-
Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center
... obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie wzrosła jakość zatrudnienia. Z jakimi stereotypami zmagają się nowoczesne firmy Call Center i ile jest w nich prawdy? Dla kogo praca w Call Center? W Call Center może pracować praktycznie każdy, kto dysponuje dobrą dykcją i głosem. Idealny profil kandydata to osoba kontaktowa, otwarta ...
-
Call Center Poland po niemiecku
... na rynek niemiecki i konkurowanie z tamtejszymi call center, a to sprawia, ze nie wahamy się oferować naszych usług także w j. angielskim" - podsumowuje Jan Motz - prezes firmy Call Center Poland SA. Call Center Poland jest jedną z największych firm w Europie Środkowej i Wschodniej świadczącą usługi call center na rynek polski, rynki niemiecko- ...
Tematy: call center poland -
Praca w call center - czy warto?
... polskie firmy. Daje to unikatowe doświadczenie już na początku kariery zawodowej. Praca „na słuchawkach” może być również pierwszym krokiem w karierze na wielu stanowiskach wewnątrz call center: lider zespołu, koordynator projektu, zarządzający call center, trener, specjalista IT, specjalista w dziale sprzedaży czy marketingu. Umowa z call center ...
-
Call center lubiane przez Polaków
... na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że Polacy często i chętnie korzystają z call center, czyli telefonicznych centrów obsługi klienta. Choć długi czas oczekiwania na połączenie czy duża liczba opcji do wyboru przed rozmową z konsultantem często nas drażni, cenimy wygodę i szybkość tego rodzaju kontaktu. Call center jest ...
-
Wyzwania pracownika contact i call center
... badania przeprowadzonego przez Ipsos dla firmy finansowej Wonga, według większości Polaków zatrudnieni w call center powinni przede wszystkim mieć wiedzę potrzebną do rozwiązania problemów klientów (wskazał na to co trzeci ankietowany) i być uprzejmi - według 17 proc. ankietowanych, osoba zatrudniona w call center powinna zawsze miło odpowiadać na ...
-
System Call Center
... w Call Center, powszechnie zwanych konsultantami, zależy pozyskanie i utrzymanie klienta. Stanowią oni pierwszą grupę przedstawicieli firmy, z którymi styka się klient. Sposób przeprowadzenia rozmowy decyduje o wyniku ostatecznym, związanym ze stopniem zadowolenia klienta. Odpowiednie wyszkolenie konsultanta zatrudnionego w Call Center jest ...
Tematy: -
Boom w branży call center
... o prestiżowy tytuł Telemarketera Roku w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Obecnie z call center możemy spotkać się praktycznie wszędzie, włączając w to administrację, banki oraz firmy marketingowe. To wielki, samonapędzający się mechanizm pozwalający nie tylko pozyskać nowych klientów, ale ...
-
Automat w call center irytuje
... Ale jest nadzieja, że to się zmieni. Stosowane przez urzędy i firmy, w tym również banki, automatyzowane call center wykorzystują system IVR, czyli Interactive Voice Response. Działa to w ... firmy czy urzędu. Przy dużej skali działania prowadzi to do redukcji kosztów call center. Zalet niewiele albo brak To z czego chętnie korzystają firmy i urzędy ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od ... , odpowiedz na następujące pytania: Które platformy będą najlepiej wspierały cele firmy? Jakie wiadomości mają otrzymywać docelowi odbiorcy? Jakie treści możesz dostarczać ...
-
Praca dla studenta: najwięcej ofert w call center
... czeka w call center. W pracy na stanowisku telefonicznego doradcy klienta studenci mogą liczyć na wynagrodzenie od 12 zł do 16 zł brutto. Zatrudnienie w call center umożliwia ... do firmy, potrafią wypracować alternatywne rozwiązania. – Zatrudnienie studenta daje pracodawcy wymierne korzyści finansowe, takie jak chociażby opłacony ZUS. Firmy zazwyczaj ...
-
Call center w Wakacje.pl
... wyłącznie przez internet. Zakupiony został sprzęt firmy GN netcom. Specjalnie dla potrzeb portalu firma A1 Internet opracowała oprogramowanie "Partner" wspomagające obsługę call center. Dedykowany system CRM znacznie uprościł obsługę klientów. Sprzedawców – konsultantów przeszkoli firma Call Center Poland S.A. Główny nacisk w szkoleniu położony ...
Tematy: wakacje.pl, call center -
Ustawa konsumencka w call center
Po wejściu w życie nowej ustawy Prawa konsumenta, na firmy prowadzące telemarketing oraz call center padł „blady strach”. Specjaliści prognozowali masowe zwolnienia w branży i utratę pracy przez nawet 10 tysięcy osób. Rzeczywistość okazała się łaskawsza - pomimo ...
