-
Nowe aplikacje dla centrów obsługi klienta
... relacji z klientami, kiedy wiele transakcji odbywa się na odległość, a każdy kontakt firmy z klientem wymaga rejestracji, konieczne staje się także nagrywanie pewnych rozmów ... pozwala na rejestrowanie wszelkich rozmów telefonicznych wykonywanych przez agentów call center oraz innych użytkowników serwera telekomunikacyjnego HiPath 3000. Komunikacja ...
-
Wind Telecom certyfikowanym integratorem rozwiązań Genesys
... Datamonitor w 2005 r. małe call centers (tj. do 30 stanowisk) będą stanowić ok. 60% rynku call center w Polsce. "Oferując rozwiązania Genesys proponujemy dostawę platformy ... S.A. Zgodnie z umową Wind Telecom S.A. został oficjalnie certyfikowanym partnerem firmy Genesys w Polsce o statusie Premier Value Added Reseller (Enterprise). W efekcie Wind ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... , wywoływane przez zaniedbania. Według obliczeń globalnej firmy consultingowej Bain & Company, zdobycie nowego klienta kosztuje firmy aż 7 razy tyle, co utrzymanie obecnego. Co więcej, ... rynku call/contact center, zatarcie złego wrażenia o firmie wymaga aż 12 razy więcej czasu, niż wynosi standardowa długość kontaktu z konsultantem . Firmy muszą więc ...
-
Tydzień 19/2006 (08-14.05.2006)
... inwestowania w centra różnego rodzaju usług, jak centra księgowe korporacji czy call centers. Ten raport sporządzono na podstawie ankiety wśród menedżerów ... wstaje pytanie: czy można ten proces przyspieszyć, zwiększyć jego efektywność? Zbyt często firmy ze względu na zaawansowany wiek pozbywają się doświadczonych specjalistów, w tym menedżerów ...
-
Biurowce zmieniają centrum Katowic
... się coraz bardziej atrakcyjnym kierunkiem do lokowania biznesu typu BPO czy call center, a tym samym stają się bardzo obiecującym rynkiem dla nieruchomości biurowych. ... wydano tu 4 nowe zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnie, z którymi firmy zadeklarowały zainwestowanie, co najmniej 76 mln zł i zatrudnienie 370 pracowników. ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... gdyby zamówili masową wysyłkę do miliona adresów. Jeden z respondentów powiedział, że pierwsze zamówienie masowych wysyłek byłoby ostatnim, ponieważ dział call center firmy musiałby odbierać tysiące telefonów od rozwścieczonych odbiorców spamu. Wnioski Dane uzyskane w badaniu pozwoliły na sformułowanie następujących wniosków: 1. Osoby korzystające ...
-
Praca zdalna: blaski i cienie
... . Dzięki niej firmy mogą zapobiegać problemowi rotacji i odchodzenia wyszkolonego personelu do konkurencji. W pewnej firmie z branży outsourcingowych call center zatrudnienie zdalnych konsultantów zmniejszyło wskaźnik rotacji personelu z 25 do 5 procent. Oszczędność kosztów – Zatrudniając pracowników zdalnych, firmy oszczędzają na kosztach ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... elektroniczne repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na ... – wykorzystuje je aż 64% badanych firm, z czego najwięcej - 75% - to firmy telekomunikacyjne. Elektroniczne repozytoria dokumentów są używane przez dwie na pięć ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na zewnątrz przez 32 proc. przedsiębiorstw, przy czym najwięcej tych firm to przedstawiciele branży ubezpieczeniowej (53 proc.) oraz bankowości (41 proc.). Firmy specjalizujące się w outsourcingu zarządzania dokumentami ...
-
Strategia w firmie
... się w działania związane z promowaniem firmy w radiu czy telewizji. Strategia odnosi się do każdego, niezależnie od miejsca zajmowanego w hierarchii firmy. W sytuacji gdy jako kluczową przewagę konkurencyjną określono szybkość obsługi klienta, to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na ...
-
W jaki sposób system ERP wspomaga sprzedaż?
... osobą i może reagować szybciej. Jak ERP poprawia funkcjonowanie firmy? Raport firmy BetterBuys wskazuje, że firmy, które świetnie radzą sobie z analizą danych są w ... klienta oznacza dostęp do funkcji zarządzania umowami, automatyzacją sprzedaży, obsługą call center dla klientów, zarządzaniem gwarancjami i zleceniami serwisowymi, a także bazą wiedzy ...
-
Dyrektywa o jawności wynagrodzeń - nowe obowiązki firm
... PIT zaobserwujemy znacznie bardziej konkretne zainteresowanie tym zagadnieniem. Już teraz firmy mogą zacząć robić przegląd w strukturze stanowisk i przypisanych do nich wynagrodzeń. To pokaże ... stanowisk w wielu firmach. Przykładowo, „pracownik działu obsługi klienta” czy „pracownik call center” to bardzo szerokie pojęcie, które w ramach tej samej ...
