-
Ubezpieczenia dla firm w PKO BP
... sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy mogą skorzystać z dwóch nowych ubezpieczeń. Pierwsze z nich m.in. zabezpiecza ciągłość codziennych płatności, ... do ubezpieczenia odbywa się podczas rozmowy telefonicznej klienta z doradcą w Call Center Ubezpieczyciela. Drugi produkt – ubezpieczenie ochrony prawnej – umożliwia skorzystanie z ...
-
Hakerzy Sp. z o.o., czyli cybergangi jak korporacje
... zaplecze badawcze F5 Networks wskazuje, że cybergangi to porządnie zorganizowane firmy, co więcej, prawdopodobnie najbardziej innowacyjne na świecie. Lider zespołu, administrator ... jak korporacje. Niektóre z tych organizacji podsiadają nawet własne call center, aby zapewnić możliwość kontaktu z ofiarami ataków ransomware. Mają sieci partnerskie ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... celu np. firmy umożliwiają klientom składanie błyskawicznych zamówień w trakcie wykonywania innych czynności wymagających uwagi np. w drodze samochodem do pracy. Zastosowanie #5: In-app support – wspieranie konwersji usług niskomarżowych obsługiwanych przez aplikacje mobilne Przeciętny koszt obsługi pojedynczego zapytania przez Call Center to 3-5 ...
-
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... Call Center Choć Call Center stanowią jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami to ich integracja z systemami typu CRM nie jest zbyt popularna. Zaledwie 14 % firm zintegrowało swoje systemy z kanałem typu Call Center ... jest jednak zintegrowany z systemem typu Call Center. Prawdopodobnie firma wdroży system firmy Siebel lub jego wersję ...
Tematy: -
Telemarketer - zawód znienawidzony
... call center i wykonujące różne zadania. Podstawowy podział pracy telemarketerów wynika z kierunku ruchu telefonicznego w call center: inbound (ang.inbound calls) czyli rozmowy przychodzące i outbound call – rozmowy wychodzące (z call center ... na zbyt konkurencyjnym rynku. Dlatego firmy zlecają telesprzedaż usługowym call centers rozliczając się za ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... na polskim rynku wiemy, że w przypadku jednostki call center obejmującej 200 stanowisk już jedna godzina utraty połączenia telefonicznego lub internetowego może oznaczać około 11.580 zł netto utraconych przychodów z tytułu kontraktów i 5150 złotych całkowitego kosztu dla firmy, wynikającego z nieproduktywnej godziny pracy zespołu. To ...
-
Praca tymczasowa - wynagrodzenia wg branż
... podczas gdy w sąsiednim lubelskim już 11,92 zł. Przy czym pracownik call center z woj. lubelskiego zarabiał w 2011 r. więcej niż czasownik w sektorze finansowym, bo 12 ... przetargów u klientów międzynarodowych obejmujących również Polskę. Sądzę, że coraz częściej firmy międzynarodowe będą podążały w tym kierunku, zmniejszając lokalną decyzyjność HR w ...
-
Polskie sądy przez telefon i Internet
... do innowacyjnych narzędzi i technologii oraz odpowiednio przeszkolonych konsultantów. Jak wynika z analiz, wdrożenie modelu call center przy pomocy firmy outsourcingowej zajmuje również znacznie mniej czasu. - Z własnego doświadczenia wiemy, że call center na 200 stanowisk tworzy się około 2 miesięcy, łącznie z adaptacją pomieszczeń, rekrutacją ...
-
RODO z punktu widzenia konsumentów. Co warto wiedzieć?
... jak możemy to prawo wyegzekwować? Eksperci Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych, ... call center do refleksji i wdrożenia odpowiednich środków i procedur zapewniających stosowne poszanowanie prywatności. Wprowadzenie zaostrzonych regulacji może mieć pozytywny wpływ na całą branżę call center ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... spożywczych) – 73% wskazań. Gorzej jest z poszerzoną informacją nt. innej oferty firmy. Jak się okazuje często infolinie są dedykowane jednemu produktowi ... Call Distribution) czyli tzw. kolejkowania rozmów oraz przekazywania rozmów do właściwych agentów. Wykorzystywana jest ona w ponad połowie infolinii. Znacznie rzadziej łączy się Call Center ...
Tematy: -
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... Firmy specjalizujące się w outsourcingu usług IT: Web Inn oraz inONE zanotowały ich 20% wzrost. Zaś grupa ArchiDoc, która obsługuje procesy back-office, m.in. zarządzanie obiegiem dokumentów oraz call center ... . Przykładem może być tutaj połączenie sprzedaży z call center. Wykonanie złożonego zlecenia przez jeden podmiot wzmocni wydajność i obniży ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... , wsparcie IT), jak również firmy świadczące usługi typu konsulting, księgowość czy finanse – informuje Jerzy Bieniek, dyrektor Biura Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Rzeszowa. – W ubiegłym roku oddział w Rzeszowie uruchomiły: SII Polska oraz kilka mniejszych podmiotów z branży F&A oraz call center – dodaje. Firmy IT dominują również wśród ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... dobre” -twierdzi Michał Młynarczyk, Dyrektor Zarządzający międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland. „Firmy nie wstrzymują już rekrutacji z powodu sytuacji gospodarczej”. ... (Manager Sklepu 4 500 PLN, Manager Restauracji 5 500- 6 500 PLN) czy call center (Agent Call Center 2 500 PLN, z językiem obcym 4 000 PLN). Spore różnice w wynagrodzeniach ...