-
Rynek samoobsługi w call center
... do satysfakcji klienta. 38% menadżerów call center określiło aplikację samoobsługową, jako kluczowy czynnik decydujący o pozostaniu lub odejściu konsumenta od firmy. Klienci nawet mocniej podkreślali tę zależność. Aż 52% z nich stwierdziło, że byliby skłonni do zaprzestania z korzystania z usług firmy, która oferowałaby frustrujące i skomplikowane ...
-
Contact center a media społecznościowe
... rozwiązań – podsumowuje Krzysztof Chyliński. Nawet jeżeli „kanały społecznościowe” nie spowodują całkowitej rewolucji w branży call i contact center, to i tak stanowią dla organizacji wyzwanie i jasny kierunek rozwoju. Jeżeli firmy specjalizujące się w sprzedaży i obsłudze klienta oraz ich zleceniodawcy zignorują nowe narzędzia komunikacji, nie ...
-
Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwę
... call center istniała od 1997 roku. Pozyskując inwestora strategicznego, Communication One, Inc, rozpoczęła niezależną działalność i stała się jedną z czołowych firm oferujących na rynku polskim usługi contact center na zlecenie (outsourcing contact center). Strategiczna specjalizacja Business Point Customer Interaction Center ...
-
Jaki bank najlepszy dla firmy?
... pozwalają na przewalutowanie środków. Dostęp do rachunku on-line, czy za pośrednictwem call center z każdego miejsca na świecie, jest również mile widziany. Dla klientów ... konkretnych potrzeb. Na co zwrócić jeszcze uwagę? Niezależnie od wielkości firmy, analizując oferty poszczególnych banków, należy zwrócić także uwagę na dostępność placówek ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... udział 1685 osób (72 firmy i 1613 kandydatów). Najszerzej reprezentowane były następujące branże: sprzedaż (ponad 10%), finanse, księgowość, bankowość (7%), marketing, promocja, PR (5%), administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta (3,96 ...
-
Digitalizacja lekiem na pandemię. 5 kroków do rozwoju firmy
... , rozbudowanej struktury oddziałów regionalnych, dealerów i przedstawicielstw, inwestują w centralny magazyn i call center. Oprócz większej kontroli nad kanałami dystrybucji umożliwia to poprawę rentowności dzięki rezygnacji z pośredników. 5. Bądź gotów na rozwój firmy Wbrew pozorom to nie takie trudne. W tradycyjnym, analogowo działającym ...
-
Polskie firmy a outsourcing
... niewielkie okazało się wykorzystanie outsourcingu centrów obsługi klienta, czyli między innymi call center, które zadeklarowało zaledwie 8% przebadanych firm. Outsourcing – niewielki wydatek ... Polska. „Pozwala to także na lepsze zaplanowanie budżetu. Firmy poprawiają płynność finansową i ograniczają ryzyko ekonomiczne, gdyż opłaty miesięczne są ...
-
Od maja 2018 r. telemarketer przestanie nas nękać?
... jak sklep internetowy. Czy to koniec call center, jakie znamy? Polska jest liderem outsourcingu usług w Europie Środkowo-Wschodniej i jednym z liderów na świecie. Lwią część usług outsourcingowych stanowią te związane z call center a na obecny obraz rynku składają się 147 firmy outsourcingowe skupiające ponad 24 000 stanowisk. Szacuje ...
-
5. edycja konkursu "Telemarketer Roku" i nagrody "Złota Słuchawka"
... jury przesłuchuje dane rozmowy. W konkursie co roku startują banki, firmy ubezpieczeniowe i telekomunikacyjne. Trudno o lepszą rekomendację”. Po raz drugi w ... : Katarzyna Swatowska - Szefowa Grupy Call Center SMB - przewodnicząca, Ewa Czarnecka - Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Call Center Poland, Jacek Barankiewicz - Wiceprezes Zarządu ...
Tematy: Telemarketer Roku, Złota Słuchawka -
III edycja Targów Outsourcingu za nami
... ciekawe wystąpienie na temat Vastes Oustourcing. Maciej Buś reprezentujący firmę Forum Call Center poruszył temat nowego podejścia do komunikacji z klientem (od call center do omnichannel center). Radosław Oleszkowicz z firmy Smart Media opowiedział o nowoczesnej inwentaryzacji. Podczas konferencji doświadczeni prelegenci dostarczyli słuchaczom ...