-
Rynek pracy specjalistów 2010
... W 2010 roku najłatwiej było znaleźć pracę w działach handlowych, działach obsługi klienta i call center. Zdecydowanie więcej niż dotychczas szukano specjalistów IT, którzy ... gospodarczą, mniej propozycji niż dotychczas opublikowały firmy z Irlandii. Jest lepiej, a będzie …? Nadążanie za rosnącymi potrzebami kadrowymi firmy to jedno z wyzwań, które ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... jak sklep lub punkt obsługi (79% klientów wysoko ocenia ten kanał) jak i w call center (76%), czy też za pośrednictwem czatu internetowego (77%) oraz e-maila (73 ... mobilnych (22%), proaktywne powiadamianie (15%). Ponad połowa polskich klientów zrezygnowałaby z usług firmy ze względu na złą jakość obsługi, ale w przypadku doświadczenia dobrej jakości ...
-
Pytania o CRM
... tę kategorię można w wolnym tłumaczeniu określić jako oprogramowanie wspomagające działania na zapleczu firmy w odróżnieniu od "front-office", czyli takiego, które działa na styku firma – klient, w dziale handlowym, marketingu, hot-line, call center itd. Powstała pewna kategoria takiego oprogramowania, z ang. zwana CRM (Customer Relationship ...
Tematy: -
Sektor finansowy: trendy na rynku pracy
... ogólny wzrost zatrudnienia w finansach? Skala Mikro Anatal podaje, iż firmy z sektora finansowego w tym momencie najczęściej poszukują wykwalifikowanych specjalistów, których coraz trudniej ... Ubezpieczyciele, poza obszarem sprzedaży rekrutują także intensywnie pracowników call center, a w ostatnim okresie także często: likwidatorów szkód, analityków i ...
-
Rynek pracy specjalistów w III kw. 2012
... niż kwartał wcześniej. Na trzecim miejscu znaleźli się pracownicy działów obsługi i call center (prawie 15 tys. ofert), a na czwartym, z 13 tys. propozycji, ... Właśnie trudność w rekrutacji kandydatów z poszukiwanymi przez nich umiejętnościami badane firmy uznały za największe wyzwanie w obszarze rekrutacji w przyszłym roku (blisko połowa wskazań). A ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... się traktowany „z automatu”. Konsultanci z sektora bankowego w porównaniu z pracownikami call center innych sektorów częściej „zawracają głowę” klientom rzeczami niezwiązanymi z tematem, ... w złość klientów. W czasach silnej konkurencji na rynku usług finansowych firmy tego sektora (jak i pozostałych branż), powinny położyć szczególny nacisk na ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... starań w proces integracji systemów back-end i realizacji zamówień, a także swoich call center i popularnych serwisów społecznościowych”. Wyzwania wpływające na poprawę obsługi sprzedaży ... ale również dostosować kulturę organizacyjną swojej firmy by oferować produkty jak najbardziej zorientowane na kupującego. Firmy B2B, których działania skupią się ...
-
Upadłości firm VIII 2015
... , ogólne wskaźniki finansowe ulegają co prawda poprawie – poprawia się wynik finansowy większość firm, ale firmy jednocześnie odczuwają spadek płynności finansowej, rosnącą wartość swoich należności mają po stronie odbiorcy (np. za GUS: ... (m.in. związanych z rynkiem i obsługą nieruchomości oraz świadczących usługi dla biznesu, np. call center ...
-
Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów
... call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia ... już doświadczenia związane z infoliniami, czyli dzwoniło kiedykolwiek pod płatne lub bezpłatne numery zaoferowane przez firmy. Wydaje się to sugerować wysoki stopień świadomości polskich konsumentów dotyczącej możliwości korzystania z tej usługi. ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
... call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do ... cenę – 17%, a także preferowanie innych form sprzedaży – 9%. Najliczniejsza grupa spośród badanych osób – 26% uważa, że firmy powinny komunikować się z konsumentami przez telefon, 14% uważa, że kanałem komunikacji powinien być ...
Tematy: -
Platforma głosowa Genesys
... możliwe jest m.in. łatwiejsze łączenie różnych aplikacji i infrastruktur. Struktura platformy głosowej Genesys pozwala na jednolitą integrację wykorzystującą pełny pakiet rozwiązań call center firmy Genesys.
-
Veracomp dystrybutorem Quantum
... było oficjalnej dystrybucji rozwiązań tej firmy. Quantum jest producentem rozwiązań do składowania, odtwarzania i wykonywania kopii zapasowych danych. Dzięki przejęciu firmy Certance, Quantum oferuje ... eksperta”. Ponadto, produkty Quantum w Veracomp objęte zostaną systemem pomocy technicznej, który tworzą: Call Center – telefoniczne centrum obsługi ...