-
RODO: kto zyska, a kto straci miliony?
... nie sposób uporządkować informacji, zwłaszcza że tych lawinowo przybywa i na domiar złego są one często rozrzucone po różnych obszarach firmy. W kontekście call i contact center szczególnego znaczenia nabiera wielokanałowość kontaktów z klientem, ponieważ dane klientów trafiają do systemu z różnych źródeł: telefon, sms, czat, formularz kontaktowy ...
-
Outsourcing usług: kto korzysta?
... (33%). Z kolei sektor usług korzysta najczęściej ze skanowania (29%), obsługi kadr i płac (18%) oraz obsługi korespondencji (24%). Firmy z branży handlowej najczęściej wykorzystują zewnętrzne call center (17%) oraz centra składowania danych (17%). Jako główne obawy związane z powierzeniem części swoich procesów firmie zewnętrznej respondenci ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... w przypadku tych trzech sektorów wywiera bezpośredni wpływ na wizerunek firmy i zaufanie klientów. Praktyka dowodzi, że całkiem pokaźna liczba klientów rezygnuje z ... realizacji zamówienia, status dostawy, kontakt posprzedażowy – tłumaczy Maciej Buś z Polskiego Forum Call Center. Warto zadbać także o jak najszerszą liczbę kanałów komunikacji i ich ...
-
Rejestracja zbiorów danych w GIODO
... danych osobowych) zadbanie o legalne powierzenie przetwarzania danych osobowych, jeżeli firma ma zamiar wykorzystywać w procesie przetwarzania danych także inne firmy (np. w przypadku hostingu, biura rachunkowego, call center) udostępniać dane osobowe zgodnie z wymogami UODO W niniejszym artykule nie ma niestety miejsca, by omówić z osobna każdy ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2011
... call center i obsługi klienta (prawie 16 tys. ofert). Największy przyrost ofert, w stosunku do II kwartału, odnotowano w przypadku działów: produkcji (wzrost o 15%); obsługi klienta i call center ... .pl w porównaniu do poprzedniego kwartału. Jak widać, niełatwo przestraszyć firmy rekrutujące specjalistów i menedżerów: póki co nie przestały szukać nowej ...
-
Rynek pracy specjalistów 2012
... IV kwartał. Trzeba jednak pamiętać, że tradycyjnie już w tym okresie, a szczególnie w grudniu, firmy wstrzymują procesy rekrutacyjne. Analiza rocznej dynamiki wzrostu (roczna dynamika ... wyższym zapotrzebowaniu na takich specjalistów, jak księgowi czy pracownicy call center. Zdaniem wielu ekspertów, rozpoczynający się właśnie rok będzie trudny zarówno ...
-
Sektor BPO poszukuje specjalistów
... to nie tylko sektor dla lingwistów. Wraz ze wzrostem zaawansowania przetwarzanych operacji, firmy poszukują osób z doświadczeniem w branży finansowej, HR-owej, inżynieryjnej, IT czy sprzedażowej. ... … i zarobisz Praca w Centrach Usług Wspólnych, choć kojarzona głównie z call center, może być ciekawym rozwiązaniem nie tylko dla absolwentów szukających ...
-
Rekrutujemy Mikołaja i jego ekipę. Poradnik dla pracodawców
... Pan/i pod presją czasu? – cenne pytanie przy naborze do pracy w call center, do sprzedaży świątecznej oferty; Jak poradzić sobie z agresywnym i niezadowolonym klientem? – warto ... Poza tym warto pochwalić się dodatkowymi atutami np. zniżką na zakup produktów firmy, zapewnionym posiłkiem w trakcie dnia pracy, albo premią za dobre wyniki sprzedaży. ...
-
CRM również w wierzytelnościach
... czerwca br.. W ostatniej fazie system zostanie wdrożony na kolejne stanowiska pracy. Call center firmy KRUK Sp. z o.o. liczy obecnie 160 stanowisk, które są obsługiwane przez 250 operatorów w systemie dwuzmianowym i pracy w weekendy. Z tego powodu kluczowa dla wdrożenia staje się integracja Web@CRM® z rozbudowanym systemem obsługującym call center.
