminowała innych „graczy”, to większość zysków z reklam płynie do tego ...
-
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
... firma Meetrics po raz pierwszy zestawiła też rankingi najpopularniejszych przyczyn słabej widoczności reklam w poszczególnych krajach. Wyniki dla polskiego rynku są tu podobne do średniej europejskiej. Najczęstszą przyczyną słabej widoczności reklam w Polsce jest przyczyna określana jako “Below the Fold” (czyli wyświetlenie reklamy ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... transmitowane w czasie rzeczywistym. 4) Content Marketing może stanowić dowód na to, że firma lub marka ma „coś do powiedzenia”. Tworząc i publikując treści związane z daną ... pt. „Jak wybrać telewizor?”). Na znaczeniu mogą też zyskać reklamy oparte na geolokalizacji oraz reklamy w aplikacjach (tam tradycyjne pliki cookies nadal będą dostępne). ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... Ogólnie przyjęło się, że najbezpieczniejszą formą reklamy produktu jest humor. Zapamiętujemy i chętnie komentujemy te reklamy, które nas ujmują dowcipną prostotą, względnie dwuznacznością ... reklamy tylko ze względu na sytuację rynkową. Załóżmy, że jesteśmy producentem gier komputerowych – czy nie warto na potęgę podkreślać, że to nasza pasja i firma ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... firma pożyczkowa w IV kwartale przeznaczyła na promocję aż 24 mln zł kusząc Polaków „piękną ofertą w Providencie”, czyli szybką pożyczką gotówkową z nowym darmowym pakietem medycznym. Niewiele mniej, bo odpowiednio 23,9 mln zł i 23,8 mln zł zainwestowały w reklamy ... Bank zdecydował o podjęciu ofensywy i zainwestował w reklamy o prawie 4 mln więcej ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... Rozwoju. Czołówkę reklamodawców w magazynach po trzech miesiącach 2021 r. tworzyli: firma Zimbago, zajmująca się sprzedażą wysyłkową oraz producenci suplementów diety Asepta ... zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 17,5%. Tym samym wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 34 mln zł Wydatki w radiu wzrosły o 0,5%, zaś w ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... i celebryci sprawiają, że Pokolenie Z bardziej otwiera się na reklamy. Jego przedstawicielom znacznie bardziej podobają się reklamy, w których mogą współtworzyć opowieść lub ... . O badaniu AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z (AdReaction: Jak angażować Pokolenia X, Y i Z) Firma Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie na próbie ponad 23 tys ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... reklamodawców. Trendy w reklamie wideo w 2017 roku Niedawno firma Time opracowała dla swojej platformy nową jednostkę reklamy wideo - out-stream, która ma zwiększyć dochody i dodać nowe możliwości dochodu dla firmy. Jednostka reklamowa nosi nazwę Adapt i wykorzystuje rozwiązania reklamy natywnej, DoubleClick. Jest to rosnący trend w reklamie ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... . Kolejny krok to ustalenie formy promocji i reklamy. Masz do wyboru sporo różnych narzędzi: reklamy w telewizji, radiu, internecie, ogłoszenia i reklamy w prasie, ulotki, tradycyjny mailing ... i sposobie jej funkcjonowania. Należy pomyśleć o tym, gdzie się będzie mieścić firma, gdzie będzie produkować towar, z jakiego sprzętu skorzysta i co będzie ...
Tematy: -
Browary a wydatki na reklamę piwa
... . W przypadku tego producenta koszt reklamy przypadający na jeden hektolitr wyniósł 1 263 zł. Zdaniem przedstawicieli Carlsberga, trzeciego gracza z udziałami na poziomie 18%, rok 2013 nie będzie należał do dobrych. Firma spodziewa się zaledwie 1% wzrostu sprzedaży w porównaniu z 4 % w 2012 r. Średni koszt reklamy przypadający na 1 hl to ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
... ? Oto garść informacji pochodzących z najnowszej analizy Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, reklamy tekstowe) w polu widzenia użytkownika. Analizie poddano ...
-
Media to sfera wrażliwa. Wywiad z prezesem UOKiK
... koncentracji drukarni, rynku reklamy i tytułów prasowych. Jak wygląda obecnie sytuacja w tym segmencie? Jesteśmy na wczesnym etapie badania rynku reklamy, na razie ... . A sytuacja w segmencie dystrybucji naziemnej telewizji cyfrowej? Większość multipleksów obsługuje obecnie firma EmiTel. UOKiK będzie sugerował tutaj jakąś zmianę? Przypomnę tylko, ...
-
PR w nowych mediach
... największą wprawę w wyszukiwaniu informacji istotnych, na które firma powinna zareagować. Dlatego w społeczeństwie informacyjnym do PR-owców będzie najprawdopodobniej należeć rola strategicznych doradców organizacji. Z powyższych wywodów nie należy pochopnie wnioskować, że czas skutecznej reklamy przeminął. Warto jednak uzmysłowić sobie, że reklama ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... ). Nadal sprawdza się również reklama w publikacjach branżowych. Jeżeli twoja firma jest producentem kleju do uszczelniania pokładów, powinieneś umieścić swoją reklamę w ... firm produkujących produkty niszowe, tradycyjna forma reklamy jest z założenia tak szeroko emitowana, że staje się nieskuteczna. Emisja reklamy za pomocą wielkich koncernów ...