-
Mikroprzedsiębiorcy a usługi finansowe
... się całkowicie od tej, którą deklarują większe przedsiębiorstwa – zaznacza. – O ile duże firmy cenią przede wszystkim osobisty kontakt z dedykowanym im doradcą oraz ... przedsiębiorcy ci korzystają z pomocy indywidualnego doradcy klienta (11 proc.) oraz call center (7 proc.). Tyle samo firm (7 proc.) preferuje obsługę w banku, ale bez przypisanego ...
-
PIN, hasło dostępu, telekod: Polacy mają dość
... rok temu Tatra banka, jeden z wiodących słowackich banków, wdrożył w swoim call center rozwiązanie biometrii głosowej Nuance FreeSpeech, które pozwala na bezpieczne i ... całym świecie biometria głosowe szybko staje się akceptowaną formą uwierzytelniania. Analizy firmy Opus Research pokazują, że głobalny rynek technologii biometrii głosowej wzrośnie z ...
-
Konsultant telefoniczny
... się sprzedażą produktów firmy (telemarketerzy). Zadania na tym stanowisku przeważnie wykonuje się przy użyciu komputera. Jest to praca w systemie zmianowym, z reguły w oparciu o umowę zlecenie. Konsultanci telefoniczni pracują w firmach z różnych branż (często telekomunikacyjnej), mogą być też zatrudniani przez zewnętrzne call center. Czym się ...
Tematy: konsultant telefoniczny -
Wakacje dodatkowo rozgrzeją rynek pracy
... pod uwagę, że stopa bezrobocia niedługo spadnie poniżej 6%, a w gospodarce lawinowo rośnie pula wakatów, firmy muszą zmieniać dotychczasowe strategie rekrutacyjne. Co roku sezon wakacyjny jest związany ... , gdzie kandydaci mogą liczyć nawet na 25 zł brutto za godzinę. Konsultanci call center mogą zarobić od 14 do 23 zł za godzinę, a w zależności ...
-
Ransomware to biznes. Jak się chronić?
... od dziś. Kolejnym tego potwierdzeniem są najnowsze doniesienia pochodzące z FortiGuard Labs firmy Fortinet. Wynika z nich, że w czerwcu br. przeciętna tygodniowa aktywność ... przykład, do pomocy ofiarom w opłacaniu okupów wykorzystywane są specjalne call center. W tym celu tworzone jest zaplecze techniczne, które zapewnia odpowiednie wsparcie. ...
-
Tradycyjne biura Travelplanet
... przeznaczone na rozwój nowych kanałów sprzedaży oraz poszerzenie oferty i zasięgu działania firmy. Subskrypcję poprzedzi book-building, który odbędzie się 22–23 czerwca. ... emisji Travelplanet.pl jest budowa komplementarnego, w stosunku do Internetu i Call Center, kanału dystrybucji - sieci zlokalizowanych w centrach handlowych nowoczesnych Punktów ...
-
Pierwsza Komunia: jak udźwignąć ciężar wydatków?
... , to najlepiej sięgnąć po kredyt gotówkowy – mówi główny analityk firmy Expander, Paweł Majtkowski. Kredyty są dla ludzi i stanowią dość bezpieczne rozwiązanie. ... czas, który mielibyśmy spędzić w bankach. Możemy także skorzystać ze specjalnego Call Center do obsługi szybkich kredytów gotówkowych. Dzięki tej usłudze można załatwić wszelkie formalności ...
-
Telemarketer
... usług i skuteczności telemarketera. Kontakt telefoniczny z klientem jest stosunkowo tani i skuteczny. Telemarketerzy zatrudniani są przez firmy, których usługi proponują, lub przez zewnętrzne call center. Telemarketerzy windykacyjni z kolei zajmują się przypominaniem o należnościach i nakłanianiem do ich spłat. Czym się zajmuje telemarketer ...
Tematy: telemarketer -
Lojalność polskich konsumentów
... call center, wykonujące badania CATI, a także zajmujące się obsługą programów lojalnościowych, przeprowadziło ... , a jedynie 1% - życzenia okolicznościowe. Pośród swobodnie wymienianych oczekiwań powtarzało się hasło o wzajemnej lojalności firmy w stosunku do nabywców swoich produktów/usług. Wykres 1. Zasady programów lojalnościowych, motywacyjnych i ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Inwestycja w Szczecinie
... call center w Szczecinie - podaje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Początkowo zatrudnienie wyniesie 100 osób, ... pracowników, których rekrutacja rozpoczęła się przed kilkoma miesiącami, odbywa już szkolenia w oddziale firmy w Berlinie, później przejdzie treningi także w Szczecinie. Stream Polska zarejestrowała się już w Krajowym ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... Pracuj.pl, w zeszłym roku roku już co 10. oferta pracy pochodziła od firmy telekomunikacyjnej. Pracownicy tej branży należą też do jednych z najlepiej opłacanych. Ze ... W firmach z tego sektora stałe jest także zapotrzebowanie na doradców klienta, pracujących w call center. Pracy w tym sektorze nie zabraknie na pewno i w tym roku, bo od jego początku ...