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... sytuacja finansowa jest bardzo napięta. Z racji swojej liczebności to właśnie małe firmy mają bardzo duży wpływ na ogólny poziom zatrudnienia, niestety to właśnie ... , budowlańcy, bankowcy. W Łodzi przybyło pracy dla pracowników działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. Łatwiej pracę mogli znaleźć także ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... kopie podejrzanej aplikacji o nazwie „Find and Call”. Szkodnik ten został również zidentyfikowany w sklepie ... tj. lukę MS10-042 w Windows Help oraz Support Center i lukę MS04-028 związaną z niepoprawnym przetwarzaniem plików JPEG ... e-mail czy porty sieciowe. Rozwiązania antywirusowe firmy Kaspersky Lab wykryły prawie 3 miliardy szkodliwych incydentów ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... i pierwszy lockdown wprowadzony mniej więcej w połowie marca sprawił, że firmy zamrażały wiele procesów rekrutacyjnych jeszcze w I kwartale. Najmocniejszy wpływ COVID-19 ... 12 miesięcy w takich kategoriach, jak m.in. obsługa klienta, call center, administracja biurowa, administracja IT, programowanie, internet/ecommerce, HR, łańcuch dostaw czy ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... Co ciekawe, na drugą pozycję wśród najchętniej rekrutujących wskoczyły natomiast firmy pochodzące z branży nowych technologii, od których pochodziło 9,5% ofert. Na trzecim miejscu ... pandemii koronawirusa i związanych z nią lockdownów, takie jak administracja biurowa, call center, obsługa klienta czy sprzedaż. Wśród kategorii przyciągających najwięcej ...
-
Travelplanet.pl idzie na giełdę
... i Call Center. Spółka jest liderem sprzedaży tego typu usług w Internecie, a także najszybciej rozwijającą się firmą w Polsce i drugą w Europie Środkowej według firmy audytorskiej Deloitte (ranking FAST50 Rising Stars), notując 1050% wzrost w ciągu 3 lat. Travelplanet.pl sprzedaje za pośrednictwem własnych stron internetowych oraz Call Center ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2009
... dziale obsługi klienta i call center. Ogromne zapotrzebowanie ... firmy zwracają większą uwagę na jakość oferowanych usług i produktów oraz sposób obsługi klienta, walczą też o nowych odbiorców. W II kwartale widocznie bowiem wzrosło zapotrzebowanie na specjalistów od kontroli jakości oraz osoby chcące pracować w działach obsługi klienta i call center ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2009
... poprzednim kwartale, uplasowały się oferty dla osób chcących pracować w działach obsługi klienta i call center, w przypadku tych działów przyrost był dość znaczący (o ponad 22%). O 16 ... IT. Kryzys dotyka różne branże w różnym czasie. Widać, że firmy z branży dotychczas umiarkowanie dotkniętej kryzysem, w III kwartale mocno ograniczyły rekrutacje. ...
-
Ubezpieczenia komunikacyjne: porównuj oferty
... call center czynne w dni robocze od 9 do 18. W pozostałe dni i godziny możemy zostawić informację na automatycznej sekretarce. Jednak coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych oferuje call center ... jest oferowana zniżka. Pułapka lojalności Będąc lojalnym wobec firmy ubezpieczeniowej otrzymujemy jakieś profity, ale warto sprawdzić, czy przewyższają one ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... było ponad 21 tys. Na trzecim miejscu znaleźli się pracownicy działów obsługi i call center (16,5 tys. ofert). Niewiele mniej, bo ponad 15 tys. propozycji dotyczyło pracy w działach ... tym, co oferują pracownicy i, mimo rosnącej liczby osób pozostających bez pracy, firmy mają problem z zatrudnieniem pracowników spełniających ich wymagania. A szukają ...
-
OLT Express zawiesza loty
... Call Center nabyli bilety na odwołane rejsy, przysługuje prawo do zwrotu kosztów biletów. Wszyscy Pasażerowie anulowanych rejsów zostaną osobiście powiadomieni o zmianach i przysługujących im prawach przez pracowników naszego Call Center ... na konto z powodu rosnącego ryzyka obsługi tej firmy. Jako jedną z przyczyn podał "nagonkę medialną na Amber ...
-
Kredyty konsumpcyjne w natarciu
... , że działa, choć wiele osób denerwuje nagabywanie przez pracowników call center, czy ukazujące się np. na stronie internetowej banku, czy też na monitorze bankomatu komunikaty na temat dedykowanej oferty kredytowej. Klient idzie do firmy pożyczkowej polecanej przez znajomych i rodzinę Zupełnie innymi przesłankami niż ...
-
Rynek pracy: bezrobocie maleje w całym kraju. Brakuje pracowników
... 9,9 proc., a w Olsztynie, stolicy województwa o najwyższej stopie bezrobocia, wskaźnik ten spadł do 5,5 proc. Firmy coraz częściej narzekają też na brak rąk do pracy. – Wiem od ... Z danych serwisu InfoPraca.pl wynika, że w województwie mazowieckim prym wiodą propozycje pracy w call center. Jest ich w serwisie niemal 600. Sporo pracy jest także na ...
-
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
... obsłudze klienta Boty oferują wiele możliwości, które sprzyjają potencjalnym klientom w poznaniu firmy oraz jej oferty. Co więcej są one stałym, wygodnym i skutecznym kanałem ... do podjęcia decyzji zakupowej. Boty eliminują także konieczność kontaktowania się z call center. Nie mniej jednak, osoby które cenią sobie kontakt z człowiekiem w każdej ...