Tematy: Targi Outsourcingu, targi -
Centra kontaktowe - sposób na rozpoczęcie kariery
... albo zakładane przez firmy krajowe, które nauczyły się doceniać ich użyteczność i redukcję kosztów. Najpopularniejsze są powszechnie znane call centers, ... często sprawdzana jest znajomość podstawowych aplikacji. Dodatkowym elementem rekrutacji do call center jest weryfikacja telefoniczna kandydata - sprawdza się, jak kandydat prowadzi rozmowę, ...
-
FM Bank wkrótce rozpoczyna działalność
... 60 placówek w 44 miastach Polski, mobilni doradcy finansowi, platforma internetowa, call center oraz pośrednicy finansowi. „Naszym wyróżnikiem są usługi bankowe profilowane ... firmowym rachunku bieżącym, a także FM Kredyt Inwestycyjny na zwiększanie majątku i rozwój firmy. „Najmniejsze przedsiębiorstwa, mimo iż stymulują rozwój całej gospodarki, są ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - ... czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały ...
-
Help desk i polski rynek
... przez CCP. Call Center Poland SA obsługuje linię help desk firmy Samsung, producenta sprzętu ... firmy otrzymują pełen obraz rynku światowego, informację zarządczą, porównanie pracy help desku w różnych krajach w czasie rzeczywistym. Również w Polsce Samsung zorganizował swój help desk, którego prowadzenie powierzył outsourcingowej firmie Call Center ...
-
Nowe produkty IP Genesys
... firmy Genesys, technologia ta dostępna jest nie tylko dla przedsiębiorstw, które dopiero teraz wchodzą na rynek call centers. "Na przykład bank, który już zainwestował dużo środków w call center ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... sieci Biur Obsługi Klienta usługami call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, także bezpieczeństwo i elastyczność działania. Telefoniczne kampanie sprzedażowe w modelu prowizyjnym nie wiążą się z żadnym ryzykiem finansowym. Poza tym outsourcingowe call center mogą błyskawicznie zwiększać lub ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... sieci Biur Obsługi Klienta usługami call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, także bezpieczeństwo i elastyczność działania. Telefoniczne kampanie sprzedażowe w modelu prowizyjnym nie wiążą się z żadnym ryzykiem finansowym. Poza tym outsourcingowe call center mogą błyskawicznie zwiększać lub ...
-
Banki w Polsce spełniają oczekiwania klientów
... połowa naszych zachodnich sąsiadów stawia swojemu bankowi notę 1 lub 2. Najnowsze badanie firmy doradczej Ernst & Young pokazuje również, że zaufanie Polaków do sektora ... i klienci to doceniają. Potencjalną przyczyną niskiej oceny usług call center jest natomiast nacisk jednostek call center na efektywność obsługi, niekiedy kosztem jej jakości. ...
-
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
Eksperci z firmy Avaya zauważają, iż obecnie jesteśmy świadkami ewolucji systemów komunikacji biznesowej od głosowego Call Center, przez multimedialne Contact Center, aż po zaawansowane technologicznie Context Center. Okres spowolnienia gospodarczego doprowadził do dynamicznego rozwoju systemów samoobsługowych, które poza klasyczną komunikacją ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... , mogą swobodnie znaleźć zastosowanie wewnątrz firmy, przy samodzielnej realizacji projektów badawczych. Wiele przedsiębiorstw posiada zasoby technologiczne i ludzkie wcale nie mniejsze niż podmioty wyspecjalizowane w świadczeniu usług w zakresie badania opinii i rynku. Wiele z nich ma np. własne call center i wykorzystuje je do realizacji badań ...
-
Polacy chcą dobrej obsługi
... z call center firmy było negatywne. W Polsce sytuacja wygląda podobnie - 55% respondentów twierdzi, że zrezygnowałoby ze współpracy z taką firmą. Jest też dobra wiadomość, zwłaszcza dla tych, którzy przykładają znaczenie do profesjonalnej obsługi klienta: 95% badanych twierdzi, że dokonałoby zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z call center ...
Tematy: obsługa klienta, call center -
Polski biznes a wirtualny doradca
... ́cią call center. W dwóch przypadkach wykorzystanie wirtualnego asystenta wiązało się z obniżka kosztów działania działu handlowego firmy. Natomiast w jednym przypadku koszty pozostały na poprzednim poziomie. Badania pokazały również, że zamieszczenie wirtualnego asystenta powoduje wzrost odwiedzalności wirtyny internetowej. Analizowane firmy ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... rynek wtórny B2C. Otodom Jest częścią Grupy OLX - międzynarodowej firmy specjalizującej się w ogłoszeniach, co pozwala na prowadzenie szeroko zakrojonych ... call center - prezentując wybrane inwestycje precyzyjnie dobranym grupom odbiorców, np. z konkretnej lokalizacji lub szukających M w określonej cenie. Serwis za pośrednictwem działu call center ...